quote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef BMH het volgende:
Door mij geopend! Wie had dat ooit verwacht!!! MOOAHAHHAaahahahhaha
waar heb jij die demo vandaan??quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef PandorasBox het volgende:
Ik moet Shadow of The Colossus hebben.
Na de demo krijg ik zin in MEER! Wat wordt dit een topper zeg.![]()
Ik houd niet van hardcore RPG's. Dus ik zit binnenkort ook een beetje verkeerd.quote:Op zondag 18 september 2005 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Playstation 2 komen echt nog vette games voor uit, maar veel Rpg's en laat dat nou net het genre zijn die ik niet zo leuk vind.
Heeeel coolquote:Op zondag 18 september 2005 17:14 schreef Jebus het volgende:
Wow de nieuwe trailer van Okami ziet er echt fenomenaal uit.
http://www.1up.com/do/download?cId=3134928
Ps2 of niet, ik vind dit de mooiste game van de TGS![]()
Ik hoop alleen dat het vertalen niet teveel problemen geeft.
Mèt online mode!quote:Op zondag 18 september 2005 23:17 schreef GoStop het volgende:
...en wordt het een regelrechte topper.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
damn die oude MSX metal gear en metal gear 2 komt ook meegeleverd met substance
het word een must have maar wel een dure must have als ik em haal
Als ik alles zo over Subsistence lees, blijkt MGS3:Snake Eater (het spel zelf dus) juist "het extra'tje" te zijn wat je bij het hele pakket krijgt!quote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
man die games zijn dikke rommelquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
rommel of niet, ik wil ze spelenquote:
betaal maar lekker de volle mep voor wat kutgames danquote:Op maandag 19 september 2005 10:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rommel of niet, ik wil ze spelen
quote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
betaal maar lekker de volle mep voor wat kutgames dan
$$$onyquote:Op maandag 19 september 2005 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]ik wil ook niet de volle mep betalen maar het is wel een super editie die uitkomt met online play en 3d camera
Voor zover ik weet loopt dat door tot in .hack 4 !quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:25 schreef Hellrazor het volgende:
sinds vandaag ook weer een ps2![]()
is .hack wat ?
is het gewoon 1 verhaal dat spel of gaat het verhaal verder in .hack2 ?
ah dat is jammer dan want de delen na deel1 krijgen veel lagere cijfers en die wil ik dan niet spelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor zover ik weet loopt dat door tot in .hack 4 !
Klein typefoutje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy playtest
http://ps2.ign.com/articles/651/651401p1.html
[afbeelding]
quote:With Rogue Squadron expected to be one of the PS2's last big epics
Niks mis met de gameplay van ICO!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Qua sfeer weer fantastischBen erg benieuwd naar de gameplay. Het hoeft geen God of War te worden, maar wat meer dan Ico is welkom.
Er wás geen gameplay...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niks mis met de gameplay van ICO!
Nee, inderdaad, je kon de hoofdpersoon niet met een trommel besturen.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wás geen gameplay...
whahahahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je kon de hoofdpersoon niet met een trommel besturen.
Gijs, serieus, je moet eeeeeeeeeeecht met iets nieuws komen. Elke keer Mario of trommels in de vergelijking gooien maakt jezelf alleen maar belachelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je kon de hoofdpersoon niet met een trommel besturen.
Maar jij begonquote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, serieus, je moet eeeeeeeeeeecht met iets nieuws komen. Elke keer Mario of trommels in de vergelijking gooien maakt jezelf alleen maar belachelijk
Ik vind t wel grappig.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, serieus, je moet eeeeeeeeeeecht met iets nieuws komen. Elke keer Mario of trommels in de vergelijking gooien maakt jezelf alleen maar belachelijk
Ik heb er zo'n zin in.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:37 schreef Chocobo het volgende:
KH2 cam trailer:
http://www.khinsider.com/files/download.php?proc=dwnld&id=tgs05_trailer.wmv
Link?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:14 schreef H.Flick het volgende:
De Okami trailer is echt geweldig! Dat gaat zo'n mooi spel worden!
Ja, het lijkt ook wel een beetje op Ninja Gaiden he.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, God of War wordt nu wel een beetje lastigIk heb net het stukje van de architect gehad en die bewegende platformen met die draaizagen was wel kut, zeker omdat het een getimed event was
Ik zit nu in een kamer met een bewegende vloerDas ook best lastig...
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het lijkt ook wel een beetje op Ninja Gaiden he.
No wayquote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het lijkt ook wel een beetje op Ninja Gaiden he.
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No wayJe hoeft én niet of nauwelijks te backtracken én er zijn geen respawnende vijanden. Bovendien heeft God of War veel en veel meer afwisseling en platform actie.
Het is echt zooooooooooooooo de moeite waardquote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef peristilius het volgende:
[..]Wil m ook nog steeds spelen.
![]()
Heb je hem uitgespeeld?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Moet hem nog steeds een tweede kans geven.![]()
Nooit begrepen dat je die niet cool vondquote:Op woensdag 21 september 2005 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Moet hem nog steeds een tweede kans geven.![]()
Laatste levels, dat moet dan na het vinden van Pandora's Box zijn lijkt me? Ik heb dat ding nog niet en vermaak me primaquote:Op woensdag 21 september 2005 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat je die niet cool vondEcht een cool spel ! Laatste levels zijn wat afgezaagd maar verder
Ben beetje halverwege gekomen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je hem uitgespeeld?
Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben beetje halverwege gekomen.![]()
DMC3 lijkt me fantastisch, zitten daar backtrackstukken in met respawnende vijanden?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:29 schreef PandorasBox het volgende:
Ik vond GOW een geweldig spel. Mooie muziek, goede besturing en fantastische graphics. Wel een beetje kort. :/
Maar toch vind ik Ninja Gaiden wat leuker. En Devil May Cry 3 vind dan alweer leuker dan Ninja Gaiden.
DMC3>>Ninja Gaiden>>GOW![]()
Hij is wel pittig Gijs, zou je dat nu wel doen?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC3 lijkt me fantastisch, zitten daar backtrackstukken in met respawnende vijanden?
Een beetje backtrack, maar niet zo erg als bij Ninja Gaiden. En er zijn respawende vijanden... Maar ook alweer niet zo erg als bij Ninja Gaiden.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DMC3 lijkt me fantastisch, zitten daar backtrackstukken in met respawnende vijanden?
Moeilijk is niet het probleem, Viewtiful Joe en Alien Hominid heb ik ook zonder problemen gespeeld eigenlijk. Ik ben erachter dat Ninja Gaiden vooral kut is door het backtracken (net als mijn Metroid Prime probleem) en omdat de checkpoints kut zijn (GoW doet dat veel beter).quote:Op woensdag 21 september 2005 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is wel pittig Gijs, zou je dat nu wel doen?
Backtracken is zeldzaam hoor in NG,.. je moet gewoon weer door een centraal punt lopen om naar een ander gebied te gaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moeilijk is niet het probleem, Viewtiful Joe en Alien Hominid heb ik ook zonder problemen gespeeld eigenlijk. Ik ben erachter dat Ninja Gaiden vooral kut is door het backtracken (net als mijn Metroid Prime probleem) en omdat de checkpoints kut zijn (GoW doet dat veel beter).
Bovendien ben ik eigenwijs
Dan laat maarquote:
Zoveel moest je bij Ninja Gaiden toch helemaal niet backtracken?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moeilijk is niet het probleem, Viewtiful Joe en Alien Hominid heb ik ook zonder problemen gespeeld eigenlijk. Ik ben erachter dat Ninja Gaiden vooral kut is door het backtracken (net als mijn Metroid Prime probleem) en omdat de checkpoints kut zijn (GoW doet dat veel beter).
Ze hebben allemaal een zak vol phoenix downs bij zich.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan laat maarDood = dood, je kan als game-personage toch ook niet zomaar respawnen
Jij ookquote:Op woensdag 21 september 2005 15:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben zelf aan het twijfelen om Ninja Gaiden Black erbij te halen.
Extra’s klinken erg goed, en ik wil hem eigenlijk nog wel een keer gamen.quote:
Jump naar het Xbox topic maken dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Extra’s klinken erg goed, en ik wil hem eigenlijk nog wel een keer gamen.
Het is toch gewoon een verzameling van alle Hurricane Packs die je kan downloaden?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Extra’s klinken erg goed, en ik wil hem eigenlijk nog wel een keer gamen.
Doe maar.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef Chocobo het volgende:
Jump naar het Xbox topic maken dan?
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met als enige extra een mietjesRoy mode?
Door special elixirs lukt dat wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan laat maarDood = dood, je kan als game-personage toch ook niet zomaar respawnen
MIsschien moet ik m eerst maar eens lenen van iemand...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Door special elixirs lukt dat wel.![]()
DMC bestaat ook uit missions/chapters. Het storende eraan is dat als je op het einde van een chapter doodgaat, je helemaal overnieuw moet beginnen. En dat zal best wel vaak gebeuren. Maar gelukkig behoud je nog je verzamelde orbs nog. Na 10 keer dezelfde missie overnieuw gespeeld te hebben, heb je al genoeg orbs verzameld om je skils te upgraden en om verder te komen.![]()
DQVIII + demo FFXII = -10000 sales Xbox 360'squote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef PandorasBox het volgende:
Op dezelfde dag als Amerikaanse X360 release.!
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
DQVIII heb ik al een half jaar in pre-order staanVan zodra de westerse release bekend was.
Owwwwwwwwwwwwww...dat naaien!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef PandorasBox het volgende:
Op dezelfde dag als Amerikaanse X360 release.!
Dat backtracken is echt overdreven, je hebt 1 of 2 keer dat je door een centraal punt moet en dat is het, maar mischien raak je zelf gewoon verdwaald en krijg je het idee dat je backtracktquote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef PandorasBox het volgende:
Dragon Quest VIII krijgt een USA release.
http://www.gaming-age.com/news/2005/9/21-59
22 November 2005.
De game wordt geleverd met een speelbare FFXII demo. [afbeelding]
Ach, MS kan moeilijk boos worden op Square, die mogen games uitbrengen wanneer ze willen, en of het nou op precies dezelfde datum is of iets erna maakt ook niet zoveel uit denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef PandorasBox het volgende:
Squaresoft had toen ook FFVIII tijdens de Dreamcast launch uitgebracht.
Square is gek. Die proberen nu voor een tweede keer een launch te verpesten. Wordt MS niet boos op Square Enix?
Dit bewijst wel wat voor een connectie Square Enix en Sony met elkaar hebben.![]()
Jawel echter kent Square Enix in Londen het begrip "breng die games uit met je hoofd" nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
In Europa brengt square trouwens helemaal geen games uit volgens mij, in Amerika wel gewoon?
Final Fantasy X, X-2, Kingdom Hearts zijn uitgebracht door EA.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jawel echter kent Square Enix in Londen het begrip "breng die games uit met je hoofd" niet
FFVII werd uitgegeven door Sony Computer Entertainment, VII en IX door Square zelf, FFX wéér door Sony Computer Entertainment en FFX-2 inderdaad door EA. Erg typisch...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:41 schreef peristilius het volgende:
Final Fantasy X, X-2, Kingdom Hearts zijn uitgebracht door EA.
Star Ocean 3 door Ubisoft.
Stomme Square lui moeten gewoon opschieten en zelf die games hier uitbrengen!
We worden zo verwaarloosd.
Ja maar dat kantoor zou Europese releases moeten bespoedigen in samenwerking met een publisher... maar neeeeeeee. Het enige wat ze doen is bestaan en een hele oude stink site onderhoudenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Final Fantasy X, X-2, Kingdom Hearts zijn uitgebracht door EA.
Star Ocean 3 door Ubisoft.
Stomme Square lui moeten gewoon opschieten en zelf die games hier uitbrengen!
We worden zo verwaarloosd.
Nu wordt het minderquote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben met God of War weer terug in Athene, die bitch van een Ares krijgt een asswhoopin' zoals ie nog niet heeft gehad
Fantastische game
Ben benieuwdquote:
Wordt een schitterend spel!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg steeds meer zin in Shadow of C.
AUWquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wordt een schitterend spel!Maat voor de Europese release moeten we wachten tot lente 2006!
Iedereeeeen moet wachten op FFXIIquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AUWDat is pijnlijk !! maarja... ik moet voor FFXII ook wachten !
Amerikaanse release zou ergens in oktober zijn, maar op dvdboxoffice staat 22 sept. Ze zouden hem dus al moeten hebben. Weet iemand toevallig of dat ook zo is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wordt een schitterend spel!Maat voor de Europese release moeten we wachten tot lente 2006!
Verdommequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
DVDBoxoffice suckt mbt releasedata, geloof ze dus maar niet
hij word realtime gijs, zou je daar nou wel voor wachten?quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AUWDat is pijnlijk !! maarja... ik moet voor FFXII ook wachten !
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij word realtime gijs, zou je daar nou wel voor wachten?
Nee meer ala KOTOR !quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef H.Flick het volgende:
FFXII gaat toch niet echt realtime worden?!
Of Vagrent Storyquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Nee meer ala KOTOR !
Daar zou ik pas over oordelen zodra je FFXII gespeeld hebt. Square kennende is de gameplay subliem hoor.... helemaal bij een nieuwe battle engine !quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
KOTOR lukte me wel. Al had ik denk ik liever gewoon het oude vertrouwde FF systeem gehad.
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt. Maar ik hou niet zo van radicale veranderingenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar zou ik pas over oordelen zodra je FFXII gespeeld hebt. Square kennende is de gameplay subliem hoor.... helemaal bij een nieuwe battle engine !
Prachtige streaming wereld idd.... spel heeft gold gescoord op Famitsu.... must have voor me en er komt ook een PAL release !!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef H.Flick het volgende:
DQVIII trailer! Waarschijnlijk oud, maar ik kende hem nog niet. Ziet er prachtig uit!
http://www.dragonquest8.com/
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtige streaming wereld idd.... spel heeft gold gescoord op Famitsu.... must have voor me en er komt ook een PAL release !!
Nee maar wel officieel bevestigd en dat doet me al goed genoeg. Ik denk net voor FFXII ! Misschien als XII naar de states komt dat wij mogen genieten van DQVIII.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ook bekend wanneer ongeveer?
Jammer dat het voorlopig nog bij scans blijft!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan geen genoeg van FFXII scans krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als de US versie veel eerder komt dan PAL ga ik mijn slim console ombouwen ! Ik trek het niet meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jammer dat het voorlopig nog bij scans blijft!
Misschien kun je dan beter een slim NTSC console erbij halen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Als de US versie veel eerder komt dan PAL ga ik mijn slim console ombouwen ! Ik trek het niet meer.
Een US slim console? Nee dan heb ik liever 1 systeem die alles aan kan !quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter een slim NTSC console erbij halen.
Niet alleen maar, maar het is wel mijn favoriete genrequote:Op zaterdag 24 september 2005 11:09 schreef jimjim1983 het volgende:
jullie spelen echt alleen maar rpg's
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet alleen maar, maar het is wel mijn favoriete genre
Godverquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Dragon Quest VIII screensNovember al US release.... je gaat bijna twijfelen om niet eerder de PStwo om te bouwen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
watquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan geen genoeg van FFXII scans krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jonge homofiele jongens..... dat is idd Squarequote:Op zaterdag 24 september 2005 23:37 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
wat
Nog een shemale aangekondigd voor FFXII?![]()
Waarom moeten al die mannelijke characters als vrouwen uitzien? Bijna alle Japanse spellen hebben dat.De game zal wel geweldig worden.
En Dragon Quest VIII =![]()
![]()
![]()
Ziekquote:Op zondag 25 september 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Euuuuhhhh....wat zijn ze daar linksboven op die eerste scan aan het doen?
Iets uit dat gat aan het trekken wat vast zit dat zie je toch zoquote:Op zondag 25 september 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Je kent dat verhaal niet?quote:Op zondag 25 september 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Winnie the Pooh heeft te veel honing gegeten. Daardoor blijft hij altijd met zijn dikke buik in die gat hangen. Een beetje wortelsap drinken en hij kan alweer eruit. Het ging ongeveer zo, ik weet het niet meer precies.quote:Op zondag 25 september 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.the-magicbox.com/0509/game050923c.shtmlquote:Final Fantasy XII, the new character is named Ramon, a boy who looks like a girl in the first glance. He joins Vaan's party to search for the magic stones named Maseki.
Maseki contains energy that can be used as the source of power in daily livings. Vehicles and airship can be powered by Maseki as well; think of Maseki as oil in reality. Many countries were at war to acquire the ownership of Maseki mines. A legend said there exists a special type of magic stone called Bamaseki, which is capable to absorb the power of other Maseki; Bamaseki was said to be the source of disasters.
Dat was cool hequote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef peristilius het volgende:
Winnie the Pooh komt terug!!!!
Wat vond ik dat toch vet in Kingdom Hearts.
Ik wil hem eigenlijk nog een keer uitspelen op expert voor deel 2 komt, das nog best lastig.quote:Op zondag 25 september 2005 22:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat was cool he![]()
Ik vond Agrabah en het Belle en het Beest level heel cool ! Zou deel 1 zo weer willen spelen, maar ja... backlog te groot. Met smart te wachten op deel 2.
150 dollar, Toys 'R Us, Times Squarequote:Op zondag 25 september 2005 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Roy! Jij hebt toch een US PStwo? Waar heb je die gekocht en hoeveel kost dat dan?
Gelukkig woont mijn neef in de VS.quote:Op zondag 25 september 2005 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
150 dollar, Toys 'R Us, Times Square![]()
Das handig danquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gelukkig woont mijn neef in de VS.
Spel heeft hier en daar wat cam control issues en een iets wat apart menu systeem maar verder zou ik het zeker een keer spelen. Helemaal voor de huidige prijs.quote:Op maandag 26 september 2005 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm kingdom hearts heb ik nog nooit gespeeld, maar lijkt me echt geweldig! Disney![]()
Dat sloeg idd helemaal nergens opquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Zojuist gekocht:
1x PS2 slim US
1x ICO
1x Katamari Damacy
Zojuist gekocht:
1x PS2 slim US
1x ICO
1x Katamari Damacy
Ik heb familie in de VS, dus ik wilde het eerst via hun doen. Uiteindelijk heb ik toch maar gewoon bij Videogamesplus besteld, daar heb ik goede ervaringen mee toen ik mijn PSP kocht en ik wilde mijn oom of mijn neef niet met allerlei dingen opzadelenquote:
Heb er niet echt last van gehad ofzo, vond het wel grappig eigenlijk.quote:
Anders blaas ik de boel op, of niet?quote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vergeet je niet een stepdown converter te halen?
Dat weet ik niet, maar hij zal het niet doen. Hier komt 220v uit het stopcontact en een US PS2 werkt op 110v.quote:Op maandag 26 september 2005 18:06 schreef H.Flick het volgende:
Anders blaas ik de boel op, of niet?
Correctquote:Op maandag 26 september 2005 18:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Anders blaas ik de boel op, of niet?
Oooooooooohhhh....wat een boefjes!quote:Op maandag 26 september 2005 19:04 schreef Darkzell het volgende:
Wrs komt er geen BTW bij. Tenminste als VGP het hetzelfde aanpakt als bij de PSP's daar hoefde ik ook geen BTW over te betalen omdat ze een andere waarde vermelden op het pakket.
Serieus? Dat is netjes zegquote:Op maandag 26 september 2005 21:59 schreef H.Flick het volgende:
VGP bewijst weer weens hoe goed ze zijn! Mn PStwo is nu al verstuurd.
Waarom denk je dat ik het gedaan heb? Voor DQVIII, Shadow of the Colossos en Okamiquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus? Dat is netjes zegDQVIII in november ook halen?
Ik kijk nu een filmpje via IGN en het ziet er echt apart uit! Maar ik heb al zoveel dat ik nog moet spelenquote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
iemand deze al gespeeld?
echt een geweldig spel
Klootzakquote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het gedaan heb? Voor DQVIII, Shadow of the Colossos en Okami
Wrs wordt het qua gameplay wel weer zoals Spiderman 2. Die was leuk voor eventjes vanwege het webslingeren. De stijl is wel apart though.quote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
iemand deze al gespeeld?
echt een geweldig spel
Zojuist gekocht:
1x PS2 slim US
1x ICO
1x Katamari Damacy
Vervolg is ook leuk.quote:
Serieus? Dat was met de vorige consoles nog niet !quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:ING DONG*
Een US PS2 adapter kan EN 220 EN 110 volt aan, een kleine reisstekker a 2 euro is genoeg
Ik lieg nooit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus? Dat was met de vorige consoles nog niet !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Games duren wel iets langer dan hardware. Hardware versturen ze met DHL, games komen met de gewone post (maar ik heb ze altijd binnen 4/5 dagen binnen).quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Als videogamesplus echt zo snel is verander ik even mijn order. Ik ben best bereid iets meer te betalen als ik mijn games sneller in huis heb.
quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:ING DONG*
Een US PS2 adapter kan EN 220 EN 110 volt aan, een kleine reisstekker a 2 euro is genoeg
Ik moet GoW nog steeds een keer aanschaffen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War uitgespeeldDe extra's die je unlocked zijn fantastisch
Trailers, deleted levels, concept art
Wow
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow
Goedzo en nu maar op god mode rondspelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet ik ook nog maar eens een keer verder mee gaan. Met God mode had ik net de Hydra verslagen en daarna ben ik eigenlijk nooit meer verder gegaan. Zijn die extra's de moeite waard?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goedzo en nu maar op god mode rondspelen!
Ik ook!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef H.Flick het volgende:
Daar moet ik ook nog maar eens een keer verder mee gaan. Met God mode had ik net de Hydra verslagen en daarna ben ik eigenlijk nooit meer verder gegaan.
Ik denk het wel!quote:Zijn die extra's de moeite waard?
Ja, grappenmakerquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goedzo en nu maar op god mode rondspelen!
Het is eigenlijk al een wonder dat je hem uitgespeeld hebt! Echt makkelijk is het namelijk nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, grappenmakerIk heb het ff geprobeerd maar werd in de boot al in elkaar gepetst door die monsters
Nee, dat laat ik lekker zitten. Op naar Atelier Iris
Op Easy is 'ie best makkelijk. Ikzelf heb het hele spel op Hard gespeeld...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef H.Flick het volgende:
Het is eigenlijk al een wonder dat je hem uitgespeeld hebt! Echt makkelijk is het namelijk niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... dat lukte echt niet.Uiteindelijk heb ik 'm maar op Easy afgemaakt, nadat ik 100x gestorven was en m'n PS2 vroeg of ik op Easy verder wilde...
Toen was ik klaar!
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al een wonder dat je hem uitgespeeld hebt!![]()
Óveral! Maar nu ik dit zo lees dan overal, behàlve bij de gamma!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
Waar kan je los zo'n stroomkabeltje van de PS2 (en van tal van andere apparaten) kopen? Dus aan de ene kant zo'n 8'je en aan de andere kant gewoon een stekker. Gamma had het niet.
Probeer een BCC of Handy Manquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
Waar kan je los zo'n stroomkabeltje van de PS2 (en van tal van andere apparaten) kopen? Dus aan de ene kant zo'n 8'je en aan de andere kant gewoon een stekker. Gamma had het niet.
Hèhè... typisch. Ik heb thuis nog zat van dat soort kabels liggen. Van ouwe cd-spelers, cassetterecorders, MSX computers, m'n Playstation 1, enz...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb echt best veel winkels afgezocht. Maar ik heb dus niks over, want al mijn consoles zijn gewoon aangesloten.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow
Ik heb 'm vandaag geleend van mijn collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 'ie echt zo goed is als iedereen beweert dan denk ik er toch over om één van mijn PS2's om te laten bouwen, zodat ik de NTSC versie kan importeren (EN GOD OF WAR IN PROGRESSIVE SCAN KAN SPELEN!!!)The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Precies. Het spel is goed geoptimaliseerd voor PAL en het draait supervloeiend. En widescreen mode heeft 'ie al. Dus je PS2 voor progressive scan om laten bouwen vind ik ook een beetje overdreven. Als de NTSC versie nou 1080i zou ondersteunen was het een ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
Dat gemiep om progressive scan
daar bouw je je ps2 toch niet voor om, tis niet zo dat het spel op GBA kwaliteit draait zonder pro scan...
Ik moet 5 van die vliegende voertuigen naar beneden halen in de stad maar zodra ik de eerste schiet (en wel haal) wordt ik helemaal overhoop geschoten. Er is weinig van me over zodra ik bij de 2e aankom.... dan is het niet leuk meer...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:52 schreef P-Style het volgende:
Ben nog steeds bezig met Jak II, maar dat spel is dus echt véél moeilijker dan 1 & 3!Sommige stukjes zijn weer verschrikkelijk frustrerend! Dat je steeds ergens mis springt en bepaalde irritante stukken steeds weer hélemaal opnieuw moet doen! Aaargh!! Dat is de hele reden dat ik platvormspelletjes haat!
Maar de Jak Trilogie is gewoon té goed om te haten!
Ninja Dog.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet 5 van die vliegende voertuigen naar beneden halen in de stad maar zodra ik de eerste schiet (en wel haal) wordt ik helemaal overhoop geschoten. Er is weinig van me over zodra ik bij de 2e aankom.... dan is het niet leuk meer...
Ik vind het gewoon klote dat je een game zit te spelen die er niet zo goed uitziet als dat 'ie eruit kan zien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
Dat gemiep om progressive scan
daar bouw je je ps2 toch niet voor om, tis niet zo dat het spel op GBA kwaliteit draait zonder pro scan...
Wow, das snelquote:Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Mijn US PS2 is vanochtend in Amsterdam aangekomen! Dan zal ik hem morgen wel hebben!
VGPDHL
OMGquote:Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Mijn US PS2 is vanochtend in Amsterdam aangekomen! Dan zal ik hem morgen wel hebben!
VGPDHL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ah dat stuk ken ik ja. Was wel effe irritant, maar als je hier al moeite mee hebt, dan kun je net zo goed maar helemaal stoppen met Jak IIquote:Op woensdag 28 september 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet 5 van die vliegende voertuigen naar beneden halen in de stad maar zodra ik de eerste schiet (en wel haal) wordt ik helemaal overhoop geschoten. Er is weinig van me over zodra ik bij de 2e aankom.... dan is het niet leuk meer...
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een van de trailers bekeken bij de extra's van God of WarWaarschijnlijk wel... maar ik vond het een beetje een slap verhaal eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wowquote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef Chocobo het volgende:
Verschil tussen de E3 demo en de final version video ! Prachtig![]()
Shadow of the Collosus
http://ps2.ign.com/articles/654/654180p1.html
Het gewone uitgangspunt van GoW zelf is ook slap 'neem wraak op Ares', maar ik vond het fantastisch uitgewerkt. Ik vertrouw erop dat ze er best iets leuks van kunnen makenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef P-Style het volgende:
Waarschijnlijk wel... maar ik vond het een beetje een slap verhaal eerlijk gezegd.
Vast wel! Vraag is of het volgende deel nog op de PS2 verschijnt, of... op de PS3!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gewone uitgangspunt van GoW zelf is ook slap 'neem wraak op Ares', maar ik vond het fantastisch uitgewerkt. Ik vertrouw erop dat ze er best iets leuks van kunnen maken
Zeker weten. God Of War speelde gewoon verrukkelijk! Zag er erg goed uit en dat voor een spel van een redelijk onbekende developer (oké het spel is van Sony Computer Entertainment, maar de studio die 'm ontwikkeld heeft kende ik nog niet). Er waren alleen een paar kleine dingetjes waar ik me aan ergerde zoals de niet zo gedetailleeerde mensen die overal rondliepen en andere dingetjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat het PS3 wordt waarbij de PS3 er voor mij dus een must-have bij heeft
...en dat stuk met die bewegende vloeren en die honderden vijanden èn dat stuk waar je 100m boven de grond over houten balken moest lopen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
de ronddraaiende pilaren met messen waar je tegenop moest klimmen...
Die bewegende vloer viel wel mee op zich, maar dat was op easy natuurlijk, dat scheelt. Dat met die balken was ik vergeten jaquote:Op woensdag 28 september 2005 14:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
...en dat stuk met die bewegende vloeren en die honderden vijanden èn dat stuk waar je 100m boven de grond over houten balken moest lopen.
Dat waren echt PS2-uit-het-raam-smijt-momenten!
Inderdaad! Op Hard is het haast onmogelijk en op God mode...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die bewegende vloer viel wel mee op zich, maar dat was op easy natuurlijk, dat scheelt.
Ik weet wel dat ik dat stuk heb moeten doen zonder magic... Ik weet alleen niet meer welk stuk daar nou voor kwam dat ik alles had opgebruiktquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad! Op Hard is het haast onmogelijk en op God mode...
Ik had ook geen magic. Maar het was een stuk waar je ineens niet meer verder terug kon en waar je je zowel je life als je magic niet kon bijvullen!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet wel dat ik dat stuk heb moeten doen zonder magic... Ik weet alleen niet meer welk stuk daar nou voor kwam dat ik alles had opgebruikt
Ohw jaquote:Op woensdag 28 september 2005 14:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik had ook geen magic. Maar het was een stuk waar je ineens niet meer verder terug kon en waar je je zowel je life als je magic niet kon bijvullen!
Ja ik vond het ook fantastisch ! Ben erg benieuwd !quote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WowDie sfeer, die muziek!
Overigens. Als je 100x doodgaat op een bepaald stuk, dan wordt je life langzaam bijgevuld iedere keer als je opnieuw probeert, je magic alleen niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw jaOveral staan die kisten (ik heb er genoeg gewoon laten staan) en dan ineens geen kisten en geen mogelijkheid om terug te gaan
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !quote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ah dat stuk ken ik ja. Was wel effe irritant, maar als je hier al moeite mee hebt, dan kun je net zo goed maar helemaal stoppen met Jak II
Nee wacht!!! Het verháál, daar gaat het om! Je mag 3 er pas in stoppen als je 2 rond hebt!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee wacht!!! Het verháál, daar gaat het om! Je mag 3 er pas in stoppen als je 2 rond hebt!
Heiden!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
JakIk vind die serie he-le-maal niets
je hebt zeker geen mogelijkheid je save game op de pc te zetten?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !
Nee maar dat zou wel briljant zijn zegquote:Op woensdag 28 september 2005 17:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hebt zeker geen mogelijkheid je save game op de pc te zetten?
anders had ik et stuk voor je gedaan, kheb ooit zo'n action replay gewonnen hier waarmee dat kan
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou er rekening mee dat er niets gebeurd als je de afstandbediening gebruikt en op 'eject' klikt heIk snapte er gister niets van
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=PS2&title=180487quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar dat zou wel briljant zijn zegZo kan Noot met jou hulp ook Ninja Gaiden uitspelen echter gaan er dan wel wat meer uurtjes voor je inzitten !
True true, maar dan zit je misschien wel met het feit dat je een probleem hebt om online te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef H.Flick het volgende:!
Tot nu toe bevalt het me zo goed dat ik erover zit te denken om ook gewoon een US PS3 te kopen. Dan heb ik hem waarschijnlijk eerder en games importeren is nog goedkoper ook. Bovendien kan ik me dan niet laten verleiden tot impulsaankopen in de winkel.
Daar dacht ik ook al aan. Daarom wacht ik ook nog even af.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
True true, maar dan zit je misschien wel met het feit dat je een probleem hebt om online te gaan.
Maar ja, ga je online met de PS3 is de vraag. 360 sowieso, Revo sowieso, maar PS3quote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
True true, maar dan zit je misschien wel met het feit dat je een probleem hebt om online te gaan.
Die is ook nog niet uit hier, hè? Dan moet ik die ook maar halenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben trouwens vanavond begonnen met Psychonauts. Die ga ik nu hypen! Heerlijk ouderwetse platform met een geweldig maffe setting!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Moet je alsnog wachten tot de Europese launch!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Daar dacht ik ook al aan. Daarom wacht ik ook nog even af.
Waarom niet?!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ja, ga je online met de PS3 is de vraag. 360 sowieso, Revo sowieso, maar PS3
Niet dat ik weet... Hoezo?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:23 schreef H.Flick het volgende:
is rondspelen iets anders dan uitspelen?
Meen je dat nou serieus!?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:25 schreef H.Flick het volgende:
Omdat ik nog nooit van rondspelen had gehoord...
Ik denk niet dat ik interessante PS3 exclusives zal tegenkomen waarmee ik online wil gaan. Natuurlijk kan dat veranderen, maar ik verwacht van niet. Dat is immers nu ook niet zo.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef P-Style het volgende:
Waarom niet?!Die PS3 heeft niet voor niks 3 ethernet poorten en wifi ingebouwd! Die dingen moet je toch nuttig maken!
Dat komt misschien... omdat er nú nog geen PS3 is!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is immers nu ook niet zo.
Denk het wel hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:32 schreef H.Flick het volgende:
Zou ik trouwens online kunnen met die US PS2?
Even doorzetten joh.. het is wel te halen hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aan PS2 online wordt ook niet echt veel aandacht besteed, bij de PS3 zal dit wel veranderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik interessante PS3 exclusives zal tegenkomen waarmee ik online wil gaan. Natuurlijk kan dat veranderen, maar ik verwacht van niet. Dat is immers nu ook niet zo.
Zoals het er nu naar uit ziet wordt PS3 online hetzelfde als die van de PS2, dus geen centraal netwerkquote:Op donderdag 29 september 2005 16:39 schreef Darkzell het volgende:
Sony zal denk ik ook wel moeten als je ziet hoe populair het Live gebeuren is op de Xbox. En terecht want Xbox Live werkt vele malen fijner als PS2 online.
Ik weet niet wáár je dat op baseert, maar Sony heeft tijdens de presentatie op de E3 duidelijk aangegeven dat ze véél meer aandacht zullen besteden aan het online gebeuren bij de PS3. Nou betekent dat natuurlijk niet automatisch dat er een centraal netwerk komt, maar de kans lijkt me zeker aanwezig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:40 schreef Tain het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet wordt PS3 online hetzelfde als die van de PS2, dus geen centraal netwerk
Ik kan haast niet wachten! Prachtige sfeer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Okami video interview
http://media.ps2.ign.com/media/678/678618/vids_1.html
Jaaa ik haal hem ook blind.... hier wat meer screensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:02 schreef Darkzell het volgende:
Vooral die wereld van die laatste screen "Steamboat Willy" heet ie volgens mij lijkt me wel vet en ook de Pirates of the Carribean wereld ziet er goed uit. Toch een game die ik wrs wel ga halen.
December in Japan geloof ik dus dat duurt nog wel even. Lente schat ik ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef H.Flick het volgende:
KH2 is er ook al bijna, toch?
God of War is God,.... diverse moeilijkheids graden maar ik raad aan op normal te beginnen. Hele coole gamequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef HAL9000S het volgende:
En GoW is ook niet te makkelijk?
Bij VGP staat 1 februari als release date in de VS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
December in Japan geloof ik dus dat duurt nog wel even. Lente schat ik ?
Pleasequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:17 schreef H.Flick het volgende:
Godmode niet te doen. Ga je Noot achterna ofzo.
Heerlijk.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er nu trouwens een uurtje of 8 opzitten in Psychonauts! Wat een geweldige platformgame!
Nou doettie het wel. Wachten op de pin-code...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef zovty het volgende:
Maar als ik naar Central Station wil gaan om me daar aan te melden gebeurt er eigenlijk niks.
Ja, ziet er echt geweldig uit!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Gijs die Okami video interview gezien? !!
Wel erg laat. Maar toch.... veel late PS2 games kunnen nog goed tegen het Xbox 360 geweld op hoor. KH2, FFXII, DQVIII, etc. etc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ziet er echt geweldig uit!Die magic paintbrush. Maar de westerse release wordt op z'n vroeg zomer 2006. Hij komt in de lente pas in Japan uit.
Zeker...PS2 houdt een ereplaats. En geloof me Gijs, zet Psychonauts ook op je lijst. Echt een wereldplatform game!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:37 schreef Chocobo het volgende:
Wel erg laat. Maar toch.... veel late PS2 games kunnen nog goed tegen het Xbox 360 geweld op hoor. KH2, FFXII, DQVIII, etc. etc.
Wat een gruwelijke line-upquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker...PS2 houdt een ereplaats. En geloof me Gijs, zet Psychonauts ook op je lijst. Echt een wereldplatform game!
En er komt zeker nog genoeg uit: Grandia 3, Rogue Galaxy, FFXII, KH2, DQVIII, Shadow of the Colossus, Okami.
PS2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vrees alleen dat het alleràllerlaatste gedeelte van het spel vrij moeilijk gaat worden!
Wat een enórme levensduur heeft die PS2 toch ook hè?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef PandorasBox het volgende:
Over de Ps2 line-up:
- Shadow of the Colossus
- Final Fantasy XII
- Dragon Quest VIII
- Kingdom Hearts II
- Grandia III
- Tales of Legendia
- Nieuwe Jak
- Nieuwe Ratchet & Clank
- Phantasy Star Online
- Code Age Commanders
- Socom 3
- Romancing Saga
- Katamari Damacy 2
- Soul Calibur III
- Ape Escape 3
- Eye-Toy 3
- Genji
- Onimusha 4
- Okami
- Rogue Galaxy
- Tales Of the Abbyss
- Suikoden V
- Final fantasy VII: Dirge of Cerberus
En waarschijnlijk God of War 2 en Killzone 2. + nog games die ik vergeten ben.
Allemaal Ps2 exclusief overigens.
Mijn portomenee begint nu al te huillen.![]()
Is er geen Psychonauts Xbox versie dan?quote:
Jawel, maar ik heb mijn Xbox niet laten ombouwen, dus importgames spelen gaat niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
Is er geen Psychonauts Xbox versie dan?
Ik kan die hele titel nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef GoStop het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke line-up![]()
Weet iemand of Code Age Commanders (Square-Enix) een PAL-release gaat krijgen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En idd;
PS2![]()
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je die scans van Final Fantasy 7: Dirge of Cerberus gezien?
Het XXXIVe Final Fantasy topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |