Geen idee of dat klopt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mwa, dat valt wel mee hoor.. Dan moet hij het wel erkennen en niet op het verkeerde pad zitten.. En erkenning gaat alleen als Tanja het ook daarmee eens is
welke negert niet?..(grapje)quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef Bep het volgende:
Heeft die vriend van Tanja al een vrouw en 2 kinderen?????
Ik vind jou raarquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:32 schreef amaranta het volgende:
Nee zijn ex heeft 2 kinderen bij een andere surinamer..
KIjk jij nooit TEVEE?
Deze kerel gaat straks de huillie uithangen bij alle talkshows. Tanja helemaal zwart maken
en dan heeft bij binnen NO TIME...zodra dat kind uitgepoept is...het kind in zijn bezit...
De knopjes zaten verkeerd omquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:33 schreef amaranta het volgende:
Die lees je inderdaad per ongeluk
Ja dat klopt, een vader kan het kind alleen erkennen als de moeder daarmee instemt.quote:
Nope dat kan niet... Alleen een rechter kan een bezoekregeling afdwingenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klopt, een vader kan het kind alleen erkennen als de moeder daarmee instemt.
Je moet naar het gemeentehuis met z'n tweetjes.
Of je evt als vader mbv een DNA-test na de geboorte erkenning kunt áfdwingen, weet ik trouwens weer niét.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef eborn het volgende:
"Hij wist dat ik zwanger kon worden, maar hij moest perse"OMG
Wou ze gister niet op haar rug gaan liggen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
Tanja: "Ik ga niet zomaar met iemand naar bed, dat betekent wel iets voor mij."
alleen roel ligt verkeerd omquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:37 schreef sannuh het volgende:
wow lieske op roel
Je hoeft niet naar het gemeentehuis met zijn 2tjes, end at weet ik weer uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klopt, een vader kan het kind alleen erkennen als de moeder daarmee instemt.
Je moet naar het gemeentehuis met z'n tweetjes.
Of je evt als vader mbv een DNA-test na de geboorte erkenning kunt áfdwingen, weet ik trouwens weer niét.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef teun911 het volgende:
Hij wist dat ik zwanger kon worden en hij moest perse.
DUH
Hormonen hequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
Doen alle zwangere zo raar? Zich constant tegenspreken enzo?
Ja dat doen alle zwangere vrouwen , eigenlijk doen alle vrouwen datquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
Doen alle zwangere zo raar? Zich constant tegenspreken enzo?
Precies..joost kan dat kind ook gaan erkennen als hij daar zin in heeft...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar het gemeentehuis met zijn 2tjes, end at weet ik weer uit eigen ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |