[patsmode] Dat is voor mijn (vrij nieuwe) pc geen probleem.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb hem wel gekocht, maar houd er rekening mee dat SF zwaarder trekt aan je systeem dan BF2. Het spel zelf is aardig maar niet beter als BF2. Ikzelf heb SF gekocht voor de nieuwe wapens, die zijn te gebruiken in BF2.
Ik vind SF vrij goed, maar ik speel het liefst ook als infanterie, met standaard BF2 ben je op sommige maps echt een schietschijf door de vele voer- en vliegtuigen.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Eventjes een vraagje. Is het de moeite waard om battlefield 2 special forces voor 30 euro uit de winkel te trekken? Of vinden jullie er te weinig extra's bij zitten?
Dat is niet zo duurquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:40 schreef McLaren het volgende:
[..]
Ik vind SF vrij goed, maar ik speel het liefst ook als infanterie, met standaard BF2 ben je op sommige maps echt een schietschijf door de vele voer- en vliegtuigen.
Bij SF heb je hoofdzakelijk goede compacte (city) maps met af een toe een heli.
Ik had hem bij play.com besteld a 24,-.
Ja dankje, ik heb dat topic ook al gezien maar aangezien dat meer toespitst op clans en de info daarom heen, postte ik dit in het centrale BF topic.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:46 schreef Droopie het volgende:
Het grote BoF Bf2 Topic: Vechten doe je op de grond
Probeer het eens hier. of lees de vorige delen door.
dan heeft meer kans denk ik.
Succes
Gast,quote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
goede vragen werden daar niet eens beantwoordt, puur omdat het non-stop gelul is over wel of niet betalen, wie wat waar en wanneer etc...
Dit heb ik ook gehad.. Irritant knerpgeluid? Bij mij lag t aan me videokaart drivers..quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef PositiV het volgende:
Als ik midden in battlefield 2 online zit ,dan opeens na 1 of 2 maps loopt het spel vast geluid stottert valt weg en dan sluit het spel zich af en zie ik mijn bureaublad.
ik vind dit zeer vervelend dus als je er iets op weet laat het horen
Im Voraus Dank
okee heb het weggegooid en ik zal kijken of het werkt..quote:Op maandag 30 januari 2006 23:22 schreef Incolumis het volgende:
@ de 3 replies voor me: delete de BF2 folder eens in Mijn Documenten, en log dan eens opnieuw in
nee de hele battlefield 2 folder in Mijn Documentenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:26 schreef PositiV het volgende:
[..]
okee heb het weggegooid en ik zal kijken of het werkt..
ik moest toch de screenshots weggooien enz,?
Dude, hier ging het nog over het spel tot er genoeg over betalen en slechts servers werd geluld dat jullie afsgesplitst zijn in dat andere topic, waar ik nog nooit een vraag beantwoord zag...quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gast,
Alle vragen worden daar behandeld![]()
En ja het is gelul in de ruimte maar het is ook geen battlefield topic maar BoF topic. Gelukkig worden hier al je vragen zeker binnen een week beantwoord..![]()
Mooi... laat het ook zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb het spel trouwens al 2 maanden niet meer gespeeld
dan kan het wel eens aan kapot geheugen liggen, of je voeding die het niet trektquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:11 schreef Atreidez het volgende:
Daar staat je profiel in en je persoonlijk instellingen van beeld geluid en keyboard, en dat helpt vooral als je bf2 helemaal niet opstart (aangezien t profiel het eerste is wat ie laadt).. Als je halverwege t spelen eruit geflikkerd wordt heeft dat dus niets met je profiel te maken he
Had je uberhaupt wel gelezen wat er stondquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:47 schreef Incolumis het volgende:
dan kan het wel eens aan kapot geheugen liggen, of je voeding die het niet trekt
Ik heb wat moeite met je zinsopbouw maar dat kan ook aan mij liggen. Ik ben eens door onze topics gegaan en kan niks vinden over vràgen die niet beantwoord zouden zijn eigenlijk. Kun je een linkje posten met een vraag waar wij niet op geantwoord hebben? Het is natuurlijk erg makkelijk om van alles te roepen hier.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, hier ging het nog over het spel tot er genoeg over betalen en slechts servers werd geluld dat jullie afsgesplitst zijn in dat andere topic, waar ik nog nooit een vraag beantwoord zag...
Gewoon keiharde splitsing, niets meer, niets minder...
Ik heb het spel trouwens al 2 maanden niet meer gespeeld
Proef ik hier enige wrok richting onze zijde? hebben we je iets misdaan?quote:Gewoon keiharde splitsing, niets meer, niets minder...
Daarom hebben we een clan welke de spelvreugde conserveert. Dit geeft weer net een extra dimensie aan BF2. We hebben nu bijvoorbeeld een interne war competitie tussen squads waar iedereen aan meedoet tot ieders plezier.quote:Ik heb het spel trouwens al 2 maanden niet meer gespeeld
Volgens mij lees jij iets verkeerd want Inco reageert niet op jou maar op de post van PositiVquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Had je uberhaupt wel gelezen wat er stondIk zei dat ik t al had opgelost met andere videokaartdrivers...
we wachten op je op de Band Of Fok!kers server...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:59 schreef PositiV het volgende:
Hij doet het helemaal![]()
bedank hej...
binnenkort fokkers de grond in boren op bf 2
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |