Het FPS deel zag er nep uit inderdaad maar wel leuk gedaan, mooie link naar het spel.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef Knoekie het volgende:
DOOM (2005)
Leuke standaard film, alleen ze verpesten het helemaal als ze filmen in first person (zoals in het spel dus) Wat zag dat er ongeloofelijk nep uit. Nee, het is een tegenvallerIk geef hem een 6-
Cijfer IMDB: 5,4
[afbeelding]
Mja het viel mij wel op dat ze zo'n machine hadden om al het water tot stof ofzo te krijgen. Maar het menselijke lichaam bestaat ook merendeel uit waterquote:
ook gekeken. ik vond er niet veel aan. op momenten wel een beetje komisch, maar vooral een saaie film, tamelijk ongeloofwaardig eigenlijk ook, zoals t kantoor van nito bv.quote:Op woensdag 09 november 2005 10:32 schreef gorro het volgende:
Sono otoko, kyobo ni tsuki (Violent Cop) (Takeshi Kitano, 1989)
Best goede debuutfilm van Kitano. Het droogkomische zit er al lekker in en van wat geweld was hij ook niet vies. Deze stijlkenmerken zouden later nog regelmatig in verbeterde vorm terugkeren. Dat is dan ook meteen het grootste minpunt van de film, we hebben het inmiddels al beter gezien. Daarnaast is de film visueel niet echt aantrekkelijk. ***½
Dreamworks heeft de rechten iig al in bezit, ben benieuwd wanneer ie officieel wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef Lamon het volgende:
En nou maar weer wachten op de onnodige remake..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef Timo20 het volgende:
Geruchten gaan dat niemand minder dan The Olsen Twins de zusjes gaan spelen![]()
Dan kijk ik alleen de vallende kast-scene op repeat..quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dreamworks heeft de rechten iig al in bezit, ben benieuwd wanneer ie officieel wordt aangekondigd.
Geruchten gaan dat niemand minder dan The Olsen Twins de zusjes gaan spelen![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan kijk ik alleen de vallende kast-scene op repeat..
Pfft, Scarlett, essentieel dus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Match Point
[afbeelding]
Minder essentieel, doch daarom niet minder leuk.
Die wil ik ook graag zien! Zal er eens naar op zoek gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Durbin het volgende:
March of the Penguins (2005, France)
Filmmarathon aan het houden ofzo? Mijn hemel.quote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef kinky_queen het volgende
Mooi he?? Ik had na het zien van die docu net het idee alsof ik één of ander heel lief Frans liefdesverhaaltje had zitten kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Durbin het volgende:
March of the Penguins (2005, France)
Een aantal die de moeite waard zijn misschien voor de fans van de genre, uit vorige topicquote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef Dragonetti het volgende:
Dead man's shoes:
A disaffected soldier (Considine) returns to his hometown to get even with the thugs who brutalized his mentally-challenged brother...
Een Britse film, strip alle CGI en hollywood kogelregens weg en maak het acteerwerk scherper en rauwer. Doe er vleugjes zwarte humor in, hier en daar, en je houdt deze film over.
Het was een totale verassing voor mij, ik voelde best wel mee met die 2 personages (de 2 broers) en het wraak gedeelte was heerlijk over gebracht. (zwarte humor zonder naar mijn gevoel in comedey te vallen)....aanrader!![]()
Edison:
...Upon discovering a den of corrupt policemen, a fresh-faced journalist makes a shaky allies in a jaded reporter and investigator for a powerful district attorney...
Ik vond het een goede film, maar ik hou nu ook eenmaal van films met een topcast en actie (al is dat actie meer op het einde). Door die topcast denk je misschien een topfilm met top acteerwerk te zien maar daarvoor mist het gewoon wat (naar mijn gevoel). Maar het is zeker niet slecht en ik zie Justin Timberlake voor het eerst in een "serieus" film rol.... Hij speelt niet echt denderend...te babyface en zijn stem helpt ook niet echt maar hij heeft wel zijn momenten. Het is dat morgan freeman en kevin spacey en ll cool j om hem staan... ja ll cool j speelt eenrol hierin... Voor velen misschien niet wat het zou moeten zijn maar zeker niet slecht!!
Old boy:
Damn!.... over wraak nemen gesproken... eigenlijk moet je geen beschrijving van deze film lezen en gewoon kijken...
Shutter:
... A young photographer and his girlfriend discover mysterious shadows in their photographs after a tragic accident. They soon learn that you can not escape your past....
Niet echt horror als in blood & guts, meer suspense met veel schrik momenten...!! Niet slecht en 10X beter als die engelse versie van dark water.
Freeze Frame:
... Sean Veil is an ultra paranoid murder suspect who takes to filming himself round the clock to provide an alibi, just in case he's ever accused of another crime. Problems arise however when the police do come calling and the one tape that can prove his innocence has mysteriously disappeared ...
De hoofdrol speler Lee Evans zou je misschien niet 123 voor deze film nemen maar speelt zeker niet slecht. Hij brengt het pineut zijn goed over en dat komt ten goede van deze kleine thriller.
Suspect Zero
... mysterious serial killer is hunting other serial killers - and one FBI agent suspects there may be more to the vigilante than they imagine ...
Ben Kingsley speelt een nogal verwarde persoon hierin (zwak uitgedrukt) en dat geldt trouwens voor de hele film (op een positieve manier dan). Nog een thriller die je niet moet missen... geen silence of the lambs kaliber of zo... maar als je toch van thrillers houdt is dit zeker wel een aardige!!
Patricia Arquettequote:Op zondag 13 november 2005 12:10 schreef RuneRose het volgende:
True Romance - Erg leuk! 7.8/10
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB score 7.6.. Ik snap niet hoe het kan maargoed.
Mijn score 4.5
Zelfs Doom the movie is nog beter.
[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 13-11-2005 20:51:48 (Spoilertags toegevoegd) ]Nothing to see here, carry on
quote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef RijstNatie het volgende:
A history of Voilence.
Dit was de slechtste film die ik gezien heb dit jaar.Anders stop je review even niet vol met spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB score 7.6.. Ik snap niet hoe het kan maargoed.
Mijn score 4.5
Zelfs Doom the movie is nog beter.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 13-11-2005 20:52:13 (Spoilertags toegevoegd) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
funnyquote:Op zondag 13 november 2005 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scarface
IMDB Cijfer: 7,8/10
Cijfer van Timo20: 7,7/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
Hij is inderdaad briljant in al zijn eenvoud.quote:
blijkbaar hebben moderators een heeeeel flauw soort "humor".....quote:Op maandag 14 november 2005 11:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij is inderdaad briljant in al zijn eenvoud.
Nou ik heb hem gisteren ook gezien. A History of Violence dus.quote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef RijstNatie het volgende:
A history of Voilence.
Dit was de slechtste film die ik gezien heb dit jaar.
[IMDB score 7.6.. Ik snap niet hoe het kan maargoed.
Mijn score 4.5
Zelfs Doom the movie is nog beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, matig, zeeeeer matigAntec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
Tot waar heb je 'm gezien?quote:Op maandag 14 november 2005 17:29 schreef Sokolsky het volgende:
Oh grote SaintOfKillers, ik zie op MM dat jij net ook Letter from an Unknown Woman gezien hebt. Nu kreeg ik tegen het einde aan een vrij belangrijk telefoontje en heb ik die laatste zeven minuten ofzo gemist.![]()
Zou je die hier in spoilertags kunnen samenvatten?
(Als Gorro, Sai, of een andere held die de film gezien heeft dit zou willen doen ben ik natuurlijk ook tevreden)
quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tot waar heb je 'm gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sheridana +1
quote:Op maandag 14 november 2005 19:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Heb Flightplan zo'n 2 weken terug gezien en ik moet zeggen dat ik het toch wel een redelijke film vond. Het is 'vrij' origineel, ongeloofwaardig op een aantal punten, maar een toch mooi uitgevoerd script.quote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef clowncloon het volgende:
Flightplan
Een zogenaamd spannende film etc.
Kortom, matig, zeeeeer matig
quote:Op maandag 14 november 2005 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben wat minder enthousiast dan jullie, maar de film is wel zeker een aanrader. Joan Fontaine is met stip aan het stijgen op mijn favoriete actriceslijst.Sheridana +1
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:14 schreef Cheiron het volgende:
Kan iemand voor mij de clou van flightplan neerzetten in een spoiler? Ik ben benieuwd naar het einde, maar ik vrees dat deze film mij net zo min als Panic Room kan bekoren...
pretty please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef Cheiron het volgende:
En is er nog een reden voor al deze gemenigheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |