ook de claymores???quote:
Een manier om claymores onschadelijk te maken bestaat niet in BF2. Belachelijk eigenlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ook de claymores???oh natuurlijk, voordat ik ze ongedaan kan maken ben ik er allang aangegaan
![]()
ok, das goed te weten, druk nu nl mn keys bijna door het bureauquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:19 schreef Incolumis het volgende:
je moet niet lang je keys indrukken, hele snelle aanslagen moet je gebruiken
Haal een joystick met 3 assen en een throttlequote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
question, kan sinds een tijdje me redelijk redden in een (aanvals) heli, alleen heb ik nog wat problemen om dat ding redelijk aan de grond te krijgen/stil blijven hangen om bij te laden cq vlag te veroveren/ stil hangend aan te vallen enzo.
hoe is dit nou redelijk te doen, zit nu echt te lang te prutsen en das niet echt![]()
gebruik gewoon keyboard, w+s etc keys.
thanks![]()
Inderdaad gewoon steeds een beetje bijsturen. Vooral niet te hard naar de grond willen gaan, je rustig laten zakken. En dan dus ondertussen met de muis+toetsen je heli recht houden, das even wat oefenen maar als je op een gegeven moment het gevoel doorhebt is het makkelijk...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ok, das goed te weten, druk nu nl mn keys bijna door het bureau![]()
en de combi? beetje s + bijsturen met a/d en muis tichting de grond?
kon het vroeger ook niet, en had ik het hier ook gevraagdquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
question, kan sinds een tijdje me redelijk redden in een (aanvals) heli, alleen heb ik nog wat problemen om dat ding redelijk aan de grond te krijgen/stil blijven hangen om bij te laden cq vlag te veroveren/ stil hangend aan te vallen enzo.
hoe is dit nou redelijk te doen, zit nu echt te lang te prutsen en das niet echt![]()
gebruik gewoon keyboard, w+s etc keys.
thanks![]()
muis?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ok, das goed te weten, druk nu nl mn keys bijna door het bureau![]()
en de combi? beetje s + bijsturen met a/d en muis tichting de grond?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Haal een joystick met 3 assen en een throttle
jaja, gister lekker gevlogen (met mn muisquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef JumperJack het volgende:
[..]
kon het vroeger ook niet, en had ik het hier ook gevraagd, uiteindelijk kon ik na wat oefenen het een paar weken later feilloos
dus dat is mijn tip: go get some feelin'
![]()
dat laatste kunnen we als BoF-fers niet vaak genoeg aanmoedigen, aangezien we de laatste tijd onze clanserver zo moeilijk kunnen vullen. en de BoF clan speelt battlefield met een streng verbod op afgesproken tijden, dus... join usquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, gister lekker gevlogen (met mn muis) en het gaat idd al redelijk goed. landen en bijladen etc, lukt goed, in de buurt van een vlag "landen" ook redelijk maar stil hangen in de lucht, een paar meter boven de grond is nog ff wennen, maar BF2 is gewoon weer leuk, ga denk ik maar es naar de BoF
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef JumperJack het volgende:
dat laatste kunnen we als BoF-fers niet weinig vaak genoeg aanmoedigen, aangezien we de laatste tijd onze clanserver zo moeilijk kunnen vullen. en de BoF clan speelt battlefield met een streng verbod op afgesproken tijden, dus... join us![]()
ga ik dit weekend regelenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat laatste kunnen we als BoF-fers niet weinig genoeg aanmoedigen, aangezien we de laatste tijd onze clanserver zo moeilijk kunnen vullen. en de BoF clan speelt battlefield met een streng verbod op afgesproken tijden, dus... join us![]()
net ff doorgelezen (snel) en ik ga me aanmelden en betalen, bij wie kan dat? ook lees ik iets over f/xvoice oid, moet dat? kan ik niet onder mn eigen naam Lt. IJsmutsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Het Grote BF2 BoF topic: Beter een volle server dan een lege
We hebben ons eigen topicAlleen gaan die zo snel vol dat ik niet steeds het laatste topic blijf posten
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
1. Betalen is niet verplicht, ook zonder betaling kan je volwaardig lid zijn maar een donatie is natuurlijk wel altijd welkom
2. F/X Voice ? We hebben wel een eigen TS server waar het s avonds vaak wel gezellig is. De gegevens daarvan staan in de OP van ons BoF topic. Als je iets anders bedoeld zal je het even beter uit moeten leggen
3. Patches, die moeten geinstallerd zijn. Dus de allerlaatste patch moet je geinstalleerd hebben
3. 4. Welkom bij de club
1. een kleine donatie lijkt me wel netjes, dus dat ga ik even uitzoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
1. Betalen is niet verplicht, ook zonder betaling kan je volwaardig lid zijn maar een donatie is natuurlijk wel altijd welkom
2. F/X Voice ? We hebben wel een eigen TS server waar het s avonds vaak wel gezellig is. De gegevens daarvan staan in de OP van ons BoF topic. Als je iets anders bedoeld zal je het even beter uit moeten leggen
3. Patches, die moeten geinstallerd zijn. Dus de allerlaatste patch moet je geinstalleerd hebben
3. Welkom bij de club
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef IJsmuts het volgende:
of kan je in 1x die 1.21 (350mb+) erover knallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |