Amerikaanse release zou ergens in oktober zijn, maar op dvdboxoffice staat 22 sept. Ze zouden hem dus al moeten hebben. Weet iemand toevallig of dat ook zo is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wordt een schitterend spel!Maat voor de Europese release moeten we wachten tot lente 2006!
Verdommequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
DVDBoxoffice suckt mbt releasedata, geloof ze dus maar niet
hij word realtime gijs, zou je daar nou wel voor wachten?quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AUWDat is pijnlijk !! maarja... ik moet voor FFXII ook wachten !
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij word realtime gijs, zou je daar nou wel voor wachten?
Nee meer ala KOTOR !quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef H.Flick het volgende:
FFXII gaat toch niet echt realtime worden?!
Of Vagrent Storyquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Nee meer ala KOTOR !
Daar zou ik pas over oordelen zodra je FFXII gespeeld hebt. Square kennende is de gameplay subliem hoor.... helemaal bij een nieuwe battle engine !quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
KOTOR lukte me wel. Al had ik denk ik liever gewoon het oude vertrouwde FF systeem gehad.
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt. Maar ik hou niet zo van radicale veranderingenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar zou ik pas over oordelen zodra je FFXII gespeeld hebt. Square kennende is de gameplay subliem hoor.... helemaal bij een nieuwe battle engine !
Prachtige streaming wereld idd.... spel heeft gold gescoord op Famitsu.... must have voor me en er komt ook een PAL release !!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef H.Flick het volgende:
DQVIII trailer! Waarschijnlijk oud, maar ik kende hem nog niet. Ziet er prachtig uit!
http://www.dragonquest8.com/
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtige streaming wereld idd.... spel heeft gold gescoord op Famitsu.... must have voor me en er komt ook een PAL release !!
Nee maar wel officieel bevestigd en dat doet me al goed genoeg. Ik denk net voor FFXII ! Misschien als XII naar de states komt dat wij mogen genieten van DQVIII.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ook bekend wanneer ongeveer?
Jammer dat het voorlopig nog bij scans blijft!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan geen genoeg van FFXII scans krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als de US versie veel eerder komt dan PAL ga ik mijn slim console ombouwen ! Ik trek het niet meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jammer dat het voorlopig nog bij scans blijft!
Misschien kun je dan beter een slim NTSC console erbij halen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Als de US versie veel eerder komt dan PAL ga ik mijn slim console ombouwen ! Ik trek het niet meer.
Een US slim console? Nee dan heb ik liever 1 systeem die alles aan kan !quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter een slim NTSC console erbij halen.
Niet alleen maar, maar het is wel mijn favoriete genrequote:Op zaterdag 24 september 2005 11:09 schreef jimjim1983 het volgende:
jullie spelen echt alleen maar rpg's
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet alleen maar, maar het is wel mijn favoriete genre
Godverquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Dragon Quest VIII screensNovember al US release.... je gaat bijna twijfelen om niet eerder de PStwo om te bouwen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
watquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan geen genoeg van FFXII scans krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jonge homofiele jongens..... dat is idd Squarequote:Op zaterdag 24 september 2005 23:37 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
wat
Nog een shemale aangekondigd voor FFXII?![]()
Waarom moeten al die mannelijke characters als vrouwen uitzien? Bijna alle Japanse spellen hebben dat.De game zal wel geweldig worden.
En Dragon Quest VIII =![]()
![]()
![]()
Ziekquote:Op zondag 25 september 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Euuuuhhhh....wat zijn ze daar linksboven op die eerste scan aan het doen?
Iets uit dat gat aan het trekken wat vast zit dat zie je toch zoquote:Op zondag 25 september 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Je kent dat verhaal niet?quote:Op zondag 25 september 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Winnie the Pooh heeft te veel honing gegeten. Daardoor blijft hij altijd met zijn dikke buik in die gat hangen. Een beetje wortelsap drinken en hij kan alweer eruit. Het ging ongeveer zo, ik weet het niet meer precies.quote:Op zondag 25 september 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.the-magicbox.com/0509/game050923c.shtmlquote:Final Fantasy XII, the new character is named Ramon, a boy who looks like a girl in the first glance. He joins Vaan's party to search for the magic stones named Maseki.
Maseki contains energy that can be used as the source of power in daily livings. Vehicles and airship can be powered by Maseki as well; think of Maseki as oil in reality. Many countries were at war to acquire the ownership of Maseki mines. A legend said there exists a special type of magic stone called Bamaseki, which is capable to absorb the power of other Maseki; Bamaseki was said to be the source of disasters.
Dat was cool hequote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef peristilius het volgende:
Winnie the Pooh komt terug!!!!
Wat vond ik dat toch vet in Kingdom Hearts.
Ik wil hem eigenlijk nog een keer uitspelen op expert voor deel 2 komt, das nog best lastig.quote:Op zondag 25 september 2005 22:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat was cool he![]()
Ik vond Agrabah en het Belle en het Beest level heel cool ! Zou deel 1 zo weer willen spelen, maar ja... backlog te groot. Met smart te wachten op deel 2.
150 dollar, Toys 'R Us, Times Squarequote:Op zondag 25 september 2005 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Roy! Jij hebt toch een US PStwo? Waar heb je die gekocht en hoeveel kost dat dan?
Gelukkig woont mijn neef in de VS.quote:Op zondag 25 september 2005 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
150 dollar, Toys 'R Us, Times Square![]()
Das handig danquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gelukkig woont mijn neef in de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |