Het FPS deel zag er nep uit inderdaad maar wel leuk gedaan, mooie link naar het spel.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef Knoekie het volgende:
DOOM (2005)
Leuke standaard film, alleen ze verpesten het helemaal als ze filmen in first person (zoals in het spel dus) Wat zag dat er ongeloofelijk nep uit. Nee, het is een tegenvallerIk geef hem een 6-
Cijfer IMDB: 5,4
[afbeelding]
Mja het viel mij wel op dat ze zo'n machine hadden om al het water tot stof ofzo te krijgen. Maar het menselijke lichaam bestaat ook merendeel uit waterquote:
ook gekeken. ik vond er niet veel aan. op momenten wel een beetje komisch, maar vooral een saaie film, tamelijk ongeloofwaardig eigenlijk ook, zoals t kantoor van nito bv.quote:Op woensdag 09 november 2005 10:32 schreef gorro het volgende:
Sono otoko, kyobo ni tsuki (Violent Cop) (Takeshi Kitano, 1989)
Best goede debuutfilm van Kitano. Het droogkomische zit er al lekker in en van wat geweld was hij ook niet vies. Deze stijlkenmerken zouden later nog regelmatig in verbeterde vorm terugkeren. Dat is dan ook meteen het grootste minpunt van de film, we hebben het inmiddels al beter gezien. Daarnaast is de film visueel niet echt aantrekkelijk. ***½
Dreamworks heeft de rechten iig al in bezit, ben benieuwd wanneer ie officieel wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef Lamon het volgende:
En nou maar weer wachten op de onnodige remake..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef Timo20 het volgende:
Geruchten gaan dat niemand minder dan The Olsen Twins de zusjes gaan spelen![]()
Dan kijk ik alleen de vallende kast-scene op repeat..quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dreamworks heeft de rechten iig al in bezit, ben benieuwd wanneer ie officieel wordt aangekondigd.
Geruchten gaan dat niemand minder dan The Olsen Twins de zusjes gaan spelen![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan kijk ik alleen de vallende kast-scene op repeat..
Pfft, Scarlett, essentieel dus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Match Point
[afbeelding]
Minder essentieel, doch daarom niet minder leuk.
Die wil ik ook graag zien! Zal er eens naar op zoek gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Durbin het volgende:
March of the Penguins (2005, France)
Filmmarathon aan het houden ofzo? Mijn hemel.quote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef kinky_queen het volgende
Mooi he?? Ik had na het zien van die docu net het idee alsof ik één of ander heel lief Frans liefdesverhaaltje had zitten kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Durbin het volgende:
March of the Penguins (2005, France)
Een aantal die de moeite waard zijn misschien voor de fans van de genre, uit vorige topicquote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef Dragonetti het volgende:
Dead man's shoes:
A disaffected soldier (Considine) returns to his hometown to get even with the thugs who brutalized his mentally-challenged brother...
Een Britse film, strip alle CGI en hollywood kogelregens weg en maak het acteerwerk scherper en rauwer. Doe er vleugjes zwarte humor in, hier en daar, en je houdt deze film over.
Het was een totale verassing voor mij, ik voelde best wel mee met die 2 personages (de 2 broers) en het wraak gedeelte was heerlijk over gebracht. (zwarte humor zonder naar mijn gevoel in comedey te vallen)....aanrader!![]()
Edison:
...Upon discovering a den of corrupt policemen, a fresh-faced journalist makes a shaky allies in a jaded reporter and investigator for a powerful district attorney...
Ik vond het een goede film, maar ik hou nu ook eenmaal van films met een topcast en actie (al is dat actie meer op het einde). Door die topcast denk je misschien een topfilm met top acteerwerk te zien maar daarvoor mist het gewoon wat (naar mijn gevoel). Maar het is zeker niet slecht en ik zie Justin Timberlake voor het eerst in een "serieus" film rol.... Hij speelt niet echt denderend...te babyface en zijn stem helpt ook niet echt maar hij heeft wel zijn momenten. Het is dat morgan freeman en kevin spacey en ll cool j om hem staan... ja ll cool j speelt eenrol hierin... Voor velen misschien niet wat het zou moeten zijn maar zeker niet slecht!!
Old boy:
Damn!.... over wraak nemen gesproken... eigenlijk moet je geen beschrijving van deze film lezen en gewoon kijken...
Shutter:
... A young photographer and his girlfriend discover mysterious shadows in their photographs after a tragic accident. They soon learn that you can not escape your past....
Niet echt horror als in blood & guts, meer suspense met veel schrik momenten...!! Niet slecht en 10X beter als die engelse versie van dark water.
Freeze Frame:
... Sean Veil is an ultra paranoid murder suspect who takes to filming himself round the clock to provide an alibi, just in case he's ever accused of another crime. Problems arise however when the police do come calling and the one tape that can prove his innocence has mysteriously disappeared ...
De hoofdrol speler Lee Evans zou je misschien niet 123 voor deze film nemen maar speelt zeker niet slecht. Hij brengt het pineut zijn goed over en dat komt ten goede van deze kleine thriller.
Suspect Zero
... mysterious serial killer is hunting other serial killers - and one FBI agent suspects there may be more to the vigilante than they imagine ...
Ben Kingsley speelt een nogal verwarde persoon hierin (zwak uitgedrukt) en dat geldt trouwens voor de hele film (op een positieve manier dan). Nog een thriller die je niet moet missen... geen silence of the lambs kaliber of zo... maar als je toch van thrillers houdt is dit zeker wel een aardige!!
Patricia Arquettequote:Op zondag 13 november 2005 12:10 schreef RuneRose het volgende:
True Romance - Erg leuk! 7.8/10
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB score 7.6.. Ik snap niet hoe het kan maargoed.
Mijn score 4.5
Zelfs Doom the movie is nog beter.
[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 13-11-2005 20:51:48 (Spoilertags toegevoegd) ]Nothing to see here, carry on
quote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef RijstNatie het volgende:
A history of Voilence.
Dit was de slechtste film die ik gezien heb dit jaar.Anders stop je review even niet vol met spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB score 7.6.. Ik snap niet hoe het kan maargoed.
Mijn score 4.5
Zelfs Doom the movie is nog beter.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 13-11-2005 20:52:13 (Spoilertags toegevoegd) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
funnyquote:Op zondag 13 november 2005 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scarface
IMDB Cijfer: 7,8/10
Cijfer van Timo20: 7,7/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
Hij is inderdaad briljant in al zijn eenvoud.quote:
blijkbaar hebben moderators een heeeeel flauw soort "humor".....quote:Op maandag 14 november 2005 11:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij is inderdaad briljant in al zijn eenvoud.
Nou ik heb hem gisteren ook gezien. A History of Violence dus.quote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef RijstNatie het volgende:
A history of Voilence.
Dit was de slechtste film die ik gezien heb dit jaar.
[IMDB score 7.6.. Ik snap niet hoe het kan maargoed.
Mijn score 4.5
Zelfs Doom the movie is nog beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, matig, zeeeeer matigAntec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
Tot waar heb je 'm gezien?quote:Op maandag 14 november 2005 17:29 schreef Sokolsky het volgende:
Oh grote SaintOfKillers, ik zie op MM dat jij net ook Letter from an Unknown Woman gezien hebt. Nu kreeg ik tegen het einde aan een vrij belangrijk telefoontje en heb ik die laatste zeven minuten ofzo gemist.![]()
Zou je die hier in spoilertags kunnen samenvatten?
(Als Gorro, Sai, of een andere held die de film gezien heeft dit zou willen doen ben ik natuurlijk ook tevreden)
quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tot waar heb je 'm gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sheridana +1
quote:Op maandag 14 november 2005 19:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Heb Flightplan zo'n 2 weken terug gezien en ik moet zeggen dat ik het toch wel een redelijke film vond. Het is 'vrij' origineel, ongeloofwaardig op een aantal punten, maar een toch mooi uitgevoerd script.quote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef clowncloon het volgende:
Flightplan
Een zogenaamd spannende film etc.
Kortom, matig, zeeeeer matig
quote:Op maandag 14 november 2005 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben wat minder enthousiast dan jullie, maar de film is wel zeker een aanrader. Joan Fontaine is met stip aan het stijgen op mijn favoriete actriceslijst.Sheridana +1
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:14 schreef Cheiron het volgende:
Kan iemand voor mij de clou van flightplan neerzetten in een spoiler? Ik ben benieuwd naar het einde, maar ik vrees dat deze film mij net zo min als Panic Room kan bekoren...
pretty please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef Cheiron het volgende:
En is er nog een reden voor al deze gemenigheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Zombi 2 bevat toch wel wat onbedoeld komische scenes. Bij de onderwater 'kijk-uit-zombie-ik-heb-een-waterplantje' scene kon ik m'n lachen in ieder geval niet inhouden. Maar het is verder zeker een onderhoudende film.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef black_rose het volgende:
Ik heb de film: CITY OF THE LIVING DEAD by Lucio Fulci gezien.
Ik kan niet wachten om Zombi 2 te zien van deze meester van de horror.
Jeetje deel 4 alquote:Op woensdag 16 november 2005 00:40 schreef Beach het volgende:
American Pie 4 Band Camp
Geweldig weerdeze keer Stiflers broertje Matt in de hoofdrol.
Erg geslaagde film![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Love. Ik zou 'm ook rond de 7 hebben gegeven.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:34 schreef japzooi het volgende:
Love it or hate it? Love it dan maar. 7.5/10.0
Even serieus: wanneer bestempel jij iets vantevoren als "rommel"?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:10 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk naar deze rommel? Ik weet vooraf dat ik de film niet goed zal vinden...
Alle correctheid op een stokje. Als jij een dvd in handen hebt, waarop achterop van die plaatjes staan die KQ altijd post. Dan denk jij bij jezelf, dat kan nog wel eens een goede film worden?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Even serieus: wanneer bestempel jij iets vantevoren als "rommel"?
Volgens mij begreep jij mijn vraag niet. Al dat spul wat hij kijkt vind ik rommel; ik was heel benieuwd wat voor iets hij dan weer rommel zou vinden. Dat moet wel heel erg zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Alle correctheid op een stokje. Als jij een dvd in handen hebt, waarop achterop van die plaatjes staan die KQ altijd post. Dan denk jij bij jezelf, dat kan nog wel eens een goede film worden?![]()
Soms is rommel gewoon rommel. Dat sommige mensen daar nu weer van houden is een ander verhaal.
Ok. Dat vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Volgens mij begreep jij mijn vraag niet. Al dat spul wat hij kijkt vind ik rommel; ik was heel benieuwd wat voor iets hij dan weer rommel zou vinden. Dat moet wel heel erg zijn.
Ik vond eigenlijk alles wat jij als negatief beschouwd, positieve punten van de film. Ik vond hem z'n klassieker status meer dan waard (vond het vervolg zelfs leuk).quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef hornage het volgende:[b]#84 2001: A Space Odyssey
Op aanraden van een teamgenoot van me gekeken. Ik weet niet wat ik gezien heb en wat er bedoeld was maar slaapwekkend was het iig.
Eerst kijk ik 5 minuten naar een zwart scherm met klassieke muziek. Dan kijk ik 15 minuten naar apen. Dan ga ik naar een ruimteschip die er voor die tijd mooi uitziet maar na een tijdje verveeld het. Toch was de voldoening hiervan niet zo mooi als een David Lynch film waar je niets van snapt en waar je uiteindelijk wat over leest.
Ik zeg: indertijd vast en zeker goed maar nu hopeloos verouderd. Een 4.
Je kijkt een film en je snapt er niets van, dus de film is slecht.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef hornage het volgende:
Toch was de voldoening hiervan niet zo mooi als een David Lynch film waar je niets van snapt en waar je uiteindelijk wat over leest.
Nou nou, tis niet allemaal kommer en kwel hoor, ik denk dat jij sommige gialli wel zou kunnen waarderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:58 schreef Sokolsky het volgende:
Al dat spul wat hij kijkt vind ik rommel; ik was heel benieuwd wat voor iets hij dan weer rommel zou vinden.
Nee, mijn punt is dat, wanneer ik een film zie die vaag is maar waar toch een verhaallijn in zit wat te volgen is (zoals dus het middenstuk met HAL), en als dan na meer uitleg blijkt dat er nog een diepere betekenis in zit, dan vind ik het een supermooie film.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je kijkt een film en je snapt er niets van, dus de film is slecht.
Dan lees je er wat over en dan wordt het ineens een goede film?
Grappig hoe meningen zo kunnen verschillenquote:
Wat bedoel je met "gialli"? Regisseur, productiemaatschappij?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nou nou, tis niet allemaal kommer en kwel hoor, ik denk dat jij sommige gialli wel zou kunnen waarderen.
Camp, trash en het meeste cult zal idd niet jouw smaak zijn
Vandaag ook gezien. Prachtig. Geen "La Meglio Gioventu" (Italiaans), maar zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef laurenzo85 het volgende:
Los Amantes del Círculo Polar (Medem, 1998)
[afbeelding]
Erg mooi liefesdrama over een jongen en een meisje, die zich al sinds hun jeugd tot elkaar aangetrokken voelen en dit kabbelt zo voort, met hier en daar een tegenslag. Zoals op het moment dat Otto ineens verdwijnt en jaren niks van zich laat horen. Het lot en zijn liefde voor Ana brengt hun echter weer dichter bij elkaar. Zo is het verhaaltje rond; de cirkel die onvermijdelijk lijkt en zelfs hun namen doen suggereren. De film zit vol met toevalligheden, maar dat past goed in lijn van de film. In het midden verloor alleen ik een beetje mijn aandacht, dat zij met die leraar kreeg enzo vond ik niet zo boeiend, dat was wel jammer. Al met al een prima film. Pluspunt voor de cinematografie, muziek en de vertelstructuur vond ik ook wel leuk.
Echt een bijna 8 film. 8- in dit geval ofzo.
Eh... waarom vergelijk je het met die film?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Vandaag ook gezien. Prachtig. Geen "La Meglio Gioventu" (Italiaans), maar zeker de moeite waard.
Thanks! Sei Donne per l'Assassino staat in de eh... pijplijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef kinky_queen het volgende:
Gialli is meervoud voor giallo (Giallo betekent simpelweg 'geel' in 't Italiaans en neemt ons terug naar de goedkope detective romans, die voorzien waren van een geelkleurige kaft, die in de jaren '40-'50 erg succesvol waren in de laars aan de Middelandse Zee. Kenmerkend aan de giallo zijn de meerdere verdachten en bepaalde subtiliteiten, kleinigheden die zo onbelangrijk lijkend, een vitale rol spelen in de onrafeling van de dader, hoewel logica vaak een ondergeschikte rol speelt in de gialli. )
Wat ik klappers vind in het subgenre (van de misdaadfilm) zijn IL PROFUMO DELLA SIGNORA IN NERO , LO STRANO VIZIO DELLA SIGNORA WARDH, LA TARANTOLA DAL VENTRE NERO en niet te vergeten mischien wel een van de beste Italiaanse films ooit (imho) SEI DONNE PER L'ASSASSINO
Ben benieuwd
![]()
Die vraag verwachtte ik wel een beetje. Ik weet niet precies, ik denk vooral door de jongen die niks meer van zich laat horen (en ook toevalligerwijs speelt Scandinavië een rol). Vooral de sfeer denk ik. Ik wilde eerst zeggen niet zo goed als Abre Los Ojos of Mar Adentro, maar die zijn, hoewel ook Spaans, gewoon heel anders.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:20 schreef Sokolsky het volgende:
Eh... waarom vergelijk je het met die film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imho jammer, een minpunt voor de film, die verder heel sterk is.
Films van Julio Medem kun je hooguit vergelijken met andere films van Julio Medem. Bizarre liefdesverhalen met veel mysterie en plottwists, waarin verleden en herinneringen een grote rol spelen. Met natuurlijk een schitterende cinematografie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die vraag verwachtte ik wel een beetje. Ik weet niet precies, ik denk vooral door de jongen die niks meer van zich laat horen (en ook toevalligerwijs speelt Scandinavië een rol). Vooral de sfeer denk ik. Ik wilde eerst zeggen niet zo goed als Abre Los Ojos of Mar Adentro, maar die zijn, hoewel ook Spaans, gewoon heel anders.
Als je hulp nodig heb met de anderen, moet je maar ff een meeltje sturenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:20 schreef Sokolsky het volgende:
Thanks! Sei Donne per l'Assassino staat in de eh... pijplijn.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:01 schreef Sai het volgende:
Bruce Almighty (Tom Shadyac, 2003): misschien wel de grappigste scène van de afgelopen vijf jaar
Ik vond de Steve Carell-scène echt intens grappig.quote:
Helemaal mee eens! De recensent van nu.nl is toch wel erg lachwekkend. Hij noemde Unleashed een domme, racistische filmquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren nog The Corpse Bride en Unleashed. De eerste is erg betoverend voor een film met stop motion-popjes en de tweede is een knokfilm waar ik de verhalende scenes interessanter vond dat de vechtscenes. En daarmee bedoel ik niet dat het een slechte film was.
je kortste recensie ooitquote:Op zondag 20 november 2005 10:33 schreef Gorro het volgende:
Deuce Bigalow: European Gigolo (Mike Bigelow, 2005)½
Ik had em vanacht ook gekeken en hij is echt slechtquote:Op zondag 20 november 2005 10:33 schreef Gorro het volgende:
Deuce Bigalow: European Gigolo (Mike Bigelow, 2005)½
*zwaait subtiel*quote:Op zondag 20 november 2005 16:35 schreef kinky_queen het volgende:
REBECCA
Ik vrees dat ik een oop Criterion te koop heb
Die heb ik gisteren ook gezien en ik vond 'm wel goed, maar soms storend over-sentimenteel.quote:Op zondag 20 november 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
gezien
Taegukgi Hwinalrimyeo (Taegukgi)
[afbeelding]
Geweldige film zeg, de prachtige shots op het slagveld, en de emotionele scenes i.c.m. met de muziek het sterke verhaal en het zeer sterke eindstuk maken dit tot een topper . Kortom weer een koreanse topper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook gezien en ik vond 'm wel goed, maar soms storend over-sentimenteel.Dat is wel zo maar op de een of andere manier past het ook wel weer een beetje bij die oorlogfilmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quelle coincidence!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef Shakermaker het volgende:
La Haine
[afbeelding]
Voor het eerst in bijna tien jaar weer gezien. Behoorlijk actueel vanwege de situatie in Frankrijk. Het verhaal beschrijft een dag in het leven van drie jongeren in een Parijse banlieu. Als de film begint zijn er net rellen achter de rug en je volgt ze terwijl ze door de stad zwerven en hun ding doen. De film vervalt af en toe een klein beetje in clichés maar de impact is desalniettemin groot. Aanrader.
IMDB score: 7.9/10
Mijn score: 9/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Van de 4 bedoel je zeker...quote:Op maandag 21 november 2005 10:56 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien:
Harry Potter and the Philosopher's Stone
Zeker dus niet de beste van de 3 tot nu toe uitgebrachte, maar toch blijft t een vermakelijke film.
nee van de 3, de 4e is nog niet uitquote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef japzooi het volgende:
[..]
Van de 4 bedoel je zeker...
Ja, ik ben een miereneuker...
De vierde is nog niet in NL uitgebracht.quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef japzooi het volgende:
[..]
Van de 4 bedoel je zeker...
Ja, ik ben een miereneuker...
Dat je ook op de giftset zit te w88?quote:Op maandag 21 november 2005 11:15 schreef RuneRose het volgende:
The Pig Fucking Movie - Ja, wat kan ik er over zeggen dat nog niet door onze grote baggervriend KQ gezegd is.![]()
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 16:08 schreef AgeEll het volgende:
Ik ben weer begonnen aan Band of brothers. heb net de eerste 2 gezien. komende week maar de rest kijken.
Echt vet gruwelijk serie
De DVD, samen met een dood biggetje in een potje, gelimiteerd tot 3 exemplaren?quote:Op maandag 21 november 2005 19:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat je ook op de giftset zit te w88?
![]()
Ik zou the Devil's Rejects ook eens gaan bekijken als ik jou was daar is Spaulding ook aardig op dreefquote:Op maandag 21 november 2005 17:46 schreef victorinox het volgende:
House of 1000 Corpses
Twee stelletjes die door het land reizen op zoek naar curiositeiten zijn bij Captain Spaulding's Freak Show op de juiste plek. Hier horen ze over een moordenaar die in de buurt was opgehangen.
Wanneer ze op zoek gaan naar die plek krijgen ze "autopech". Maar gelukkig krijgen ze hulp bij een nabij gelegen huis.
Helaas voor hun bestaat die familie uit nogal geflipte personen.
Voor een horrorfilm zit er vrij weinig spanning in. Het lot van die 2 stelletjes kan me helemaal niks schelen.
Maar gelukkig zijn al die familieleden en zeker ookCaptain Spaulding
erg grappig en geschift neergezet. Waardoor die film boeiend was om naar te kijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde The Devils Rejects nog in de bios kijken, maar helaas draait ie er al niet meer.quote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik zou the Devil's Rejects ook eens gaan bekijken als ik jou was daar is Spaulding ook aardig op dreefals is de film wat serieuzer van toon
nope dat klopt ik heb ook alleen maar house of 1000 corpses in de bioscoop kunnen zien (horror nacht) maar ja gelukkig is de unrated DVD van the Devil's Rejects er al.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik wilde The Devils Rejects nog in de bios kijken, maar helaas draait ie er al niet meer.
Typische SomethingWeirdquote:The plot of The Hand of Pleasure beggars belief, Dr Dreadful a pudgy mad scientist who wears a fedora hat, cloak and a mask to hide facial disfigurement has been up to no good, kidnapping women and brainwashing them by placing on their heads "Dr Dreadful's sex transportation apparatus" (it looks like a modified potty), a few blasts of electricity later and the women become "man-hating robots". These robots dubbed the 'Hand of Pleasure Organization' are then dispatched to Soho where they kidnap CIA agents and hump the men senseless till they reveal various secrets that the good Doctor can sell to the Russians.
Wel een mooi shot.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:34 schreef Sai het volgende:
nogal semi (meisje laat Amerikaanse vlag uit de auto wapperen)
Italiaans gesproken, met gewoon Italiaanse titel. Daar was verder niks mis mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:07 schreef kinky_queen het volgende:
Hoe was/is de cut die je hebt gezien? Italiaans gesproken of ingeEngelst? Hoe heet de versie? Blutige seide?
Jawel, de Duitse print is langer en de kleuren zijn helderderquote:Op donderdag 24 november 2005 10:44 schreef Sokolsky het volgende:
Italiaans gesproken, met gewoon Italiaanse titel. Daar was verder niks mis mee.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:02 schreef dolle_hond het volgende:
johnny got his gun
uiteindelijk besefte ik een heel bijzondere film te hebben gezien. HEEL BIJZONDER.
Dat had je er niet bij verteldquote:Op donderdag 24 november 2005 17:02 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jawel, de Duitse print is langer en de kleuren zijn helderder
![]()
Geweldig toffe film indeed, gisteren ook gezien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Sai het volgende:
Gisteren waren we een kwartier te laat voor A History of Violence, en dus ben ik voor de vierde keer naarBroken Flowers geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb 8.0 / cijfer 7.0Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
een film die ver vooruit was, qua verhaal, beeld, acteerwerkquote:Een arm dorpje wordt aangevallen door een groep bandieten. Ze huren zeven samurai in om hen te helpen om zich te verdedigen en het gespuis te verdrijven.
Meesterlijke filmquote:Op zondag 27 november 2005 03:32 schreef Del_Toro het volgende:
[afbeelding]
nr 6 op op de top250
[..]
een film die ver vooruit was, qua verhaal, beeld, acteerwerk
helaas wel wat langdradig
maar weinig films evenaren het,9/10![]()
Damn.... ik kan me herinneren dat ik deze film niet eens uit heb kunnen zitten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
8 femmes (2002)
[afbeelding]
Aan de hand van het plot en de titel heb ik altijd gedacht, dat het een oude wijfen film was. Maar tot mijn verbazing werd ik gisternacht getrakteerd op een hele leuke, verfrissende, bijna Ameliesque film. Dat enkele van die Francaises er zeer leuk uitzien, (Virginie Ledoyen,Emmanuelle Béart
) maakte de film nog plezanter om te kijken.
cijfer: 9
* herinnert zich het spreekwoord: Never judge a book by its cover![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |