ach.. dan is er tenminste één persoon in het huis die dat vindtquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:55 schreef Marrije het volgende:
Dido zingt: Diiiido diiido diiiiido die, is een leuke griet![]()
dat wordt weer lachen, gieren en brullenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef Zapje het volgende:
[..]
Circus Valium deel 2 misschien......met uwe gastheer...Frans Flok..![]()
Ik kan er ook niet meer tegenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:55 schreef Marrije het volgende:
Dido zingt: Diiiido diiido diiiiido die, is een leuke griet![]()
Je bedoeld vast Joostquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef Flakkie01 het volgende:
Roel met een band om zijn hoofd en gevaarlijke kreten uitslaan .Zou hij zich voorbereiden op de komst van Leroy?
Hij werkt de dame eruit wiens naam ik niet meer wens te noemen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef Flakkie01 het volgende:
Roel met een band om zijn hoofd en gevaarlijke kreten uitslaan .Zou hij zich voorbereiden op de komst van Leroy?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:57 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in...
En vervolgens schakel ik weer uit
Roel zei net dat hij Leroy niet vertrouwt toen Linda zich afvroeg wanneer leroy kwamquote:
Volgens mij wel, aangezien het hele BB huis om die buik draait.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:54 schreef caradoc het volgende:
Ik heb weinig tijd, dus vul me even in. Wat is er gebeurd? Tanja is terug ... was dat het enigste nieuws?
Hey ik heb je gister niet meer gehoord over de weddenschap.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik heb de streams niet eens aanstaan
wie is leroy?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Roel zei net dat hij Leroy niet vertrouwt toen Linda zich afvroeg wanneer leroy kwam
aha oke ik vatte het ff nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Roel zei net dat hij Leroy niet vertrouwt toen Linda zich afvroeg wanneer leroy kwam
Je hebt de pech dat je haar zo onaantrekkelijk vindt, want ze lijkt me heel vervelend om naar te kijken op die manier. Ik moet het puur van haar looks hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer tegen
Door de regie. klein foutje "Leroy zender checken Leroy....."quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef Gert het volgende:
Wanneer is de naam Leroy eigenlijk voor het eerst gevallen?
continenten geknipt uit vuilniszakken, lekker strak speelveldquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou heb ik er op zich niet zoveel vertrouwen in dat Joost iets speelbaars weet te fabriceren.
Hoe komen ze er toch bij dat die leroy überhaupt komt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |