Wilde je nog samen doen met de bewitched?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is echt dropgeur, maar wel lekker!
Aventura de Fuel ga ik van de week op de post doen. Heb helaas nu ff niet de kans om het te posten.
Uuh die bathmelt heb ik van Skaai gehad.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:51 schreef lotje11 het volgende:
SS jij had het toch over dat voetenbadje met de I love kriszal (of is dat gewoon de deO ??)
Die vind ik echt lekker ruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eén ding SS16: neem de Cosmetic Warrior niet. Die is ontstellend smerig. Hij ruikt alsof je een complete lading shoarmasaus op je hoofd smeert en 3 uur later ruik je het nóg.
Vies spul
Ja! Vind je die echt lekker ruiken?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die vind ik echt lekker ruiken. (Dat is toch die met knoflook?).
Ik ben dol op knoflookquote:Op woensdag 14 september 2005 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Vind je die echt lekker ruiken?
Wonderlijk hoe smaken verschillen
Lekker, Icicle!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef Icicle het volgende:
Omg.. Ik ben erin getrapt.. Ik heb de Karma Komba Bar gekocht
Sorry dat ik je gedurende een aantal minuten in de verwarring heb moeten laten leven, ik heb het briefje van Skaai even opgezocht en daar stond iets met Whicked in.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:54 schreef lotje11 het volgende:
Nee, maar het si dus een bathe melt? Die ken ik helemaal niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |