Maar Ralph nog veel lekk... ehhh... liever!!! +quote:
Mocht hij willenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef BB-King het volgende:
Dido en Chantal zijn mannenvriendjes.
Rob resoluut: "Ja, en ik ben een vrouwenvriend."![]()
Thats rightquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
Wie zitten er nu topless in de jacuzi?
Laat me raden sleazy Linda en ons naïeve kindje Lieske?
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
Wie zitten er nu topless in de jacuzi?
Laat me raden sleazy Linda en ons naïeve kindje Lieske?
Die zin heb ik vaker van haar gehoord...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Dido vraagt wie er voor haar gekoppeld is, volgens BB
Dido: Wie voor mij dan in het huis?
Rob: Voor jou niemand
Dido: Hoezo?
Rob: Omdat jij verder bent dan de rest...verder dan de jongens in het huis
Dido: * Denkt*
Dido: Oh vind je dat echt? oh leuk, dankje
het gaat mij niet om lief of lekker. Hij is naar mijn mening één van de weiniguh die zichzelf probeert te zijn (naast roel natuurlijk) en ook daadwerkelijk wat uitvoert in dat huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar Ralph nog veel lekk... ehhh... liever!!! +![]()
Ja het is bijna amerikaans he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef ks_choice het volgende:
tuurlijk. Borsten in beeld en... de camera weg naar slapende mensen in de slaapkamer![]()
In dat geval ben ik in een ongehoorzame bui.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef Jane het volgende:
4 streams op slapende Ingrid. Is dit een hint dat we naar bed moeten?
Ja, dat klopt en dat waardeer ik ook in hem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef jwklopman het volgende:
Hij is naar mijn mening één van de weiniguh die zichzelf probeert te zijn en ook daadwerkelijk wat uitvoert in dat huis.
Echt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:05 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Die zin heb ik vaker van haar gehoord...![]()
Met print screen en dan pasten in bv photoshop... of een screencapture programma downloaden, zoals screenhunter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef Tourniquet het volgende:
scanman, hoe maak je die caps in media player?
Volgens mij komt Roel uit Rotterdam hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Roel wint, dan heeft amfsterdaam, weet je wel, weer veel geld voor de drugs criminaliteit
dan mag ik aannemen dat je ook op ralph hebt gestemd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat klopt en dat waardeer ik ook in hem.
Ik vind Ralph niet geweldig, anderen vind ik leuker, máár er zijn er ook een aantal die ik veel erger vind dan hem, plus hij voert veel uit, dus heeft pluspunten en kan sau lekkâh haags lulle.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef jwklopman het volgende:
[..]
het gaat mij niet om lief of lekker. Hij is naar mijn mening één van de weiniguh die zichzelf probeert te zijn (naast roel natuurlijk) en ook daadwerkelijk wat uitvoert in dat huis.
Drugs zijn stedenloosquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt Roel uit Rotterdam hoor![]()
En dat is wel te horen ook
Belachelijk inderdaad. Dat ze ze niet willen filmen in de badkamer is tot daar aan toe. Maar als ze openlijk buiten in de jacuzzi gaan zitten, moet je ze ook gewoon filmen. Punt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef HassieBassie het volgende:
Zijn er eindelijk tieten van iemand die overduidelijk weet dat ze wordt gefilmd en er gewoon lekker schijt aan heeft, zit ik nog ineens tegen 4 slaapkamers aan te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |