vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef suus21 het volgende:
hoe komt Ray er eigenlijk bij om in dat klooster te gaan?? Waar kent hij het van?
Het klooster zal wel in de Meerdijker Stadsgids staan. Ik vermoed trouwens dat het hetzelfde klooster is waar Linda de Mol, het Barbie-popje (quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef suus21 het volgende:
hoe komt Ray er eigenlijk bij om in dat klooster te gaan?? Waar kent hij het van?
Ik moet zeggen dat het wel eens saaier is geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
vroeg ik me ook al af
ik vind GTST op het moment echt übersaaihoop dat het snel iets boeiender wordt..
is dat echt nodig?! dat sarcastische ondertoontje was toch niet te missenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Verklaar eens nader dan !
Als het niet klopt volgens jou .. Die Non klopt toch niet of wel .![]()
Nee johquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat echt nodig?! dat sarcastische ondertoontje was toch niet te missen![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
bijna geen batterij meer en dan gaan bellen.......
dan ga je toch sms-en, doos!!!!
Alleen jammer dat Guus zo vroeg weg is gegaan. Alex had van mij best nog even mogen blijven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Leuke aflevering. GTST is op dit moment erg leuk en spannend. Met name Dennis en Laura
Wanneer komt ie er eigelijk redden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:45 schreef Frey het volgende:
Nu krijgen we eerst weer dat Ray en Janine naar elkaar toe groeien![]()
Waarom niet gewoon meteen Janine bij Ludo.
kijken wij wel naar hetzelfde?! werkdagen 20.00uur rtl4 toch??????quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Leuke aflevering. GTST is op dit moment erg leuk en spannend. Met name Dennis en Laura
Moah... als Dennis maar achter de waarheid komt!! En snel aanpapt met Charliequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Guus zo vroeg weg is gegaan. Alex had van mij best nog even mogen blijven.
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijken wij wel naar hetzelfde?! werkdagen 20.00uur rtl4 toch??????
Babette... jij vindt ONM nog steeds leuk, en ik vind het ergquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijken wij wel naar hetzelfde?! werkdagen 20.00uur rtl4 toch??????
Charlie werkt half Meerdijk af volgens mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moah... als Dennis maar achter de waarheid komt!! En snel aanpapt met Charlie
Beetje jammer hoor, Diez.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette... jij vindt ONM nog steeds leuk, en ik vind het erg![]()
Ik kijk GTST vanaf het begin en ik vind het nog steeds leuk!
Smaken verschillen
Waarom moet spannend altijd iemand met een pistool en dat er iemand dood gaat vanwege Ludo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |