Maar Ralph nog veel lekk... ehhh... liever!!! +quote:
Mocht hij willenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef BB-King het volgende:
Dido en Chantal zijn mannenvriendjes.
Rob resoluut: "Ja, en ik ben een vrouwenvriend."![]()
Thats rightquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
Wie zitten er nu topless in de jacuzi?
Laat me raden sleazy Linda en ons naïeve kindje Lieske?
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
Wie zitten er nu topless in de jacuzi?
Laat me raden sleazy Linda en ons naïeve kindje Lieske?
Die zin heb ik vaker van haar gehoord...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Dido vraagt wie er voor haar gekoppeld is, volgens BB
Dido: Wie voor mij dan in het huis?
Rob: Voor jou niemand
Dido: Hoezo?
Rob: Omdat jij verder bent dan de rest...verder dan de jongens in het huis
Dido: * Denkt*
Dido: Oh vind je dat echt? oh leuk, dankje
het gaat mij niet om lief of lekker. Hij is naar mijn mening één van de weiniguh die zichzelf probeert te zijn (naast roel natuurlijk) en ook daadwerkelijk wat uitvoert in dat huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar Ralph nog veel lekk... ehhh... liever!!! +![]()
Ja het is bijna amerikaans he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef ks_choice het volgende:
tuurlijk. Borsten in beeld en... de camera weg naar slapende mensen in de slaapkamer![]()
In dat geval ben ik in een ongehoorzame bui.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef Jane het volgende:
4 streams op slapende Ingrid. Is dit een hint dat we naar bed moeten?
Ja, dat klopt en dat waardeer ik ook in hem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef jwklopman het volgende:
Hij is naar mijn mening één van de weiniguh die zichzelf probeert te zijn en ook daadwerkelijk wat uitvoert in dat huis.
Echt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:05 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Die zin heb ik vaker van haar gehoord...![]()
Met print screen en dan pasten in bv photoshop... of een screencapture programma downloaden, zoals screenhunter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef Tourniquet het volgende:
scanman, hoe maak je die caps in media player?
Volgens mij komt Roel uit Rotterdam hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Roel wint, dan heeft amfsterdaam, weet je wel, weer veel geld voor de drugs criminaliteit
dan mag ik aannemen dat je ook op ralph hebt gestemd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat klopt en dat waardeer ik ook in hem.
Ik vind Ralph niet geweldig, anderen vind ik leuker, máár er zijn er ook een aantal die ik veel erger vind dan hem, plus hij voert veel uit, dus heeft pluspunten en kan sau lekkâh haags lulle.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef jwklopman het volgende:
[..]
het gaat mij niet om lief of lekker. Hij is naar mijn mening één van de weiniguh die zichzelf probeert te zijn (naast roel natuurlijk) en ook daadwerkelijk wat uitvoert in dat huis.
Drugs zijn stedenloosquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt Roel uit Rotterdam hoor![]()
En dat is wel te horen ook
Belachelijk inderdaad. Dat ze ze niet willen filmen in de badkamer is tot daar aan toe. Maar als ze openlijk buiten in de jacuzzi gaan zitten, moet je ze ook gewoon filmen. Punt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef HassieBassie het volgende:
Zijn er eindelijk tieten van iemand die overduidelijk weet dat ze wordt gefilmd en er gewoon lekker schijt aan heeft, zit ik nog ineens tegen 4 slaapkamers aan te kijken
D'r werdt ja geknikt door de camera's toen ze vroegen of het kabeltje weer terug moest die los viel. Dus dat zit wel goed denk ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef wickie het volgende:
ik denk dat die actie met de camera slopen niet gewaardeerd wordt door BB wel jammer vond het wel leuk om te zien
Mèn, ik ga toch niet bellen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:09 schreef jwklopman het volgende:
[..]
dan mag ik aannemen dat je ook op ralph hebt gestemd.
Toch?
De ene dag bevalt Tan van har dochter (Ashley lijkt me een geschikte naam voor haar, trouwensquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:09 schreef Jammie het volgende:
Ligt er nog iets anders in Ingrid's bed?
Linda en Lieske in het bubbelbad willen sex, dat is wel duidelijk. Alleen hebben Roel en Prikkert dat nog niet door of durven ze niet.
Zo, nu ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Ralph niet geweldig, anderen vind ik leuker, máár er zijn er ook een aantal die ik veel erger vind dan hem, plus hij voert veel uit, dus heeft pluspunten en kan sau lekkâh haags lulle.
Dus ja stuur Rukkert er maar uit volgende week of Menno of Linda.![]()
Aah leuk, dan is weer de vraag wie doet aan bed frommel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef Avenger84 het volgende:
Nou ik ga pitten
Bagger zooi komen er eindelijk tieten gaan we naar slapen de mensen kijken
Als ze nog komen zie ik de screens morge wel
had die achterbakse trut van een nathalie maar als straf op de nomineer stoel gekomen dan had ze wat mij betreft kunnen opflikkerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Ralph niet geweldig, anderen vind ik leuker, máár er zijn er ook een aantal die ik veel erger vind dan hem, plus hij voert veel uit, dus heeft pluspunten en kan sau lekkâh haags lulle.
Dus ja stuur Rukkert er maar uit volgende week of Menno of Linda.![]()
De jacuzzi kunnen ze niet laten zien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey kijk Ingrid beweegtin haar slaap
Interresant man !
Dat is nou nog eens spannende tv
Ja idd ook die stem van dat wijf gadverdammequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef jwklopman het volgende:
[..]
had die achterbakse trut van een nathalie maar als straf op de nomineer stoel gekomen dan had ze wat mij betreft kunnen opflikkeren
Behalve die van het bubbelbad dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef Jammie het volgende:
Hola, weer alle streams!
Ga je anders ff opwindenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Ik dacht dat je de hele week nog kon stemmen, wat is dit dan weer
plus dat je niet achter andermans rug gaat lullen ( nee ik hoor die kut stem nu door mijn typen heen) en daarnaast blijf je met je poten van andermans spullen af( het doorzoeken van zijn toillettas).quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja idd ook die stem van dat wijf gadverdamme![]()
Tuurlijk, het gaat wel om Ralluf!quote:
Tja, nu zijn de bubbels weg en dan kunnen we misschien een halve tiet zin. Dat zou toch een schande zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Behalve die van het bubbelbad dan.
Ja dat laatste sloeg idd nergens op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:14 schreef jwklopman het volgende:
[..]
plus dat je niet achter andermans rug gaat lullen ( nee ik hoor die kut stem nu door mijn typen heen) en daarnaast blijf je met je poten van andermans spullen af( het doorzoeken van zijn toillettas).
Ze doen het zelfquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, nu zijn de bubbels weg en dan kunnen we misschien een halve tiet zin. Dat zou toch een schande zijn...
Doet ze gewoon expresquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef Waxxer het volgende:
Hihihihi een klein onderbroekje!Poeh hoor!
Ja joh weet je wat voor ergs er allemaal gebeurd is de laatste dagen.quote:
Linda zat op de rand van het bad har borsten te showen en Rikkert wist niet waar ie moest kijken, terwijl Lieska zat te vertellen hoe opgewonden mannen worden als ze borsten zien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, nu zijn de bubbels weg en dan kunnen we misschien een halve tiet zin. Dat zou toch een schande zijn...
Ik zal zo even een 'flashback' plaatsen.. Momentje.. even uploaden naar rapidsharequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef BorTheWolf het volgende:
BB is echt preuts dit jaar
Thanxquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal zo even een 'flashback' plaatsen.. Momentje.. even uploaden naar rapidshare
Jezus die kontquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Dat de regie ooit iets vrijer was toont dit filmpje wel.... Met Diane !
http://rapidshare.de/file(...)_Holland_01.avi.html
[afbeelding]
Is niet nodig bb gaf haar zoveel sloffen om te paffen want de geborte van een kin met zuurstof gebrekleverd wel ver veek kijkcijfers opquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef Waxxer het volgende:
....en zouden ze één iemand hebben die steeds de sigaretten haalt? Is zij al bekend bij een bepaalde winkel en hoeveel wordt er weggepaft?
Thanx scanman01quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef mmoesta het volgende:
[..]
Is niet nodig bb gaf haar zoveel sloffen om te paffen want de geboorte van een kind met zuurstof gebrek leverd wel ver veek kijkcijfers op
Ziet er toch niet uit.quote:
Welke kont bedoel je nou dan? Je reageerde op de post waarin ik het filmpje plaatste van BB the battle.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit.
Rob heeft vrienden in elk cafe.
Ja vind je het gek als je elke dag komt zuipen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ja die kont en die tieten vind ik niet mooiquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke kont bedoel je nou dan? Je reageerde op de post waarin ik het filmpje plaatste van BB the battle.
Ik denk dat wij nou net degenen zijn die die verhalen niet krijgen te horen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef Jammie het volgende:
OMG, we horen alle verhalen van Rob als hij eruit moet.
Dat duurt niet zo lang, Rob!
Soooooo, da's wel even heel andere koek!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
shalalalala. Ik ga ook, dit is opzich sneu om te zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:29 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ga naar bed, BB is zinloos zo wat een preutsheid This is not America, this is not .................
Wie de moeder van Ranja of Ranzig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef BorTheWolf het volgende:
krijg net foto binnen van Tanja dr moeder bij BB huis. ze rookt ook nog is
Ja echt wel, wat en hoe met haar kan ik nog niet rijmen maar denk dat het de winnaar moet wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef Jane het volgende:
Nathalie kent 2 mensen uit de vorige BB. Toch wel erg toevallig, of niet?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef Henk-B het volgende:
GATVERDAMMMEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
KUT HOEREN VErsatel!!!!!
HET IS DUS GEEN BIG BROTHER !!!!!
Want anders zou je wel alles kunnen zien , maar dit slaat gewoon nergenk op!!!
HOEREN!!!
Jammie niet doen :-( want................................... toen was bb nog leukquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:33 schreef Jammie het volgende:
Heeft er nog iemand een leuk screenshot van Coos en Pascal, de Kabouter Plop homo's?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Foto van Taja dr moeder
[afbeelding]
Foto van Taja dr moeder
[afbeelding]
Foto van Taja dr moeder
[afbeelding]
Waar haalt john zijn poen vandaan denk je.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan FOK! dit trouwens niet organiseren?
Gewoon 15 mensen in 1 huis pleuren of zow![]()
Toen was BB nog veel heftiger (GJ, arm en rijk). Was eigenlijk toen wel leuker dan 'back to basic' van nu. Maar toch.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:35 schreef mmoesta het volgende:Jammie niet doen :-( want................................... toen was bb nog leuk
Verloren zaak, lieverdquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef Jammie het volgende:
[..]
Toen was BB nog veel heftiger (GJ, arm en rijk). Was eigenlijk toen wel leuker dan 'back to basic' van nu. Maar toch.
Ik dacht over deze 'back to basic' edititie nog: waarom niet helemaal niets doen? Geen weekopdrachten, geen verborgen missies. Gewoon helemaal niks. Verveling is dan het hottest item, waardoor ruzies en intriges ontstaan. Al die bewoners aan hun lot overlaten en wachten totdat de verveling ze helemaal mesjogge maakt.
Geduld. Dat komt allemaal nog wel. Nu, na twee weken, merk je er al iets van. Kun je nagaan hoe dat over 2 maanden is. De boel gaat nog wel exploderen, zeker wetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef Jammie het volgende:
[..]
Toen was BB nog veel heftiger (GJ, arm en rijk). Was eigenlijk toen wel leuker dan 'back to basic' van nu. Maar toch.
Ik dacht over deze 'back to basic' edititie nog: waarom niet helemaal niets doen? Geen weekopdrachten, geen verborgen missies. Gewoon helemaal niks. Verveling is dan het hottest item, waardoor ruzies en intriges ontstaan. Al die bewoners aan hun lot overlaten en wachten totdat de verveling ze helemaal mesjogge maakt.
Ik vind het wel een lieve tikquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef Jammie het volgende:
"Lieve mensen, ik ga tandenpoetsen en naar bed." (Nathalie kinderstemmetje)![]()
Lekker snel gereageerd.. maar ok...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
kweenie...kom ook net binnen.........quote:
Dido ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Zuipschuit Chantal maakt 70 tot 80 euro uit als ze gaat stappen. Als ze 100 bij zich heeft, geeft ze 100 uit
Wellicht in naturaquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Dido geeft 100 euro uit op een avondje stappen, Chantal 80-90 en Lieske drinkt op rekening
Er zijn zat mensen die de borsten van Ingrid mooi vinden, dus waarom die van Kelly nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:52 schreef Blue Thunder het volgende:
Jammer dat Ferry Kelly ook in beeld komt![]()
Het gaat me niet om de siliconen van Ferry Kelly.. het gaat om de persoonquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die de borsten van Ingrid mooi vinden, dus waarom die van Kelly niet
WTF dacht dat de drank op was?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
De verveling slaat toe.... en dan ga je gekke dingen doen
[afbeelding]
Tuurlijk, die explosies gaan nog wel komen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:Geduld. Dat komt allemaal nog wel. Nu, na twee weken, merk je er al iets van. Kun je nagaan hoe dat over 2 maanden is. De boel gaat nog wel exploderen, zeker weten![]()
Ik heb geen onderschrift...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef newsman het volgende:
Isabeau, je onder schrift is niet meer nodig, Andre Hazes is dood.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:58 schreef BB-King het volgende:
"Tanja, stop met roken?"
"Tanja, het wordt een meisje!"
Lekker nuttig..quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:58 schreef BB-King het volgende:
"Tanja, stop met roken?"
"Tanja, het wordt een meisje!"
"Joost moet z'n broek uitdoen"
Ik zie even geen link met Hazesquote:
Ik vind dit veel leuker. Doeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef mmoesta het volgende:
Ik heb vroeger zo gevloekt op arm en rjlk maar ik wil dat terug want dit is niet om aan te zien
Jah, ik mis em ook een beetjequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie even geen link met Hazes
Nee, maar daar hebben ze het al veel vaker over gehad! Raar hoor, en met name Chantal wist toch wel behoorlijk wat van BB, toch? Ze zijn nu onze late night showquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:01 schreef Jane het volgende:
Ze begrijpen echt niet dat ze 24 uur per dag te zien zijn, he? Bizar.
Je leert ook eens wat van BB hè, leerzaam programma.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Chantal:"Plumpy is de man oraal bevredigen terwijl hij zit te schijten"
Wel leerzaam. Smakelijk is andersquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je leert ook eens wat van BB hè, leerzaam programma.
Altijd beter dan houden van schijten en oraal bevredigen alleen doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik hou wel van orale bevrediging, maar schijten doe ik liever alleen
Ik denk ook dat ze dus niet in dat huisje zit, maar aan het ziekenhuisbed van d'r vader.... Big Brother wordt soft...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
Chantalleke, Dido en Roel zitten in de woonkamer ons te amuseren!
Is de rest al naar bed? Is er geen cam in het huisje van Tanja? Of is ze nu toch echt naar gruningen vertrokken?
Komt nog wel, dan lig je slap.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie even geen link met Hazes
Dat ze een goeie baan HEEFT...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is toch wel een toppertje
Hoog IQ, prachtig lichaam, mooi koppie, lekker pittig en lief... Wat wil een man nog meer?
Die mag er ook zijn ja, maar is minder mijn smaakquote:
Komt nog wel... en dan kan haar vriend lekker thuis blijven internetten en een beetje huishouden doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:08 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat ze een goeie baan HEEFT...
Er is een camera in de 'geheime kamer', maar wordt niet uitgezonden via de streams. Zelfde met de camera's in de DBK...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
Is er geen cam in het huisje van Tanja? Of is ze nu toch echt naar gruningen vertrokken?
Af en toe denk ik bij jou weleens: hoe dichter bij de nul, hoe strakker.............................quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mag er ook zijn ja, maar is minder mijn smaak
Chantal kent BB van de TV en uit de bladen die ze bij de kapper leest! Hier heeft ze zich aan aangepast en probeert als een Big Brother Personality te leven! Bahquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, maar daar hebben ze het al veel vaker over gehad! Raar hoor, en met name Chantal wist toch wel behoorlijk wat van BB, toch? Ze zijn nu onze late night show
Nou, daar zit wel wat in, maar het minimum is nog altijd 18. Lieske heeft vast zo'n goed lichaam omdat ze 8 jaar lang aan wedstrijdzwemmen heeft gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Af en toe denk ik bij jou weleens: hoe dichter bij de nul, hoe strakker.............................![]()
Ja ze zit lekker aan haar nagels te kluiven!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:06 schreef Coos het volgende:
Dido zit er in elk geval lekker bij.
En ze heeft ook lang gedanst hé!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, daar zit wel wat in, maar het minimum is nog altijd 18. Lieske heeft vast zo'n goed lichaam omdat ze 8 jaar lang aan wedstrijdzwemmen heeft gedaan.
Ook nog jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
En ze heeft ook lang gedanst hé!
Bedankt voor de info!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef Debbus het volgende:
[..]
Er is een camera in de 'geheime kamer', maar wordt niet uitgezonden via de streams. Zelfde met de camera's in de DBK...
Of ze nu wel of niet thuis zit weet niemand... Er zullen beelden worden uitgezonden, maar omdat er geen ramen in de geheime kamer zitten, weet je nooit welke dag of tijd het is... BB kan dus elke datum/tijd erbij liegen...
Edwin Rutten is anders een behoorlijke flikker hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Ome Willem is toch homo, zegt Chantal
()#*$)!(&$!*(^$# was net te laatquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:18 schreef Blue Thunder het volgende:
heb je em scanman?
is dat zo? Wist ik echt niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Edwin Rutten is anders een behoorlijke flikker hoor![]()
jammerquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
()#*$)!(&$!*(^$# was net te laat
Ga ff een rondje rennen... dan wordt je weer scherpquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Ook te laat voor de close up BUTT van Dido..
Ik zag het ook...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Ook te laat voor de close up BUTT van Dido..
sorry.... de drank beinvloedt mijn snelheid met capturenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jammer
maar dido heb je toch wel he![]()
![]()
Zij is van de "Ren je Rot" generatiequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:20 schreef newsman het volgende:
Ooh mijn god, wat ziet Chantal alles verkeerd. Ome Willem is van de dertigers.
Ome willem homo???quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:23 schreef newsman het volgende:
Dus Edwin is gay, ik mis teveel
Oei, dat heb ik ook gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:22 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Zij is van de "Ren je Rot" generatie
Zo kun je het ook zien... maar willempie is gewoon ook homoquote:
Neeee, meneer de Bok niet... Dies getrouwd met mevrouw de Bokquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien... maar willempie is gewoon ook homo.. en meneer de Bok ook.
Zou hij het misschien met august gedaan hebben?? Die twee waren zo leuk samen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien... maar willempie is gewoon ook homo.. en meneer de Bok ook.
Weet jij wat ik dikwijls roep?quote:
Ik had mijn wijsvinger op de knop, maar heb hem niet ingedruktquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef Blue Thunder het volgende:
Nou.. heb je die opengesperde muil van Roel dan wel?
Meneer de Bok zat gewoon nog in de kastquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:25 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Neeee, meneer de Bok niet... Dies getrouwd met mevrouw de Bok
Begrijpelijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had mijn wijsvinger op de knop, maar heb hem niet ingedrukt
Toch apart dat ie in de kast blijft als ie met zo'n hork getrouwd is...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meneer de Bok zat gewoon nog in de kast
Och... ze zijn er op bestelling hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef newsman het volgende:
Jesus, ik heb echt trek in een vrouw nu.
Of Sharon Stone in Basic Instinctquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Lies, je zit daar met de twee jongens die je leuk vindt. Gooi je haar los en doe een Kim Basinger zoals in 9 1/2 weeks. Roel zingt wel 'you can leave your hat on'
Ik geef me op de volgende keer .... Ik kon ook prof voetballer wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Toch apart dat ie in de kast blijft als ie met zo'n hork getrouwd is...
TERING, we kunnen wel in dat huis gaan zitten met dit slap geouwehoer
Moet je dat proggie ff afsluiten... zal waarschijnlijk rechtsonderin staan.... ergens naast de tijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:29 schreef Isabeau het volgende:
Kut zeg, ik krijg steeds meldingen over een te hete temperatuur van de pc (het zal wel) maar omdat het geluid van BB zo zacht is heb ik het volume heel hoog en krijg continue die luide PLONK in mijn oren(koptelefoon op, PLONK elke 15 seconden)
Tja iets betere opvoeding gehad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Och... ze zijn er op bestelling hoor...
En ik heb een auto ongeluk gehad....quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef me op de volgende keer .... Ik kon ook prof voetballer worden
Staat er niet tussen, helaas.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Moet je dat proggie ff afsluiten... zal waarschijnlijk rechtsonderin staan.... ergens naast de tijd
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:33 schreef newsman het volgende:
pas ff aan scan
Volgens mij denkt-ie meer: "Wat een leeghoofdig wijsdoenerig stom wijf is die Lieske eigenlijk".quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Roel denkt: "Zal ik haar bespringen of niet?"
Kom jij het even verpesten zeg...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij denkt-ie meer: "Wat een leeghoofdig wijsdoenerig stom wijf is die Lieske eigenlijk".
En ik ben het met 'm eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |