abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 15:14:27 #121
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34379077
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:28 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

ik heb hem wel gekocht, maar houd er rekening mee dat SF zwaarder trekt aan je systeem dan BF2. Het spel zelf is aardig maar niet beter als BF2. Ikzelf heb SF gekocht voor de nieuwe wapens, die zijn te gebruiken in BF2.
[patsmode] Dat is voor mijn (vrij nieuwe) pc geen probleem. [/patsmode]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:48:03 #122
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_34424919
Wanneer kotm Battlefield 2: Euro Force uit in Nederland, want die wil ik bij mijn verzameling, ik nu al Bf2: en Bf2: SF, allebei orgineel
pi_34430067
lees dan eens die EA message als je BF2 opstart.....
pi_34437896
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Eventjes een vraagje. Is het de moeite waard om battlefield 2 special forces voor 30 euro uit de winkel te trekken? Of vinden jullie er te weinig extra's bij zitten?
Ik vind SF vrij goed, maar ik speel het liefst ook als infanterie, met standaard BF2 ben je op sommige maps echt een schietschijf door de vele voer- en vliegtuigen.
Bij SF heb je hoofdzakelijk goede compacte (city) maps met af een toe een heli.

Ik had hem bij play.com besteld a 24,-.
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:38:56 #125
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34439314
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:40 schreef McLaren het volgende:

[..]

Ik vind SF vrij goed, maar ik speel het liefst ook als infanterie, met standaard BF2 ben je op sommige maps echt een schietschijf door de vele voer- en vliegtuigen.
Bij SF heb je hoofdzakelijk goede compacte (city) maps met af een toe een heli.

Ik had hem bij play.com besteld a 24,-.
Dat is niet zo duur
edit:
Maar je hebt er wel een creditcard voor nodig zie ik.
pi_34580224
Even een herpost in het goede topic, naar blijkt.

Ik heb SF gekocht en werd eigenlijk al bang van de installatie ellende, SF add-on wil SF patchen naar 1.1 terwijl de 1.12 er al opstond.
Goed, alles maar opnieuw geinstalleerd profiel gesaved etc.

Maar nu wil het ding die SF-addon zijn patch 1.1 draaien en hoe ik het ook probeer hij blijft mekkeren dat "patching failed".

Specs:
- Ati X800 Pro Platinum edition
- 2 Gb ram
- c shijf 30 Gb vrij
- d schijf 30 Gb vrij (hier staat BF2 ook op geinstalleerd)

De patch van 1.12 heb ik pas kunnen draaien nadat ik hem handmatig uit een systeem temp map had gekopieerd en dan vanuit een dosprompt aanslingeren . Dat werkt wel maar helaas wil SF nog steeds zelf die patch aanslingeren en die ook succesvol afgerond zien.

Weet iemand een mogelijk hoe ik die SF kan installeren zonder dat deze een patch (her)installeerd ? Is er een work-around of weet iemand een andere oplossing ?

De dvd's zijn origineel gekocht en met serial, dit is dus als mogelijkheid uitgesloten.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_34580498
Het grote BoF Bf2 Topic: Vechten doe je op de grond

Probeer het eens hier. of lees de vorige delen door.
dan heeft meer kans denk ik.

Succes
Hell To The Liars
pi_34581122
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:46 schreef Droopie het volgende:
Het grote BoF Bf2 Topic: Vechten doe je op de grond

Probeer het eens hier. of lees de vorige delen door.
dan heeft meer kans denk ik.

Succes
Ja dankje, ik heb dat topic ook al gezien maar aangezien dat meer toespitst op clans en de info daarom heen, postte ik dit in het centrale BF topic.

Staat ook in de startpost van het topic waar jij naar verwijst en er is ook over het zelfde onderwerp gepost in DIT topic.

En die dingen heb ik al geprobeerd.
pi_34583749
Toch maar even een kick, eigenlijk wel simpel en te verklaren als je er naar terug kijkt, de patch installeren kan niet werken met XP loginnamen waar bijzondere letters inzitten zoals : é.

Toen ik als "Administrator" inlogde was het patchen geen probleem meer. Misschien een idee voor een FOK BF2 FAQ ?
pi_34583924
Tsja helaas kijken er niet veel mensen meer in dit topic.
Die vragen kan je daar gewoon stellen, als je maar niet
met de doorsnee vragen komt die ieder topic reeks gesteld worden.

Vertel of het de moeite waard was die Special Force.
Want veel BoF'ers hebben hem niet en ik ben wel benieuwd.

(ga nu effe terug naar ons forum omdat de 1-4 van Ajax te vieren)
Hell To The Liars
  zondag 29 januari 2006 @ 19:40:46 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_34590240
goede vragen werden daar niet eens beantwoordt, puur omdat het non-stop gelul is over wel of niet betalen, wie wat waar en wanneer etc...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_34590520
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
goede vragen werden daar niet eens beantwoordt, puur omdat het non-stop gelul is over wel of niet betalen, wie wat waar en wanneer etc...
Gast,

Alle vragen worden daar behandeld

En ja het is gelul in de ruimte maar het is ook geen battlefield topic maar BoF topic. Gelukkig worden hier al je vragen zeker binnen een week beantwoord..
pi_34591192
Nou ik heb in ieder geval geen problemen meer, behalve dat ik groot aantal nieuwe maps nog niet ken.

Maar mijn eerste mening over SF: "Halen !!"
Die spetnaz, sas en andere special forces en de wapens erbij zijn gewoon vet.

Moet zeggen, multiplayer en single player is er goed te doen, vooral de single player vind ik een opzienbarend iets.
pi_34623341
Ik heb dus ook problemen om BF2 SF aan de praat te krijgen... De map wordt ingeladen, laden is voltooid, ik wil "meedoen met het spel" en BENG ik lig eruit... BF wordt helemaal afgesloten. Single player doet het wel maar mp online wil niet lukken. Weet iemand de oplossing?
pi_34625248
Als ik midden in battlefield 2 online zit ,dan opeens na 1 of 2 maps loopt het spel vast geluid stottert valt weg en dan sluit het spel zich af en zie ik mijn bureaublad.
ik vind dit zeer vervelend dus als je er iets op weet laat het horen

Im Voraus Dank
pi_34625862
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef PositiV het volgende:
Als ik midden in battlefield 2 online zit ,dan opeens na 1 of 2 maps loopt het spel vast geluid stottert valt weg en dan sluit het spel zich af en zie ik mijn bureaublad.
ik vind dit zeer vervelend dus als je er iets op weet laat het horen

Im Voraus Dank
Dit heb ik ook gehad.. Irritant knerpgeluid? Bij mij lag t aan me videokaart drivers..
Where facts are few, experts are many.
pi_34633246
@ de 3 replies voor me: delete de BF2 folder eens in Mijn Documenten, en log dan eens opnieuw in
pi_34638909
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:22 schreef Incolumis het volgende:
@ de 3 replies voor me: delete de BF2 folder eens in Mijn Documenten, en log dan eens opnieuw in
okee heb het weggegooid en ik zal kijken of het werkt..
ik moest toch de screenshots weggooien enz,?
pi_34667913
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:26 schreef PositiV het volgende:

[..]

okee heb het weggegooid en ik zal kijken of het werkt..
ik moest toch de screenshots weggooien enz,?
nee de hele battlefield 2 folder in Mijn Documenten
pi_34671528
Daar staat je profiel in en je persoonlijk instellingen van beeld geluid en keyboard, en dat helpt vooral als je bf2 helemaal niet opstart (aangezien t profiel het eerste is wat ie laadt).. Als je halverwege t spelen eruit geflikkerd wordt heeft dat dus niets met je profiel te maken he
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:48:46 #141
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_34672136
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Gast,

Alle vragen worden daar behandeld

En ja het is gelul in de ruimte maar het is ook geen battlefield topic maar BoF topic. Gelukkig worden hier al je vragen zeker binnen een week beantwoord..
Dude, hier ging het nog over het spel tot er genoeg over betalen en slechts servers werd geluld dat jullie afsgesplitst zijn in dat andere topic, waar ik nog nooit een vraag beantwoord zag...

Gewoon keiharde splitsing, niets meer, niets minder...

Ik heb het spel trouwens al 2 maanden niet meer gespeeld
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_34672895
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Mooi... laat het ook zo
pi_34673081
Ben de laatste tijd weer bezig aangezien ik mn pc weer geupgrade heb.

Heb het een hele tijd niet meer gedaan helaas
Holler
pi_34673376
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:11 schreef Atreidez het volgende:
Daar staat je profiel in en je persoonlijk instellingen van beeld geluid en keyboard, en dat helpt vooral als je bf2 helemaal niet opstart (aangezien t profiel het eerste is wat ie laadt).. Als je halverwege t spelen eruit geflikkerd wordt heeft dat dus niets met je profiel te maken he
dan kan het wel eens aan kapot geheugen liggen, of je voeding die het niet trekt
pi_34673966
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:47 schreef Incolumis het volgende:
dan kan het wel eens aan kapot geheugen liggen, of je voeding die het niet trekt
Had je uberhaupt wel gelezen wat er stond Ik zei dat ik t al had opgelost met andere videokaartdrivers...
pi_34675700
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dude, hier ging het nog over het spel tot er genoeg over betalen en slechts servers werd geluld dat jullie afsgesplitst zijn in dat andere topic, waar ik nog nooit een vraag beantwoord zag...

Ik heb wat moeite met je zinsopbouw maar dat kan ook aan mij liggen. Ik ben eens door onze topics gegaan en kan niks vinden over vràgen die niet beantwoord zouden zijn eigenlijk. Kun je een linkje posten met een vraag waar wij niet op geantwoord hebben? Het is natuurlijk erg makkelijk om van alles te roepen hier.
quote:
Proef ik hier enige wrok richting onze zijde? hebben we je iets misdaan?
quote:
Daarom hebben we een clan welke de spelvreugde conserveert. Dit geeft weer net een extra dimensie aan BF2. We hebben nu bijvoorbeeld een interne war competitie tussen squads waar iedereen aan meedoet tot ieders plezier.
De BoF server staat in de top 10 van Nederland en daar zijn we dan ook trots op.
pi_34675763
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:11 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Had je uberhaupt wel gelezen wat er stond Ik zei dat ik t al had opgelost met andere videokaartdrivers...
Volgens mij lees jij iets verkeerd want Inco reageert niet op jou maar op de post van PositiV
pi_34676695
en mijn 2 opties lossen idd veel van die problemen op
pi_34678984
Hij doet het helemaal bedank hej... binnenkort fokkers de grond in boren op bf 2
pi_34680743
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:59 schreef PositiV het volgende:
Hij doet het helemaal bedank hej... binnenkort fokkers de grond in boren op bf 2
we wachten op je op de Band Of Fok!kers server...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')