Ik weet bijna zeker dat Lieske Tanja gaat nomineren met de uitleg dat ze vindt dat Tanja's positie in het huis niet meer eerlijk is en dat ze het daarom niet eerlijk vindt als Tanjaver zou komen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:28 schreef Kokstra het volgende:
Jammer dat de nominaties zo ver weg zijn, want dan is dit allang weer vergeten denk ik.
Ik hoop het. Mijn mening over Lieske is dan ook helemaal omgedraaid de laatste dagen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Lieske Tanja gaat nomineren met de uitleg dat ze vindt dat Tanja's positie in het huis niet meer eerlijk is en dat ze het daarom niet eerlijk vindt als Tanjaver zou komen.
Alleen jammer dat het geen bal gaat uitmaken..zelfs als de zeug 12 keer genomineerd wordt gaat ze nergens heen....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Lieske Tanja gaat nomineren met de uitleg dat ze vindt dat Tanja's positie in het huis niet meer eerlijk is en dat ze het daarom niet eerlijk vindt als Tanjaver zou komen.
Had dan ook meteen even een nette titel gemaaktquote:
je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Had dan ook meteen even een nette titel gemaakt
Ik denk dat ze, al wil ze dat nog zo graag, toch niet zal doen. Lieske zal ook genomineerd worden en dat verliest ze dat geheid van Tanja. Daar zorg BB wel voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen hoeft toch maar 1 persoon te nomineren?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig deze BB is? Back to basicquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze, al wil ze dat nog zo graag, toch niet zal doen. Lieske zal ook genomineerd worden en dat verliest ze dat geheid van Tanja. Daar zorg BB wel voor.
Daar ben ik ook bang voor, helaasss...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze, al wil ze dat nog zo graag, toch niet zal doen. Lieske zal ook genomineerd worden en dat verliest ze dat geheid van Tanja. Daar zorg BB wel voor.
Yup, totaal afgesloten van de buitenwereldquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Geweldig deze BB is? Back to basic![]()
Ik hoop het , ik heb een grondige hekel aan Lieske en heb er liever een labiele zwangere muts in dan een studentenkutje van een ballenvereniging. Laat haar maar lekker teruggaan naar haar ballenmaatjes op de grote markt in Groningen en roddelen over het zwangere kind wat haar flink aan het huilen wist te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Day het volgende:
Behalve dat Tanja ook op iemand stemt en dat die dusquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen hoeft toch maar 1 persoon te nomineren?
Als iedereen nou op Tanja zou stemmen, dan is het probleem binnen een week opgelost.
Daar ben ik ook bang voor ja. Maar als NL echt massaal tégen Tanja blijkt te zijn, kunnen ze er echt niet meer omheen lijkt me. Maar misschien toch wel... Ik denk niet dat NL dit gaat begrijpen trouwens. Dat Tanja IN het huis blijft omdat haar vader een zware operatie heeft gehad. Dat slaat als een lul op een drumstelquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het geen bal gaat uitmaken..zelfs als de zeug 12 keer genomineerd wordt gaat ze nergens heen....
Oh ja die mag ook stemmenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Behalve dat Tanja ook op iemand stemt en dat die dusgaat dan
Daar ben ik niet zo zeker van, volgens mij is die zwangere minder populair dan Hummie denkt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Behalve dat Tanja ook op iemand stemt en dat die dusgaat dan
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
..... Dat slaat als een lul op een drumstel
als iedere bewoner op Tanja gaat stemmen heeft BB geen poot om op te staan....dan moeten ze wel....of ze moeten de nominaties gaan manipuleren......knippen en plakken in beeldmateriaal....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
populair of niet.. Hummie wil een BB-Baby dus die komt er hoe dan ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, volgens mij is die zwangere minder populair dan Hummie denkt.
Een andere primeur de eerste BB adoptie babyquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
populair of niet.. Hummie wil een BB-Baby dus die komt er hoe dan ook
Dan vervalsen ze de uitslag .quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, volgens mij is die zwangere minder populair dan Hummie denkt.
Ja, stamp ze vol met alcohol!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:40 schreef GraafD het volgende:
Drank versterkt gevoelens, dus vanavond komen de frustraties vanzelf
Leuk tochquote:
Als Tanja nou snel bevalt, dan zijn er nog weken over en kan ze daarna het huis uit en wordt ze niet de winnaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
populair of niet.. Hummie wil een BB-Baby dus die komt er hoe dan ook
Nou, dat zou wel heel erg opvallen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan vervalsen ze de uitslag .
Dan hoop ik dat Tanja niet teveel drinkt, anders krijgen we een ik2-tanja-über-ego show die nog erger is dan de vorigequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:40 schreef GraafD het volgende:
Drank versterkt gevoelens, dus vanavond komen de frustraties vanzelf
Dit worden Tanja wéken... Dat is het trieste aan dit alles. Tanja staat opnieuw in het middelpunt en dat zullen we op de streams en in de tv uitzendingen merken ook.quote:
Ik meen het ook ofzoquote:
Ik ben ook een beetje bijgedraaid en áls ons allerliefste Lieske nu Tanja een keer goed de waarheid zegt, dan word ik helemaal fanquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop het. Mijn mening over Lieske is dan ook helemaal omgedraaid de laatste dagen.
Duurt vast niet lang meer.quote:
"probeer het uit te houden met tanja in huis"quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:44 schreef Bep het volgende:
Zijn er nog opdrachten?
Tanja afzeiken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:44 schreef Bep het volgende:
Zijn er nog opdrachten?
dat moet per ongeluk zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef -Delta- het volgende:
Wow praat Tanja over iets anders dan haar zelf
Dit moment moet vereeuwigd worden, dit maken we nooit meer mee
Aan de andere kant: de rest van de bewoners doet ook weinig om zelf in de picture te komenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:42 schreef scanman01 het volgende:
Dit worden Tanja wéken... Dat is het trieste aan dit alles. Tanja staat opnieuw in het middelpunt en dat zullen we op de streams en in de tv uitzendingen merken ook.
Lieske kan zich nu onsterfelijk maken.....en die dagboekkamer instappen of gewoon in huis zich uitspreken. Ze doet het niet vanwege dat gedonder met Tanja's vader denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik meen het ook ofzoTanja moet per direct naar huis, haar pa ligt met hartproblemen in het ziekenhuis en zij loopt dom te lullen in het BB-huis
![]()
Tanja zorgt wel dat ze niet vergeten wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Duurt vast niet lang meer.
Vanavond drank en hopelijk ook muziekdan is Tanja gauw vergeten.
![]()
leuk kipje sannuh , waar is die van?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef sannuh het volgende:
ik wil ook dat ze daar muziek hebben... idd veel leuker om dansende mensen te zien! Kunnen ze ook met elkaar dansen
Ik had al lang een dergelijke actie verwacht ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef Bep het volgende:
[..]
ff wat paginas printen en over de schutting gooien
In dit geval, ieder zijn zeug.quote:
Ik zit nou niet direct in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik had al lang een dergelijke actie verwacht ja.
En ik al helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
de zeug kan niet wachten tot ze kan zeggen dat ze lieske genomineerd heeft
He zou een stuk interessanter worden als haar pa straks middels een weekopdracht in dat huis moet wonen en dat de bewoners hem moeten verzorgen en als hij doodgaat is de weekopdracht misluktquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef vw_caddy het volgende:
Ik meen het ook ofzoTanja moet per direct naar huis, haar pa ligt met hartproblemen in het ziekenhuis en zij loopt dom te lullen in het BB-huis
![]()
Van de lama's (cabaretprogr. bij bnn, op die site stonden wat kippetjes dus ff eentje gejat) Schattig he!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef Bep het volgende:
[..]
leuk kipje sannuh , waar is die van?
En ik kan niet wachten tot ze het huis uit word gegooidquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
de zeug kan niet wachten tot ze kan zeggen dat ze lieske genomineerd heeft
Nou, zeg dat!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:50 schreef ruby het volgende:
Verdomme Ingrid, haal die achterlijke duim uit je mond.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
het blijft leuk om naar te kijken hoor
[afbeelding]
Zolang je Ingrid niet van dichtbij ziet, ziet ze er best wel goed uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
het blijft leuk om naar te kijken hoor
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tanja zorgt wel dat ze niet vergeten wordt.
Ze gaat gewoon weer gillen dat ze weg wil, dan komt haar moeder met de limo, en is ze er weer een dagje uit.
Misschien mag ze volgende week wel even de stad in om meisjeskleertjes te kopen, samen met Hummie en haar moeder.
Ik denk dat er ook wel een telefoon in huis komt, misschien wil ze wel graag even bellen.
Ik snap het ook niet hoor, de slogan is dat BB strenger dan ooit is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef lillymoon het volgende:
En weer gaan ze een nieuw spelletje maken. Als ze die spelletjes nou eens weghaalde bij de bewoners, dan verveelde ze zich misschien meer en van vervelend word je lamlendig en geirriteerd; komt er misschien eindelijk eens een ruzietje.
Misschien na de bevalling, op het moment is BB nog niet begonnen, het is nu Big Tanja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:58 schreef Bep het volgende:
Muziek en veeeeeeeeeel drank , wanneer komt het nou?
Ze hadden het huis gewoon in the middle of nowhere moeten neerzetten. Almere ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:54 schreef -Delta- het volgende:
Wat is de reden dat het huis dit jaar minder afgezonderd is (mensen kunnen er makkelijker langsrijden)?
Zodat er meer mensen langsrijden en gaan gillen en dan meer kijkcijfers hopen ze?
Roel is de enige waar ik nog zonder tandenknarsen naar kan luisteren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:59 schreef Bep het volgende:
Roel , hou je smoel aub
Vanavond.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:58 schreef Bep het volgende:
Muziek en veeeeeeeeeel drank , wanneer komt het nou?
Kommmmmmmmmm maar kom maar kom maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Lieske strikes a pose... en wat voor een
[afbeelding]
wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:03 schreef Bep het volgende:
Ik wil ook opium voor mn verjaardag
Lieske denkt nu: als ik dicht bij Tanja blijf zitten mag ik binnenkort misschien ook DVD'tjes kijken!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:04 schreef Pinball het volgende:
Wat is Lieske weer lekker bezig om een plankje of 20 net even mis te slaan. Domme muts
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ze haalde net ook al GHB en ketamine door elkaar. Wordt vast een succes als haar kind ooit medicijnen nodig heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:05 schreef amaranta het volgende:
ik neem mn woorden terug..
ze spoort L aan om aan de drugs te gaan!
Je kan een blowtje krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:03 schreef Bep het volgende:
Ik wil ook opium voor mn verjaardag
Lieskequote:Op zaterdag 10 september 2005 14:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Kommmmmmmmmm maar kom maar kom maar
Lieske leest niet mee hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:06 schreef eborn het volgende:
Lieske, je weet toch dat het niet om de gevarenkans gaat, maar om het gevoel dat je je eigen leven niet in je handen hebt. Niet dat je dat in een auto wel hebt, maar dat denken veel mensen wel
Oellalaquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan een blowtje krijgen
[afbeelding]
Er is geen enkele hoeveelheid zeep die ervoor kan zorgen dat Tanja geen ranzig vies wijf meer is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:07 schreef Skaai het volgende:
Tanja is wel ranzig, ze loopt nou al minimaal 24 uur rond in die kleren. En dat met dit weer en haar toestand.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er is geen enkele hoeveelheid zeep die ervoor kan zorgen dat Tanja geen ranzig vies wijf meer is.
Amenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er is geen enkele hoeveelheid zeep die ervoor kan zorgen dat Tanja geen ranzig vies wijf meer is.
Lieske heeft ook hetzelfde aan bw.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:07 schreef Skaai het volgende:
Tanja is wel ranzig, ze loopt nou al minimaal 24 uur rond in die kleren. En dat met dit weer en haar toestand.
Kwaliteit van de beelden zorgt er niet voor dat bb'forummers afhaken, maar uitspraken zoals pinball doet. Bah, word hier even niet goed van en ga de zon in.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of schone kleren, for that matter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
Ik heb het 1x gezien, volgens mij maar 1x per weekquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef sannuh het volgende:
Ik heb Tanja nog nooit zien douchen eigenlijk
Daar valt niets meer aan toe te voegenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
ligt het nu aan mij dat ik die niet snapquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef Gert het volgende:
"Wie ligt er uit, is homofiel, wie ligt er uit is hooomoofiiieeel"
Volgens mij erger je je al een paar dagen aan de mensen hier , je lijkt wel een Tanjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Kwaliteit van de beelden zorgt er niet voor dat bb'forummers afhaken, maar uitspraken zoals pinball doet. Bah, word hier even niet goed van en ga de zon in.
2 keerquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef sannuh het volgende:
Ik heb Tanja nog nooit zien douchen eigenlijk
Niemand snapte 'm volgens mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ligt het nu aan mij dat ik die niet snap
Ach.. deze opmerking was nog heel beschaafd hoor.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Kwaliteit van de beelden zorgt er niet voor dat bb'forummers afhaken, maar uitspraken zoals pinball doet. Bah, word hier even niet goed van en ga de zon in.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:13 schreef sannuh het volgende:
Lieske loopt echt achter Roel aan zeg.. Wat wilt ze nou eigenlijk?
GHB, Ritalin en olifanten narcose spulquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:13 schreef sannuh het volgende:
Lieske loopt echt achter Roel aan zeg.. Wat wilt ze nou eigenlijk?
offtopic--- @ Scanman01 - hoe kom jij altijd aan die grote screencaps...als ik screencaps maak, zijn ze op origineel formaat....iets kleiner als de jouwe dus...---offtopic.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Sel je niet aan muts.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Weet je wat ook nog kan? Als je dubbelklikt op de streambeelden krijg je het beeld over je hele beeldscherm. Dan krijg je sowieso grotere screencaps.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:15 schreef Zapje het volgende:
[..]
offtopic--- @ Scanman01 - hoe kom jij altijd aan die grote screencaps...als ik screencaps maak, zijn ze op origineel formaat....iets kleiner als de jouwe dus...---offtopic.
Als Roel dat nou even uit zn tas haalt kan ie ook wat halen bij Lieske..quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
GHB, Ritalin en olifanten narcose spul
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Je iconquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef Kokstra het volgende:
Tanja is echt de vrolijkste en sociaalste in het huis, wat een wereldwijf
*ahum*
[img]quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:21 schreef ruby het volgende:
Shag ligt bij Tanja, Dido. Waar anders?
ja dat klopt, maar dan is de kwaliteit iets minder...............beeld wordt dan een beetje opgeblazen....quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je wat ook nog kan? Als je dubbelklikt op de streambeelden krijg je het beeld over je hele beeldscherm. Dan krijg je sowieso grotere screencaps.
Ja maar als je die grote beelden weer kleiner resized, worden ze dan niet wat mooier?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:23 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar dan is de kwaliteit iets minder...............beeld wordt dan een beetje opgeblazen....
oohh zielepietje.....zakdoekje hebben....of wil je ff in een aparte kamer dvd kijken......quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:23 schreef ruby het volgende:
Ik heb ook de hele wereld bij elkaar gejankt. Om het feit dat Tanja in huis blijft.
Bij mij dus niet. En dan verklein ik die full screen capture naar 580 breed (de ideale fok breedte)quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:23 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar dan is de kwaliteit iets minder...............beeld wordt dan een beetje opgeblazen....
quote:
Ja en ik wil ook een pakje shag hebben als het kan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef Zapje het volgende:
[..]
oohh zielepietje.....zakdoekje hebben....of wil je ff in een aparte kamer dvd kijken......![]()
En je mama bellenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja en ik wil ook een pakje shag hebben als het kan.
ik heb het al....beetje schuiven met de % is ook een optie...ik gebruik altijd Hypersnap DXquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. En dan verklein ik die full screen capture naar 580 breed (de ideale fok breedte)
Come to daddy.quote:
Een Risk-bord.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:30 schreef lurf_doctor het volgende:
Wat wordt d'r geknutseld?
Have funquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:30 schreef teamlead het volgende:
pff.. kheb even last van een tanja-overdosis.. kga maar eens wat nuttigs doen..
laters
Tanja, de wigger.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:28 schreef ruby het volgende:
Tanja meldt 2 x dat ze wel weer vlechtjes zou willen hebben.
Toedels.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:30 schreef teamlead het volgende:
pff.. kheb even last van een tanja-overdosis.. kga maar eens wat nuttigs doen..
laters
Jippie... Risk duurt vaak UREN, dus dat wordt weer prettig voor ons streamers.quote:
Idd, het zou toch verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jippie... Risk duurt vaak UREN, dus dat wordt weer prettig voor ons streamers.
toch wel lef dat ze dit gewoon voor het oog van Nederland vol blijft houdenquote:
en strip pokerquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat er geen spelletjes gespeeld mogen worden. Alleen truth or dare of partnerlink ofzo.
Jep... Haar vader ligt in het ziekenhuis, dus dat is voor haar een reden om onmiddellijk het huis uit te gaan om te blijven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef milagro het volgende:
Oh en De Buik is terug zie ik ,
real life kloedoequote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat er geen spelletjes gespeeld mogen worden. Alleen truth or dare of partnerlink ofzo.
Wat voor spel is dat? Ik ben niet zo op de hoogte van allerlei spelletjes eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef milagro het volgende:
[..]
real life kloedoe(cluedo voor de slechte verstaander
)
ja maar de vorige keer dat ze Truth or Dare speelden hadden sommigen spijt van dingen die ze gezegd of gedaan hadden...........maar tis wel spannend natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef ruby het volgende:
"Who killed Tanja "quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef milagro het volgende:
[..]
real life kloedoe(cluedo voor de slechte verstaander
)
ik las het, jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... Haar vader ligt in het ziekenhuis, dus dat is voor haar een reden om onmiddellijk het huis uit te gaan om te blijven.
Jammer, net nu we allemaal in de rij stondenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:36 schreef ruby het volgende:
Tanja wil nooit meer een kerel? Hoor ik dat goed?
Lieske, in de waskamer met een zakje Robijnquote:
Proestquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Voor mij geen kerel meer. Ik zeg niet dat het allemaal ratten zijn, maar.... Er zijn heus nog wel goeien, maar ik begin er niet meer aan. Mazzel! Ik denk dat ik me ga opgeven voor dat andere programma, de sperma show".
Vooral de vrouwen van 25 en ouder ja. De mannen hadden nergens spijt van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:37 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja maar de vorige keer dat ze Truth or Dare speelden hadden sommigen spijt van dingen die ze gezegd of gedaan hadden...........maar tis wel spannend natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:39 schreef ruby het volgende:
Nu ga ik echt even weg. Straks weer.
Toedels.
Ze moeten gewoon opdrachtkaartjes maken en die uitvoerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral de vrouwen van 25 en ouder ja. De mannen hadden nergens spijt van.
of een Ouija bord maken...........quote:
dat is een badpak, volgens mij, met een rokje eroverquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:43 schreef Avenger84 het volgende:
Wat heeft Chantla voor SM truitje aan
Ranzig bij zo'n oud wijf![]()
Ze vergalt inderdaad ons kijkplezier. Nu moeten verplicht 1 of 2 streams uit als zij er op staat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef Maerycke het volgende:
Man.. ik had toch zo gehoopt dat ze op zou rotten
Dat viel mij gisteren op ja. Ik zag haar constant roken eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
De shag komt Dido's neus uit, zegt ze, terwijl ze er wéér 1 draait.
Rook dan niet!
Dido rookt ook best veel
Klopt. Minstens 1 per uur.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef Jumparound het volgende:
omg, ik check gewoon een verbinding omdat tanja al 5 minuten niet bewogen heeft
Ze moesten de sigaretten maar eens níet bij de bestelling doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat viel mij gisteren op ja. Ik zag haar constant roken eigenlijk.
Misschien ook maar eens gaan turven
Weer terug?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef jalla het volgende:
1 per uur????
als dido sigaretten heeft zijn het meer dan 2 pakjes per dag, kan haar het schelen dat er een zwangere vrouw naast zit
\
bah
Scan, ze doen niet anders dan liggen daar! Ik heb nog nooit zo'n lui zooitje gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Als je Tanja zo ziet liggen, dan is het toch ongelooflijk dat zo iemand gewoon ver gaat komen in Big Brother. Onvoorstelbaar.
Laat het los, Scan, het is nu eenmaal zo, en we gaan hier niet Tanja-en (eindeloos doorzagen over een gegeven) toch? (en tjek de pee-ie, hè)quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Als je Tanja zo ziet liggen, dan is het toch ongelooflijk dat zo iemand gewoon ver gaat komen in Big Brother. Onvoorstelbaar.
Dat is waar, maar Tanja voert ook geen reet uit. Ze doet geen afwas, ze doet niets aan huishouden, ze kookt geen eten.... ze doet niet mee aan weekopdrachten. Okee, ze is zwanger, maar ze is gvd niet invalide zeg!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, ze doen niet anders dan liggen daar! Ik heb nog nooit zo'n lui zooitje gezien.
Was dat bij de andere BB's ook zo? Kan me dat niet meer herinneren eigenlijk.
Da's waar. Ze krijgt al veel te veel aandacht. Misschien moeten we op FOK maar Tanja gewoon gaan negeren. Lijkt me beter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Laat het los, Scan, het is nu eenmaal zo, en we gaan hier niet Tanja-en (eindeloos doorzagen over een gegeven) toch? (en tjek de pee-ie, hè)
Tanja is BB, het concept 2005, een permanente opdracht, de rest zijn de bewoners die erop dienen te reageren.
doe alle rokers in het huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef jalla het volgende:
1 per uur????
als dido sigaretten heeft zijn het meer dan 2 pakjes per dag, kan haar het schelen dat er een zwangere vrouw naast zit
\
bah
precies.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's waar. Ze krijgt al veel te veel aandacht. Misschien moeten we op FOK maar Tanja gewoon gaan negeren. Lijkt me beter.
Helemaal waar! De eerste paar dagen zag ik haar nog wel 'ns wat doen, kleren wassen, e.d.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Tanja voert ook geen reet uit. Ze doet geen afwas, ze doet niets aan huishouden, ze kookt geen eten.... ze doet niet mee aan weekopdrachten. Okee, ze is zwanger, maar ze in gvd niet invalide zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |