Nou, ik geloof dat je de enige bent.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef Frey het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik GTST nu veel leuker vind, zo zonder Isabella en Yasmin![]()
Nee hoor, ik weet zeker dat heer van Bartolhoven er ook zo over denktquote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat je de enige bent.
Ik mis ze ook niet echt hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat je de enige bent.
Omdat het toch zijn ex was, en zelfs Ludo een menselijke kant heeft?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom hebben die idiote schrijvers het zo gedraait dat Ludo zich bekomert om Valerie ?![]()
Dan moet je toch eens wat meer lezen hierquote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dennis en Charlie?
Wtf die zag ik niet aankomen![]()
Inderdaad. Ik vind de lijntjes met de "oudjes" ook veel leuker. Ik hoop dat Alberts en Sanders echt gaan samenwerkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:25 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het ook leuker sinds Yasmin en Isabella weg zijn; de oudjes, zoals Jef, Ludo, Barbara, Robert, etc. krijgen meer tijd
sterker nog er zijn maar weer eens minder jonkies, en dat is alleen maar goed
Die spoilers neem ik altijd met een korreltje zoutquote:Op donderdag 22 september 2005 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens wat meer lezen hier
zou leuk zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind de lijntjes met de "oudjes" ook veel leuker. Ik hoop dat Alberts en Sanders echt gaan samenwerken
Inderdaad, Yasmin werd de laatste aflevering ineens weer wel leuk, maarja dan gaat ze ook ineens direct dood net als Valerie.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet zeker dat heer van Bartolhoven er ook zo over denkt![]()
Dat waren vooruitzichten...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die spoilers neem ik altijd met een korreltje zout![]()
Nou, hij is eigenlijk 99% van de tijd zakelijk. Die gevoelige kant zie je bijna nooit...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:23 schreef Frey het volgende:
Dat vind ik nou zo leuk aan Ludo.
De ene keer gevoelig, dan weer puur zakelijk![]()
Idd Barbara mag ook gerust gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef JohnDDD het volgende:
barbara mag ook mee van mij
van die muts moeten we ook eens af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |