dat is een andere badge, ook die krijg ik er niet bij, 10 revives of 10 healing pointsquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef CittaR het volgende:
misschien stomme opmerking maar volgens mij moet je ook een aantal mensen healen/reviven
je moet ook 15 uur dat gespeeld hebben in totaalquote:Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef nexhil het volgende:
heej jongens ik heb het volgende probleem:
ik ben bezig voor mijn silveren medic en support badge, ik heb voor beide nu meerdere keren meer dan 20 kills gehaald maar ik krijg maar geen badge ook krijg ik geen groen vinkje achter 20 kills te staan op de stats van bf2s.com.
iemand anders hier nog meer last van?
ps gouden/zilveren en bronzen medialles worden wel gewoon opgeteld
heeft dit iets met de 1.20 patch te maken?
idd. voor de veteran medic bijv 15 uur medic, en voor de expert medic 100 uur medicquote:Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je moet ook 15 uur dat gespeeld hebben in totaal
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef PabloLopez het volgende:
die patch doet weer een eeuwigheid d8 ik zo
Doe effe normaal, het rushen was juist wat de 1.2 patch zo brak maakte... Trouwens wel flauw dat de claymores aangepakt worden omdat ze nu eindelijk bruikbaar zijn..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef PabloLopez het volgende:
Anyone? Ik heb overal al gekeken.. maar kan er eigenlijk niks over vindenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:47 schreef Prosac het volgende:
Is de nieuwe patch uit? of zijn alle servers terug naar een andere versie van BF2 ofzo?
gisteravond nog maar 600 servers (normaal 1000+) en zojuist nog maar 127 :S
daarnaast gaat het updaten van de serverlijst de laatste dagen ineens errug traag
anyone more info?
Maar dat is dan ook EA gamesquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef PabloLopez het volgende:
1.2 heeft mot met sommige videokaarten, zit niets anders op dan wachten op 1.21, daar zou t opgelost moeten zijn, deze komt hopelijk komende week, maarja dat is dus nog ff afwachten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef whispers het volgende:
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende. Het is weliswaar een crosspost (Help! hij doet het niet), maar goed.
Een goede vriend van me draait Battlefield 2 op een ATI Radeon 9200 SE. Die videokaart wordt normaal niet ondersteund, maar door in de 'smart gart' van de videokaart de agp-ratio op 4 ipv 8 te zetten, loopt het wel allemaal soepel (op de laagste grafische settings). Voor de rest zit er voldoende vrij geheugen en ram op de pc.
Sinds het downloaden van de patch loopt alles echter heel traag en is het spel quasi onspeelbaar. Zijn er nog mensen die bf2 spelen op een radeon en die na het patchen problemen ondervinden? Is er een oplossing? Mijn dank zou groot zijn.
Het spel opnieuw installeren, de patch opnieuw installeren en het vergroten van het virtueel geheugen heb ik al geprobeerd.
in t weekend brengen ze geen patches uit, ze werken ook maar gewoon tijdens kantoorurenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anyone? Ik heb overal al gekeken.. maar kan er eigenlijk niks over vinden
mot sinds 1.2 doet zich voor met ATI kaarten en verder moet je een truukje uithalen als je shader versie te laag is..quote:Op zondag 5 maart 2006 16:41 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
1.2 heeft mot met sommige videokaarten, zit niets anders op dan wachten op 1.21, daar zou t opgelost moeten zijn, deze komt hopelijk komende week, maarja dat is dus nog ff afwachten.
quote:Er kan niet worden gespeelt met de Geforce 4 series!
- OS: Windows XP (incompatible met Windows 2000 en/of ME!)
- CPU: Pentium IV 1,7 GHz. Aanbevolen: Pentium IV 2-2.5 GHz of vergelijkbare Athlon XP
- Geheugen: 512 MB RAM. Aanbevolen: 1 GB RAM
- DVD: 16x (er zal dacht ik ook een cd-rom versie komen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen).
- Videokaart geheugen: 128 MB.
Videokaarten die minimaal 1.4 shaders ondersteunen:
ATI
Radeon 8500 series
Radeon 8800 series
Radeon 9000 series
Radeon 9100 series
Radeon 9200 series
Radeon 9500 series
Radeon 9600 series
Radeon 9700 series
Radeon 9800 series
Radeon x300 series
Radeon x600 series
Radeon x700 series
Radeon x800 series
Radeon x850 series
NVIDIA
Geforce FX 5200 series
Geforce FX 5300 series
Geforce FX 5500 series
Geforce FX 5600 series
Geforce FX 5700 series
Geforce FX 5800 series
Geforce FX 5900 series
Geforce 6200 series
Geforce 6600 series
Geforce 6800 series
we hebben t over een radeon 9200, dat is een ati kaart, en niet alle ati kaarten doen t brak, want ik heb een 9800 pro en dat draait nog altijd als een zonnetje.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mot sinds 1.2 doet zich voor met ATI kaarten en verder moet je een truukje uithalen als je shader versie te laag is..
klopt. Dit was slechts ter info...beweer ook nergens dat het de oplossing is.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
we hebben t over een radeon 9200, dat is een ati kaart, en niet alle ati kaarten doen t brak, want ik heb een 9800 pro en dat draait nog altijd als een zonnetje.
en dat "truukje" is voor oudere kaarten, de 9200 doet het normaal zonder problemen.
het ging me meer om het probleem van het vinden van servers en het langzame vinden er van :Squote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
in t weekend brengen ze geen patches uit, ze werken ook maar gewoon tijdens kantooruren
Spammertquote:Op maandag 6 maart 2006 10:23 schreef Fliepke het volgende:
Zeg BF'ers,
stel ook eens zo'n mooi icon in en misschien spelen jullie binnenkort ook wel bf op de 360
kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef staticdata het volgende:
Gisteren hoorde ik 15 maart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |