Spel heeft hier en daar wat cam control issues en een iets wat apart menu systeem maar verder zou ik het zeker een keer spelen. Helemaal voor de huidige prijs.quote:Op maandag 26 september 2005 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm kingdom hearts heb ik nog nooit gespeeld, maar lijkt me echt geweldig! Disney![]()
Dat sloeg idd helemaal nergens opquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Zojuist gekocht:
1x PS2 slim US
1x ICO
1x Katamari Damacy
Zojuist gekocht:
1x PS2 slim US
1x ICO
1x Katamari Damacy
Ik heb familie in de VS, dus ik wilde het eerst via hun doen. Uiteindelijk heb ik toch maar gewoon bij Videogamesplus besteld, daar heb ik goede ervaringen mee toen ik mijn PSP kocht en ik wilde mijn oom of mijn neef niet met allerlei dingen opzadelenquote:
Heb er niet echt last van gehad ofzo, vond het wel grappig eigenlijk.quote:
Anders blaas ik de boel op, of niet?quote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vergeet je niet een stepdown converter te halen?
Dat weet ik niet, maar hij zal het niet doen. Hier komt 220v uit het stopcontact en een US PS2 werkt op 110v.quote:Op maandag 26 september 2005 18:06 schreef H.Flick het volgende:
Anders blaas ik de boel op, of niet?
Correctquote:Op maandag 26 september 2005 18:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Anders blaas ik de boel op, of niet?
Oooooooooohhhh....wat een boefjes!quote:Op maandag 26 september 2005 19:04 schreef Darkzell het volgende:
Wrs komt er geen BTW bij. Tenminste als VGP het hetzelfde aanpakt als bij de PSP's daar hoefde ik ook geen BTW over te betalen omdat ze een andere waarde vermelden op het pakket.
Serieus? Dat is netjes zegquote:Op maandag 26 september 2005 21:59 schreef H.Flick het volgende:
VGP bewijst weer weens hoe goed ze zijn! Mn PStwo is nu al verstuurd.
Waarom denk je dat ik het gedaan heb? Voor DQVIII, Shadow of the Colossos en Okamiquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus? Dat is netjes zegDQVIII in november ook halen?
Ik kijk nu een filmpje via IGN en het ziet er echt apart uit! Maar ik heb al zoveel dat ik nog moet spelenquote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
iemand deze al gespeeld?
echt een geweldig spel
Klootzakquote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het gedaan heb? Voor DQVIII, Shadow of the Colossos en Okami
Wrs wordt het qua gameplay wel weer zoals Spiderman 2. Die was leuk voor eventjes vanwege het webslingeren. De stijl is wel apart though.quote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
iemand deze al gespeeld?
echt een geweldig spel
Zojuist gekocht:
1x PS2 slim US
1x ICO
1x Katamari Damacy
Vervolg is ook leuk.quote:
Serieus? Dat was met de vorige consoles nog niet !quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:ING DONG*
Een US PS2 adapter kan EN 220 EN 110 volt aan, een kleine reisstekker a 2 euro is genoeg
Ik lieg nooit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus? Dat was met de vorige consoles nog niet !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Games duren wel iets langer dan hardware. Hardware versturen ze met DHL, games komen met de gewone post (maar ik heb ze altijd binnen 4/5 dagen binnen).quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Als videogamesplus echt zo snel is verander ik even mijn order. Ik ben best bereid iets meer te betalen als ik mijn games sneller in huis heb.
quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:ING DONG*
Een US PS2 adapter kan EN 220 EN 110 volt aan, een kleine reisstekker a 2 euro is genoeg
Ik moet GoW nog steeds een keer aanschaffen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War uitgespeeldDe extra's die je unlocked zijn fantastisch
Trailers, deleted levels, concept art
Wow
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War uitgespeeldDe extra's die je unlocked zijn fantastisch
Trailers, deleted levels, concept art
Wow
Goedzo en nu maar op god mode rondspelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet ik ook nog maar eens een keer verder mee gaan. Met God mode had ik net de Hydra verslagen en daarna ben ik eigenlijk nooit meer verder gegaan. Zijn die extra's de moeite waard?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goedzo en nu maar op god mode rondspelen!
Ik ook!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef H.Flick het volgende:
Daar moet ik ook nog maar eens een keer verder mee gaan. Met God mode had ik net de Hydra verslagen en daarna ben ik eigenlijk nooit meer verder gegaan.
Ik denk het wel!quote:Zijn die extra's de moeite waard?
Ja, grappenmakerquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goedzo en nu maar op god mode rondspelen!
Het is eigenlijk al een wonder dat je hem uitgespeeld hebt! Echt makkelijk is het namelijk nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, grappenmakerIk heb het ff geprobeerd maar werd in de boot al in elkaar gepetst door die monsters
Nee, dat laat ik lekker zitten. Op naar Atelier Iris
Op Easy is 'ie best makkelijk. Ikzelf heb het hele spel op Hard gespeeld...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef H.Flick het volgende:
Het is eigenlijk al een wonder dat je hem uitgespeeld hebt! Echt makkelijk is het namelijk niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... dat lukte echt niet.Uiteindelijk heb ik 'm maar op Easy afgemaakt, nadat ik 100x gestorven was en m'n PS2 vroeg of ik op Easy verder wilde...
Toen was ik klaar!
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al een wonder dat je hem uitgespeeld hebt!![]()
Óveral! Maar nu ik dit zo lees dan overal, behàlve bij de gamma!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
Waar kan je los zo'n stroomkabeltje van de PS2 (en van tal van andere apparaten) kopen? Dus aan de ene kant zo'n 8'je en aan de andere kant gewoon een stekker. Gamma had het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |