jammerquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
()#*$)!(&$!*(^$# was net te laat
Ga ff een rondje rennen... dan wordt je weer scherpquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Ook te laat voor de close up BUTT van Dido..
Ik zag het ook...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Ook te laat voor de close up BUTT van Dido..
sorry.... de drank beinvloedt mijn snelheid met capturenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jammer
maar dido heb je toch wel he![]()
![]()
Zij is van de "Ren je Rot" generatiequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:20 schreef newsman het volgende:
Ooh mijn god, wat ziet Chantal alles verkeerd. Ome Willem is van de dertigers.
Ome willem homo???quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:23 schreef newsman het volgende:
Dus Edwin is gay, ik mis teveel
Oei, dat heb ik ook gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:22 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Zij is van de "Ren je Rot" generatie
Zo kun je het ook zien... maar willempie is gewoon ook homoquote:
Neeee, meneer de Bok niet... Dies getrouwd met mevrouw de Bokquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien... maar willempie is gewoon ook homo.. en meneer de Bok ook.
Zou hij het misschien met august gedaan hebben?? Die twee waren zo leuk samen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien... maar willempie is gewoon ook homo.. en meneer de Bok ook.
Weet jij wat ik dikwijls roep?quote:
Ik had mijn wijsvinger op de knop, maar heb hem niet ingedruktquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef Blue Thunder het volgende:
Nou.. heb je die opengesperde muil van Roel dan wel?
Meneer de Bok zat gewoon nog in de kastquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:25 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Neeee, meneer de Bok niet... Dies getrouwd met mevrouw de Bok
Begrijpelijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had mijn wijsvinger op de knop, maar heb hem niet ingedrukt
Toch apart dat ie in de kast blijft als ie met zo'n hork getrouwd is...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meneer de Bok zat gewoon nog in de kast
Och... ze zijn er op bestelling hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef newsman het volgende:
Jesus, ik heb echt trek in een vrouw nu.
Of Sharon Stone in Basic Instinctquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Lies, je zit daar met de twee jongens die je leuk vindt. Gooi je haar los en doe een Kim Basinger zoals in 9 1/2 weeks. Roel zingt wel 'you can leave your hat on'
Ik geef me op de volgende keer .... Ik kon ook prof voetballer wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Toch apart dat ie in de kast blijft als ie met zo'n hork getrouwd is...
TERING, we kunnen wel in dat huis gaan zitten met dit slap geouwehoer
Moet je dat proggie ff afsluiten... zal waarschijnlijk rechtsonderin staan.... ergens naast de tijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:29 schreef Isabeau het volgende:
Kut zeg, ik krijg steeds meldingen over een te hete temperatuur van de pc (het zal wel) maar omdat het geluid van BB zo zacht is heb ik het volume heel hoog en krijg continue die luide PLONK in mijn oren(koptelefoon op, PLONK elke 15 seconden)
Tja iets betere opvoeding gehad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Och... ze zijn er op bestelling hoor...
En ik heb een auto ongeluk gehad....quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef me op de volgende keer .... Ik kon ook prof voetballer worden
Staat er niet tussen, helaas.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Moet je dat proggie ff afsluiten... zal waarschijnlijk rechtsonderin staan.... ergens naast de tijd
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:33 schreef newsman het volgende:
pas ff aan scan
Volgens mij denkt-ie meer: "Wat een leeghoofdig wijsdoenerig stom wijf is die Lieske eigenlijk".quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Roel denkt: "Zal ik haar bespringen of niet?"
Kom jij het even verpesten zeg...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij denkt-ie meer: "Wat een leeghoofdig wijsdoenerig stom wijf is die Lieske eigenlijk".
En ik ben het met 'm eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |