Probeer een BCC of Handy Manquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
Waar kan je los zo'n stroomkabeltje van de PS2 (en van tal van andere apparaten) kopen? Dus aan de ene kant zo'n 8'je en aan de andere kant gewoon een stekker. Gamma had het niet.
Hèhè... typisch. Ik heb thuis nog zat van dat soort kabels liggen. Van ouwe cd-spelers, cassetterecorders, MSX computers, m'n Playstation 1, enz...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb echt best veel winkels afgezocht. Maar ik heb dus niks over, want al mijn consoles zijn gewoon aangesloten.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War uitgespeeldDe extra's die je unlocked zijn fantastisch
Trailers, deleted levels, concept art
Wow
Ik heb 'm vandaag geleend van mijn collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 'ie echt zo goed is als iedereen beweert dan denk ik er toch over om één van mijn PS2's om te laten bouwen, zodat ik de NTSC versie kan importeren (EN GOD OF WAR IN PROGRESSIVE SCAN KAN SPELEN!!!)The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Precies. Het spel is goed geoptimaliseerd voor PAL en het draait supervloeiend. En widescreen mode heeft 'ie al. Dus je PS2 voor progressive scan om laten bouwen vind ik ook een beetje overdreven. Als de NTSC versie nou 1080i zou ondersteunen was het een ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
Dat gemiep om progressive scan
daar bouw je je ps2 toch niet voor om, tis niet zo dat het spel op GBA kwaliteit draait zonder pro scan...
Ik moet 5 van die vliegende voertuigen naar beneden halen in de stad maar zodra ik de eerste schiet (en wel haal) wordt ik helemaal overhoop geschoten. Er is weinig van me over zodra ik bij de 2e aankom.... dan is het niet leuk meer...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:52 schreef P-Style het volgende:
Ben nog steeds bezig met Jak II, maar dat spel is dus echt véél moeilijker dan 1 & 3!Sommige stukjes zijn weer verschrikkelijk frustrerend! Dat je steeds ergens mis springt en bepaalde irritante stukken steeds weer hélemaal opnieuw moet doen! Aaargh!! Dat is de hele reden dat ik platvormspelletjes haat!
Maar de Jak Trilogie is gewoon té goed om te haten!
Ninja Dog.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet 5 van die vliegende voertuigen naar beneden halen in de stad maar zodra ik de eerste schiet (en wel haal) wordt ik helemaal overhoop geschoten. Er is weinig van me over zodra ik bij de 2e aankom.... dan is het niet leuk meer...
Ik vind het gewoon klote dat je een game zit te spelen die er niet zo goed uitziet als dat 'ie eruit kan zien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
Dat gemiep om progressive scan
daar bouw je je ps2 toch niet voor om, tis niet zo dat het spel op GBA kwaliteit draait zonder pro scan...
Wow, das snelquote:Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Mijn US PS2 is vanochtend in Amsterdam aangekomen! Dan zal ik hem morgen wel hebben!
VGPDHL
OMGquote:Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Mijn US PS2 is vanochtend in Amsterdam aangekomen! Dan zal ik hem morgen wel hebben!
VGPDHL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ah dat stuk ken ik ja. Was wel effe irritant, maar als je hier al moeite mee hebt, dan kun je net zo goed maar helemaal stoppen met Jak IIquote:Op woensdag 28 september 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet 5 van die vliegende voertuigen naar beneden halen in de stad maar zodra ik de eerste schiet (en wel haal) wordt ik helemaal overhoop geschoten. Er is weinig van me over zodra ik bij de 2e aankom.... dan is het niet leuk meer...
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een van de trailers bekeken bij de extra's van God of WarWaarschijnlijk wel... maar ik vond het een beetje een slap verhaal eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wowquote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef Chocobo het volgende:
Verschil tussen de E3 demo en de final version video ! Prachtig![]()
Shadow of the Collosus
http://ps2.ign.com/articles/654/654180p1.html
Het gewone uitgangspunt van GoW zelf is ook slap 'neem wraak op Ares', maar ik vond het fantastisch uitgewerkt. Ik vertrouw erop dat ze er best iets leuks van kunnen makenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef P-Style het volgende:
Waarschijnlijk wel... maar ik vond het een beetje een slap verhaal eerlijk gezegd.
Vast wel! Vraag is of het volgende deel nog op de PS2 verschijnt, of... op de PS3!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gewone uitgangspunt van GoW zelf is ook slap 'neem wraak op Ares', maar ik vond het fantastisch uitgewerkt. Ik vertrouw erop dat ze er best iets leuks van kunnen maken
Zeker weten. God Of War speelde gewoon verrukkelijk! Zag er erg goed uit en dat voor een spel van een redelijk onbekende developer (oké het spel is van Sony Computer Entertainment, maar de studio die 'm ontwikkeld heeft kende ik nog niet). Er waren alleen een paar kleine dingetjes waar ik me aan ergerde zoals de niet zo gedetailleeerde mensen die overal rondliepen en andere dingetjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat het PS3 wordt waarbij de PS3 er voor mij dus een must-have bij heeft
...en dat stuk met die bewegende vloeren en die honderden vijanden èn dat stuk waar je 100m boven de grond over houten balken moest lopen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
de ronddraaiende pilaren met messen waar je tegenop moest klimmen...
Die bewegende vloer viel wel mee op zich, maar dat was op easy natuurlijk, dat scheelt. Dat met die balken was ik vergeten jaquote:Op woensdag 28 september 2005 14:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
...en dat stuk met die bewegende vloeren en die honderden vijanden èn dat stuk waar je 100m boven de grond over houten balken moest lopen.
Dat waren echt PS2-uit-het-raam-smijt-momenten!
Inderdaad! Op Hard is het haast onmogelijk en op God mode...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die bewegende vloer viel wel mee op zich, maar dat was op easy natuurlijk, dat scheelt.
Ik weet wel dat ik dat stuk heb moeten doen zonder magic... Ik weet alleen niet meer welk stuk daar nou voor kwam dat ik alles had opgebruiktquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad! Op Hard is het haast onmogelijk en op God mode...
Ik had ook geen magic. Maar het was een stuk waar je ineens niet meer verder terug kon en waar je je zowel je life als je magic niet kon bijvullen!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet wel dat ik dat stuk heb moeten doen zonder magic... Ik weet alleen niet meer welk stuk daar nou voor kwam dat ik alles had opgebruikt
Ohw jaquote:Op woensdag 28 september 2005 14:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik had ook geen magic. Maar het was een stuk waar je ineens niet meer verder terug kon en waar je je zowel je life als je magic niet kon bijvullen!
Ja ik vond het ook fantastisch ! Ben erg benieuwd !quote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WowDie sfeer, die muziek!
Overigens. Als je 100x doodgaat op een bepaald stuk, dan wordt je life langzaam bijgevuld iedere keer als je opnieuw probeert, je magic alleen niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw jaOveral staan die kisten (ik heb er genoeg gewoon laten staan) en dan ineens geen kisten en geen mogelijkheid om terug te gaan
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !quote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ah dat stuk ken ik ja. Was wel effe irritant, maar als je hier al moeite mee hebt, dan kun je net zo goed maar helemaal stoppen met Jak II
Nee wacht!!! Het verháál, daar gaat het om! Je mag 3 er pas in stoppen als je 2 rond hebt!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee wacht!!! Het verháál, daar gaat het om! Je mag 3 er pas in stoppen als je 2 rond hebt!
Heiden!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
JakIk vind die serie he-le-maal niets
je hebt zeker geen mogelijkheid je save game op de pc te zetten?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !
Nee maar dat zou wel briljant zijn zegquote:Op woensdag 28 september 2005 17:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hebt zeker geen mogelijkheid je save game op de pc te zetten?
anders had ik et stuk voor je gedaan, kheb ooit zo'n action replay gewonnen hier waarmee dat kan
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou er rekening mee dat er niets gebeurd als je de afstandbediening gebruikt en op 'eject' klikt heIk snapte er gister niets van
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=PS2&title=180487quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar dat zou wel briljant zijn zegZo kan Noot met jou hulp ook Ninja Gaiden uitspelen echter gaan er dan wel wat meer uurtjes voor je inzitten !
True true, maar dan zit je misschien wel met het feit dat je een probleem hebt om online te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef H.Flick het volgende:!
Tot nu toe bevalt het me zo goed dat ik erover zit te denken om ook gewoon een US PS3 te kopen. Dan heb ik hem waarschijnlijk eerder en games importeren is nog goedkoper ook. Bovendien kan ik me dan niet laten verleiden tot impulsaankopen in de winkel.
Daar dacht ik ook al aan. Daarom wacht ik ook nog even af.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
True true, maar dan zit je misschien wel met het feit dat je een probleem hebt om online te gaan.
Maar ja, ga je online met de PS3 is de vraag. 360 sowieso, Revo sowieso, maar PS3quote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
True true, maar dan zit je misschien wel met het feit dat je een probleem hebt om online te gaan.
Die is ook nog niet uit hier, hè? Dan moet ik die ook maar halenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben trouwens vanavond begonnen met Psychonauts. Die ga ik nu hypen! Heerlijk ouderwetse platform met een geweldig maffe setting!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Moet je alsnog wachten tot de Europese launch!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Daar dacht ik ook al aan. Daarom wacht ik ook nog even af.
Waarom niet?!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ja, ga je online met de PS3 is de vraag. 360 sowieso, Revo sowieso, maar PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |