Jammer dat de band tussen hem en Valerie niet gezien hebben, maarja die problemen in dat gezin leken me ook echt tussen de vrouwen onderling: Barbara, Valerie en hun moeder.quote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
OOM BAS! EINDELIJK!! FUCK zeg
die zagen we voor het laatst toen barbara de serie in kwam
Volgens mij moet ze ook al behoorlijk stinken, sinds ze daar is heeft ze geen schone kleren meer gedragenquote:Op maandag 26 september 2005 20:35 schreef LeBeau het volgende:
"Wil je ons laten verhongeren? We hebben al een dag niks gedronken!"
Weten we ook gelijk waarom Janine zo dun is, met zo'n dieet.
Ik hoop dat hun vader ooit niemand anders dan Govert Harmsen zal blijken te zijn!quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat de band tussen hem en Valerie niet gezien hebben, maarja die problemen in dat gezin leken me ook echt tussen de vrouwen onderling: Barbara, Valerie en hun moeder.
Over hun vader of over Bas Fischer hoor je ze nooit.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
Charlie en Dennis![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn twee favorieten van dit moment samen
Wow.. je kan merken dat ik niet dezelfde smaak heb als de rest hier..
quote:Op maandag 26 september 2005 17:46 schreef Frey het volgende:
Vandaag in GTST:Zie het nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste zal Dizer wel leuk vinden![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Tja ik was een van de eerste die zich niet hield aan het hier geldende 'hou-van-Charlie!-protocol' (lees Lieke) en gelukkig blijken het er meer te zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
Charlie en Dennis![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn twee favorieten van dit moment samen
Wow.. je kan merken dat ik niet dezelfde smaak heb als de rest hier..
ik heb Lieke nooit uitkunnen staan, en neem het haar persoonlijk kwalijk dat ze Charlie heeft verpestquote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tja ik was een van de eerste die zich niet hield aan het hier geldende 'hou-van-Charlie!-protocol' (lees Lieke) en gelukkig blijken het er meer te zijn.
Ik zat hier laatst nog over na te denken, ze hadden Charlie beter kunnen schrappen en Lieke gewoon een andere nieuw bedachte verloren dochter laten spelen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb Lieke nooit uitkunnen staan, en neem het haar persoonlijk kwalijk dat ze Charlie heeft verpest
Laatst vond je dat je het gewoon een andere Charlie is geworden en niet te vergelijken is met de oude Charlie.quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb Lieke nooit uitkunnen staan, en neem het haar persoonlijk kwalijk dat ze Charlie heeft verpest
Ze zegt nergens dat ze de nieuwe beter vindt.quote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatst vond je dat je het gewoon een andere Charlie is geworden en niet te vergelijken is met de oude Charlie.
Ja dat was inderdaad liefquote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef Frey het volgende:
Maar Nick was ook zo lief bezig bij Charlie![]()
Dat zegt ook niks, Aukje kon ook scenes spelen die ik Lieke niet zie doen, sinds Lieke er is, is Charlie een figuur die altijd het slachtoffer is, altijd het recht heeft om andere mensen flink uit te schelden en nooit eens zelf op d'r plaats wordt gezet en dat vind ik een ongelooflijke irritante formulequote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
En trouwens, ik had het nooit voor me kunnen zien met de oude Charlie zo op het sterfbed. Dat zou zoooo slecht zijn geweest. Bleegh...
Maar goed... nou hopen dat ze toch blijft en niet weggaat
Ik kan me hem eigenlijk niet meer voorstellen zonderquote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad liefAlleen moet ie nou echt zijn sikje scheren
Ey Boy George '' Karma karma karma chameleon ''quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef JohnDDD het volgende:
Charlie en Dennis, ik kan me nauwelijks twee minder inspirerende figuren indenken. En dan ook nog samen, dat is alsof je een CD van Elton John en een CD van Boy George tegelijk draait.
Hij heeft als Nick in gtst toch altijd een sik en een snorretje gehad?quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan me hem eigenlijk niet meer voorstellen zonder![]()
En wat zijn Sjors en Jack leuk als broer en zus![]()
Inderdaad. Ookal vond ik hun liefdeslijntje erg leuk.quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan me hem eigenlijk niet meer voorstellen zonder![]()
En wat zijn Sjors en Jack leuk als broer en zus![]()
Jaquote:Op maandag 26 september 2005 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij heeft als Nick in gtst toch altijd een sik en een snorretje gehad?
Nou, dat vond ik saai. Gelukkig duurde het niet al te lang. Nu is het veel leukerquote:Op maandag 26 september 2005 21:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Inderdaad. Ookal vond ik hun liefdeslijntje erg leuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |