abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:25:49 #226
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_35382673
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef JK het volgende:

[..]

Laptoppen in bed, PSP'en in bed, Nintendo DS (mario Kart) terwijl je aan het schijten bent op de toilet een beetje met anderen racen en als 1e over de finish komen.... buiten in de tuin even je mail checken? Mooi man.

En scheelt je kabels leggen... alles wordt in de toekomst draadloos, dus wen er maar aan.
Lang niet alles, ik moet de eerste gigabit kaartjes en routers nog maar zien, terwijl dat toch al ruim anderhalfjaar standaard op een mobo zit Verder vind ik draadloos voor de doeleinden die je noemt goed te doen, maar ermee gamen vond ik toch stukken minder...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_35382926
ow ja. ook net mijn nieuwe mobiel aangekomen. de meest nieuwe en flekse samsung van nu 1.3 mPixel camera, video, mp3, beatbox. en een groot gedeelte en de games kun je besturen door alleen maar met je mobiel HEEN EN WEER TE BEWEGEN!!!!!!!!

bv. naar links en dan naar rechts bewegen voor de mp3 speler
pi_35383115
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef JumperJack het volgende:
ow ja. ook net mijn nieuwe mobiel aangekomen. de meest nieuwe en flekse samsung van nu 1.3 mPixel camera, video, mp3, beatbox. en een groot gedeelte en de games kun je besturen door alleen maar met je mobiel HEEN EN WEER TE BEWEGEN!!!!!!!!

bv. naar links en dan naar rechts bewegen voor de mp3 speler
Kun je er ook mee bellen ?
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:36:35 #229
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_35383297
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lang niet alles, ik moet de eerste gigabit kaartjes en routers nog maar zien, terwijl dat toch al ruim anderhalfjaar standaard op een mobo zit Verder vind ik draadloos voor de doeleinden die je noemt goed te doen, maar ermee gamen vond ik toch stukken minder...
Gigabit routers (wired) zijn er genoeg, wireless volgens mij niet verder dan 125mbit (met 'afterburner').. maar hoezo problemen met gamen dan ?

Enige wanneer ik wel eens op m'n vriendin zit te schelden, is als ik BF2 aan het doen ben en zij even een grote pagina open trekt, waardoor m'n ping naar de 400 vliegt ofzo.. ben benieuwd hoe groot dat verschil is als je alles via utp zou doen. Internet verbinding is ook maar een 'dikke' 100kb/s.. (kan wel 10-100mbit internet krijgen, maar geen interesse in... dit is snel zat voor wat ik er mee doe).

Probleempje : ik ben m'n bonnetje kwijt
Ben nu al 2 uur aan het zoeken..

Anders ff langs m'n broer, die heeft er ook een gekocht. Hopen dat hij zijn bonnetje kan vinden.
Nu maar eens BF2 zo opstarten, wat ik 3 uur geleden al wilde doen....

edit ; na software reset via console en firmwareupdate uit pure nood maar de resetknop achterop 5 sec. ingedrukt zodat ie ook weer naar defaults gaat (zelfde dus als die software reset als je het mij vraagt).... hij doet het nu al een stukje beter... signaalsterkte fluctueert nog wat, maar zit nu iets van 20 minuten stabiel online met regelmatig 54mbps.... ik kijk het wel aan en anders ga ik eens een linksys kopen... PSP kan ook weer normaal internetten, SSID valt niet weg.... op hoop van zegen zeggen we maar.... en nu is Teamspeak leeg !!!

[ Bericht 16% gewijzigd door JK op 22-02-2006 22:03:57 ]
pi_35383349
2 - 0
Narf!
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:24:23 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_35385856
Juist dat multiuser gebeuren werkt nog niet helemaal lekker. Ik vind wireless kwa idee wel leuk en aardig, maar de uitvoering is nog verre van perfect. Misschien over een jaartje of 3...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_35386349
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Juist dat multiuser gebeuren werkt nog niet helemaal lekker. Ik vind wireless kwa idee wel leuk en aardig, maar de uitvoering is nog verre van perfect. Misschien over een jaartje of 3...
moch de nieuwe wireless standaard komt eraan.. misschien dat dat vooruitgang is
pi_35386621
Bahh, die Cruz had al lang 2x paars moeten krijgen met zijn vuist + smerige overtreding op Trabelsi
BF2: Diamond3d
pi_35389013
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bahh, die Cruz had al lang 2x paars moeten krijgen met zijn vuist + smerige overtreding op Trabelsi

naja toch vond ik Ajax niet slecht voetballen
was ver boven het huidige Ajax nivo
Narf!
pi_35397698
He, waar blijven de nieuwe server gegevens? Hij komt vandaag toch? Jedi heb je al wat gehoord?
pi_35397897

ik betreed nu PE
Narf!
pi_35398195
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
He, waar blijven de nieuwe server gegevens? Hij komt vandaag toch? Jedi heb je al wat gehoord?
Ahja dat is vandaag! Ben benieuwd
BF2: Diamond3d
pi_35398366
Ik heb nog geen gegevens van de nieuwe host ontvangen, zodra die binnen zijn stel ik de nieuwe server in
pi_35398408
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:29 schreef Sickert het volgende:

ik betreed nu PE
Ik dacht je morgen vrij had?
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:47 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb nog geen gegevens van de nieuwe host ontvangen, zodra die binnen zijn stel ik de nieuwe server in
Ok jij neemt de honeurs waar aangezien Jedi aan carnavallen is En de grote smurf op vakantie is Nou we horen het vanzelf dan wel...

[ Bericht 28% gewijzigd door RudyCarell op 23-02-2006 11:39:47 ]
pi_35399000
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Kun je er ook mee bellen ?
waarom vraagt echt iedereen dat aan mij...
pi_35401252
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:49 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik dacht je morgen vrij had?
[..]

Ok jij neemt de honeurs waar aangezien Jedi aan carnavallen is En de grote smurf op vakantie is Nou we horen het vanzelf dan wel...
Morgenavond begin ik pas Rudy aangezien ik anders de dinsdag niet haal..

Verder nog niks vernomen van Rick van Public servers. Ik zal hem zo nog eens een mailtje sturen.

Net mijn nieuwe auto opgehaald na 13 maanden wachten . Hebben die kutjes van de garage de houder van de gsm nog niet binnen dus kan ik later weer terug.. pffff Ook had ik hem besteld zonder type aanduiding op de achterklep maar die zit er toch op.

MAar verder blij dat hij eindelijk geleverd is..
pi_35401460
quote:
Beste Jean-Pierre

Helaas heb ik nog niets.
De nieuwe server plaats ik maandag.
Pas wanneer ik mijn ip block binnen heb van We Dare kan ik een ip
geven.

Dit is woensdag. Donderdag zou dan jullie gameserver online komen.

Met vriendelijke groet.
Dit is dus een mail van vorige week waar ik nu een reply op ga sturen..
pi_35401818
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Morgenavond begin ik pas Rudy aangezien ik anders de dinsdag niet haal..

Verder nog niks vernomen van Rick van Public servers. Ik zal hem zo nog eens een mailtje sturen.

Net mijn nieuwe auto opgehaald na 13 maanden wachten . Hebben die kutjes van de garage de houder van de gsm nog niet binnen dus kan ik later weer terug.. pffff Ook had ik hem besteld zonder type aanduiding op de achterklep maar die zit er toch op.

MAar verder blij dat hij eindelijk geleverd is..

kun je dat ding er niet afhalen? meestal zit dat met zo'n plakker
nu is ie nog vers en als je m dan weghaald zie je er niks van
beetje wasbenzine om de lijmrestjes weg te halen en voila!
Narf!
pi_35401878
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Olee, ik heb een nieuwe auto
Nou is iedereen natuurlijk nieuwsgierig geworden wat voor voor type auto
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:29:06 #245
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35401926
Ik heb de aanduiding er ook af laten halen, maar ze lieten 147 erop staan. Deze trokken ze er vervolgens gewoon met de vingers vanaf. Uiteraard wel door hun laten doen, je weet immers maar nooit.
Maar wat heb je nu precies voor super audi. Ik wil specs!
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:30:06 #246
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35401977
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Nou is iedereen natuurlijk nieuwsgierig geworden wat voor voor type auto
Hij heeft een A6 met alles erop en eran, maar wat dat nu precies allemaal is, dat weet ik niet, maar ben wel erg nieuwsgierig.
2de in de Tour de BoF!
pi_35402127
yups

A6 Avant full options
oa:
-leder interieur (bruin )
-DVD + met kleuren schermen tussen tellers en in dashboard
-xenon voor, leds achter

wel maar een 2.0tdi (140 p standaardk) maar je gelooft niet hoe fucking hard dat ding trekt. 225 km.hr top en een koppel van 340 nm

en hij is gechipped en dat scheelt een berg.

Nu moeten jullie wel weten dat het en belgische wagen betreft aangezien ik voor een Belgische firma werk en daar zijn de auto`s 40% goedkoper. En geen bijtelling.
pi_35402223
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:34 schreef jpjedi het volgende:
yups

A6 Avant full options
oa:
-xenon voor, leds achter

wel maar een 2.0tdi (140 p standaardk) maar je gelooft niet hoe fucking hard dat ding trekt. 225 km.hr top en een koppel van 340 nm

Nu moeten jullie wel weten dat het en belgische wagen betreft aangezien ik voor een Belgische firma werk en daar zijn de auto`s 40% goedkoper. En geen bijtelling.
en ik vrijdag als we naar Netgamez gaan 8er hem aanrijd en als ie hier in dordt is ik er natuurlijk wel ff in ga zitten
Narf!
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:44:04 #249
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35402432
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:34 schreef jpjedi het volgende:
yups

A6 Avant full options
oa:
-xenon voor, leds achter

Superlekker! Jammer van de motor, maar voor de rest ben ik erg jaloers Vooral het gedeelte van geen bijtelling!
Die achterkant is gaaf met die ledjes, stond laatst bij de fitness naast zo'n zelfde A6, alleen had hij een 3.2 quattro
2de in de Tour de BoF!
pi_35402757
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]
stond laatst bij de fitness naast zo'n zelfde A6, alleen had hij een 3.2 quattro
Stoer ik wil ook naar een Drive In fitness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')