quote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef BMH het volgende:
Door mij geopend! Wie had dat ooit verwacht!!! MOOAHAHHAaahahahhaha
waar heb jij die demo vandaan??quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef PandorasBox het volgende:
Ik moet Shadow of The Colossus hebben.
Na de demo krijg ik zin in MEER! Wat wordt dit een topper zeg.![]()
Ik houd niet van hardcore RPG's. Dus ik zit binnenkort ook een beetje verkeerd.quote:Op zondag 18 september 2005 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Playstation 2 komen echt nog vette games voor uit, maar veel Rpg's en laat dat nou net het genre zijn die ik niet zo leuk vind.
Heeeel coolquote:Op zondag 18 september 2005 17:14 schreef Jebus het volgende:
Wow de nieuwe trailer van Okami ziet er echt fenomenaal uit.
http://www.1up.com/do/download?cId=3134928
Ps2 of niet, ik vind dit de mooiste game van de TGS![]()
Ik hoop alleen dat het vertalen niet teveel problemen geeft.
Mèt online mode!quote:Op zondag 18 september 2005 23:17 schreef GoStop het volgende:
...en wordt het een regelrechte topper.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
damn die oude MSX metal gear en metal gear 2 komt ook meegeleverd met substance
het word een must have maar wel een dure must have als ik em haal
Als ik alles zo over Subsistence lees, blijkt MGS3:Snake Eater (het spel zelf dus) juist "het extra'tje" te zijn wat je bij het hele pakket krijgt!quote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
man die games zijn dikke rommelquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
rommel of niet, ik wil ze spelenquote:
betaal maar lekker de volle mep voor wat kutgames danquote:Op maandag 19 september 2005 10:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rommel of niet, ik wil ze spelen
quote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
betaal maar lekker de volle mep voor wat kutgames dan
$$$onyquote:Op maandag 19 september 2005 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]ik wil ook niet de volle mep betalen maar het is wel een super editie die uitkomt met online play en 3d camera
Voor zover ik weet loopt dat door tot in .hack 4 !quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:25 schreef Hellrazor het volgende:
sinds vandaag ook weer een ps2![]()
is .hack wat ?
is het gewoon 1 verhaal dat spel of gaat het verhaal verder in .hack2 ?
ah dat is jammer dan want de delen na deel1 krijgen veel lagere cijfers en die wil ik dan niet spelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor zover ik weet loopt dat door tot in .hack 4 !
Klein typefoutje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy playtest
http://ps2.ign.com/articles/651/651401p1.html
[afbeelding]
quote:With Rogue Squadron expected to be one of the PS2's last big epics
Niks mis met de gameplay van ICO!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Qua sfeer weer fantastischBen erg benieuwd naar de gameplay. Het hoeft geen God of War te worden, maar wat meer dan Ico is welkom.
Er wás geen gameplay...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niks mis met de gameplay van ICO!
Nee, inderdaad, je kon de hoofdpersoon niet met een trommel besturen.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wás geen gameplay...
whahahahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je kon de hoofdpersoon niet met een trommel besturen.
Gijs, serieus, je moet eeeeeeeeeeecht met iets nieuws komen. Elke keer Mario of trommels in de vergelijking gooien maakt jezelf alleen maar belachelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je kon de hoofdpersoon niet met een trommel besturen.
Maar jij begonquote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, serieus, je moet eeeeeeeeeeecht met iets nieuws komen. Elke keer Mario of trommels in de vergelijking gooien maakt jezelf alleen maar belachelijk
Ik vind t wel grappig.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, serieus, je moet eeeeeeeeeeecht met iets nieuws komen. Elke keer Mario of trommels in de vergelijking gooien maakt jezelf alleen maar belachelijk
Ik heb er zo'n zin in.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:37 schreef Chocobo het volgende:
KH2 cam trailer:
http://www.khinsider.com/files/download.php?proc=dwnld&id=tgs05_trailer.wmv
Link?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:14 schreef H.Flick het volgende:
De Okami trailer is echt geweldig! Dat gaat zo'n mooi spel worden!
Ja, het lijkt ook wel een beetje op Ninja Gaiden he.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, God of War wordt nu wel een beetje lastigIk heb net het stukje van de architect gehad en die bewegende platformen met die draaizagen was wel kut, zeker omdat het een getimed event was
Ik zit nu in een kamer met een bewegende vloerDas ook best lastig...
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het lijkt ook wel een beetje op Ninja Gaiden he.
No wayquote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het lijkt ook wel een beetje op Ninja Gaiden he.
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No wayJe hoeft én niet of nauwelijks te backtracken én er zijn geen respawnende vijanden. Bovendien heeft God of War veel en veel meer afwisseling en platform actie.
Het is echt zooooooooooooooo de moeite waardquote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef peristilius het volgende:
[..]Wil m ook nog steeds spelen.
![]()
Heb je hem uitgespeeld?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Moet hem nog steeds een tweede kans geven.![]()
Nooit begrepen dat je die niet cool vondquote:Op woensdag 21 september 2005 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Moet hem nog steeds een tweede kans geven.![]()
Laatste levels, dat moet dan na het vinden van Pandora's Box zijn lijkt me? Ik heb dat ding nog niet en vermaak me primaquote:Op woensdag 21 september 2005 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat je die niet cool vondEcht een cool spel ! Laatste levels zijn wat afgezaagd maar verder
Ben beetje halverwege gekomen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je hem uitgespeeld?
Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben beetje halverwege gekomen.![]()
DMC3 lijkt me fantastisch, zitten daar backtrackstukken in met respawnende vijanden?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:29 schreef PandorasBox het volgende:
Ik vond GOW een geweldig spel. Mooie muziek, goede besturing en fantastische graphics. Wel een beetje kort. :/
Maar toch vind ik Ninja Gaiden wat leuker. En Devil May Cry 3 vind dan alweer leuker dan Ninja Gaiden.
DMC3>>Ninja Gaiden>>GOW![]()
Hij is wel pittig Gijs, zou je dat nu wel doen?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC3 lijkt me fantastisch, zitten daar backtrackstukken in met respawnende vijanden?
Een beetje backtrack, maar niet zo erg als bij Ninja Gaiden. En er zijn respawende vijanden... Maar ook alweer niet zo erg als bij Ninja Gaiden.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DMC3 lijkt me fantastisch, zitten daar backtrackstukken in met respawnende vijanden?
Moeilijk is niet het probleem, Viewtiful Joe en Alien Hominid heb ik ook zonder problemen gespeeld eigenlijk. Ik ben erachter dat Ninja Gaiden vooral kut is door het backtracken (net als mijn Metroid Prime probleem) en omdat de checkpoints kut zijn (GoW doet dat veel beter).quote:Op woensdag 21 september 2005 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is wel pittig Gijs, zou je dat nu wel doen?
Backtracken is zeldzaam hoor in NG,.. je moet gewoon weer door een centraal punt lopen om naar een ander gebied te gaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moeilijk is niet het probleem, Viewtiful Joe en Alien Hominid heb ik ook zonder problemen gespeeld eigenlijk. Ik ben erachter dat Ninja Gaiden vooral kut is door het backtracken (net als mijn Metroid Prime probleem) en omdat de checkpoints kut zijn (GoW doet dat veel beter).
Bovendien ben ik eigenwijs
Dan laat maarquote:
Zoveel moest je bij Ninja Gaiden toch helemaal niet backtracken?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moeilijk is niet het probleem, Viewtiful Joe en Alien Hominid heb ik ook zonder problemen gespeeld eigenlijk. Ik ben erachter dat Ninja Gaiden vooral kut is door het backtracken (net als mijn Metroid Prime probleem) en omdat de checkpoints kut zijn (GoW doet dat veel beter).
Ze hebben allemaal een zak vol phoenix downs bij zich.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan laat maarDood = dood, je kan als game-personage toch ook niet zomaar respawnen
Jij ookquote:Op woensdag 21 september 2005 15:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben zelf aan het twijfelen om Ninja Gaiden Black erbij te halen.
Extra’s klinken erg goed, en ik wil hem eigenlijk nog wel een keer gamen.quote:
Jump naar het Xbox topic maken dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Extra’s klinken erg goed, en ik wil hem eigenlijk nog wel een keer gamen.
Het is toch gewoon een verzameling van alle Hurricane Packs die je kan downloaden?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Extra’s klinken erg goed, en ik wil hem eigenlijk nog wel een keer gamen.
Doe maar.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef Chocobo het volgende:
Jump naar het Xbox topic maken dan?
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met als enige extra een mietjesRoy mode?
Door special elixirs lukt dat wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan laat maarDood = dood, je kan als game-personage toch ook niet zomaar respawnen
MIsschien moet ik m eerst maar eens lenen van iemand...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Door special elixirs lukt dat wel.![]()
DMC bestaat ook uit missions/chapters. Het storende eraan is dat als je op het einde van een chapter doodgaat, je helemaal overnieuw moet beginnen. En dat zal best wel vaak gebeuren. Maar gelukkig behoud je nog je verzamelde orbs nog. Na 10 keer dezelfde missie overnieuw gespeeld te hebben, heb je al genoeg orbs verzameld om je skils te upgraden en om verder te komen.![]()
DQVIII + demo FFXII = -10000 sales Xbox 360'squote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef PandorasBox het volgende:
Op dezelfde dag als Amerikaanse X360 release.!
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
DQVIII heb ik al een half jaar in pre-order staanVan zodra de westerse release bekend was.
Owwwwwwwwwwwwww...dat naaien!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef PandorasBox het volgende:
Op dezelfde dag als Amerikaanse X360 release.!
Dat backtracken is echt overdreven, je hebt 1 of 2 keer dat je door een centraal punt moet en dat is het, maar mischien raak je zelf gewoon verdwaald en krijg je het idee dat je backtracktquote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef PandorasBox het volgende:
Dragon Quest VIII krijgt een USA release.
http://www.gaming-age.com/news/2005/9/21-59
22 November 2005.
De game wordt geleverd met een speelbare FFXII demo. [afbeelding]
Ach, MS kan moeilijk boos worden op Square, die mogen games uitbrengen wanneer ze willen, en of het nou op precies dezelfde datum is of iets erna maakt ook niet zoveel uit denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef PandorasBox het volgende:
Squaresoft had toen ook FFVIII tijdens de Dreamcast launch uitgebracht.
Square is gek. Die proberen nu voor een tweede keer een launch te verpesten. Wordt MS niet boos op Square Enix?
Dit bewijst wel wat voor een connectie Square Enix en Sony met elkaar hebben.![]()
Jawel echter kent Square Enix in Londen het begrip "breng die games uit met je hoofd" nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
In Europa brengt square trouwens helemaal geen games uit volgens mij, in Amerika wel gewoon?
Final Fantasy X, X-2, Kingdom Hearts zijn uitgebracht door EA.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jawel echter kent Square Enix in Londen het begrip "breng die games uit met je hoofd" niet
FFVII werd uitgegeven door Sony Computer Entertainment, VII en IX door Square zelf, FFX wéér door Sony Computer Entertainment en FFX-2 inderdaad door EA. Erg typisch...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:41 schreef peristilius het volgende:
Final Fantasy X, X-2, Kingdom Hearts zijn uitgebracht door EA.
Star Ocean 3 door Ubisoft.
Stomme Square lui moeten gewoon opschieten en zelf die games hier uitbrengen!
We worden zo verwaarloosd.
Ja maar dat kantoor zou Europese releases moeten bespoedigen in samenwerking met een publisher... maar neeeeeeee. Het enige wat ze doen is bestaan en een hele oude stink site onderhoudenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Final Fantasy X, X-2, Kingdom Hearts zijn uitgebracht door EA.
Star Ocean 3 door Ubisoft.
Stomme Square lui moeten gewoon opschieten en zelf die games hier uitbrengen!
We worden zo verwaarloosd.
Nu wordt het minderquote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben met God of War weer terug in Athene, die bitch van een Ares krijgt een asswhoopin' zoals ie nog niet heeft gehad
Fantastische game
Ben benieuwdquote:
Wordt een schitterend spel!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg steeds meer zin in Shadow of C.
AUWquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wordt een schitterend spel!Maat voor de Europese release moeten we wachten tot lente 2006!
Iedereeeeen moet wachten op FFXIIquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AUWDat is pijnlijk !! maarja... ik moet voor FFXII ook wachten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |