Niet dat ik weet... Hoezo?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:23 schreef H.Flick het volgende:
is rondspelen iets anders dan uitspelen?
Meen je dat nou serieus!?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:25 schreef H.Flick het volgende:
Omdat ik nog nooit van rondspelen had gehoord...
Ik denk niet dat ik interessante PS3 exclusives zal tegenkomen waarmee ik online wil gaan. Natuurlijk kan dat veranderen, maar ik verwacht van niet. Dat is immers nu ook niet zo.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef P-Style het volgende:
Waarom niet?!Die PS3 heeft niet voor niks 3 ethernet poorten en wifi ingebouwd! Die dingen moet je toch nuttig maken!
Dat komt misschien... omdat er nú nog geen PS3 is!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is immers nu ook niet zo.
Denk het wel hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:32 schreef H.Flick het volgende:
Zou ik trouwens online kunnen met die US PS2?
Even doorzetten joh.. het is wel te halen hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !
Aan PS2 online wordt ook niet echt veel aandacht besteed, bij de PS3 zal dit wel veranderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik interessante PS3 exclusives zal tegenkomen waarmee ik online wil gaan. Natuurlijk kan dat veranderen, maar ik verwacht van niet. Dat is immers nu ook niet zo.
Zoals het er nu naar uit ziet wordt PS3 online hetzelfde als die van de PS2, dus geen centraal netwerkquote:Op donderdag 29 september 2005 16:39 schreef Darkzell het volgende:
Sony zal denk ik ook wel moeten als je ziet hoe populair het Live gebeuren is op de Xbox. En terecht want Xbox Live werkt vele malen fijner als PS2 online.
Ik weet niet wáár je dat op baseert, maar Sony heeft tijdens de presentatie op de E3 duidelijk aangegeven dat ze véél meer aandacht zullen besteden aan het online gebeuren bij de PS3. Nou betekent dat natuurlijk niet automatisch dat er een centraal netwerk komt, maar de kans lijkt me zeker aanwezig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:40 schreef Tain het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet wordt PS3 online hetzelfde als die van de PS2, dus geen centraal netwerk
Ik kan haast niet wachten! Prachtige sfeer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Okami video interview
http://media.ps2.ign.com/media/678/678618/vids_1.html
Jaaa ik haal hem ook blind.... hier wat meer screensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:02 schreef Darkzell het volgende:
Vooral die wereld van die laatste screen "Steamboat Willy" heet ie volgens mij lijkt me wel vet en ook de Pirates of the Carribean wereld ziet er goed uit. Toch een game die ik wrs wel ga halen.
December in Japan geloof ik dus dat duurt nog wel even. Lente schat ik ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef H.Flick het volgende:
KH2 is er ook al bijna, toch?
God of War is God,.... diverse moeilijkheids graden maar ik raad aan op normal te beginnen. Hele coole gamequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef HAL9000S het volgende:
En GoW is ook niet te makkelijk?
Bij VGP staat 1 februari als release date in de VS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
December in Japan geloof ik dus dat duurt nog wel even. Lente schat ik ?
Pleasequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:17 schreef H.Flick het volgende:
Godmode niet te doen. Ga je Noot achterna ofzo.
Heerlijk.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er nu trouwens een uurtje of 8 opzitten in Psychonauts! Wat een geweldige platformgame!
Nou doettie het wel. Wachten op de pin-code...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef zovty het volgende:
Maar als ik naar Central Station wil gaan om me daar aan te melden gebeurt er eigenlijk niks.
Ja, ziet er echt geweldig uit!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Gijs die Okami video interview gezien? !!
Wel erg laat. Maar toch.... veel late PS2 games kunnen nog goed tegen het Xbox 360 geweld op hoor. KH2, FFXII, DQVIII, etc. etc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ziet er echt geweldig uit!Die magic paintbrush. Maar de westerse release wordt op z'n vroeg zomer 2006. Hij komt in de lente pas in Japan uit.
Zeker...PS2 houdt een ereplaats. En geloof me Gijs, zet Psychonauts ook op je lijst. Echt een wereldplatform game!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:37 schreef Chocobo het volgende:
Wel erg laat. Maar toch.... veel late PS2 games kunnen nog goed tegen het Xbox 360 geweld op hoor. KH2, FFXII, DQVIII, etc. etc.
Wat een gruwelijke line-upquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker...PS2 houdt een ereplaats. En geloof me Gijs, zet Psychonauts ook op je lijst. Echt een wereldplatform game!
En er komt zeker nog genoeg uit: Grandia 3, Rogue Galaxy, FFXII, KH2, DQVIII, Shadow of the Colossus, Okami.
PS2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vrees alleen dat het alleràllerlaatste gedeelte van het spel vrij moeilijk gaat worden!
Wat een enórme levensduur heeft die PS2 toch ook hè?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef PandorasBox het volgende:
Over de Ps2 line-up:
- Shadow of the Colossus
- Final Fantasy XII
- Dragon Quest VIII
- Kingdom Hearts II
- Grandia III
- Tales of Legendia
- Nieuwe Jak
- Nieuwe Ratchet & Clank
- Phantasy Star Online
- Code Age Commanders
- Socom 3
- Romancing Saga
- Katamari Damacy 2
- Soul Calibur III
- Ape Escape 3
- Eye-Toy 3
- Genji
- Onimusha 4
- Okami
- Rogue Galaxy
- Tales Of the Abbyss
- Suikoden V
- Final fantasy VII: Dirge of Cerberus
En waarschijnlijk God of War 2 en Killzone 2. + nog games die ik vergeten ben.
Allemaal Ps2 exclusief overigens.
Mijn portomenee begint nu al te huillen.![]()
Is er geen Psychonauts Xbox versie dan?quote:
Jawel, maar ik heb mijn Xbox niet laten ombouwen, dus importgames spelen gaat niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
Is er geen Psychonauts Xbox versie dan?
Ik kan die hele titel nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef GoStop het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke line-up![]()
Weet iemand of Code Age Commanders (Square-Enix) een PAL-release gaat krijgen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En idd;
PS2![]()
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je die scans van Final Fantasy 7: Dirge of Cerberus gezien?
Het XXXIVe Final Fantasy topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |