psychopaat past niet bij d'r, maar een beetje labiel is altijd leukquote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef Neuralnet het volgende:
Laura moet maar weer eens psychopaat worden. Altijd leuk.
Nopequote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef mark_03 het volgende:
Frey, heb je die eerste compilatie nog ergens online staan?
Ik ben bang dat ik die dan niet hebquote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Mogen we ook cliffhangers aanvragen?
Oh God. Krijgen we dat weer. Gaat ze weer helemaal bidden en zo en is ze weer softie.. En het ging eindelijk weer goed met haarquote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
stukje met Sjors/Jack/Dian is idd wel geinig. Sjors gaat vanavond biechten
Ohw, ik heb vrijdag niet gekeken.quote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
stukje met Sjors/Jack/Dian is idd wel geinig. Sjors gaat vanavond biechten
Sjors met een crucifixquote:Op maandag 26 september 2005 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God. Krijgen we dat weer. Gaat ze weer helemaal bidden en zo en is ze weer softie.. En het ging eindelijk weer goed met haar
Je hebt wel een heel mooie aflevering gemistquote:Op maandag 26 september 2005 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ohw, ik heb vrijdag niet gekeken.
Ben benieuwd vanavond...Sjors biechten![]()
Hmm... ok een mooie ontknoping. En dat Sjors dan ook non wordt.quote:Op maandag 26 september 2005 12:24 schreef Dizer het volgende:Straks gaat Sjors naar dat klooster om te biechten en ondekt ze de auto van Janine en schakelt zij Ludo in en zo..
dan pas?quote:In een rap tempo maakt dan Babette van Veen haar opwachting Goede tijden Slechte tijden. Naar verluidt is zij te zien in de aflevering van 31 oktober aanstaande.
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 26 september 2005 14:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Sietse:
[afbeelding]
Beste vriendin van Nina...
Ik hoop dat zij beter acteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste zal Dizer wel leuk vinden
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 26 september 2005 17:46 schreef Frey het volgende:
Vandaag in GTST:Ze is het afvalputje van GTSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste zal Dizer wel leuk vinden
Iedereen mag er wat in stoppen??quote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef DeTolk het volgende:
Ze is het afvalputje van GTST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |