Ik weet bijna zeker dat Lieske Tanja gaat nomineren met de uitleg dat ze vindt dat Tanja's positie in het huis niet meer eerlijk is en dat ze het daarom niet eerlijk vindt als Tanjaver zou komen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:28 schreef Kokstra het volgende:
Jammer dat de nominaties zo ver weg zijn, want dan is dit allang weer vergeten denk ik.
Ik hoop het. Mijn mening over Lieske is dan ook helemaal omgedraaid de laatste dagen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Lieske Tanja gaat nomineren met de uitleg dat ze vindt dat Tanja's positie in het huis niet meer eerlijk is en dat ze het daarom niet eerlijk vindt als Tanjaver zou komen.
Alleen jammer dat het geen bal gaat uitmaken..zelfs als de zeug 12 keer genomineerd wordt gaat ze nergens heen....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Lieske Tanja gaat nomineren met de uitleg dat ze vindt dat Tanja's positie in het huis niet meer eerlijk is en dat ze het daarom niet eerlijk vindt als Tanjaver zou komen.
Had dan ook meteen even een nette titel gemaaktquote:
je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Had dan ook meteen even een nette titel gemaakt
Ik denk dat ze, al wil ze dat nog zo graag, toch niet zal doen. Lieske zal ook genomineerd worden en dat verliest ze dat geheid van Tanja. Daar zorg BB wel voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen hoeft toch maar 1 persoon te nomineren?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig deze BB is? Back to basicquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze, al wil ze dat nog zo graag, toch niet zal doen. Lieske zal ook genomineerd worden en dat verliest ze dat geheid van Tanja. Daar zorg BB wel voor.
Daar ben ik ook bang voor, helaasss...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze, al wil ze dat nog zo graag, toch niet zal doen. Lieske zal ook genomineerd worden en dat verliest ze dat geheid van Tanja. Daar zorg BB wel voor.
Yup, totaal afgesloten van de buitenwereldquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Geweldig deze BB is? Back to basic![]()
Ik hoop het , ik heb een grondige hekel aan Lieske en heb er liever een labiele zwangere muts in dan een studentenkutje van een ballenvereniging. Laat haar maar lekker teruggaan naar haar ballenmaatjes op de grote markt in Groningen en roddelen over het zwangere kind wat haar flink aan het huilen wist te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Day het volgende:
Behalve dat Tanja ook op iemand stemt en dat die dusquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen hoeft toch maar 1 persoon te nomineren?
Als iedereen nou op Tanja zou stemmen, dan is het probleem binnen een week opgelost.
Daar ben ik ook bang voor ja. Maar als NL echt massaal tégen Tanja blijkt te zijn, kunnen ze er echt niet meer omheen lijkt me. Maar misschien toch wel... Ik denk niet dat NL dit gaat begrijpen trouwens. Dat Tanja IN het huis blijft omdat haar vader een zware operatie heeft gehad. Dat slaat als een lul op een drumstelquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het geen bal gaat uitmaken..zelfs als de zeug 12 keer genomineerd wordt gaat ze nergens heen....
Oh ja die mag ook stemmenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Behalve dat Tanja ook op iemand stemt en dat die dusgaat dan
Daar ben ik niet zo zeker van, volgens mij is die zwangere minder populair dan Hummie denkt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Behalve dat Tanja ook op iemand stemt en dat die dusgaat dan
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
..... Dat slaat als een lul op een drumstel
als iedere bewoner op Tanja gaat stemmen heeft BB geen poot om op te staan....dan moeten ze wel....of ze moeten de nominaties gaan manipuleren......knippen en plakken in beeldmateriaal....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
populair of niet.. Hummie wil een BB-Baby dus die komt er hoe dan ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, volgens mij is die zwangere minder populair dan Hummie denkt.
Een andere primeur de eerste BB adoptie babyquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
populair of niet.. Hummie wil een BB-Baby dus die komt er hoe dan ook
Dan vervalsen ze de uitslag .quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, volgens mij is die zwangere minder populair dan Hummie denkt.
Ja, stamp ze vol met alcohol!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:40 schreef GraafD het volgende:
Drank versterkt gevoelens, dus vanavond komen de frustraties vanzelf
Leuk tochquote:
Als Tanja nou snel bevalt, dan zijn er nog weken over en kan ze daarna het huis uit en wordt ze niet de winnaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
populair of niet.. Hummie wil een BB-Baby dus die komt er hoe dan ook
Nou, dat zou wel heel erg opvallen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan vervalsen ze de uitslag .
Dan hoop ik dat Tanja niet teveel drinkt, anders krijgen we een ik2-tanja-über-ego show die nog erger is dan de vorigequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:40 schreef GraafD het volgende:
Drank versterkt gevoelens, dus vanavond komen de frustraties vanzelf
Dit worden Tanja wéken... Dat is het trieste aan dit alles. Tanja staat opnieuw in het middelpunt en dat zullen we op de streams en in de tv uitzendingen merken ook.quote:
Ik meen het ook ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |