Lang niet alles, ik moet de eerste gigabit kaartjes en routers nog maar zien, terwijl dat toch al ruim anderhalfjaar standaard op een mobo zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef JK het volgende:
[..]
Laptoppen in bed, PSP'en in bed, Nintendo DS (mario Kart) terwijl je aan het schijten bent op de toilet een beetje met anderen racen en als 1e over de finish komen.... buiten in de tuin even je mail checken? Mooi man.
En scheelt je kabels leggen... alles wordt in de toekomst draadloos, dus wen er maar aan.
Kun je er ook mee bellen ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef JumperJack het volgende:
ow ja. ook net mijn nieuwe mobiel aangekomen. de meest nieuwe en flekse samsung van nu1.3 mPixel camera, video, mp3, beatbox. en een groot gedeelte en de games kun je besturen door alleen maar met je mobiel HEEN EN WEER TE BEWEGEN!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
bv. naar links en dan naar rechts bewegen voor de mp3 speler![]()
Gigabit routers (wired) zijn er genoeg, wireless volgens mij niet verder dan 125mbit (met 'afterburner').. maar hoezo problemen met gamen dan ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lang niet alles, ik moet de eerste gigabit kaartjes en routers nog maar zien, terwijl dat toch al ruim anderhalfjaar standaard op een mobo zitVerder vind ik draadloos voor de doeleinden die je noemt goed te doen, maar ermee gamen vond ik toch stukken minder...
moch de nieuwe wireless standaard komt eraan.. misschien dat dat vooruitgang isquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Juist dat multiuser gebeuren werkt nog niet helemaal lekker. Ik vind wireless kwa idee wel leuk en aardig, maar de uitvoering is nog verre van perfect. Misschien over een jaartje of 3...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bahh, die Cruz had al lang 2x paars moeten krijgen met zijn vuist + smerige overtreding op Trabelsi
Ahja dat is vandaag! Ben benieuwdquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
He, waar blijven de nieuwe server gegevens? Hij komt vandaag toch? Jedi heb je al wat gehoord?
Ik dacht je morgen vrij had?quote:
Ok jij neemt de honeurs waar aangezien Jedi aan carnavallen isquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:47 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb nog geen gegevens van de nieuwe host ontvangen, zodra die binnen zijn stel ik de nieuwe server in
Morgenavond begin ik pas Rudy aangezien ik anders de dinsdag niet haal..quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik dacht je morgen vrij had?
[..]
Ok jij neemt de honeurs waar aangezien Jedi aan carnavallen isEn de grote smurf op vakantie is
Nou we horen het vanzelf dan wel...
Dit is dus een mail van vorige week waar ik nu een reply op ga sturen..quote:Beste Jean-Pierre
Helaas heb ik nog niets.
De nieuwe server plaats ik maandag.
Pas wanneer ik mijn ip block binnen heb van We Dare kan ik een ip
geven.
Dit is woensdag. Donderdag zou dan jullie gameserver online komen.
Met vriendelijke groet.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Morgenavond begin ik pas Rudy aangezien ik anders de dinsdag niet haal..
Verder nog niks vernomen van Rick van Public servers. Ik zal hem zo nog eens een mailtje sturen.
Net mijn nieuwe auto opgehaald na 13 maanden wachten. Hebben die kutjes van de garage de houder van de gsm nog niet binnen dus kan ik later weer terug.. pffff Ook had ik hem besteld zonder type aanduiding op de achterklep maar die zit er toch op.
![]()
MAar verder blij dat hij eindelijk geleverd is..![]()
Hij heeft een A6 met alles erop en eran, maar wat dat nu precies allemaal is, dat weet ik niet, maar ben wel erg nieuwsgierig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Nou is iedereen natuurlijk nieuwsgierig geworden wat voor voor type auto![]()
en ik vrijdag als we naar Netgamez gaan 8er hem aanrijd en als ie hier in dordt is ik er natuurlijk wel ff in ga zittenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:34 schreef jpjedi het volgende:
yups
A6 Avant full options
oa:
-leder interieur (bruin)
-DVD + met kleuren schermen tussen tellers en in dashboard
-xenon voor, leds achter
wel maar een 2.0tdi (140 p standaardk) maar je gelooft niet hoe fucking hard dat ding trekt. 225 km.hr top en een koppel van 340 nm![]()
en hij is gechipped en dat scheelt een berg.![]()
Nu moeten jullie wel weten dat het en belgische wagen betreft aangezien ik voor een Belgische firma werk en daar zijn de auto`s 40% goedkoper. En geen bijtelling.![]()
Superlekker! Jammer van de motor, maar voor de rest ben ik erg jaloersquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:34 schreef jpjedi het volgende:
yups
A6 Avant full options
oa:
-leder interieur (bruin)
-DVD + met kleuren schermen tussen tellers en in dashboard
-xenon voor, leds achter
wel maar een 2.0tdi (140 p standaardk) maar je gelooft niet hoe fucking hard dat ding trekt. 225 km.hr top en een koppel van 340 nm![]()
en hij is gechipped en dat scheelt een berg.![]()
Nu moeten jullie wel weten dat het en belgische wagen betreft aangezien ik voor een Belgische firma werk en daar zijn de auto`s 40% goedkoper. En geen bijtelling.![]()
Stoer ik wil ook naar een Drive In fitnessquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
stond laatst bij de fitness naast zo'n zelfde A6, alleen had hij een 3.2 quattro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |