Die eerste foto van Lieske is wel lachen. Blijft altijd beetje intimiderend als bewoners recht in de camera kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Achja, het is al laat hequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Skaai het volgende:
Kijk d'r heen en weer zwaaien met d'r hoofd
ze wilt m volgens mij gewoon graag zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef TRiXeS het volgende:
Die linda heeft wel goede verstopplekken...
quote:
Ja hoorde het ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Kut spel. Ik ben al tien keer afgeweest."
Ik hoop vannachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef sannuh het volgende:
Roel en Lieske... wanneer zouden ze..?
Ik blijf Chantal een leuk wijf vinden. Ze heeft tijdens die nominaties ook bewezen dat haar Liekse-antipathie heus wel meevallt want ze heeft op Ralph gestemd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Chantal ligt weer in een deuk als Lieske haar vindt
ik hoop zometeen al eigenlijk want ik ben rond 1 uur klaar met oppassen en ga ik naar huis... Slaapie doenquote:
Jupquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Skaai het volgende:
Zitten we dan met een paar duizend man te kijken naar een groepje infantiele opgesloten twintigers die verstoppertje spelen.
't Scheelt dat Tanja d'r niet op lag, anders had Chantal 't nog warmer gehadquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef svann het volgende:
Chantal kwam onder de matras van Tanja's bed vandaan.
Ja idd, gewoon her en der wat benen neerleggen waardoor ze daar gaat kijken en dan jezelf vrij butenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:47 schreef mazaru het volgende:
Doet Rob niet mee?
Die zou zichzelf in gedeeltes kunnen verstoppen.
En eigenlijk genieten we er ook nog vanquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
't Scheelt dat Tanja d'r niet op lag, anders had Chantal 't nog warmer gehad
Doe es nie zo confronterendquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Skaai het volgende:
Zitten we dan met een paar duizend man te kijken naar een groepje infantiele opgesloten twintigers die verstoppertje spelen.
Best ergquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
En eigenlijk genieten we er ook nog van
Dit is tenminste een beetje actie... en voor de mannen: rennende vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds gisteren naar de live streams, en nu blijf ik door kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:50 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugenHeel triest eigenlijk, maargoed.. wat moet je anders op vrijdag avond 23.50?
Heb ik niet kunnen zien...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef sannuh het volgende:
waar zat ie nou?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel verstopt zich midden in de kamer, staand, onder een laken
[afbeelding]
prachtig!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Check 5 posts boven jequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:55 schreef clauwheee het volgende:
Waar zat Roel, dat had ik even gemist?
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Zijn opmerking daarna ook: "Ik was net een schemerlamp toch?"quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Kom, gaan we met zijn allen naar 't BB huis en gaan we in de omgeving verstoppertje spelen.quote:
Dido zit in het kastjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef J-net het volgende:
dr zit er nog eentje in het kastje in de keuken.. en die in de tuin nog onder die fatboy????? nog 1tje volgens mij
ik vind dat er eigenlijk iedere dag een paar mensen daar op bezoek mogen!quote:
Jezus in welk huis heb jij de afgelopen dag gezetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef newsman het volgende:
Als Tanja geen echo wilde, waarom heeft ze dat niet geweigerd. Is het soms een geheime opdracht die ze heeft.Waarom slaat ze binnen een dag zo om, wat ik ook vreemd vind.
Just een hypothese hequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jezus in welk huis heb jij de afgelopen dag gezeten![]()
Niet te serieus gaan nemen he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef sannuh het volgende:
na 3 keer mag je toch iemand kiezen die m is?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Hij is homo!?quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef TRiXeS het volgende:
Buut Isabeau!! Je zat in het topic Klaarkomen in mond of toch maar niet? Deel 2. in onderdeel Seksualiteit
Nee, je bent niet de enige....ik haat zijn gefluit. Mijn honden slaan iedere keer aan als hij begintquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef LuQas het volgende:
Ben ik de enige die een hekel aan Menno heeft?
Effe lezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef TRiXeS het volgende:
Buut Isabeau!! Je zat in het topic Klaarkomen in mond of toch maar niet? Deel 2. in onderdeel Seksualiteit
idd. Ik denk dat de bewoners er nu ook wel genoeg van hebben...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:00 schreef Jane het volgende:
Nou, dat verstoppertje was sowieso leuker dan weer naar een verhaal van Rob te luisteren.
Ook goed, ik ben gek op homo'squote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef TRiXeS het volgende:
Hee maar trictrac is best leuk hoor......quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Kolomo het volgende:
Nathalie & Rob houden het ook lang uit met zo'n eenvoudig spelletje...
Misschien een boterham met nutella delen ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef sannuh het volgende:
Moeten Roel en Lieske niet even knuffelen of iets dergelijks.. er moet iets gebeuren!!
Bonding.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Kolomo het volgende:
Nathalie & Rob houden het ook lang uit met zo'n eenvoudig spelletje...
Hebben ze weer een nieuw spel? Wat is trictrac?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef marbe het volgende:
[..]
Hee maar trictrac is best leuk hoor......
dat zou wel sweet zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Misschien een boterham met nutella delen ofzo.![]()
Ik heb anders horen zeggen door een van de bewoners (weet niet meer wie...?) dat Roel iemand leuk vindt, maar dat diegene niet blond is. (Dido dan?)quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef sannuh het volgende:
Moeten Roel en Lieske niet even knuffelen of iets dergelijks.. er moet iets gebeuren!!
die is heeeel scherpquote:
Je hebt het over Tanja, hè.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef newsman het volgende:
Als Tanja geen echo wilde, waarom heeft ze dat niet geweigerd. Is het soms een geheime opdracht die ze heeft.Waarom slaat ze binnen een dag zo om, wat ik ook vreemd vind.
vast dido dan ja... hij vond haar sowieso in t begin leuk maar moeilijk te krijgen denk ik? Lieske is veel makkelijkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb anders horen zeggen door een van de bewoners (weet niet meer wie...?) dat Roel iemand leuk vindt, maar dat diegene niet blond is. (Dido dan?)
Volgens mij issie er nog steeds niet uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb anders horen zeggen door een van de bewoners (weet niet meer wie...?) dat Roel iemand leuk vindt, maar dat diegene niet blond is. (Dido dan?)
Tenminste het lijkt op trictrac. Simpel spelletje maar redelijk verslavendquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hebben ze weer een nieuw spel? Wat is trictrac?![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Regie, doe even wat aan het geluid graag. En bedankt hè!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef TRiXeS het volgende:
Dus niet. Hij wil eigenlijk meer en zei een tijd geleden al dat het bij Lieske maanden duurt voordat hij iets verder kan gaan. Bij Dido zit dat er veel sneller in.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef sannuh het volgende:
[..]
vast dido dan ja... hij vond haar sowieso in t begin leuk maar moeilijk te krijgen denk ik? Lieske is veel makkelijker
hmm balen! Ik vind lieske en roel zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet. Hij wil eigenlijk meer en zei een tijd geleden al dat het bij Lieske maanden duurt voordat hij iets verder kan gaan. Bij Dido zit dat er veel sneller in.
Zij die niet genoemd mag worden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt het over Tanja, hè.
Hoop het niet, kan ik tenminste uitslapen straksquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk trouwens dat juist Lieske heel moeilijk in bed te praten is. Maar goed.
Worden ze morgen ook weer om 9 uur gewekt, nee toch?
Wij allemaal, maar intussen zit ze te genieten van "Rosemary's baby" ofzo ..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef newsman het volgende:
[..]
Oke ik heb het begrepen trouwens, ik hoop dat die Tanja zo snel mogelijk pleiterik is.
Ik ook... Roel vind Dido mooier, maar Lieske leuker volgens mij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef sannuh het volgende:
[..]
hmm balen! Ik vind lieske en roel zo![]()
ja er moet wat gebeuren mèn. Dat geknuffel de hele tijd. Kunnen ze niet zo'n draaispel met een fles doen ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook... Roel vind Dido mooier, maar Lieske leuker volgens mij.
Volgens mij valt Joost wel op derquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef marbe het volgende:
Chantal zou ook niets doen in het huis...... Hahahah get real en zeg het goed. Je KAN niets doen in het huis Chantal!!
Shit.....heb ik toch echt al die 145 delen gelezen maar dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij valt Joost wel op der
En met Menno heeft ze al gezoent![]()
Was bij Truth or Darequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:22 schreef marbe het volgende:
[..]
Shit.....heb ik toch echt al die 145 delen gelezen maar dat heb ik gemist![]()
Ja dat zou het wel zijn..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Dido wil nu opeens Roel hebben? Of kan ze het niet verdragen dat hij Lieske leuk vindt?
Nee hoor, dat zegt ze niet. Ze vind hem wel de leukste en ziet hem als een maatje. Zegt ze nu dan hèquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Dido wil nu opeens Roel hebben? Of kan ze het niet verdragen dat hij Lieske leuk vindt?
Dat ligt niet aan jou. Ze weet dat ze mooi is en dan krijg je dit soort gedrag he. Typisch vrouwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat Dido heel erg uit de hoogte doet. Alsof zij echt veel beter is dan de rest. Zal wel aan mij liggen, maar het klinkt heel erg door als ze met iemand 1 op 1 praat.
Ze hopt ook van Menno over naar Joost en nu weer naar Roel dus met haar weet je het nooitquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:32 schreef ks_choice het volgende:
Dido vertelt nog maar weer eens dat als ze iemand erg leuk vindt ze meestal snel daarna dat niet meer vindt.
Weet ze niet wat ze zoekt in een jongen of zo?
Zodra een jongen interesse toont en ze dus 'beet' heeft, dumpt ze hem weer omdat dan de lol eraf is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:32 schreef ks_choice het volgende:
Dido vertelt nog maar weer eens dat als ze iemand erg leuk vindt ze meestal snel daarna dat niet meer vindt.
Weet ze niet wat ze zoekt in een jongen of zo?
EXACT!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Chantal denkt.."wanneer krijg ik eens sjans gvd!!!!!!!!!!!!!"
Ze hebben haar in het tuinhuisje gestoptquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:34 schreef Avenger84 het volgende:
Zo ik ben er weer en ik zie geen bolle bertha op de streams!
Is ze er eindelijk uit?![]()
Was het maar waar. Ze zit dvd's te kijken in het huisje waar Rob ook zat. BB gunt haar alles wat ze wil hebben, op voorwaarde dat ze blijft (denk ik)quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:34 schreef Avenger84 het volgende:
Zo ik ben er weer en ik zie geen bolle bertha op de streams!
Is ze er eindelijk uit?![]()
Ja, maar anderzijds heeft ze het al 10x gehad over dat ze wel "klaar is voor een relatie".quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zodra een jongen interesse toont en ze dus 'beet' heeft, dumpt ze hem weer omdat dan de lol eraf is.
neuh..., over de avond gezien kun je volgens mij alleen maar concluderen dat Chantal een bijzonder rolletje heeft in dat huis. Nu ook; ze voert niet echt een gesprek uit eigenbelang, is geinteresseerd, maar dringt zich niet op. Intussen krijgt ze van alles los, terwijl Dido al die informatie niet eens met haar wil delen; ze doet het wel. Eerder op de avond wist ze Lieske volkomen te neutraliseren in haar mening over Tanja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Chantal denkt.."wanneer krijg ik eens sjans gvd!!!!!!!!!!!!!"
Zo dacht ik er ook eerst overquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
neuh..., over de avond gezien kun je volgens mij alleen maar concluderen dat Chantal een bijzonder rolletje heeft in dat huis. Nu ook; ze voert niet echt een gesprek uit eigenbelang, is geinteresseerd, maar dringt zich niet op. Intussen krijgt ze van alles los, terwijl Dido al die informatie niet eens met haar wil delen; ze doet het wel. Eerder op de avond wist ze Lieske volkomen te neutraliseren in haar mening over Tanja.
Chantal maakt 'verbindingen' en heeft een hele doorslaggevende rol en is een verhelderende bewoner. Best interessant ook, vind ik.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Ieder gesprek dat Chantal 1 op 1 heeft met iemand is echt tenenkrommend.
Ongelooflijk dus straks komt ze weer terug erger dan ooit!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ze zit dvd's te kijken in het huisje waar Rob ook zat. BB gunt haar alles wat ze wil hebben, op voorwaarde dat ze blijft (denk ik)
topless!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef Jane het volgende:
Oh, ze zitten buiten in bad!!!!!!!!!1
OMGquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
neuh..., over de avond gezien kun je volgens mij alleen maar concluderen dat Chantal een bijzonder rolletje heeft in dat huis. Nu ook; ze voert niet echt een gesprek uit eigenbelang, is geinteresseerd, maar dringt zich niet op. Intussen krijgt ze van alles los, terwijl Dido al die informatie niet eens met haar wil delen; ze doet het wel. Eerder op de avond wist ze Lieske volkomen te neutraliseren in haar mening over Tanja.
Chantal maakt 'verbindingen' en heeft een hele doorslaggevende rol. Ze is een verhelderende bewoner. Best interessant ook, vind ik.
Ik heb niet echt het idee dat nu al die gevoelens uit Dido komen. Chantal zet naar mijn mening ook een deel van de gevoelens die zij (Chantal) denkt te "zien" daar neer. Dido ontkent deze deels en toch concludeerd zij dat het er wel is. Dat vind ik andermans gevoelens veranderen en beinvloedenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Chantal maakt 'verbindingen' en heeft een hele doorslaggevende rol en is een verhelderende bewoner. Best interessant ook, vind ik.
En bedankt!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef Kolomo het volgende:
Ik geloof niet dat er nog interessante mensen (ja, misschien 1 of 2) wakker zijn... dan zal ik ook maar eens gaan slapen.
Nee, Rikkert heeft z'n muts op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze zitten gewoon met ze vieren naakt daar of niet
Je hebt net een prachtige scan gemistquote:
Valt wel op... ze is genomineerd en ze gooit meteen d'r tieten in de strijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef ks_choice het volgende:
zit linda nu topless in het bubbelbad??
Ja die kerel is ook knettergek wil die zo stemmen winnen ofzoquote:
Hij wil opvallen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die kerel is ook knettergek wil die zo stemmen winnen ofzo![]()
Interressant vind je dat? nou ja ok dat is jouw mening. Ik vind haar een super eng wijf. Al die informatie slaat ze op in d'r kop en gebruikt en misbruikt ze tegen alles en iedereen als het haar uitkomt. Ze gaat met iedereen een ''vertrouwelijk'' gesprek aan en peutert vanalles uit iedereen. Die info gebruikt ze vervolgens weer bij de volgende om een reacties uit te lokken en te intrigeren....quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Chantal maakt 'verbindingen' en heeft een hele doorslaggevende rol. Ze is een verhelderende bewoner. Best interessant ook, vind ik.
Post-it!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt net een prachtige scan gemist![]()
quote:
Ik kan hier niet meer op zeggen dan: totaal eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef milagro het volgende:
Wat doet ze dat toch handig.
Eerst zeggen dat ze gevoelens ziet tussen mensen om hen daarna ervan te overtuigen dat toegeven aan die (nietbestaande) gevoelens bloedlink is.
En waarom, omdat zij als enige 40-er daar zit en er voor haar niets bij zit.
Chantal is zo'n vrouw die volgens mij irl te vaak naast de verkeerde wakker wordt na een avondje doorzakken, omdat naast de goeie wakker worden maar niet lukt
Als ik iets in paint wil plakken gaat de stream daar gewoon doorquote:
Idd heb ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als ik iets in paint wil plakken gaat de stream daar gewoon door![]()
Joost ging geloof ik een tijdje terug ook al naar bedquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:46 schreef Kolomo het volgende:
Ah, rob ook nog wakker... dat maakt 8
Alleen Ingrid (die was al eerder te bed) Ralph, Joost en Menno mis ik nu nog. Zouden die ook al slapen? Menno bij Ingrid misschien. Ah nee, dan stond er wel een stream op.
En Tanja natuurlijk maar die telt niet meer mee
Heb ik gemist, waar doelde hij op?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef Jane het volgende:
Oh, en Naat is erin geluisd, volgens Rob, met haar geklets over Ralph. Tuurlijk Rob.
Same here, vind Roel en hem een goed teamquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik krijg trouwens steeds meer sympatiek voor die rare rukkert
Jep als ze nu eens samen Rob er uit zouden werken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:48 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Same here, vind Roel en hem een goed team![]()
Oh, over die 'straf' die ze kreeg omdat ze over de nominaties had gepraat met Rob. Volgens hem heeft BB daar zelf op aangestuurd of zo. En is ze er dus ingeluisd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:48 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Heb ik gemist, waar doelde hij op?
Leest dus allen mijn sig en besteed uw geld wijs deze week!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik krijg trouwens steeds meer sympatiek voor die rare rukkert
Wat kost datquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Leest dus allen mijn sig en besteed uw geld wijs deze week!
Oke...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:46 schreef bemeall het volgende:
[..]
Joost ging geloof ik een tijdje terug ook al naar bed
LOL ja da's best een goede vergelijkingquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Het lijkt wel alsof ik kijk naar hoe iemand anders The Sims speelt...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij allemaal, maar intussen zit ze te genieten van "Rosemary's baby" ofzo ..
Oke bel jij dan maar een keertje voor mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:50 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Geen prijs is toch te hoog voor onze Ruckert![]()
Daar heeft ze wel een punt natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef clauwheee het volgende:
Lieske vind Ralph niet een van de slimsten.
Rob zei net over Tanja: Die zit lekker met haar moeder dvdtjes te kijken, dat is wel goed voor haar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef mmoesta het volgende:
Zien jullie ook nog iets van Tanja in het huisje? Wat zit ik nu te lullen die asbak zit echt niet ALLEEN Iin dat huisje maar met moeder of ze zit bij pa in het ziekenhuis. Ik vind bb niet leuk meer maar als ik mijn post van tig jaar geleden terug lees vond ik het nooit leuk. maar ik bleef kijken hoor
Pfff, jaja. En BB had er zeker ook op aangestuurd dat Lieske met Rikkert over haar dilemma praatte. Daar kan BB ook echt op aansturen ja. Slimme robquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, over die 'straf' die ze kreeg omdat ze over de nominaties had gepraat met Rob. Volgens hem heeft BB daar zelf op aangestuurd of zo. En is ze er dus ingeluisd.
Gelukkig is het zelf niet zo'n domme doos.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef clauwheee het volgende:
Lieske vind Ralph niet een van de slimsten.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke bel jij dan maar een keertje voor mij![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef bemeall het volgende:
[..]
LOL ja da's best een goede vergelijking!
Lieske is liefquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig is het zelf niet zo'n domme doos.
Het lijkt me wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:54 schreef HassieBassie het volgende:
Rob zei net over Tanja: Die zit lekker met haar moeder dvdtjes te kijken, dat is wel goed voor haar.
Alleen zal ze dus wel niet zijn? Of Rob heeft weer een theorietje verzonnen, dat kan ook natuurlijk![]()
Ik moest eerst media player 10 hebben om de scherpe beelden te krijgen. Geen idee waarom. En dan via deze site: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef Apache4U het volgende:
scanman: hoe krijg jij van die duidelijke streams binnen? versatel ofzo? Hier gaat ie op 98 kb
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig is het zelf niet zo'n domme doos.
Hahaha, ja hij heeft wel gelijk denk ik. Ralph is stiekem wel een van de weinige mensen die enigszins actief is op dat gebied.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef Kokstra het volgende:
Rikkert: "Als Ralph eruit gaat zijn alle planten binnen 3 weken dood..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |