Hier (Ralph City) schijnt ook de zon .quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef lennardn het volgende:
Het zeikt hier van de regen in Rhoon, net onder rdam. In huis lopen ze nog met bikini's
Heet het nu zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Hier (Ralph City) schijnt ook de zon .
Klopt idd, in Tjechie, Hongarije en Roemenie. Ik ben er geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pinball het volgende:
Volgens Ingrid wonen de mooiste vrouwen in Tsjechiė
Nou, daar lopen idd ontzettend mooie dames rond, hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pinball het volgende:
Waarschijnlijk stoken ze het daar de hele winter goed heet...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef lennardn het volgende:
Het zeikt hier van de regen in Rhoon, net onder rdam. In huis lopen ze nog met bikini's
Ja, en die heeft dus een klein pielemoosjequote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pinball het volgende:
Ik hoor wel onweāh.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Hier (Ralph City) schijnt ook de zon .
bij de vorige BB's hadden ze vrij veel battles....en het arm en rijk gedeelte.....maar ook dat was niet altijd spannend..........maar deze ploeg vind ik wel vrij creatief....vooral Joost en Dido.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, ze doen niet anders dan liggen daar! Ik heb nog nooit zo'n lui zooitje gezien.
Was dat bij de andere BB's ook zo? Kan me dat niet meer herinneren eigenlijk.
Ik zie het auk in de vertuh, ja.quote:
Ik heb serieus moeite om me iets van vorige week te herinneren. BB1 is echt een hele verre echo die ik allleen op google kan laten herlevenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:24 schreef Tinkerbell het volgende:
eh.. BB1 en 2? Die herinneren we ons niet meer? Dat was pas saai en die waren pas lui.
Ingrid zie ik zo nu en dan wel roken. Volgens mij zijn zij, Menno en Nathalie gezelschaprokers.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef Kolomo het volgende:
Wie roken er eigenlijk niet?
Ralph niet geloof ik, Lieske niet? Rob? Joost? Ingrid? Kan best dat ik nu namen noem van mensen die wel roken, zo goed heb ik er niet op gelet... En er zullen vast nog wel een paar niet-rokers zijn toch? Wie weet het?
Dat kan je wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef lennardn het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "Vanavond heb ik een heel leuk entertainmentprogramma!"
je drinkt toch niet teveel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite om me iets van vorige week te herinneren. BB1 is echt een hele verre echo die ik allleen op google kan laten herleven![]()
Circus Valium deel 2 misschien......met uwe gastheer...Frans Flok..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "Vanavond heb ik een heel leuk entertainmentprogramma!"
Nee hč.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef Zapje het volgende:
[..]
Circus Valium deel 2 misschien......met uwe gastheer...Frans Flok..![]()
Vandaar het woord "nog". Ondertussen is het ook hier (zachtjes) begonnen met regenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef lennardn het volgende:
Rotterdam droog ? Man ik zit hier op 8 km van Rdam en het zeikt als een gek.
ammateuerquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Gert het volgende:
sjeezus wat een hoop post achter elkaar ik lijkt jalla wel ik ga er maar meestoppen want dit is ook niet normaal meer boekje lezen ofzo doei
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef Flakkie01 het volgende:
Zo net terug met mijn vriendin met een pretecho van onze baby en we weten wat het is![]()
maar ik heb niet het gevoel dat alles verpest is. Het was![]()
Geen smaak de mooiste vrouwen lopen langs de Copacabana Brazilie Rio.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pinball het volgende:
Laat me raden, jullie krijgen wel een jongetje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef Flakkie01 het volgende:
Zo net terug met mijn vriendin met een pretecho van onze baby en we weten wat het is![]()
maar ik heb niet het gevoel dat alles verpest is. Het was![]()
nog 19 weken ongeveerquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Moeten jullie nog lang wachten?
Linda! Rookt die?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ingrid zie ik zo nu en dan wel roken. Volgens mij zijn zij, Menno en Nathalie gezelschaprokers.
Ralph, Lieske, Rob en Joost roken helemaal niet. Dido, Chantal, Roel en Tanja roken. Ik weet niet of Rikkert rookt eigenlijk.
(ik vergeet iemand, maar heb geen idee wie)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, jullie krijgen wel een jongetje?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Gert het volgende:
sjeezus wat een hoop post achter elkaar ik lijkt jalla wel ik ga er maar meestoppen want dit is ook niet normaal meer boekje lezen ofzo doei
Thx! Nee, die rookt niet (volgens mij).quote:
Riskquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:43 schreef Tamaartje het volgende:
goedemiddag ik kom net binnen...
Wat is Joost aan het doen/maken?
Dat is om te huilen inderdaad. Het was geen uitzondering dat Risk hier 6 uur duurde. Dat wordt dus dikke pret op de streams.quote:
Dat komt allemaal wel, maar dan moet onze zwangere vriendin er wel per onmiddellijke ingang uit. Zo niet, dan sterft deze BB inderdaad eenvroege dood, want dan is zwanger/baby/Tanja hét gesprek van de dag/week/maandquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef phileine het volgende:
BB1 en 2 waren op een gekke manier in hun verschrikkelijke saaiheid toch wel boeiend. Daar zaten gewoon 12 mensen in een huis constant (overdrachtelijk) te pokeren. Helemaal niets lieten die los. De sport was dan wel om die paar seconden dat iemand zijn pokerface liet vallen dat er gelijk uit te peuteren. De jaren daarna is de selectie duidelijk op andere gronden dan stabiliteit gedaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:46 schreef Kokstra het volgende:
Joost DBK, spellen inleveren!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:43 schreef Tamaartje het volgende:
goedemiddag ik kom net binnen...
Wat is Joost aan het doen/maken?
gelukkeg want ej post wel veel hier al veel en ook daar en tanja en zij doen ook neit vel ,hahaquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
help het lukt niet om te stoppen ik ben verslaafd maaer h et is maar voor een paaer dagen denk ik dsn ga ik weer wat anders doen :-)
Heel mooiquote:
Zolang ze er niet bij gaan zingen....quote:Leuk er komt misschien een gitaar in het huis![]()
Nou heb ik er op zich niet zoveel vertrouwen in dat Joost iets speelbaars weet te fabriceren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is om te huilen inderdaad. Het was geen uitzondering dat Risk hier 6 uur duurde. Dat wordt dus dikke pret op de streams.
Euhh.. haha nee joh.. zo boeiend is het ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef eborn het volgende:
Heel mooiWe verwachten nu wel foto's als alles staat en/of hangt, dat begrijp je
Hmm met gitaar klinkt het vast een stuk beterquote:Zolang ze er niet bij gaan zingen....
ach.. dan is er tenminste één persoon in het huis die dat vindtquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:55 schreef Marrije het volgende:
Dido zingt: Diiiido diiido diiiiido die, is een leuke griet![]()
dat wordt weer lachen, gieren en brullenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef Zapje het volgende:
[..]
Circus Valium deel 2 misschien......met uwe gastheer...Frans Flok..![]()
Ik kan er ook niet meer tegenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:55 schreef Marrije het volgende:
Dido zingt: Diiiido diiido diiiiido die, is een leuke griet![]()
Je bedoeld vast Joostquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef Flakkie01 het volgende:
Roel met een band om zijn hoofd en gevaarlijke kreten uitslaan .Zou hij zich voorbereiden op de komst van Leroy?
Hij werkt de dame eruit wiens naam ik niet meer wens te noemen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef Flakkie01 het volgende:
Roel met een band om zijn hoofd en gevaarlijke kreten uitslaan .Zou hij zich voorbereiden op de komst van Leroy?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:57 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in...
En vervolgens schakel ik weer uit
Roel zei net dat hij Leroy niet vertrouwt toen Linda zich afvroeg wanneer leroy kwamquote:
Volgens mij wel, aangezien het hele BB huis om die buik draait.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:54 schreef caradoc het volgende:
Ik heb weinig tijd, dus vul me even in. Wat is er gebeurd? Tanja is terug ... was dat het enigste nieuws?
Hey ik heb je gister niet meer gehoord over de weddenschap.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik heb de streams niet eens aanstaan
wie is leroy?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Roel zei net dat hij Leroy niet vertrouwt toen Linda zich afvroeg wanneer leroy kwam
aha oke ik vatte het ff nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Roel zei net dat hij Leroy niet vertrouwt toen Linda zich afvroeg wanneer leroy kwam
Je hebt de pech dat je haar zo onaantrekkelijk vindt, want ze lijkt me heel vervelend om naar te kijken op die manier. Ik moet het puur van haar looks hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer tegen
Door de regie. klein foutje "Leroy zender checken Leroy....."quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef Gert het volgende:
Wanneer is de naam Leroy eigenlijk voor het eerst gevallen?
continenten geknipt uit vuilniszakken, lekker strak speelveldquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou heb ik er op zich niet zoveel vertrouwen in dat Joost iets speelbaars weet te fabriceren.
Hoe komen ze er toch bij dat die leroy überhaupt komt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
nee, aangezien het nu wel duidelijk is wie er wintquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey ik heb je gister niet meer gehoord over de weddenschap.
Staat die?
Ik wilde net gaan zeggen, dat ik al hoop dat Lieske wint, zolang die buik maar niet wint..quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, aangezien het nu wel duidelijk is wie er wint
Ik vond haar in het begin best leuk en enigszins mooi, maar de afkeer van haar beinvloedt mijn oordeel over haar uiterlijk ook automatisch, zo lijkt het. Misschien moet iemand op de eerste plaats mooi van binnen zijn om dat van de buitenkant ook te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt de pech dat je haar zo onaantrekkelijk vindt, want ze lijkt me heel vervelend om naar te kijken op die manier. Ik moet het puur van haar looks hebben.![]()
quote:
volgens mij was dat in BB2.. maar weet het ook niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
Trouwens, hadden ze in BB1 nu niet ook een boek?
dat iedereen na elkaar las?
Of herinner me ik dat nou gewoon helemaal verkeerd
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.. dat ontbreekt er nog aanquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
Volgens mij kregen ze in BB1 enkel vieze boekjesquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
Oeh lekker.. ga eens kijken of we hier ook nog iets troostbaars hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik was depressief, maar heb mezelf net even op een magnum (het ijsje!) getrakteerd. Helpt wel
zij wint niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, aangezien het nu wel duidelijk is wie er wint
Totdat je naar de calorien kijkt, dan ben je gelijk weer depressiefquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik was depressief, maar heb mezelf net even op een magnum (het ijsje!) getrakteerd. Helpt wel
Roel vroeg hoe hij de kaarten wilde maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef milagro het volgende:
[..]
continenten geknipt uit vuilniszakken, lekker strak speelveld![]()
from your keyboard to Hummie's ears...quote:
Als die vader van je weet wel wie een terugval heeft, dan gaat ze er misschien nog uit en komt Leroy.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hoe komen ze er toch bij dat die leroy überhaupt komt?
ik snap jouw ergernis niet in deze, in BB1 en 2 was het echt niet anders, hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.. dat ontbreekt er nog aan![]()
Volgens mij bedoel je Tanjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die vader van je weet wel wie een terugval heeft, dan gaat ze er misschien nog uit en komt Leroy.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die vader van je weet wel wie een terugval heeft, dan gaat ze er misschien nog uit en komt Leroy.
Volgens mij is dat wel waar, want bij BB1 keken veel mensen enkel 's avondsquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
je kijkt nu alleen veel meer ms?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel vroeg hoe hij de kaarten wilde maken.
"Nee ik heb een manier bedacht om zonder te spelen. Echt"
Ik weet er alles van. BB2 heb ik zo ongeveer non stop gevolgd aangezien in een paar maanden plat moest liggen en Mr.Zap had.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap jouw ergernis niet in deze, in BB1 en 2 was het echt niet anders, hoor
spelletjes spelen, urenlang niets doen, hangen, lamlendige gesprekken.
je kijkt nu alleen veel meer ms?
de kip heette turbo... omfgquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef Pinball het volgende:
Weer dat kutkipverhaal van Dido
Langzaam begint de glans van Dido te vervagen, ik denk niet dat ze uiteindelijk lang houdbaar blijkt.
Die heeft haar beste tijd er ook wel gehad...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef Pinball het volgende:
Weer dat kutkipverhaal van Dido
Langzaam begint de glans van Dido te vervagen, ik denk niet dat ze uiteindelijk lang houdbaar blijkt.
In 1 van die 34 commentaar-topiocs staat een oplossingquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef Pardoes- het volgende:
zal al wel besproken zijn, maar ik heb geen zin om me in te lezen in de afgelopen 34 commentaar-topiocs: Haperen de vergrootte streams in BBStream alleen bij mij zo? of hebben meer daar last van?
aaahquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. BB2 heb ik zo ongeveer non stop gevolgd aangezien in een paar maanden plat moest liggen en Mr.Zap had.
Ik heb/had alleen de stille hoop dat het dit keer beter zou gaan
De verrassing van BB geen alcoholquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:15 schreef sannuh het volgende:
ja volgens mij wordt het vanavond wel "wild". Iedereen heeft het over de drank.
BB geef ze muziek pleaaase!
Ik hoop dat ze genoeg alcohol besteld hebben... maar dat zal wel weer niet.... kapitein éénbeen bemoeide zich nogal met de bestellingquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:15 schreef sannuh het volgende:
ja volgens mij wordt het vanavond wel "wild". Iedereen heeft het over de drank.
BB geef ze muziek pleaaase!
Bedankt man...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
In 1 van die 34 commentaar-topiocs staat een oplossing
Dat irriteerde me net ook al ja. Ik vond Linda ondanks haar accent best aardig, maar vandaag is ze wel erg aan het zeuren over het gebrek (!) aan eten en drinken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:15 schreef teamlead het volgende:
linda heeft alcoholtekort blijkbaar.... blijft maar zeuren over wanneer de boodschappen komen
Kapitein éénbeen wordt een beetje een zeurpietquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze genoeg alcohol besteld hebben... maar dat zal wel weer niet.... kapitein éénbeen bemoeide zich nogal met de bestelling
Sorryquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef Pardoes- het volgende:
Bedankt man...![]()
Cool ook dat je mijn tikfouten overneemt... Maar, maak je me blij en vertel je mij wat de oplossing is, of laat je me alle 34 commentaar-topiocs toch doorlezen?
Ik vind haar flets, en ze drukt zich zodra er ergens harde woorden dreigen te gaan vallen (voor zover dat überhaupt gebeurt in dat huis). En van alle mannelijke aandacht die zij zonder er moeite voor te hoeven doen trekt, is ze zelfingenomen geworden. En die zelfingenomenheid met name, die irriteert hier een flink aantal posters.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin best leuk en enigszins mooi, maar de afkeer van haar beinvloedt mijn oordeel over haar uiterlijk ook automatisch, zo lijkt het. Misschien moet iemand op de eerste plaats mooi van binnen zijn om dat van de buitenkant ook te kunnen zijn.
ik ook... en de Playboy sessies enzo waren ook erg prettig. Op tv zag je daar weinig van terug.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:15 schreef milagro het volgende:
BB2 volgde ik ook via Casema, ik hield hem zelfs 's nachts aan, toen, en dankzij dat idiote gedrag heb ik De Nacht van Robin mogen meemaken![]()
dat de bewoners woest zijn weinig van gemerkt helaasquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie dit stukje al gelezen:
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5706&page2=zij_soaps
Goed stuk
Op de foto bij dat stuk zie je dat ze toch best een leuke meid om te zien is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Goed stuk
Volgens mij 17 flessen rose en 5 of 6 kratten bier.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze genoeg alcohol besteld hebben... maar dat zal wel weer niet.... kapitein éénbeen bemoeide zich nogal met de bestelling
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
Als je het nou hebt over een minder fraai innerlijk, om in jouw terminologie te blijven, dan staan een Chantal of Tanja, maar ook Rob, er m.i. een stuk slechter op. En die zijn ook nog eens lelijk.
Kijk eens naar al hun foto's in t begin. Met make-up kan je veel bereiken hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Op de foto bij dat stuk zie je dat ze toch best een leuke meid om te zien is.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Goed stuk
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:21 schreef Pinball het volgende:
Ga je lekker Gert? Of is dit nog steeds een jalla imitatie?
huh tanja in de playboy??quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
Maar Hummie heeft T dus beloofd te gaan praten met haar schuldeisers... en ook iets met Playboy.
Het moet niet gekker worden
(sorry, dit moest ik nog even kwijt)
Die intentieverklaring van de playboy vind ik wel erg vreemd. Heeft iemand dat hier op de streams gehoord?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
Maar Hummie heeft T dus beloofd te gaan praten met haar schuldeisers... en ook iets met Playboy.
Het moet niet gekker worden
(sorry, dit moest ik nog even kwijt)
staat in dat artikelquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die intentieverklaring van de playboy vind ik wel erg vreemd. Heeft iemand dat hier op de streams gehoord?
Die auto's zitten zo klote dat je automatisch gaat hangen.. En de versnellingspook gebruiken ze als steun omdat ze anders helemaal omlazerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:26 schreef amaranta het volgende:
Over golf GTI gesproken he...waarom rijden die kerels altijd schuin...en hier bedoel ik mee dat ze zelf scheef achter het stuur zitten...zo helemaal hangend over de versnellingsbak
en in een honda {insert soort}???quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Die auto's zitten zo klote dat je automatisch gaat hangen.. En de versnellingspook gebruiken ze als steun omdat ze anders helemaal omlazeren
Joh..quote:
hummerquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Joh..![]()
Vandaar mijn vraag dus, waar komt dat verhaal vandaan?
wees trots en eis een bronvermeldingquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens... Dat "zij online" heeft mijn streamverslagen op fok over het incident gisteren letterlijk overgenomen
Plagiaat!!!
aanklagen die hoeren!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens... Dat "zij online" heeft mijn streamverslagen op fok over het incident gisteren letterlijk overgenomen
Plagiaat!!!
Mwa, dat valt wel mee hoor.. Dan moet hij het wel erkennen en niet op het verkeerde pad zitten.. En erkenning gaat alleen als Tanja het ook daarmee eens isquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:28 schreef milagro het volgende:
Tanjaaaaaaaaa, als hij dat kind wil zien dadelijk, wekelijks of 2 wekelijks, dan heeft hij daar gewoon recht op.
Hebben we dadelijk weer een 'dwaze vader' erbij
Als het voor de rechter komt welquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef amaranta het volgende:
Dat pad maakt niks uit...
Geen idee of dat klopt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mwa, dat valt wel mee hoor.. Dan moet hij het wel erkennen en niet op het verkeerde pad zitten.. En erkenning gaat alleen als Tanja het ook daarmee eens is
welke negert niet?..(grapje)quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef Bep het volgende:
Heeft die vriend van Tanja al een vrouw en 2 kinderen?????
Ik vind jou raarquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:32 schreef amaranta het volgende:
Nee zijn ex heeft 2 kinderen bij een andere surinamer..
KIjk jij nooit TEVEE?
Deze kerel gaat straks de huillie uithangen bij alle talkshows. Tanja helemaal zwart maken
en dan heeft bij binnen NO TIME...zodra dat kind uitgepoept is...het kind in zijn bezit...
De knopjes zaten verkeerd omquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:33 schreef amaranta het volgende:
Die lees je inderdaad per ongeluk
Ja dat klopt, een vader kan het kind alleen erkennen als de moeder daarmee instemt.quote:
Nope dat kan niet... Alleen een rechter kan een bezoekregeling afdwingenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klopt, een vader kan het kind alleen erkennen als de moeder daarmee instemt.
Je moet naar het gemeentehuis met z'n tweetjes.
Of je evt als vader mbv een DNA-test na de geboorte erkenning kunt įfdwingen, weet ik trouwens weer niét.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef eborn het volgende:
"Hij wist dat ik zwanger kon worden, maar hij moest perse"OMG
Wou ze gister niet op haar rug gaan liggen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
Tanja: "Ik ga niet zomaar met iemand naar bed, dat betekent wel iets voor mij."
alleen roel ligt verkeerd omquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:37 schreef sannuh het volgende:
wow lieske op roel
Je hoeft niet naar het gemeentehuis met zijn 2tjes, end at weet ik weer uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klopt, een vader kan het kind alleen erkennen als de moeder daarmee instemt.
Je moet naar het gemeentehuis met z'n tweetjes.
Of je evt als vader mbv een DNA-test na de geboorte erkenning kunt įfdwingen, weet ik trouwens weer niét.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef teun911 het volgende:
Hij wist dat ik zwanger kon worden en hij moest perse.
DUH
Hormonen hequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
Doen alle zwangere zo raar? Zich constant tegenspreken enzo?
Ja dat doen alle zwangere vrouwen , eigenlijk doen alle vrouwen datquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
Precies..joost kan dat kind ook gaan erkennen als hij daar zin in heeft...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar het gemeentehuis met zijn 2tjes, end at weet ik weer uit eigen ervaring
Alleen als ze uit een bepaald milieu komen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
zover ik weet niet. ze is dus gewoon debielquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
Ik vroeg het niet aan jou. ALs je mij niet uit kan staan dan moet je maar doen alsof mijn posts er niet staan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef Bep het volgende:
[..]
Ja dat doen alle zwangere vrouwen , eigenlijk doen alle vrouwen dat
Klopt als een bus, als ie maar toestemming heeft van TT Tanjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Precies..joost kan dat kind ook gaan erkennen als hij daar zin in heeft...
trailer park trashquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Alleen als ze uit een bepaald milieu komen.
Dat doen geile mannen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef teamlead het volgende:
ze gaat het kind later wel op een eerlijke manier vertellen hoe het gegaan is
"Ja Savannah, mama was zo stoned als een garnaal, en papa wist wel dat mama zwanger kon worden, maar hij moest zo nodig"
Je vraagt het op het forum dus ook ik geef antwoord. kleuterquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou. ALs je mij niet uit kan staan dan moet je maar doen alsof mijn posts er niet staan.
Doei Bep
Hoe kan een moeder dan alimentatie afdwingen van een zich afzijdig houdende vader die het kind niet erkend heeft?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Klopt als een bus, als ie maar toestemming heeft van TT Tanja
Van mij mag hijquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:40 schreef amaranta het volgende:
Shurendy trommelt al zn antilliaanse vrienden nu op, en straks gaan ze het huis bestormen met zn allen om Tanja de mond te snoeren.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Klopt als een bus, als ie maar toestemming heeft van TT Tanja
Tanja gaat niet zomaar met iemand naar bed. Dat betekent iets voor haar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:40 schreef dronkeykong het volgende:
Whahahaha het schijnt een grote sloerie te zijn....WTF ben jij dan Tanja
Dat weet ik dan weer niet..quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe kan een moeder dan alimentatie afdwingen van een zich afzijdig houdende vader die het kind niet erkend heeft?
Want dat gebeurt ook
en ontzettend domme vrouwen ook blijkbaarquote:
Dan gaat het via de rechter.. En als je het treft als moeder zijnde wordt de alimentatie bij de vader uit zijn portomennee geklopt...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe kan een moeder dan alimentatie afdwingen van een zich afzijdig houdende vader die het kind niet erkend heeft?
Want dat gebeurt ook
Gelukkig heeft ze een laag vetpercentagequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:43 schreef teun911 het volgende:
lekker hoor, zo'n exceem typje op je blote rug
Nou ik weet niet hoe lang dat dan geleden is, maar dat moet in ieder geval tegenwoordig wél hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar het gemeentehuis met zijn 2tjes, end at weet ik weer uit eigen ervaring
Ja je hebt gelijk... Kind is toch al verpest door weet ik niet wat... Alleen al die genenpoel waar het kind uit voorkomtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:43 schreef amaranta het volgende:
Achja..over dat roken...het kwaad is nu toch al geschied...
Ik praat het niet goed, maar dr zwangerschap loopt al tegen het einde..
Echter als ze borstvoeding wil gaan geven, moet ze echt stoppen...
en briequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:46 schreef amaranta het volgende:
Eet tanja ook gewoon filet american en zo?
En rauwe eieren?
Die gaat je ook nog wel irriterenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
dido... zwijg.....
pfff... volgens mij kijk ik teveel BB... Steeds meer mensen irriteren me als ze gaan praten....
Rob, de zeug, Linda, Dido, Joost....
Maar gelukkig hebben we Ingrid nog
Dikke kans dat dat kind half dood geboren wordt dus..quote:
Ja! Weg met die bikini!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:47 schreef sannuh het volgende:
Die gympen zijn maf onder een bikini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |