quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Foto van Taja dr moeder
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Foto van Taja dr moeder
[afbeelding]
Waar haalt john zijn poen vandaan denk je.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan FOK! dit trouwens niet organiseren?
Gewoon 15 mensen in 1 huis pleuren of zow![]()
Toen was BB nog veel heftiger (GJ, arm en rijk). Was eigenlijk toen wel leuker dan 'back to basic' van nu. Maar toch.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:35 schreef mmoesta het volgende:Jammie niet doen :-( want................................... toen was bb nog leuk
Verloren zaak, lieverdquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef Jammie het volgende:
[..]
Toen was BB nog veel heftiger (GJ, arm en rijk). Was eigenlijk toen wel leuker dan 'back to basic' van nu. Maar toch.
Ik dacht over deze 'back to basic' edititie nog: waarom niet helemaal niets doen? Geen weekopdrachten, geen verborgen missies. Gewoon helemaal niks. Verveling is dan het hottest item, waardoor ruzies en intriges ontstaan. Al die bewoners aan hun lot overlaten en wachten totdat de verveling ze helemaal mesjogge maakt.
Geduld. Dat komt allemaal nog wel. Nu, na twee weken, merk je er al iets van. Kun je nagaan hoe dat over 2 maanden is. De boel gaat nog wel exploderen, zeker wetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef Jammie het volgende:
[..]
Toen was BB nog veel heftiger (GJ, arm en rijk). Was eigenlijk toen wel leuker dan 'back to basic' van nu. Maar toch.
Ik dacht over deze 'back to basic' edititie nog: waarom niet helemaal niets doen? Geen weekopdrachten, geen verborgen missies. Gewoon helemaal niks. Verveling is dan het hottest item, waardoor ruzies en intriges ontstaan. Al die bewoners aan hun lot overlaten en wachten totdat de verveling ze helemaal mesjogge maakt.
Ik vind het wel een lieve tikquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef Jammie het volgende:
"Lieve mensen, ik ga tandenpoetsen en naar bed." (Nathalie kinderstemmetje)![]()
Lekker snel gereageerd.. maar ok...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Dat de regie ooit iets vrijer was toont dit filmpje wel.... Met Diane !
http://rapidshare.de/file(...)_Holland_01.avi.html
[afbeelding]
kweenie...kom ook net binnen.........quote:
Dido ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Zuipschuit Chantal maakt 70 tot 80 euro uit als ze gaat stappen. Als ze 100 bij zich heeft, geeft ze 100 uit
Wellicht in naturaquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Dido geeft 100 euro uit op een avondje stappen, Chantal 80-90 en Lieske drinkt op rekening
Er zijn zat mensen die de borsten van Ingrid mooi vinden, dus waarom die van Kelly nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:52 schreef Blue Thunder het volgende:
Jammer dat Ferry Kelly ook in beeld komt![]()
Het gaat me niet om de siliconen van Ferry Kelly.. het gaat om de persoonquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die de borsten van Ingrid mooi vinden, dus waarom die van Kelly niet
WTF dacht dat de drank op was?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
De verveling slaat toe.... en dan ga je gekke dingen doen
[afbeelding]
Tuurlijk, die explosies gaan nog wel komen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:Geduld. Dat komt allemaal nog wel. Nu, na twee weken, merk je er al iets van. Kun je nagaan hoe dat over 2 maanden is. De boel gaat nog wel exploderen, zeker weten![]()
Ik heb geen onderschrift...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef newsman het volgende:
Isabeau, je onder schrift is niet meer nodig, Andre Hazes is dood.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:58 schreef BB-King het volgende:
"Tanja, stop met roken?"
"Tanja, het wordt een meisje!"
Lekker nuttig..quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:58 schreef BB-King het volgende:
"Tanja, stop met roken?"
"Tanja, het wordt een meisje!"
"Joost moet z'n broek uitdoen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |