Dankjewel,quote:Op maandag 12 september 2005 09:15 schreef PeRi het volgende:
Omdat topicsluiter geen nieuwe opende.
Vervelend voor je!quote:Op maandag 12 september 2005 09:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh ik voel me beroerd
Draaierig en m'n keel zit dicht. Ik moet zo al piepend en krakend maar eens bellen dat ik niet kom werken vandaag.
De smily was idd wat dramatischer dan ik dacht, ik bedoelde deze :quote:Op maandag 12 september 2005 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat valt ook wel mee hoor Sweet16. En zo little ben ik ook niet
.
Ik wel. Voor mij was de keuze Lush voornamelijk omdat het mijn huid zowaar er normaal uit liet zien. Ik heb een hypergevoelige huid en niets hielp, terwijl ik nu al een tijdje meerdere dingetjes van Lush heb gebruikt met prachtig resultaat en geen enkele allergische reactie. En het ruikt ook nog eens heerlijk idd! (Vooral ook omdat de meeste brouwsels voor de gevoelige huid stinken omdat er geen stoffen in zitten voor de geur)quote:Op maandag 12 september 2005 11:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb lush nog geen wonderen zien verrichten.
maar t is wel gewoon lekker
Kijk daar had ik nog niet aan gedacht!quote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Nugget het volgende:
Wel een mooie manier om via geld (dat dan naar snowcake ruikt) de wereld lekker te laten ruiken! Geld is immers altijd in beweging!
Klopt als een busquote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Nugget het volgende:
Geld is immers altijd in beweging!
Ik moet eerlijk bekennen dat het nog op het postkantoor lag. Vrijdag ging alles mis, ben er niet aan toegekomen. Schaam me diep, maar vrijdag ben ik weer vrij en dan gaat het me wel lukken hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 20:17 schreef Anitra het volgende:
Ff lekker gesnuffeld?
had jij je pakketje al opgehaald? Het briefje nl met proefjes lag hier nog dus hoop dat je weet wat het is
Geeft niet! Hier gaat ook alles ff verkeerd dus snap hetquote:Op maandag 12 september 2005 20:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het nog op het postkantoor lag. Vrijdag ging alles mis, ben er niet aan toegekomen. Schaam me diep, maar vrijdag ben ik weer vrij en dan gaat het me wel lukken hoor.
Ik wacht rustig afquote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef ymme het volgende:
Oh mensen, die nog een vlopje met wat leuks te goed hebben van mij: GOED NIEUWS
Ik heb via de online shop van TPG, vanmiddag postzegels besteld. veel van 0,39 cent en wat met meer waarde. Dus onvoldoende gefrankeerd komt hopelijk niet meer voor
Nou maar hopen dat ik het snel in huis heb, dan kunnen de vlopjes naar de gelukkige ontvangers toe
Ik wacht onrustig af (maar dat komt niet door jou maar door mijn karakter)quote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef ymme het volgende:
Oh mensen, die nog een vlopje met wat leuks te goed hebben van mij: GOED NIEUWS
Ik heb via de online shop van TPG, vanmiddag postzegels besteld. veel van 0,39 cent en wat met meer waarde. Dus onvoldoende gefrankeerd komt hopelijk niet meer voor
Nou maar hopen dat ik het snel in huis heb, dan kunnen de vlopjes naar de gelukkige ontvangers toe
Ik hoop ook dat ik niks vergeten benquote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hopelijk ben ik niks vergeten
Ik kan wel een proefje voor je maken van mijn Big als je wilt?quote:Op maandag 12 september 2005 23:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga gewoon, heb t wel even nodig
wil sowieso godiva halen. en als t even kan een proefje van big, en misschien bare naked lady.
ohja, en dream cream wil ik halen
verder zie ik wel
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn aanbod staat nog steeds om het voor je mee te nemen zaterdag Vava.
Ik snap er niks van hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Nugget het volgende:
Big schuimt bij mij de eerste keer wassen ook niet zo. Wel als ik het de tweede keer in mijn haar doe, voor het volume-effect. Daarom gebruik ik ook altijd eerst een andere Lush-shampoo en daarna Big. I love Juicy is aan te raden in deze combi. Glans, lekker ruiken én volume!
p.s: Je hebt ook maar echt een klein beetje nodig om heel je haar te kunnen wassen. Dus ik denk niet dat je te weinig gebruikt hebt, SS!
Cynthia Stout wil ik ook graag proberen, en in combinatie met the Strokes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:20 schreef Sinkwanee het volgende:
Leuk S16!
Ik vond Big maar een vreemde structuur hebben... enik heb kort haar, dus ik denk dat ik deze maar oversla. Geef mij maar Cynthia Sylvia Stout en Coolaulin. Ik hou wel van het kruidige van Cynthia en Coolaulin.. tja cocos mjam!
Big moet je eigenlijk een klein beetje van pakken, topje van je vinger, zoiets, en dan bovenop je hoofd er in masseren. Even laten zitten zodat het spul in je haar naar beneden loopt en dan beetje masseren en uitspoelen. Althans, zo is het mij verteld en dat werkte prima.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van hoor!
Hoe heb jij het dan gebruikt?
Eerst op je hand laten schuimen of op je haar rondwrijven?
haarlemquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:05 schreef Nugget het volgende:
Wow, welke lush ben je geweest? Wat leuk dat je zoveel proefjes hebt. Ik krijg vaak niets, terwijl ik een hoop koop! Mazzelaar! Ik ben wel benieuwd naar demon in the dark, waar ruikt die naar?
mask of magnamintyquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat heb je dan gekocht Missy?
Volgens mij namelijk niks!
Aaah, daarom hoef je het niet te doen hoor! Maar ik zal je een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
mail mij je adres en hij komt jouw kant op.
hoef ik me niet schuldig te voelen dta ik een proefje big van jou krijg
zekerquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het ziet er wel lekker uit, trouwens
ik heb Bonnie vrijdag gevraagd of er nog concrete plannen waren voor Rotterdam oid, maar ze schijnen nu weer heel erg bezig te zijn in België. Maar, meldde ze ook, als ze ineens een pand vinden, dan kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:47 schreef juss het volgende:
Ik had het al eerder gevraagd, maar had nog geen antwoord gekregen, vandaar nog een keer, weet iemand van jullie wanneer Lush in Arnhem/Utrecht komt? (in de openingspost staan namelijk dat hiervoor plannen zijn?)
Antwerpenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
ik heb Bonnie vrijdag gevraagd of er nog concrete plannen waren voor Rotterdam oid, maar ze schijnen nu weer heel erg bezig te zijn in België. Maar, meldde ze ook, als ze ineens een pand vinden, dan kan het snel gaan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:01 schreef Nugget het volgende:
Als je dreamcream hebt gebruik wil ik je wangetje even komen voelen MM! *voelt al de hele dag stiekem aan eigen wangetjes* Zo lekker zacht!
Ja, ik doe het wel! Heerlijk!quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan je dream cream als gezichtscreme gebruiken dan?
Ziet er zeker goed uitquote:
Lekker!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb net een heerlijk voetenbadje genomen, met I love Krysztal Bathmelt, die ik van Skaai heb gekregen en Running for the Embassy die ik van Vava heb gekregen.
Mijn voetjes zijn nu wel heel erg ontspannen, haha ik val bijna om
hehe, ik zie nu echt een enorme Lushkast in jouw huis voor me.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal RftE ook weer eens uit de kast halen vanavond.
Mijn droomkastquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
hehe, ik zie nu echt een enorme Lushkast in jouw huis voor me.
Zo'n dikke houten kast, met een piepende deur.
Allemaal vakjes overal
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
hehe, ik zie nu echt een enorme Lushkast in jouw huis voor me.
Zo'n dikke houten kast, met een piepende deur.
Allemaal vakjes overal
Leuk Vavaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef Vava het volgende:
ik ga hoogstwaarschijnlijk zondag naar Amsterdam
Lush
![]()
Okayquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk Vava
Ik zal niet alles voor je neus wegkapen zaterdag
Ik weet het nog niet, het maakt me niet zoveel uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Okayik ga denk ik naar de Lushwinkel in de Kalverstraat, naar welke ga jij?
Ik zat er net aan te denken. MM was ook in Haarlem en Imago heeft vandaag ook een Hybrid meegekregen. Wel raar hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef Auticia het volgende:
Sinds wanneer is Lush zo gul dat ze hele shampoobars weggeven?
Wij hebben er vorige week voor ruim 50 euro besteed en kregen enkel van die kleine kutproefjes mee.
er hange levensgrote posters, bij besteding boven 25 E. krijg je godiva of hybrid gratis.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef Auticia het volgende:
Wij hebben er vorige week voor ruim 50 euro besteed en kregen enkel van die kleine kutproefjes mee.
Er is nu een actie dat je bij besteding van minimaal 25 euro een hybrid of godiva gratis krijgtquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef Auticia het volgende:
Dat komt heel mooi uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er hange levensgrote posters, bij besteding boven 25 E. krijg je godiva of hybrid gratis.
grijp je kans..quote:Voor ons team in Haarlem zijn we voor de Kerstperiode op zoek naar:
Parttime Medewerkers
Vier tot zestien uur per week, in de periode van 1 oktober tot 31 december.
Ben je enthousiast, positief, energiek, flexibel en houd je van aanpakken en ben je beschikbaar tijdens de drukke decembermaand?
Stuur je brief met C.V. zo snel mogelijk per post, of loop even binnen…..
Lush B.V.
t.a.v. Claire
Barteljorisstraat 29
2011 RA Haarlem
Ja maar die van mij drogen nooit echt, ik denk dat ik ze dus even naar mijn eigen kamer verhuis dan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook van die plastic gevlochten mandjes, van de hema, erg leuk ook.
Ik laat natuurlijk wel eerst de zepen etc drogen, voordat deze weer bij de rest van de verzameling komen te liggen, daarin
Nou, dan maar de Cupcake, ook goed voor probleemhuidjes en ruikt een stúk aangenamerquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef ymme het volgende:
Idd, XcuZ_Me. Maar het is wel goed voor je huid vind ik. Maar het stinkt inderdaad enorm...
Het komt goed voor jou hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hmm Chocolade maskertje!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet zo verdiept heb in de maskertjes
Wow, Vava gaat zondag gewoon naar een Lushwinkel! Beter ben ik even jaloers..
Maar ik ben al bezig met mijn lijstje hoor
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eén ding SS16: neem de Cosmetic Warrior niet. Die is ontstellend smerig. Hij ruikt alsof je een complete lading shoarmasaus op je hoofd smeert en 3 uur later ruik je het nóg.
Vies spul
Ik had Love Lettuce, moest ook de koelkast in, en die was zo'n 2 weken houdbaar, maar hij was al een paar daagjes oud. Maar ik ben 'm ook na de houdbaarheidsdatum blijven gebruiken, merkte geen verschilquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n masker potje?
En je moet ze ook in de koelkast bewaren![]()
dat gaat nooit goed, met mijn moeder :S
Daar wacht ik nog wel even een jaartje mee
Ik vind hem echt geweldigquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef Sanne het volgende:
Ik heb Hybrid nu een tijdje, en vind de dropgeur lekker, maar dat is gewoon geen geur voor je haar vind ik. Deze zal ik niet snel nog een keer kopen. Misschien eens proberen of ik er een schuimbadje van kan creëren.
Nou, het stinkt dan misschien wel maar het werkt als een tierelier tegen pukkels hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eén ding SS16: neem de Cosmetic Warrior niet. Die is ontstellend smerig. Hij ruikt alsof je een complete lading shoarmasaus op je hoofd smeert en 3 uur later ruik je het nóg.
Vies spul
Mijn nieuwe Hybrid is onderweg maar ik ben zo benieuwd! Verschilt de nieuwe geur echt zo veel van de oude? (oude hybrid geurquote:Op woensdag 14 september 2005 01:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind hem echt geweldigHij gaat hier enorm hard!
Nu was ik al van de oude Hybrid gek en dat scheelt een stuk, voor mij is hij alleen maar makkelijker geworden omdat hij niet meer uit elkaar valt!!!
Ik ga er snel 1 weer kopen
ik had 'm meegesleept naar de lushwinkel. ik moest weer naar huis, dus had toevallig m'n toilettas bij me.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen mijne per post kwam was ie weer zo waterig, maar hij is nu echt dikker. Maar die lucht... Daar zit niks bloemerigs aan. Nouja, ik ga zaterdag wel ff snuffen
Het is echt dropgeur, maar wel lekker!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:09 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Hybrid is onderweg maar ik ben zo benieuwd! Verschilt de nieuwe geur echt zo veel van de oude? (oude hybrid geur)
Wilde je nog samen doen met de bewitched?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is echt dropgeur, maar wel lekker!
Aventura de Fuel ga ik van de week op de post doen. Heb helaas nu ff niet de kans om het te posten.
Uuh die bathmelt heb ik van Skaai gehad.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:51 schreef lotje11 het volgende:
SS jij had het toch over dat voetenbadje met de I love kriszal (of is dat gewoon de deO ??)
Die vind ik echt lekker ruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vies spul
Ja! Vind je die echt lekker ruiken?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die vind ik echt lekker ruiken. (Dat is toch die met knoflook?).
Ik ben dol op knoflookquote:Op woensdag 14 september 2005 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Vind je die echt lekker ruiken?
Wonderlijk hoe smaken verschillen
Lekker, Icicle!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef Icicle het volgende:
Omg.. Ik ben erin getrapt.. Ik heb de Karma Komba Bar gekocht
Sorry dat ik je gedurende een aantal minuten in de verwarring heb moeten laten leven, ik heb het briefje van Skaai even opgezocht en daar stond iets met Whicked in.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:54 schreef lotje11 het volgende:
Nee, maar het si dus een bathe melt? Die ken ik helemaal niet....
Ja, werd een beetje moe van dat gezeik. Maar dan volgt weer gezeik op gezeik dus daar beginnen we idd maar even niet meer aan ;-)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
hahaha, daar gaan we weer.
proefjes en gratis blijven hier de verboden woorden he?
wat een nono.
haha! Als ik er al 40 keer mee kan wassen, ben ik blijquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Lekker, Icicle!
Met jouw haarlengte doe je er alleen geen 80 keer mee, denk ik.
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden er al afkickgroepjes zijn?A.L.: Anonieme Lushies. "Hoi, ik ben Marieke en ik ben Lushverslaafd"
.
Ja! Die bedoel ik! Je bent een engel!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef debby1973 het volgende:
was het deze misschien:
Something Wicked This Way Comes Bath Melt
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:41 schreef ymme het volgende:
Nieuwe kopen Anitra..
Je huid heeft gewoon Sympathy for the Skin nodig (best erg, ik heb 3 potten in de voorraadkast staan. Waar dus alles staat om te douchen en schoonmaken etc)
We zijn ook telkens overal te vroeg bijquote:New Gratuitous Violets soap, gratuitously perfumed with violet absolute is here now.
We are sending you a piece of this amazing pale violet masterpiece, FREE GRATIS.
It is so fabulous that we want you all to try it that we know that you will be back for more.
All you have to do is place an order between 14th September and 23rd October and let this soothing scent take over your bathroom, your body and your entire life.
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:55 schreef PeRi het volgende:
Hmmm nee issie zo lekker dan?Ik moet eerst mn andere luchtjes opmaken voor er een nieuwe bij mag Neva. Zo ben ik nu ook met Lushspulletjes bezig, anders krijg ik ruzie met mn bankrekening, thuis en met mn vent
Wacht maar, binnenkort post je ook mee over alle zeepjes en smeersels en zalfjesquote:Op woensdag 14 september 2005 16:40 schreef Icicle het volgende:
[..]
Schokkend eh!Dat ik me laat meeslepen door zoiets zeg..
Bewitched?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:56 schreef Anitra het volgende:
Ken je dat? Van die buien dat je alleen maar een Lush-overdosis wil en de rest je geen bal kan schelen?
Die heb ik nu
Soms wel jaquote:Op woensdag 14 september 2005 18:56 schreef Anitra het volgende:
Ken je dat? Van die buien dat je alleen maar een Lush-overdosis wil en de rest je geen bal kan schelen?
Die heb ik nu
Ik wil graag de Hybridquote:Op woensdag 14 september 2005 18:53 schreef Vava het volgende:
Sweet, ik zal jouw bestelling apart afrekenendan krijg je ook zo'n shampoobar cadeau
moet je ff zeggen welke je hebben wilt
En verder, ik had een proefje Gorgeous in de winkel gekregen maar ik krijg dus puisten van dat spulben ik ff blij met mijn proefje
en geen hele pot van dat dure spul!
Mijn bad is er nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef Funnie het volgende:
Zekers Anitra, ik heb dat moment ook. En mag niet in bad![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Anitra het volgende:
De Whoos gaat naar Vava en de Flying Fox naar PeRi
Wat voor Lushproduct heb je hem gevoerdquote:Op woensdag 14 september 2005 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weer een Lush-productje erbij Vava
vriend maakt 't goed, zit alweer te fok!ken
quote:A Lush Life
Wij geloven in producten die effectief zijn en gemaakt van vers fruit, groenten, essentiële oliën en veilige synthetische stoffen, geen dierlijke ingrediënten bevatten en in het vermelden van alle ingrediënten op de etiketten.
Wij geloven in het kopen van producten van bedrijven die niet op dieren testen.
Wij geloven in het met de hand maken van verse producten, het printen van eigen etiketten en het ontwikkelen van eigen geuren.
Wij geloven in een huis gevuld met heerlijke natuurlijke aroma’s, in lange badsessies met kaarslicht en veel massages.
Wij vinden dat onze producten hun prijs waard moeten zijn, dat wij winst mogen maken en dat de consument altijd gelijk heeft.
Wij vinden dat woorden als ‘vers’ en ‘biologisch’ een oprechte betekenis hebben wat verder gaat dan marketing.
Het is toch een conditioner? Ik heb nog nooit een schuimende conditioner gehad.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had gisteren cool aulin gebruikt, ik krijg het alleen niet opgeschuimd ofzo. het is echt een kwestie van in m'n haar smeren en later weer uitspoelen, schuimen doet t niet.
is dat bij meer mensen zo?
Ik las in een flits 'als een slappe peri'quote:Op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
hangt het als slappe prei om je kop.
ik had gisteren voor het slapen gaan mijn haar ermee geassen, en vanmorgen had ik een kop vol krullen.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet, maar de conditioners die ik heb gehad schuimden niet. American Cream schuimt ook niet.
Nadeel van een conditioner is dat je haar er vaak zo slap van wordt... Kan je het makkelijk kammen, hangt het als slappe prei om je kop.
Wat voor actie is dat? En Anitra, ik heb je mailtje al een tijdje terug gehad en heb gereplyd, maar je hebt niet geantwoord?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga ook voor de Godiva als ie er nog is zaterdag(met die actie dus)
bij besteding van 25 euro krijg je een godiva of hybrid gratuit.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat voor actie is dat? En Anitra, ik heb je mailtje al een tijdje terug gehad en heb gereplyd, maar je hebt niet geantwoord?
Raad eens wie er vorige week zaterdag heeft geshopt bij Lush én daarbij een Hybrid heeft meegenomen?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bij besteding van 25 euro krijg je een godiva of hybrid gratuit.
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 11:22 schreef PeRi het volgende:Ik wil ineens heel graag langskomen Maerycke
Gelukkig had ik nog via iemand anders 1 geregeldquote:Op donderdag 15 september 2005 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik las in een flits 'als een slappe peri'
Oh wat jammer Anitra van die bars!!![]()
Nee kloptquote:Op donderdag 15 september 2005 10:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat voor actie is dat? En Anitra, ik heb je mailtje al een tijdje terug gehad en heb gereplyd, maar je hebt niet geantwoord?
Ow ik bedoelde meer in de zin van, issie wel aangekomen want met mijn mail gaat we vaker iets misquote:
Ja dusquote:Op donderdag 15 september 2005 13:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde meer in de zin van, issie wel aangekomen want met mijn mail gaat we vaker iets mis
Heb je mijn mail gehad over die olivequote:Op donderdag 15 september 2005 14:15 schreef ymme het volgende:
Wanneer is de volgende bestelling vanuit Engeland? Haha..![]()
Maar in iedergeval wil ik de volgende keer wel mee doen. De laatste keer ging het echt niet vanwege mijn saldo. Deze was hier niet op voorbereidt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |