quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Gert het volgende:
sjeezus wat een hoop post achter elkaar ik lijkt jalla wel ik ga er maar meestoppen want dit is ook niet normaal meer boekje lezen ofzo doei
Thx! Nee, die rookt niet (volgens mij).quote:
Riskquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:43 schreef Tamaartje het volgende:
goedemiddag ik kom net binnen...
Wat is Joost aan het doen/maken?
Dat is om te huilen inderdaad. Het was geen uitzondering dat Risk hier 6 uur duurde. Dat wordt dus dikke pret op de streams.quote:
Dat komt allemaal wel, maar dan moet onze zwangere vriendin er wel per onmiddellijke ingang uit. Zo niet, dan sterft deze BB inderdaad eenvroege dood, want dan is zwanger/baby/Tanja hét gesprek van de dag/week/maandquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef phileine het volgende:
BB1 en 2 waren op een gekke manier in hun verschrikkelijke saaiheid toch wel boeiend. Daar zaten gewoon 12 mensen in een huis constant (overdrachtelijk) te pokeren. Helemaal niets lieten die los. De sport was dan wel om die paar seconden dat iemand zijn pokerface liet vallen dat er gelijk uit te peuteren. De jaren daarna is de selectie duidelijk op andere gronden dan stabiliteit gedaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:46 schreef Kokstra het volgende:
Joost DBK, spellen inleveren!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:43 schreef Tamaartje het volgende:
goedemiddag ik kom net binnen...
Wat is Joost aan het doen/maken?
gelukkeg want ej post wel veel hier al veel en ook daar en tanja en zij doen ook neit vel ,hahaquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
help het lukt niet om te stoppen ik ben verslaafd maaer h et is maar voor een paaer dagen denk ik dsn ga ik weer wat anders doen :-)
Heel mooiquote:
Zolang ze er niet bij gaan zingen....quote:Leuk er komt misschien een gitaar in het huis![]()
Nou heb ik er op zich niet zoveel vertrouwen in dat Joost iets speelbaars weet te fabriceren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is om te huilen inderdaad. Het was geen uitzondering dat Risk hier 6 uur duurde. Dat wordt dus dikke pret op de streams.
Euhh.. haha nee joh.. zo boeiend is het ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef eborn het volgende:
Heel mooiWe verwachten nu wel foto's als alles staat en/of hangt, dat begrijp je
Hmm met gitaar klinkt het vast een stuk beterquote:Zolang ze er niet bij gaan zingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |