Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:01 schreef Sai het volgende:
Bruce Almighty (Tom Shadyac, 2003): misschien wel de grappigste scène van de afgelopen vijf jaar
Ik vond de Steve Carell-scène echt intens grappig.quote:
Helemaal mee eens! De recensent van nu.nl is toch wel erg lachwekkend. Hij noemde Unleashed een domme, racistische filmquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren nog The Corpse Bride en Unleashed. De eerste is erg betoverend voor een film met stop motion-popjes en de tweede is een knokfilm waar ik de verhalende scenes interessanter vond dat de vechtscenes. En daarmee bedoel ik niet dat het een slechte film was.
je kortste recensie ooitquote:Op zondag 20 november 2005 10:33 schreef Gorro het volgende:
Deuce Bigalow: European Gigolo (Mike Bigelow, 2005)½
Ik had em vanacht ook gekeken en hij is echt slechtquote:Op zondag 20 november 2005 10:33 schreef Gorro het volgende:
Deuce Bigalow: European Gigolo (Mike Bigelow, 2005)½
*zwaait subtiel*quote:Op zondag 20 november 2005 16:35 schreef kinky_queen het volgende:
REBECCA
Ik vrees dat ik een oop Criterion te koop heb
Die heb ik gisteren ook gezien en ik vond 'm wel goed, maar soms storend over-sentimenteel.quote:Op zondag 20 november 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
gezien
Taegukgi Hwinalrimyeo (Taegukgi)
[afbeelding]
Geweldige film zeg, de prachtige shots op het slagveld, en de emotionele scenes i.c.m. met de muziek het sterke verhaal en het zeer sterke eindstuk maken dit tot een topper . Kortom weer een koreanse topper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook gezien en ik vond 'm wel goed, maar soms storend over-sentimenteel.Dat is wel zo maar op de een of andere manier past het ook wel weer een beetje bij die oorlogfilmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |