bacoquote:Op maandag 13 maart 2006 12:04 schreef Sportguy het volgende:
[..]
En dan met die baco of een andere tool / toets ?
quote:Battlefield 2: Armored Fury
3 New Maps!
Midnight Sun
Operation Harvest
Operation Road Rage
New Vehicles!
Attack Jets
Recon Helicopters
… and much more!
Helemaal waarquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef Skull-splitter het volgende:
En voor elk speeltje mag je vrolijk gaan betalen, in plaats van dat ze het nou eens in 1 product hadden gestopt wat in 1x af zou zijn....
Helemaal eens. Vroegah brachten ze dat uit in gratis patches, tegenwoordig moet je er 'gewoon' voor betalen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef Skull-splitter het volgende:
En voor elk speeltje mag je vrolijk gaan betalen, in plaats van dat ze het nou eens in 1 product hadden gestopt wat in 1x af zou zijn....
Speak for yourself, maar helaas het grootste gedeelte kickt er blijkbaar wel op, want nu kan ik ongeveer 1 op de 5 servers gewoon niet in omdat ze daar dat boosterpack draaien... Same goes for Special Forces: nooit gespeeld, maar wordt wel steeds met wapens uit dat pack in mijn nek geknalt (al schijnt die FN2000 GL zowieso een beetje absurd te zijn)quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:24 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Helemaal waar
En we trappen er massaal in
Vroegah was een spel ook redelijk speelbaar na 2 patches, en zaten in latere alleen performance verbeteringen en duidelijke bugfixes. Nu wordt er per patch de halve gameplay herschreven waarbij het ene wapen superveel verbeterd en het andere effectief tot schroot gereduceerd wordt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:38 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helemaal eens. Vroegah brachten ze dat uit in gratis patches, tegenwoordig moet je er 'gewoon' voor betalen.
Dan doe je toch iets verkeerd.... er zijn genoeg goede servers waar wel aan teamwork wordt gedaan, al is het indd bij sommige servers echt een drama. En dat jij vierkant wordt afgemaakt heeft toch niets te maken met wel of niet georganiseerd spelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat zeker wel, kheb laatst een rondje gespeeld met standaard wapens, maar ik weet eigenlijk niet of het zin heeft om dit spel nog langer ongeorganiseerd te spelen... Op de meeste servers wordt ik vierkant afgemaakt of speelt er niemand met hersens...
Dat vierkant afmaken heeft veelal te maken omdat er geen inzicht is en mensen als een kip zonder kop naar het dichtstbijzijnde gevecht rennen, ook als ze als gunner met je meerijden. Sta je ineens in een kamp aan de andere kant waar je in je eentje een vlag wil veroveren, staan er 6 man tegenover je.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:20 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd.... er zijn genoeg goede servers waar wel aan teamwork wordt gedaan, al is het indd bij sommige servers echt een drama. En dat jij vierkant wordt afgemaakt heeft toch niets te maken met wel of niet georganiseerd spelen![]()
De afwijking is best groot zegmaar...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Incolumis het volgende:
in het midden van je scherm
je kunt bijv. 2 stukjes plakband in het midden plakken
Dan kan ik 30% van me scherm wel afplakkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Incolumis het volgende:
in het midden van je scherm
je kunt bijv. 2 stukjes plakband in het midden plakken
Hmm, dan ga ik het spel denk ik toch maar weer eens installeren. Heb hem destijds toen hij verscheen aangeschafd en vond het erg leuk. Heb geloof ik 1 wapen ge-unlocked met mijn favoriete class (anti-tank)quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:20 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd.... er zijn genoeg goede servers waar wel aan teamwork wordt gedaan, al is het indd bij sommige servers echt een drama. En dat jij vierkant wordt afgemaakt heeft toch niets te maken met wel of niet georganiseerd spelen![]()
@Takje: Het is zeker wel leuk om nu nog in te springen hoor. Die wapens van de add-on Special Forces zijn indd iets sterker, maar het zijn echt geen uberwapens vergeleken met de standaard wapens in BF2. Ik heb zelf SF ook niet en ik kan nog makkelijk op elke server voor de medailles meedoen. Sowieso kom ik die mensen met SF wapens niet zo gek vaak tegen. Het enige wat er echt irritant aan is is de flashbangs die zij kunnen gooien. Maar zoals ik al zei valt dat nu wel mee, dat was vooral het geval toen SF net uitkwam....
Dat vraag ik me ook wel af. In BF1942 spraken ze ook al niet goed Duits en Japans zoals het hoortquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:29 schreef Sportguy het volgende:
Er zit zo'n feature in om altijd engelse stemmen te horen en ditto commentaar in de chat / message bar zeg maar.
Nu is mijn zijn er hier ook mensen die dat chinees of arabisch verstaan met andere woorden, is het ook werkelijk arabisch voor "medic" etc. ?
Just curious.
ook de claymores???quote:
Een manier om claymores onschadelijk te maken bestaat niet in BF2. Belachelijk eigenlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ook de claymores???oh natuurlijk, voordat ik ze ongedaan kan maken ben ik er allang aangegaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |