Nou, ik geloof dat je de enige bent.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef Frey het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik GTST nu veel leuker vind, zo zonder Isabella en Yasmin![]()
Nee hoor, ik weet zeker dat heer van Bartolhoven er ook zo over denktquote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat je de enige bent.
Ik mis ze ook niet echt hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat je de enige bent.
Omdat het toch zijn ex was, en zelfs Ludo een menselijke kant heeft?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom hebben die idiote schrijvers het zo gedraait dat Ludo zich bekomert om Valerie ?![]()
Dan moet je toch eens wat meer lezen hierquote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dennis en Charlie?
Wtf die zag ik niet aankomen![]()
Inderdaad. Ik vind de lijntjes met de "oudjes" ook veel leuker. Ik hoop dat Alberts en Sanders echt gaan samenwerkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:25 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het ook leuker sinds Yasmin en Isabella weg zijn; de oudjes, zoals Jef, Ludo, Barbara, Robert, etc. krijgen meer tijd
sterker nog er zijn maar weer eens minder jonkies, en dat is alleen maar goed
Die spoilers neem ik altijd met een korreltje zoutquote:Op donderdag 22 september 2005 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens wat meer lezen hier
zou leuk zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind de lijntjes met de "oudjes" ook veel leuker. Ik hoop dat Alberts en Sanders echt gaan samenwerken
Inderdaad, Yasmin werd de laatste aflevering ineens weer wel leuk, maarja dan gaat ze ook ineens direct dood net als Valerie.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet zeker dat heer van Bartolhoven er ook zo over denkt![]()
Dat waren vooruitzichten...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die spoilers neem ik altijd met een korreltje zout![]()
Nou, hij is eigenlijk 99% van de tijd zakelijk. Die gevoelige kant zie je bijna nooit...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:23 schreef Frey het volgende:
Dat vind ik nou zo leuk aan Ludo.
De ene keer gevoelig, dan weer puur zakelijk![]()
Idd Barbara mag ook gerust gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef JohnDDD het volgende:
barbara mag ook mee van mij
van die muts moeten we ook eens af!
Serieus, in bijna alle posts die ik van jou lees, quote jij iemand om vervolgens bijna precies hetzelfde te zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb jij ooit wel eens een eigen mening ?
Bemoei je niet mee!!
je vergeetquote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een tekst heeft Barbara de laatste tijd
''Koffie?''
''Wil je iets eten?''
Gemist is een groot woord. Niet gezien past beter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zowel gister als vandaag gemist
quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gemist is een groot woord. Niet gezien past beter.!
Heb ik zelfs gezien !quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef Frey het volgende:
Nou ben ik net de banden van de laatste week aan het bekijken en ik zag echt iets raars
Afgelopen vrijdag was de cliffhanger dat die man bij A&A binnenkwam en zei dat George gelijk had. Jef en Robert hadden valsheid in geschrifte gepleegd.
Maar in de terugblik op maandag zei de man ineens: Jullie moeten 7 miljoen betalen!
Dit viel me toen al op, maar ik wilde het nog even terug zien. Vaag of niet![]()
Het lag dus niet aan mij. Misschien moeten de makers een cursus knippen plakken gaan volgen. Teveel weggeknipt op het eind van vorige week vrijdag of teveel geplakt afgelopen maandag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef Frey het volgende:
Nou ben ik net de banden van de laatste week aan het bekijken en ik zag echt iets raars
Afgelopen vrijdag was de cliffhanger dat die man bij A&A binnenkwam en zei dat George gelijk had. Jef en Robert hadden valsheid in geschrifte gepleegd.
Maar in de terugblik op maandag zei de man ineens: Jullie moeten 7 miljoen betalen!
Dit viel me toen al op, maar ik wilde het nog even terug zien. Vaag of niet![]()
Ze at natuurlijk vlak voor die val nog een Auntie Annie koekje, dus ik zie zeker mogelijkheden jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Kunnen ze de dood van Valerie niet verhalen op AntieAnnie... dat zou pas Amerikaans zijn!
En wat knipperde ze leuk met haar ogen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
woei, Val is de beste vandaagwat ligt ze prachtig stil
zonder gekheid: leuk gedaan, en nu weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |