Ik had ook geen magic. Maar het was een stuk waar je ineens niet meer verder terug kon en waar je je zowel je life als je magic niet kon bijvullen!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet wel dat ik dat stuk heb moeten doen zonder magic... Ik weet alleen niet meer welk stuk daar nou voor kwam dat ik alles had opgebruikt
Ohw jaquote:Op woensdag 28 september 2005 14:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik had ook geen magic. Maar het was een stuk waar je ineens niet meer verder terug kon en waar je je zowel je life als je magic niet kon bijvullen!
Ja ik vond het ook fantastisch ! Ben erg benieuwd !quote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WowDie sfeer, die muziek!
Overigens. Als je 100x doodgaat op een bepaald stuk, dan wordt je life langzaam bijgevuld iedere keer als je opnieuw probeert, je magic alleen niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw jaOveral staan die kisten (ik heb er genoeg gewoon laten staan) en dan ineens geen kisten en geen mogelijkheid om terug te gaan
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !quote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ah dat stuk ken ik ja. Was wel effe irritant, maar als je hier al moeite mee hebt, dan kun je net zo goed maar helemaal stoppen met Jak II
Nee wacht!!! Het verháál, daar gaat het om! Je mag 3 er pas in stoppen als je 2 rond hebt!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee wacht!!! Het verháál, daar gaat het om! Je mag 3 er pas in stoppen als je 2 rond hebt!
Heiden!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
JakIk vind die serie he-le-maal niets
je hebt zeker geen mogelijkheid je save game op de pc te zetten?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !
Nee maar dat zou wel briljant zijn zegquote:Op woensdag 28 september 2005 17:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hebt zeker geen mogelijkheid je save game op de pc te zetten?
anders had ik et stuk voor je gedaan, kheb ooit zo'n action replay gewonnen hier waarmee dat kan
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou er rekening mee dat er niets gebeurd als je de afstandbediening gebruikt en op 'eject' klikt heIk snapte er gister niets van
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=PS2&title=180487quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar dat zou wel briljant zijn zegZo kan Noot met jou hulp ook Ninja Gaiden uitspelen echter gaan er dan wel wat meer uurtjes voor je inzitten !
True true, maar dan zit je misschien wel met het feit dat je een probleem hebt om online te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef H.Flick het volgende:!
Tot nu toe bevalt het me zo goed dat ik erover zit te denken om ook gewoon een US PS3 te kopen. Dan heb ik hem waarschijnlijk eerder en games importeren is nog goedkoper ook. Bovendien kan ik me dan niet laten verleiden tot impulsaankopen in de winkel.
Daar dacht ik ook al aan. Daarom wacht ik ook nog even af.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
True true, maar dan zit je misschien wel met het feit dat je een probleem hebt om online te gaan.
Maar ja, ga je online met de PS3 is de vraag. 360 sowieso, Revo sowieso, maar PS3quote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
True true, maar dan zit je misschien wel met het feit dat je een probleem hebt om online te gaan.
Die is ook nog niet uit hier, hè? Dan moet ik die ook maar halenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben trouwens vanavond begonnen met Psychonauts. Die ga ik nu hypen! Heerlijk ouderwetse platform met een geweldig maffe setting!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Moet je alsnog wachten tot de Europese launch!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Daar dacht ik ook al aan. Daarom wacht ik ook nog even af.
Waarom niet?!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ja, ga je online met de PS3 is de vraag. 360 sowieso, Revo sowieso, maar PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |