Ik wilde het als nieuwe TT doen.quote:Op maandag 19 september 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
ik wilde dus zeggen "no nonsense, the musical" maar jullie waren me voor![]()
ik ookquote:Op maandag 19 september 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Ik wilde het als nieuwe TT doen.
geen idee, ik zapte net ff wegquote:Wat zei Ray nou tegen Vicencza?
Ja maar vergelijk dat eens met het topic wat Benjamin vorig jaar kreegquote:Op maandag 19 september 2005 20:41 schreef Dizer het volgende:
Stef? Vorige topic was al voor Stef...
quote:Op maandag 19 september 2005 20:41 schreef Dizer het volgende:
No nonsens, The musical!
Juffrouw Jansen moet natuurlijk juffrouw Elschot zijn.quote:DE NOZEM EN DE NON
Cornelis Vreeswijk
Niemand ter aarde weet hoe het eigelijk begon
Het droevige verhaal van de nozem en de non
Van de nozem en de non
Vroeg in het voorjaar ontmoeten ze elkaar
Hij keek in haar ogen en toen was de liefde daar
Ja toen was de liefde daar
Sterk is de liefde tijdelijk althans
De non vergat haar plichten zelfs haar rozenkrans
Ze vergat haar rozenkrans
Met zijn zonnebril en zijn nauwe pantalon
Verwekte ons nozem de hartstocht van de non
Ja de hartstocht van de non
Het is wel te begrijpen het gebeurt toch elke dag
De nozem was verloren toe hij in haar ogen zag
Toen hij in haar ogen zag
Ze liepen in het plantsoen in de prille lentezon
En kussen bij de vleet kreeg de nozem van de non
Kreeg de nozem van de non
Een zekere juffrouw Jansen sloeg hen gaande door de ruit
Wist niet wat ze zag en haar ogen puilde uit
Ja haar ogen puilde uit
Een zekere Heer Pieterman keek neer van zijn balkon
Hij keek stom verbaast naar de reacties van de non
De reacties van de non
Leve de liefde zei Pieterman galant
Maar juffrouw Jansen die belde naar de krant
Ja die belde naar de krant
Maar daar dacht een ieder dat ze het maar verzon
Dus ging ze naar de kapelaan en verklikte daar de non
en verklikte daar de non
Dat zei de kapelaan is weer des duivelswerk
Zo gauw ik er niet bij ben belazert hij de kerk
Dan belazert hij de kerk
Dankzij Juffrouw Jansen en de kapelaan
Maakte de politie er een einde aan
Ja er kwam een einde aan
Want ze liepen namelijk zo maar op het gras
En de politie zei dat dat verboden was
Dat het gras verboden was
De non en de nozem die gingen op de bon
Een schop kreeg de nozem de zenuwen de non
Ja de zenuwen de non
Niet om het een of ander maar omdat het niet kon
Eindigde de liefde van de nozem en de non
Van de nozem en de non
Volgens Aristoteles weegt een zoen niet zwaar
Letterlijk uitstekend figuurlijk zelden waar
Vraagt de non er maar eens naar
quote:Op maandag 19 september 2005 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[..]
Juffrouw Jansen moet natuurlijk juffrouw Elschot zijn.![]()
ik ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
![]()
Geweldig!!!
Ik ben toch benieuwd of Non Vincenza nog ontmaskerd gaat worden, of dat ze gewoon zo gek blijtft als Non. Ik wacht op een climax!
LOL "de vrouw in 't wit" toch? lang geleden in DooL?!?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef caradoc het volgende:
Nu nog wachten een een labiel persoon die met een laken over der heen weken lang door de tuin zwerft .... of was dat nou die amerikaanse soap ...
zou je denken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Er klopt iets niet met die non
Dank u.quote:
vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef suus21 het volgende:
hoe komt Ray er eigenlijk bij om in dat klooster te gaan?? Waar kent hij het van?
Het klooster zal wel in de Meerdijker Stadsgids staan. Ik vermoed trouwens dat het hetzelfde klooster is waar Linda de Mol, het Barbie-popje (quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef suus21 het volgende:
hoe komt Ray er eigenlijk bij om in dat klooster te gaan?? Waar kent hij het van?
Ik moet zeggen dat het wel eens saaier is geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
vroeg ik me ook al af
ik vind GTST op het moment echt übersaaihoop dat het snel iets boeiender wordt..
is dat echt nodig?! dat sarcastische ondertoontje was toch niet te missenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Verklaar eens nader dan !
Als het niet klopt volgens jou .. Die Non klopt toch niet of wel .![]()
Nee johquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat echt nodig?! dat sarcastische ondertoontje was toch niet te missen![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
bijna geen batterij meer en dan gaan bellen.......
dan ga je toch sms-en, doos!!!!
Alleen jammer dat Guus zo vroeg weg is gegaan. Alex had van mij best nog even mogen blijven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Leuke aflevering. GTST is op dit moment erg leuk en spannend. Met name Dennis en Laura
Wanneer komt ie er eigelijk redden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:45 schreef Frey het volgende:
Nu krijgen we eerst weer dat Ray en Janine naar elkaar toe groeien![]()
Waarom niet gewoon meteen Janine bij Ludo.
kijken wij wel naar hetzelfde?! werkdagen 20.00uur rtl4 toch??????quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Leuke aflevering. GTST is op dit moment erg leuk en spannend. Met name Dennis en Laura
Moah... als Dennis maar achter de waarheid komt!! En snel aanpapt met Charliequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Guus zo vroeg weg is gegaan. Alex had van mij best nog even mogen blijven.
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijken wij wel naar hetzelfde?! werkdagen 20.00uur rtl4 toch??????
Babette... jij vindt ONM nog steeds leuk, en ik vind het ergquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijken wij wel naar hetzelfde?! werkdagen 20.00uur rtl4 toch??????
Charlie werkt half Meerdijk af volgens mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moah... als Dennis maar achter de waarheid komt!! En snel aanpapt met Charlie
Beetje jammer hoor, Diez.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette... jij vindt ONM nog steeds leuk, en ik vind het erg![]()
Ik kijk GTST vanaf het begin en ik vind het nog steeds leuk!
Smaken verschillen
Waarom moet spannend altijd iemand met een pistool en dat er iemand dood gaat vanwege Ludo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje jammer hoor, Diez.
Babette kijkt geen ONM meer..
.
dat hoeft helemaal niet, maar de dialoog van Dennis en Laura was er één zoals in the Bold:quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Waarom moet spannend altijd iemand met een pistool en dat er iemand dood gaat vanwege Ludo?
Ik vind de verhallijn van Dennis en Laura erg spannend. En ik kan niet wachten op de reactie van Robert! Of te wel.. SPANNEND
Ik welquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet, maar de dialoog van Dennis en Laura was er één zoals in the Bold:
een hoop gelul in de ruimte, maar uiteindelijk komen we geen stap verder
en da's niet alleen vandaag, maar áltijd met die twee.... ik zie er de humor en/of spanning niet van in
Die verhaallijn zou leuk kunnen zijn, alleen een beetje jammer van Laura & Robert. EN ik ben ook we benieuwd naar Roberts en Dennis' reactie, maar dat maakt het verhaal tot nu toe nog niet spannend hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Ik vind de verhallijn van Dennis en Laura erg spannend. En ik kan niet wachten op de reactie van Robert! Of te wel.. SPANNEND
Welke dipquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch fijn dat we weer vriendjes zijn hena onze dip, zeg maar
lopen we weer achter de feiten aan?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:*krijgt hartaanval... WAT??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
![]()
Mooi, dus hier ben je voorlopig nog niet wegquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
lopen we weer achter de feiten aan?![
]
het lijkt onmogelijk, maar onm is nóg triester dan gtst op het moment...
het is dat we in gtst binnenkort Miss Dekker terugkrijgen, anders was ik daarbij ook afgehaakt
Ga nou geen oude koeien uit de sloot halen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL weet je dat niet meer?! [mompel]van toen we mekaar stom vonden enzo[/mompel]
Nou, das niet van de laatste tijd tochquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL weet je dat niet meer?! [mompel]van toen we mekaar stom vonden enzo[/mompel]
Birgit klaar laten komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat doet Dennis in 'Lieve Lust' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag weer een leuke aflevering
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Grappig dat je dat net vandaag zegt, want in B&B kreeg Ridge vandaag van Massimo te horen dat niet Eric maar Massimo z'n echte vader is. Ik had even de hoop dat Laura ook uit de kast kwam, maar nee, het moet weer eindeloos gerekt worden... en als Dennis het eindelijk te horen krijgt, krijgen we weer hetzelfde verhaal met Robert.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
dat hoeft helemaal niet, maar de dialoog van Dennis en Laura was er één zoals in the Bold:
en da's niet alleen vandaag, maar áltijd met die twee.... ik zie er de humor en/of spanning niet van in
hij en alle andere mogen weg.... [ ja óók Harmsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
Mag Morris weg? AAAAUUUUUBBBB.... hij is zooo
mja dat....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
Nou, das niet van de laatste tijd toch???
Of bedoel je dat met die logo's toen
Nee.... maar het zou fijn zijn als ze het dan iig voor míj wel goed doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Neuralnet het volgende:
Ze kunnen het nooit voor iedereen goed doen.
Je slaat de spijker op z'n kop, vond ik ook een beetje met die Barbara-Charlie-Valerie scene in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ben je dan zo belangrijk?quote:Nee.... maar het zou fijn zijn als ze het dan iig voor míj wel goed doen
Volgens mij was dat de bedoeling. Dat ze "verliefd" boos was...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Boze Sjors.
Wat een acteertalent.
.
Ik zie geen verschil met wanneer ze "normaal" boos was.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de bedoeling. Dat ze "verliefd" boos was...
Jef is liefquote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Jeff is ook zo'n brompotHoor hem nou
![]()
Dan slaat haar stem niet over.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met wanneer ze "normaal" boos was.
van Nick?!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:34 schreef JohnDDD het volgende:
hoe komt ludo nu opeens weer aan het geld om een schuld van 7 miljoen inclusief een bedrijf over te nemen?
Dat is al jaaaaaren geleden, die heeft ie allang afbetaaldquote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
van Nick?!
normaal gesproken zou hij nu nog steeds zijn eigen faillisement moeten betalen,
maar dat zijn ze voor het gemak geloof ik maar even vergeten....
heerlijk geloofwaardig personage altijd, die Ludo
Jawelquote:Op woensdag 21 september 2005 20:15 schreef JohnDDD het volgende:
Sophia??
Sophia was toch niet de moeder van Nick of wel
of toch? mm
Ludo verdient in korte tijd veel geld en heeft bovendien ook alles van Martine overgenomenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
van Nick?!
normaal gesproken zou hij nu nog steeds zijn eigen faillisement moeten betalen,
maar dat zijn ze voor het gemak geloof ik maar even vergeten....
heerlijk geloofwaardig personage altijd, die Ludo
Die 100 miljoen kwam niet alleen van hem en was toch ook niet de schuld? Hij heeft alles wat hij had verkocht.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef JohnDDD het volgende:
Ludo's faillissement was toch voor 100 miljoen euro ofzo
dat kan ie nooit afbetaald hebben
bovendien hij woont nog steeds in een hotelkamer
80 miljoen kwam van hem.... en toen was hij failliet [da's een jaar geleden nu]quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef Frey het volgende:
Die 100 miljoen kwam niet alleen van hem en was toch ook niet de schuld? Hij heeft alles wat hij had verkocht.
Nou, ik geloof dat je de enige bent.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef Frey het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik GTST nu veel leuker vind, zo zonder Isabella en Yasmin![]()
Nee hoor, ik weet zeker dat heer van Bartolhoven er ook zo over denktquote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat je de enige bent.
Ik mis ze ook niet echt hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat je de enige bent.
Omdat het toch zijn ex was, en zelfs Ludo een menselijke kant heeft?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom hebben die idiote schrijvers het zo gedraait dat Ludo zich bekomert om Valerie ?![]()
Dan moet je toch eens wat meer lezen hierquote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dennis en Charlie?
Wtf die zag ik niet aankomen![]()
Inderdaad. Ik vind de lijntjes met de "oudjes" ook veel leuker. Ik hoop dat Alberts en Sanders echt gaan samenwerkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:25 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het ook leuker sinds Yasmin en Isabella weg zijn; de oudjes, zoals Jef, Ludo, Barbara, Robert, etc. krijgen meer tijd
sterker nog er zijn maar weer eens minder jonkies, en dat is alleen maar goed
Die spoilers neem ik altijd met een korreltje zoutquote:Op donderdag 22 september 2005 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens wat meer lezen hier
zou leuk zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind de lijntjes met de "oudjes" ook veel leuker. Ik hoop dat Alberts en Sanders echt gaan samenwerken
Inderdaad, Yasmin werd de laatste aflevering ineens weer wel leuk, maarja dan gaat ze ook ineens direct dood net als Valerie.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet zeker dat heer van Bartolhoven er ook zo over denkt![]()
Dat waren vooruitzichten...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die spoilers neem ik altijd met een korreltje zout![]()
Nou, hij is eigenlijk 99% van de tijd zakelijk. Die gevoelige kant zie je bijna nooit...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:23 schreef Frey het volgende:
Dat vind ik nou zo leuk aan Ludo.
De ene keer gevoelig, dan weer puur zakelijk![]()
Idd Barbara mag ook gerust gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef JohnDDD het volgende:
barbara mag ook mee van mij
van die muts moeten we ook eens af!
Serieus, in bijna alle posts die ik van jou lees, quote jij iemand om vervolgens bijna precies hetzelfde te zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb jij ooit wel eens een eigen mening ?
Bemoei je niet mee!!
je vergeetquote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een tekst heeft Barbara de laatste tijd
''Koffie?''
''Wil je iets eten?''
Gemist is een groot woord. Niet gezien past beter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zowel gister als vandaag gemist
quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gemist is een groot woord. Niet gezien past beter.!
Heb ik zelfs gezien !quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef Frey het volgende:
Nou ben ik net de banden van de laatste week aan het bekijken en ik zag echt iets raars
Afgelopen vrijdag was de cliffhanger dat die man bij A&A binnenkwam en zei dat George gelijk had. Jef en Robert hadden valsheid in geschrifte gepleegd.
Maar in de terugblik op maandag zei de man ineens: Jullie moeten 7 miljoen betalen!
Dit viel me toen al op, maar ik wilde het nog even terug zien. Vaag of niet![]()
Het lag dus niet aan mij. Misschien moeten de makers een cursus knippen plakken gaan volgen. Teveel weggeknipt op het eind van vorige week vrijdag of teveel geplakt afgelopen maandag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef Frey het volgende:
Nou ben ik net de banden van de laatste week aan het bekijken en ik zag echt iets raars
Afgelopen vrijdag was de cliffhanger dat die man bij A&A binnenkwam en zei dat George gelijk had. Jef en Robert hadden valsheid in geschrifte gepleegd.
Maar in de terugblik op maandag zei de man ineens: Jullie moeten 7 miljoen betalen!
Dit viel me toen al op, maar ik wilde het nog even terug zien. Vaag of niet![]()
Ze at natuurlijk vlak voor die val nog een Auntie Annie koekje, dus ik zie zeker mogelijkheden jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Kunnen ze de dood van Valerie niet verhalen op AntieAnnie... dat zou pas Amerikaans zijn!
En wat knipperde ze leuk met haar ogen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
woei, Val is de beste vandaagwat ligt ze prachtig stil
zonder gekheid: leuk gedaan, en nu weer verder
m'n Toscaanse tripje kwam weer helemaal bovenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Sophia.
quote:De nieuwe pil bevat een lage dosis oestrogeen en de stof Yasmin.
Frits wie? Ik zeg: hij lijkt sprekend op Jude Law.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
ik vind Jack qua looks erg goed gecast, hij lijkt écht op Frits
.... maar verder vind ik 'm een worm
Zeg, sterf eens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
Beter dan Jolles.
Jolles was te lief.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, sterf eens..
Chris Jolles is Dian..
Bingoquote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een tekst heeft Barbara de laatste tijd
''Koffie?''
''Wil je iets eten?''
Deze spook is cooler.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk blijft Valerie niet zo lang rondspoken als Benjamin vorig jaar
Echt christelijk dus!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze spook is cooler.
Die Jack Woods is me er een zeg. Pedo én incest.
Haha ja die laatste scenequote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef DaMart het volgende:
Jammer, dat Jack Sjors niet eerst even zwanger heeft gemaakt voor ze erachter kwamen
Dennis-Lauraquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoeveelste incest verhaaltje is dit nou wel niet?
Ja, dat was een mooi écht Nederlands soapdilemma geweest: Je incestkindje laten aborteren of niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef DaMart het volgende:
Jammer, dat Jack Sjors niet eerst even zwanger heeft gemaakt voor ze erachter kwamen
Dennis en Laura jaquote:
Jij pakt je eigenzusje ook wel eens lekker vol op de mond met tong ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:37 schreef BVO het volgende:
Dit is geen incest he, gewoon een zoen, thats it.
Dan is het eerder inteelt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ach incest, niet zo overdrijven jullie, het is maar een zoen.
Bovendien is het misbruik dat plaatsvindt bij een kind gepleegd door een familielid, volgens mij als een broer van 40 en zus van 38 het met elkaar doen noem je het geen incest meer.
Ach het zijn gewoon gedachten van Charlie, dat valt nog wel mee, die Benjamin was er gewoon echt, Robin kon hem zien maar Dorothea ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
die grap met Val was wel oke, met name door de schmink, maar één keer is genoeg hoor
geen Benjamin-taferelen aub
Aan jouw reactie op haar foto te zien kan jij dat best begrijpen toch?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij pakt je eigenzusje ook wel eens lekker vol op de mond met tong ?![]()
Jij pakt je eigenzusje ook wel eens lekker vol op de mond met tong ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ach incest, niet zo overdrijven jullie, het is maar een zoen.
Bovendien is het misbruik dat plaatsvindt bij een kind gepleegd door een familielid, volgens mij als een broer van 40 en zus van 38 het met elkaar doen noem je het geen incest meer.
Je hebt een leuk zusje ja (Die chantal jansen toch?)quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan jouw reactie op haar foto te zien kan jij dat best begrijpen toch?!.
Uhuh.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt een leuk zusje ja (Die chantal jansen toch?)
Maar still ! je eigen zusje zoenen doe je niet![]()
Nee het zusje van BVO deed Chantal Jansen na bij een of andere tmf wedstrijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
Het zusje van BVO is Chantal Jansen?
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
Het zusje van BVO is Chantal Jansen?
Dat is een hele andere discussie, of je iets maatschappelijk geaccepteerd vindt of niet, incest is het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
precies... en dan zijn ze zich ook bewust van de familiebandquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef DaMart het volgende:
Dan is het eerder inteelt.
En ik moet zeggen dat het niet eens zo lang geduurd heeft voordat het allemaal uitkwam. Zeker niet als je kijkt naar het vorige seizoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat het geplak tussen Sjors en Jack nu toch wel echt voorbij is[thank god]
daar ga ik ook van uit hoor, dat d'r geweten een loopje met haar namquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ach het zijn gewoon gedachten van Charlie, dat valt nog wel mee,
Het had niet langer moeten duren, maar nu was het gewoon goed getimed vind ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
En ik moet zeggen dat het niet eens zo lang geduurd heeft voordat het allemaal uitkwam. Zeker niet als je kijkt naar het vorige seizoen
Sjors is een halfzusje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan mag het welquote:
Ja, in tegenstelling tot vorig seizoen. Nu kunnen de echte lijntjes met Jack en Sjors beginnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het had niet langer moeten duren, maar nu was het gewoon goed getimed vind ik.
De waarheid en niets dan de waarheid.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:58 schreef JohnDDD het volgende:
Iwan jouw sig, is die gewoon grappig, of spreekt Iris de waarheid?
Ja zit er een travo in ONM?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De waarheid en niets dan de waarheid.![]()
Inderdaad, viel behoorlijk op!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat knipperde ze leuk met haar ogen!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef JohnDDD het volgende:
dus zij zegt dat speels, en hij denkt dat het een grapje is, maar het is echt zo?
Dat kon je natuurlijk al van ver zien aankomen he... best voorspelbaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef Frey het volgende:
Dat Charlie nu weer boos is op Barbara slaat ook helemaal nergens op![]()
Iemand moet haar gewoon eens op haar nummer zetten. Ik vind dat ze egoïstisch bezig was toen ze Valerie wilde laten leven. Ze wilde haar gewoon bij haar hebben en het interesseerde haar niet of Valerie daarvoor door een hel moest gaan. Als iemand haar dat maar eens recht in haar gezicht zou vertellen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kon je natuurlijk al van ver zien aankomen he... best voorspelbaar.
Dat is dus ook direct de eigenschap van Charlie die ik haat, dat krijserige hysterischequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef Frey het volgende:
Dat Charlie nu weer boos is op Barbara slaat ook helemaal nergens op![]()
Je hebt niet goed opgelet, er zat een scène met Linda en Meta tussenquote:
psychopaat past niet bij d'r, maar een beetje labiel is altijd leukquote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef Neuralnet het volgende:
Laura moet maar weer eens psychopaat worden. Altijd leuk.
Nopequote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef mark_03 het volgende:
Frey, heb je die eerste compilatie nog ergens online staan?
Ik ben bang dat ik die dan niet hebquote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Mogen we ook cliffhangers aanvragen?
Oh God. Krijgen we dat weer. Gaat ze weer helemaal bidden en zo en is ze weer softie.. En het ging eindelijk weer goed met haarquote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
stukje met Sjors/Jack/Dian is idd wel geinig. Sjors gaat vanavond biechten
Ohw, ik heb vrijdag niet gekeken.quote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
Sjors met een crucifixquote:Op maandag 26 september 2005 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God. Krijgen we dat weer. Gaat ze weer helemaal bidden en zo en is ze weer softie.. En het ging eindelijk weer goed met haar
Je hebt wel een heel mooie aflevering gemistquote:Op maandag 26 september 2005 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ohw, ik heb vrijdag niet gekeken.
Ben benieuwd vanavond...Sjors biechten![]()
Hmm... ok een mooie ontknoping. En dat Sjors dan ook non wordt.quote:Op maandag 26 september 2005 12:24 schreef Dizer het volgende:Straks gaat Sjors naar dat klooster om te biechten en ondekt ze de auto van Janine en schakelt zij Ludo in en zo..
dan pas?quote:In een rap tempo maakt dan Babette van Veen haar opwachting Goede tijden Slechte tijden. Naar verluidt is zij te zien in de aflevering van 31 oktober aanstaande.
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 26 september 2005 14:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Sietse:
[afbeelding]
Beste vriendin van Nina...
Ik hoop dat zij beter acteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste zal Dizer wel leuk vinden
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 26 september 2005 17:46 schreef Frey het volgende:
Vandaag in GTST:Ze is het afvalputje van GTSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste zal Dizer wel leuk vinden
Iedereen mag er wat in stoppen??quote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef DeTolk het volgende:
Ze is het afvalputje van GTST
quote:Op maandag 26 september 2005 17:56 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
[..]
Iedereen mag er wat in stoppen??
Sylvester, Nick en Yasmin dacht ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
Hmm
de relaties van Charlie: Isabella, Benjamin, Chris, Milan, ... wie nog meer?
Yasmin niet, Isabella is de enige van het vrouwelijk geslacht met wie Yasmin die liefde op die manier heeft bedreven.quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Sylvester, Nick en Yasmin dacht ik ook
En dan gaat ze Ray en Janine natuurlijk redden met haar spijkerpistoolquote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
Jij bent wel lollig he de laatste tijdquote:Op maandag 26 september 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan gaat ze Ray en Janine natuurlijk redden met haar spijkerpistool![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
de relaties van Charlie: Isabella, Benjamin, Chris, Milan, ... wie nog meer?
Jop, Sydney... en een one-night-stand met Stefano, toch?quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef ThomasBerge het volgende:
Sylvester, Nick en Yasmin dacht ik ook
Met bing heeft ze al wel gezoentquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef JohnDDD het volgende:
ze heeft het op zich nog niet echt met alle kerels in de soap gedaan hoor
ray, ludo, robert, jef, jack, bing heeft ze nog niet gehad
En nu maar afwachten of het dezelfde is voor die 3 scene'squote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
OOM BAS! EINDELIJK!! FUCK zeg
die zagen we voor het laatst toen barbara de serie in kwam
Jammer dat de band tussen hem en Valerie niet gezien hebben, maarja die problemen in dat gezin leken me ook echt tussen de vrouwen onderling: Barbara, Valerie en hun moeder.quote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
OOM BAS! EINDELIJK!! FUCK zeg
die zagen we voor het laatst toen barbara de serie in kwam
Volgens mij moet ze ook al behoorlijk stinken, sinds ze daar is heeft ze geen schone kleren meer gedragenquote:Op maandag 26 september 2005 20:35 schreef LeBeau het volgende:
"Wil je ons laten verhongeren? We hebben al een dag niks gedronken!"
Weten we ook gelijk waarom Janine zo dun is, met zo'n dieet.
Ik hoop dat hun vader ooit niemand anders dan Govert Harmsen zal blijken te zijn!quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat de band tussen hem en Valerie niet gezien hebben, maarja die problemen in dat gezin leken me ook echt tussen de vrouwen onderling: Barbara, Valerie en hun moeder.
Over hun vader of over Bas Fischer hoor je ze nooit.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
Charlie en Dennis![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn twee favorieten van dit moment samen
Wow.. je kan merken dat ik niet dezelfde smaak heb als de rest hier..
quote:Op maandag 26 september 2005 17:46 schreef Frey het volgende:
Vandaag in GTST:Zie het nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste zal Dizer wel leuk vinden![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Tja ik was een van de eerste die zich niet hield aan het hier geldende 'hou-van-Charlie!-protocol' (lees Lieke) en gelukkig blijken het er meer te zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
Charlie en Dennis![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn twee favorieten van dit moment samen
Wow.. je kan merken dat ik niet dezelfde smaak heb als de rest hier..
ik heb Lieke nooit uitkunnen staan, en neem het haar persoonlijk kwalijk dat ze Charlie heeft verpestquote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tja ik was een van de eerste die zich niet hield aan het hier geldende 'hou-van-Charlie!-protocol' (lees Lieke) en gelukkig blijken het er meer te zijn.
Ik zat hier laatst nog over na te denken, ze hadden Charlie beter kunnen schrappen en Lieke gewoon een andere nieuw bedachte verloren dochter laten spelen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb Lieke nooit uitkunnen staan, en neem het haar persoonlijk kwalijk dat ze Charlie heeft verpest
Laatst vond je dat je het gewoon een andere Charlie is geworden en niet te vergelijken is met de oude Charlie.quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb Lieke nooit uitkunnen staan, en neem het haar persoonlijk kwalijk dat ze Charlie heeft verpest
Ze zegt nergens dat ze de nieuwe beter vindt.quote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatst vond je dat je het gewoon een andere Charlie is geworden en niet te vergelijken is met de oude Charlie.
Ja dat was inderdaad liefquote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef Frey het volgende:
Maar Nick was ook zo lief bezig bij Charlie![]()
Dat zegt ook niks, Aukje kon ook scenes spelen die ik Lieke niet zie doen, sinds Lieke er is, is Charlie een figuur die altijd het slachtoffer is, altijd het recht heeft om andere mensen flink uit te schelden en nooit eens zelf op d'r plaats wordt gezet en dat vind ik een ongelooflijke irritante formulequote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
En trouwens, ik had het nooit voor me kunnen zien met de oude Charlie zo op het sterfbed. Dat zou zoooo slecht zijn geweest. Bleegh...
Maar goed... nou hopen dat ze toch blijft en niet weggaat
Ik kan me hem eigenlijk niet meer voorstellen zonderquote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad liefAlleen moet ie nou echt zijn sikje scheren
Ey Boy George '' Karma karma karma chameleon ''quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef JohnDDD het volgende:
Charlie en Dennis, ik kan me nauwelijks twee minder inspirerende figuren indenken. En dan ook nog samen, dat is alsof je een CD van Elton John en een CD van Boy George tegelijk draait.
Hij heeft als Nick in gtst toch altijd een sik en een snorretje gehad?quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan me hem eigenlijk niet meer voorstellen zonder![]()
En wat zijn Sjors en Jack leuk als broer en zus![]()
Inderdaad. Ookal vond ik hun liefdeslijntje erg leuk.quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan me hem eigenlijk niet meer voorstellen zonder![]()
En wat zijn Sjors en Jack leuk als broer en zus![]()
Jaquote:Op maandag 26 september 2005 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij heeft als Nick in gtst toch altijd een sik en een snorretje gehad?
Nou, dat vond ik saai. Gelukkig duurde het niet al te lang. Nu is het veel leukerquote:Op maandag 26 september 2005 21:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Inderdaad. Ookal vond ik hun liefdeslijntje erg leuk.![]()
Do you really want to hurt me... do you really want to me make me cry...quote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Boy George '' Karma karma karma chameleon ''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |