D'r werdt ja geknikt door de camera's toen ze vroegen of het kabeltje weer terug moest die los viel. Dus dat zit wel goed denk ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef wickie het volgende:
ik denk dat die actie met de camera slopen niet gewaardeerd wordt door BB wel jammer vond het wel leuk om te zien
Mèn, ik ga toch niet bellen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:09 schreef jwklopman het volgende:
[..]
dan mag ik aannemen dat je ook op ralph hebt gestemd.
Toch?
De ene dag bevalt Tan van har dochter (Ashley lijkt me een geschikte naam voor haar, trouwensquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:09 schreef Jammie het volgende:
Ligt er nog iets anders in Ingrid's bed?
Linda en Lieske in het bubbelbad willen sex, dat is wel duidelijk. Alleen hebben Roel en Prikkert dat nog niet door of durven ze niet.
Zo, nu ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Ralph niet geweldig, anderen vind ik leuker, máár er zijn er ook een aantal die ik veel erger vind dan hem, plus hij voert veel uit, dus heeft pluspunten en kan sau lekkâh haags lulle.
Dus ja stuur Rukkert er maar uit volgende week of Menno of Linda.![]()
Aah leuk, dan is weer de vraag wie doet aan bed frommel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef Avenger84 het volgende:
Nou ik ga pitten
Bagger zooi komen er eindelijk tieten gaan we naar slapen de mensen kijken
Als ze nog komen zie ik de screens morge wel
had die achterbakse trut van een nathalie maar als straf op de nomineer stoel gekomen dan had ze wat mij betreft kunnen opflikkerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Ralph niet geweldig, anderen vind ik leuker, máár er zijn er ook een aantal die ik veel erger vind dan hem, plus hij voert veel uit, dus heeft pluspunten en kan sau lekkâh haags lulle.
Dus ja stuur Rukkert er maar uit volgende week of Menno of Linda.![]()
De jacuzzi kunnen ze niet laten zien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey kijk Ingrid beweegtin haar slaap
Interresant man !
Dat is nou nog eens spannende tv
Ja idd ook die stem van dat wijf gadverdammequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef jwklopman het volgende:
[..]
had die achterbakse trut van een nathalie maar als straf op de nomineer stoel gekomen dan had ze wat mij betreft kunnen opflikkeren
Behalve die van het bubbelbad dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef Jammie het volgende:
Hola, weer alle streams!
Ga je anders ff opwindenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Ik dacht dat je de hele week nog kon stemmen, wat is dit dan weer
plus dat je niet achter andermans rug gaat lullen ( nee ik hoor die kut stem nu door mijn typen heen) en daarnaast blijf je met je poten van andermans spullen af( het doorzoeken van zijn toillettas).quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja idd ook die stem van dat wijf gadverdamme![]()
Tuurlijk, het gaat wel om Ralluf!quote:
Tja, nu zijn de bubbels weg en dan kunnen we misschien een halve tiet zin. Dat zou toch een schande zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Behalve die van het bubbelbad dan.
Ja dat laatste sloeg idd nergens op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:14 schreef jwklopman het volgende:
[..]
plus dat je niet achter andermans rug gaat lullen ( nee ik hoor die kut stem nu door mijn typen heen) en daarnaast blijf je met je poten van andermans spullen af( het doorzoeken van zijn toillettas).
Ze doen het zelfquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, nu zijn de bubbels weg en dan kunnen we misschien een halve tiet zin. Dat zou toch een schande zijn...
Doet ze gewoon expresquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef Waxxer het volgende:
Hihihihi een klein onderbroekje!Poeh hoor!
Ja joh weet je wat voor ergs er allemaal gebeurd is de laatste dagen.quote:
Linda zat op de rand van het bad har borsten te showen en Rikkert wist niet waar ie moest kijken, terwijl Lieska zat te vertellen hoe opgewonden mannen worden als ze borsten zien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, nu zijn de bubbels weg en dan kunnen we misschien een halve tiet zin. Dat zou toch een schande zijn...
Ik zal zo even een 'flashback' plaatsen.. Momentje.. even uploaden naar rapidsharequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef BorTheWolf het volgende:
BB is echt preuts dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |