Tering dat is wel een truuk zegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Check dit dan
http://video.google.com/videoplay?docid=-1330627513856269193
!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Check dit dan
http://video.google.com/videoplay?docid=-1330627513856269193
!
wow, zou nog mooi zijn als die zo vliegt door die explosieven weer in een ander vliegtuig belandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Check dit dan
http://video.google.com/videoplay?docid=-1330627513856269193
!
Ik heb ground defense ribbon net gehaaldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef JumperJack het volgende:
op welke server zit men nu eigenlijk altijd?!?
en nu dit: heb ik net meegemaakt op PE... bijna flauwgevallen:
[[url=http://xs69.xs.to/pics/06082/ScoreOf341.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had uiteindelijk 341 punten gekregen, athans dat staat in de BFHQ en alle statssites die ik maar ken![]()
heb nu ook 144 commander points/hour en ben hupla over de 10000 punten grens![]()
* Sickert 2quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb ground defense ribbon net gehaald![]()
hmm. had gisteren ook SF gespeeld en was ook assault, maar kreeg die badge nog niet eens na 16 killsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
* Sickert 2
en de basic assault specialist(SF)
en goed op weg met de puntjes... doelstelling is zaterdag de nieuwe rang behalen
en dan ga ik nu slapen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hmm. had gisteren ook SF gespeeld en was ook assault, maar kreeg die badge nog niet eens na 16 killswel heb ik de Crew Service Ribbon (SF) gehaald
![]()
die had ik echt al héééél langquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb ground defense ribbon net gehaald![]()
hoeveel moet je er nog dan? ik nou nog 3500quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
* Sickert 2
en de basic assault specialist(SF)
en goed op weg met de puntjes... doelstelling is zaterdag de nieuwe rang behalen
en dan ga ik nu slapen![]()
ik 4500.. 4265 op precies te zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
hoeveel moet je er nog dan? ik nou nog 3500
Jaja je zoekt de tijd wel uit om me in t e halen als deze jongen 6 dagen van de wereld is..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik 4500..
ben vrijdag vrij!!
morgen avond nog ff wat voor de fun spelen
donderdag avond naar Jochem Meyer
en vrijdag hardcore bf2 spelen en die puntjes halen.. lukt t niet dan zeker zaterdag
dit weekend is mn doelstelling dat ik Jedi voorbij ga
dus moet er nog iets van 6000
is me al eens eerder gelukt maar dat was ongeveer de helft
veel plezierquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jaja je zoekt de tijd wel uit om me in t e halen als deze jongen 6 dagen van de wereld is..![]()
Vanavond al een voorproefje gehad,.
Bij een brandweer collega bouwt een carnavalsclub en dus zat heel het huis vol met bouwers. (ben zelf ex bouwer). Nu zijn we met de hele brandweerploeg op visite geweest omdat dus die collega jarig was. Toen wij binnenkwamen werd net het derde vat aangesloten.![]()
Ben maar op tijd naar huis gegaan omdat ik gewoon moet werken en er al veel vrij zijn van die gasten die er al zaten. Dat is een gevaarlijke combinatie voor me. Dan ben ik al brak voor Carnaval begint. De afgelopen dagen is die bouwersploeg niet eerder naar huis gegaan dan 01:00.![]()
Ik heb er al zin in..het feest der feesten.![]()
ja nou moet je niet meteen beginnen te zeuren ......quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:34 schreef editor2 het volgende:
ff een vraagje tussendoor. Waarom sta ik ondanks mij aanmelding op zowel jullie forum and hier op FOK niet tussen jullie in de openingspost?![]()
Dinsdag om 11 over 11...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
veel plezier
wanneer is het afgelopen eigenlijk?
ik bel je nogwel over netgamez
schijnt dat je razor niet meer op hoeft te halen..
naja je hoort nog
Lies staat er sinds maandag bij omdat ik toen de OP helemaal goed ging zetten wat betreft de sigs. (evenals drjob9) Maar zei hebben ook een sig achter gelaten op het forum! Ik weet niet wie editor2 is, en hoe hij heet op het forum en in het slagveld, maar als hij ook even zijn sig post zal hij er wellicht tussen staan bij de volgende openingspostquote:Op woensdag 22 februari 2006 04:41 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ja nou moet je niet meteen beginnen te zeuren ......
ik bedoel staat lies er al bij dan ??? (als ze erbij staat dan komt het omdat het een vrouw is, en ga me nou niet zeggen dat je dat ook bent)
Het is mogelijk maar dan moet je wel zo'n beetje de hele dag spelen beide dagen en dat gaat sickert niet lukkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:42 schreef RudyCarell het volgende:
@Sickert Ik zou het knap vinden om zo'n 4500 punten te halen in 2 dagen... Bij mij zeggen de stats dat het bij mij nog 59 dagen duurt...
Je moet je Sig zelf toevoegen in de lijst op Wiki. Dit staat in de OP.quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:34 schreef editor2 het volgende:
ff een vraagje tussendoor. Waarom sta ik ondanks mij aanmelding op zowel jullie forum and hier op FOK niet tussen jullie in de openingspost?![]()
quote:New Bugs:
--- Many weapons don’t make a sound/animation when others fire them; this is a big deal as you have no way of knowing what direction you are being shot from.
--- Quite often when putting the shock pads away un-charged, you get them out to use them again and they do nothing, you keep pressing to revive somebody and nothing happens.
--- Grenade launcher doesn’t bounce for me, some people say it works for them, others say it doesn’t. All I know is I can shoot my feet and kill myself instantly. Grenade launcher timer is out of whack, it arms 0.2 secs out of its tube, not 02 seconds, and this means it can be still fired at player’s feet.
--- Grenade launcher, grenades and rocket launcher rockets now often disappear after being fired without an explosion.
--- Packet Loss/Lag Bug/Server side. 1.2 seemed to of caused lots of short moments where there is major lag where information is not being sent properly from the player to the server.
This includes: Sniper rifle zooming in, few moments later the person unzooms automatically due to lag, because the server wasn't aware the person zoomed in, in the first place. AT Rocket firing and going through an armoured vehicle, then a few moments later the rocket is not fired, because the server was never aware the person shot. This also includes a hand grenade problem, someone tries to throw a hand grenade, but through lag it doesn't happen, the user tries again to throw, then two grenades are thrown.
--- Sometimes I spawn and im sunk into the ground or unable to move, jumping usually fixes this.
--- Some people have claimed to have invisible buildings and trees, mostly ATI big bug.
--- AA Bug, Hard to explain. (Oil tower)
Video: http://media.putfile.com/zataraa
--- Map filter no longer works on server browser.
Video: http://media.putfile.com/map-name-filter-bug
--- Firing a TOW mounted on a HMMWV in Special Forces results in the whole server crashing. Video Note: Sorry to the Comcast server provider, for crashing two of your servers (forgot to film the first time).
Video: http://media.putfile.com/Tow-crash
--- Strange number appears on radar / floor sometimes. (UAV radius in meters?).
--- Mystery death - You die without hearing a shot, seeing a hit indicator, or reading how/whom on the console. A simple "player is no more". Video Note: In this movie the person doesn't die, however there is no shot to be heard, and no person to be seen.
Video: http://media.putfile.com/no-bullet-sound
--- Name bug where a player's name only shows up after they have been killed.
--- F2000 sometimes depletes the entire clip in a single shot, which if they kill an enemy you don't get the points from the kill.'
--- Transport helicopter flares glitch (server side, doesn’t show on client doing it, only to other watching)
Video: http://media.putfile.com/Battlefield-2-12-Blackhawk-bug
--- Medic defilibrator glitch, it recharges while not in use - even if it is not being used for a fraction of a second.
Video: http://media.putfile.com/Medic-bug-12
--- Join Game bug, when a round is over, and a new round commences, clicking the 'Join Game' does not get rid of the round score screen. Was clicking fast and hard in video - video: http://media.putfile.com/join-game-bug
--- Sometimes when game is in session, the join/score screen will pop up again.
--- Squad bug, more than 6 people are in a squad. Pic Note: Look on the left, squad entitled 'QC'.
Picture: http://x7.putfile.com/2/4522330281.png
--- Texture problems, lots of texture errors have been created in 1.2, more specifically on sandbag textures.
Picture: http://x4.putfile.com/2/4915233341.jpg, http://x4.putfile.com/2/4915241656.jpg, http://x4.putfile.com/2/4915233341.jpg
--- Invisible gunner, a bug, discovered by trying to capture footage of other known bugs, that's just how packed 1.2 is with bugs. It seems the kit items of the gunner were slightly visible, but the body is nowhere to be seen.
Video: http://media.putfile.com/Invisible-Gunner
--- Taking a screenshot through Battlefield is no longer possible. (Unless pasting into paint right after)
--- Reload animations loop continuously, most known for the sniper weapons and the DAO-12.
--- Explosives warning skulls for Claymores, AT Mines, and C4, are sometimes not displayed if they are friendly, or sometimes they are displayed if they are the enemy's. Since the 1.2 patch made explosives not to be triggered by friendlies, if there is an enemy mine or claymore with the bug, they could die.
Video: http://media.putfile.com/warning-bug
--- Battlefieldrecorder crashes to desktop when UAV appearing in playing back a recorded demo.
--- Over accurate jets, instant lock ons, Flares don't work in synch.
--- Weapon accuracy/damage is FUBAR, a G36E at 10 feet can empty a whole clip into someone and they don't die, one shot from an AK101/pistol and you're dead!!!
--- Moving from primary weapon to a supply item, using item, and going back to primary weapon, causes primary weapon to drop into single fire mode.
--- Moving from prone to standing, is broken, many times I have stood up, moved forward, only to find myself back in prone in the same place.'
--- The P90 too weak and isn't accurate
--- C4 can't be thrown out of helicopter (Big deal? No).
--- Looping issue commands, you can hear medics say "get first aid here" or “clear” about ten times a second, possibly the same issue as the flares bug.
--- Server Memory leak as described here: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=18341 , also causes clients to CTD when server memory leak happens
--- In Game browser even worse than before, high pings and slowness. Consider having filters for Europe/USA/ASIA only? To reduce slow performance and to much pinging.
--- AT Rockets/TOW missiles go straight through vehicles; I have seen this over twenty times today myself and seen hundreds of players saying this as well.
--- When tank is driving by, you cannot see what is in it (i.e. Engineer symbol, Medic symbol etc.) Can always see support symbol.
--- Sometimes when another player shoots his weapon, the machine gun sounds loops until you fire your own (sometimes that won't stop it either).
--- In BFHQ my rank is "rankname", my next rank is "private" and my progress to next rank is 100% despite being in fact 60%.
--- Hit indicator often doesn’t display for sniper rifles and some other weapons.
--- Massive amounts of graphics lag for very high performance pc users.
--- Mech chopper: The pilot does not hear the cannon firing.
--- Hills and stop signs and other small obstacles damages the Tank significantly (i.e. Drive tank from River Fort to Hotel going around way of Rock on Gulf of Oman will usually take 3 to 5 bars of health).
--- AA missiles are not detoured from aircraft when flares are launched (If you fire to ground AA missiles, 1 will always hit).
--- Range of AA missile seems unlimited; they will continue flying miles pass the red fly zone, (lead to server performance fix?)
--- Unpredictable TK on mines and claymores
--- Zooming feature on snipers and AT, fire reload and zoom immediately, the gun will zoom out and you have to zoom in again.
--- Blackhawk and Mech transport guns to weak. You can shoot a guy and get the X for hitting him, but won’t die. Just a little bit more gun bullet power, but not to much.
--- Tanks can be killed with 1 AT missile and seems to be random on when that will happen.
--- Promised, but not delivered: Eng/Spec Ops cannot pickup mines or C4 respectively.
--- AA missiles will flip on its axis (180 degrees) to target a plane and will not let go until it hits the plane, not matter what.
--- Planes cannot out run AA missiles at all (1 of 2 missiles will hit every time). Even dropping flares will not help, if the AA is fired while pointing at the side of the plane.
--- Ground AA doesn't always lose locks on aircraft when flares are dropped.
--- When engineer in a vehicle, you can pull up to another vehicle and get no indication if you are repairing them (sound only plays sometimes).
--- While in chopper, you can get the animation of repairing and the sound, but the armor indicator stays the same.
--- Add jump and knife feature?
--- Mysterious "AAAARGH" at spawn (so funny, been there since 1.0)
--- Enemy reported units *not showing*
--- Enemy reported units showing as squad members [GREEN]
--- Attack helicopter (USMC/MEC/CHINA) spin on nose in air w/out height loss (neat trick but I class as bug)
--- chute not opening after bumping into a wall during previous chute descent
--- If 2 players are sprinting and they touch each other, they will received minor or significant damage.
--- If 2 players jump off a building, 1 above the other, the player on top will kill the other in mid-air. Can be found on Warlord SAS parachuting spawn point. Fix the bug instead of the spawn point.
Minor Errors:
--- Ribbons can no longer be highlighted/viewed through clicking in the ribbons section in BFHQ, Special Forces awards can only be viewed while the Special Forces mod is activated.
--- Under community menu Special Forces version number is '1.12', however BF2 is labelled 1.2.
--- Incorrect version number in BFHQ.
Video: http://media.putfile.com/version-number-bug
--- The grey text which informs you of whom you killed does not display if you are commander.
Picture: http://img.photobucket.com/albums/v1.../commander.jpg
Existing Bugs Still Not Fixed:
--- Red/Blue name tag bug still exists and is now worse then ever.
Video: http://media.putfile.com/redname-bug
--- Half the time it is impossible to run in Special Forces.
--- Veteran tactical support badge and Special Forces medals still can’t be achieved.
--- WCR to high of win/loss ratio (3:1) to be any fun, making people team swap. Consider lowering to 2:1, 3:2 or something
--- Map bug on zatar and Dalian plant still exists despite EA claims it was fixed.
--- Unable to make squads / become commander sometimes.
--- Sometimes you join a server and your a private with no unlocks. (Server side – rank system issue) if you rejoin the server again, you now have unlocks, but rank still private.
--- It is still possible to enter buildings not designed for entering in order to shoot people without being seen.
--- Multiple pack toss - when playing support kit, I'll toss TWO ammo bags with ONE click.
--- Sometimes vehicles go invisible when looking directly at them.
--- When healing or resupplying the 'zipping' sound from a heal or a metal 'ching' from a resupply continuously loops until one is resupplyed or healed again.
--- When you are in a vehicle repairing something, the repair bar comes up, but it's always 100%, you can't see how much you have repaired at all.
--- In some instances, if someone shoots their gun, the shooting sound continues until the person is dead, or shoots again. This happens most frequently to the AKS 74U, however it has been witnessed on other weapons.
--- Shooting a sniper rile, the cocking animation is not played majority of the time, the odd time the whole reload animation doesn't work.
--- 'E Bug' Sometimes typing a text message in game with the letter 'e' often results in the person who is in the vehicle to exit, this is most frustrating while in a plane or helicopter.
81 Bugs (still left / created by the 1.2 patch) and counting, and most bugs fixed by the 1.2 patch, made more bugs.
herken zeker meer dan de helftquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef jpjedi het volgende:
Interessante post Postman! (klinkt goed die zin!)
Ik herken zelfs de meeste punten na een weekje 1.2.. Mis alleen die bug waarbij je niet kan promoveren als je eerst de punten haalt en dan de badges..![]()
je hebt dan wel de halft van de ruimte van de twee schijven als "virtuele HD" en als 1 HD crashed ben je alles maar dan ook alles kwijt en heb je niks aan de data op de andere hd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:04 schreef kievit19 het volgende:
is het trouwens de moeite om die 2 schijven die ik krijg om die in een raid-0 opstelling te zetten via de on-board raid van mijn mobo???
en zelfs NOG een bug gevonden die er niet bijstaat. kreeg gisterenavond (kijk boven aan deze pagina) mijn commanderscore vier maal in plaats van het dubbelequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
herken zeker meer dan de helften heb ik er nog eentje die der niet eens bijstaat
dat als je flitsgranaat gooit, er met een klik ook gelijk twee worden gegooid
![]()
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=57621 2e postquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
herken zeker meer dan de helften heb ik er nog eentje die der niet eens bijstaat
dat als je flitsgranaat gooit, er met een klik ook gelijk twee worden gegooid
![]()
maarja, de data ben ik ook kwijt als mijn schijf vastloopt als die niet in raid staat, maarja, heb nog een hele dag om er over na te denkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je hebt dan wel de halft van de ruimte van de twee schijven als "virtuele HD" en als 1 HD crashed ben je alles maar dan ook alles kwijt en heb je niks aan de data op de andere hd.
Maar het is wel uber snel en BF2 laad superrrrrrr snel.![]()
En hier valt Jedi door de mand, hij is toch niet zo'n tweakert.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je hebt dan wel de halft van de ruimte van de twee schijven als "virtuele HD" en als 1 HD crashed ben je alles maar dan ook alles kwijt en heb je niks aan de data op de andere hd.
Maar het is wel uber snel en BF2 laad superrrrrrr snel.![]()
nee als je raid 1 neemt (mirroring) dan heb je de helft van de ruimte, dit is puur om een gecrashte hdd te backuppen. raid 0 is striping, dan wordt je hdd 2x zo snel en heb je gewoon de volle ruimte overquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:22 schreef kievit19 het volgende:
[..]
maarja, de data ben ik ook kwijt als mijn schijf vastloopt als die niet in raid staat, maarja, heb nog een hele dag om er over na te denken
en dat ik dan maar de helft van de ruimte heb vind ik wat minder
Nou om precies te zijn zie je bij Raid 1 dus een schijf van 100 gig als je fysiek 2 schijven hebt van 100gig/st.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En hier valt Jedi door de mand, hij is toch niet zo'n tweakert.
Raid 0 worden de schijven aan elkaar gekoppeld en heb je geen ruimte verlies en als er 1 HD kapot gaat ben je alles kwijt.
Raid 0 wordt alle data dubbel weggeschreven, je hebt een 1op1 kopie van je schijf en bent dus de helft van je schijfruimte kwijt. Als 1 HD kapot gaat heb je alle data nog wel. Het is wel trager met schrijven (hij moet 2x schrijven), maar snel met lezen, dus ook gunstig met BF2 laden.
Wie is hier nu IT nerd voor zijn werk?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP je bent echt een nerd geworden![]()
Ik ben m'n password kwijt van die bf2stat gebeurenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Verder is de tekst ietsjes aangepast en heb ik ook een link naar de FULL patch gepost.
Als Baracuda ook even zijn statsignature geeft zal ik die er nog tussen zetten en mocht ik iemand hebben vergeten dan hoor ik het wel.
Inmiddels snel mijn andere post geedit. Ik bedoelde raid 1, maar schreef raid 0 (de tweede keer).quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou om precies te zijn zie je bij Raid 1 dus een schijf van 100 gig als je fysiek 2 schijven hebt van 100gig/st.
Raid 0 geeft je wel degelijk een virtuele schijf met niet het totaal aan fysieke datacapaciteit. Corigeer me waar nodig maar dit weet ik ervan.
Hier is het redelijk simpel uitgelegd:
http://www.weethet.nl/dutch/hardware_raid.php#0
Ik heb deze setup bekeken als optie maar heb gekozen voor een Raptor als bootpartitie.
Shit ik ben door de mand gevallen, ik ben niet iemand die ik zooooooooo graag zou willen zijn..![]()
![]()
Ook al is het Raid 1 dan klopt het nog steeds wat ik zei. Bij Raid 1 neemt de virtuele schijf de capaciteit aan van de kleinste schijf in je opstelling..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Inmiddels snel mijn andere post geedit. Ik bedoelde raid 1, maar schreef raid 0 (de tweede keer).
Ik heb gewoon een enkele raptor als bootschijf met me spelen erop en verder nog wat losse schijven. Raid 0 is wel leuk, maar als je van raid adapter wisselt moet je vaak eerst je data van je schijven veilig stellen en dan opnieuw op je nieuw raid schijven plaatsen.
Meestal is het niet mogelijk om een raid 0 te rebuilden op een andere adapter.
In mijn vorige systeem had ik zowel raid 0 en 1 en dat beviel/bevalt ook prima.
NERDIE, en dan zit jij te zeiken over irc??quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ook al is het Raid 1 dan klopt het nog steeds wat ik zei. Bij Raid 1 neemt de virtuele schijf de capaciteit aan van de kleinste schijf in je opstelling..![]()
Wat een tweaker taal weer..we gaan ermee kappen Postman.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:10 schreef Cid het volgende:
Ik twijfel nog sterk of ik dit spel ga aanschaffen. Het klinkt leuk, vooral omdat je dingen moet trainen en dat soort dingen.
Vroeger erg veel bezig geweest met CounterStrike, nu nog wel maar het trekt me toch minder. Een tijd lang veel MMORPG's gespeeld maar dat werd ook wat saai, en duur dus tijd voor wat anders.
Is het een beetje te spelen op mijn oude
AMD Sempron2600
1 Gig ram
ATi Radeon 9700 pro?
klopt al niet helemaal meer want voor patch2.0 heb je shaders 2.0 nodig..quote:Er kan niet worden gespeelt met de Geforce 4 series!
- OS: Windows XP (incompatible met Windows 2000 en/of ME!)
- CPU: Pentium IV 1,7 GHz. Aanbevolen: Pentium IV 2-2.5 GHz of vergelijkbare Athlon XP
- Geheugen: 512 MB RAM. Aanbevolen: 1 GB RAM
- DVD: 16x (er zal dacht ik ook een cd-rom versie komen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen).
- Videokaart geheugen: 128 MB.
Videokaarten die minimaal 1.4 shaders ondersteunen:
ATI
Radeon 8500 series
Radeon 8800 series
Radeon 9000 series
Radeon 9100 series
Radeon 9200 series
Radeon 9500 series
Radeon 9600 series
Radeon 9700 series
Radeon 9800 series
Radeon x300 series
Radeon x600 series
Radeon x700 series
Radeon x800 series
Radeon x850 series
NVIDIA
Geforce FX 5200 series
Geforce FX 5300 series
Geforce FX 5500 series
Geforce FX 5600 series
Geforce FX 5700 series
Geforce FX 5800 series
Geforce FX 5900 series
Geforce 6200 series
Geforce 6600 series
Geforce 6800 series
Minimum System Requirements: Windows XP (32-bit) with Admin rights, 1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater, 512 MB of RAM or more, 8x or faster CD/DVD drive, 2.3 GB free hard drive space or more, DirectX 9.0c compatible (see video), DirectX 9.0c compatiblequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:10 schreef Cid het volgende:
Is het een beetje te spelen op mijn oude
AMD Sempron2600
![]()
1 Gig ram![]()
ATi Radeon 9700 pro?![]()
Jawel, me oude pc was nog minder en die draaide ook gewoon BF2. Gewoon niet alles te hoog zettenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:10 schreef Cid het volgende:
Ik twijfel nog sterk of ik dit spel ga aanschaffen. Het klinkt leuk, vooral omdat je dingen moet trainen en dat soort dingen.
Vroeger erg veel bezig geweest met CounterStrike, nu nog wel maar het trekt me toch minder. Een tijd lang veel MMORPG's gespeeld maar dat werd ook wat saai, en duur dus tijd voor wat anders.
Is het een beetje te spelen op mijn oude
AMD Sempron2600
1 Gig ram
ATi Radeon 9700 pro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |