quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:36 schreef Timon223 het volgende:
*grin* dat zou wat zijn, Tanja die 20K wint, en daarvan 19950,00 moet inleveren bij de fiscus, je kan mij wegdragen
neequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Is ze al weg?
Niet gezien, maar duidelijk was dat ze allebei geen zin hadden om naar de groep te gaan om te eten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:32 schreef milagro het volgende:
Ik vond Roel net heel verliefderig kijken tijdens dat ijs eten
Ik denk dat de sociale dienst zich afvraagt hoe ze aan dat geld kwam.. Dat is toch het inleggeld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:34 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Die Tanja leeft van een uitkering is het dan niet zo dat ze gekort wordt als ze die 4500 euro krijgt? dan schiet ze daar ook geen flikker mee op.
Ja bestaat er niet zoiets als een sollicitatieplicht om je uitkering te blijven ontvangen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:36 schreef teamlead het volgende:
[..]uitkering terugbetalen over de periode dat ze in het huis zat en een stevige boete:+
je pc weigert, die heeft een BB overkill gehadquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Werkt er nou maar 1 stream van de 4 of weigert mijn pc weer eens?
Jou pc heeft kurenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Werkt er nou maar 1 stream van de 4 of weigert mijn pc weer eens?
andere vraag: Hoe komt ze dan uberhaupt aan 4500 Euri inleg geld, is wel ff een dikke 10.000 gulden!!!! toch die Antiliaan van haar die haar heeft gesponsord????quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:38 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Ik denk dat de sociale dienst zich afvraagt hoe ze aan dat geld kwam.. Dat is toch het inleggeld?
Volgens mij is het geld wat je KRIJGT omdat je uberhaubt meedoetquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
andere vraag: Hoe komt ze dan uberhaupt aan 4500 Euri inleg geld, is wel ff een dikke 10.000 gulden!!!! toch die Antiliaan van haar die haar heeft gesponsord????![]()
![]()
Hebben ze 4500 euro moeten geven??quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
andere vraag: Hoe komt ze dan uberhaupt aan 4500 Euri inleg geld, is wel ff een dikke 10.000 gulden!!!! toch die Antiliaan van haar die haar heeft gesponsord????![]()
![]()
*spankt rickmans*quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef rickmans het volgende:
[..]
je pc weigert, die heeft een BB overkill gehad.
[POLL] Zal Tanja het huis vrijwillig verlaten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef cpcpb het volgende:
kunnen we een poll maken..
gaat tanja vrijwillig weg of niet?
ik denk van niet.. (volgens mij is het een groot aandachtorgel)
Oh mijn god, hij is nog erger dan ik dachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hij houdt nog steeds van Linda en brandt een kaarsje voor haar! (zei ik dus)
Dat d8 ik ook al... Aangezien Liekse dat nooit kan betalen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Volgens mij is het geld wat je KRIJGT omdat je uberhaubt meedoet
Stripdammen??quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:38 schreef clauwheee het volgende:
Lieske wil niet dammen, maar doet het toch.
Ach, die is er gewoon tussenuit genaaid door die deur die in de DBK zitquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef clauwheee het volgende:
Tanja blijft nu wel erg lang weg.
Haha, idd. Beetje jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Jane het volgende:
Als ik Linda zo zie, dan vraag ik me af waarom ik me zo druk aan het maken ben over welke kleren ik mee moet nemen als ik volgende week op vakantie ga. 1 kort (onder-)broekje en een hempje is zo te zien meer dan genoeg voor 2 weken.
Hoelang zit ze er nu? vorige keer was het iets van 45 minquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef clauwheee het volgende:
Tanja blijft nu wel erg lang weg.
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Jane het volgende:
Als ik Linda zo zie, dan vraag ik me af waarom ik me zo druk aan het maken ben over welke kleren ik mee moet nemen als ik volgende week op vakantie ga. 1 kort (onder-)broekje en een hempje is zo te zien meer dan genoeg voor 2 weken.
volgens mij is het inleggeld wat je moet betalen... en wat je kwijt bent als je de benen neemt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hebben ze 4500 euro moeten geven??![]()
...gaat voor het wereldrecord!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoelang zit ze er nu? vorige keer was het iets van 45 min
Als je jezelf wilt associëren met Linda wel jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Jane het volgende:
Nu drie kwartier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoelang zit ze er nu? vorige keer was het iets van 45 min
Ze vraagt om instructies. Eigenlijk maakte het haar geen reet uit om het te horen, het is een geheime opdracht: "Doe zo lastig mogelijk"quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ach, die is er gewoon tussenuit genaaid door die deur die in de DBK zit
Het is startgeld ter compensatie van het gebrek aan vaste inkomsten dacht ik. Daarnaast krijg je nog een dagelijkse vergoeding.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef cpcpb het volgende:
[..]
volgens mij is het inleggeld wat je moet betalen... en wat je kwijt bent als je de benen neemt...
of zit ik mis?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef Cyan het volgende:
Tanja haar sollicitatiebrieven zien er zo uit:
Geachte heer/mevrouw
Met weinig belangstelling las ik u vacature in .... op .... Bij deze moet ik van de sociale dienst reageren op deze vacature. De vacature spreekt mij niet erg aan omdat ik dan 's ochtends vroeg moet opstaan om op tijd te komen. Ik heb ook begrepen dat de meeste bedrijven een aparte rokerszone hebben en dat je dus niet onbeperkt sigaretjes kan roken.
Ik kan mezelf omschrijven als labiel en naïef. Ik dacht goed te zijn in rekenen, maar helaas werd mij duidelijk dat ik een rekenfout heb gemaakt in mijn cyclus waardoor ik nu zwanger ben van een werkeloze Antiliaan. Daarnaast heb ik veel interesse in drugs. Ook ben ik onlangs genomineerd voor asociaalste rokende moeder van het jaar. Ik ben ook erg hysterisch. Zoals u ziet beschik ik niet over de gevraagde kwaliteiten.
Ik hoop spoedig een afwijzing van u te krijgen zodat ik nog lekker op mijn uitkering kan teren.
Met vriendelijke groet,
Tanja
Ik gok dat dat een onkosten en huurdoorbetaal en zo vergoeding is die ze van Talpa krijgen voor het meedoen. En dus niet krijgen als ze opstappen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef cpcpb het volgende:
volgens mij is het inleggeld wat je moet betalen... en wat je kwijt bent als je de benen neemt...
of zit ik mis?
Eigenlijk had Lieske moeten beginnen met poetsen toen Tanja wegging. Kijken wie het het langste volhoudquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...gaat voor het wereldrecord!!!
Intens grappig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef Cyan het volgende:
Tanja haar sollicitatiebrieven zien er zo uit:
Geachte heer/mevrouw
Met weinig belangstelling las ik u vacature in .... op .... Bij deze moet ik van de sociale dienst reageren op deze vacature. De vacature spreekt mij niet erg aan omdat ik dan 's ochtends vroeg moet opstaan om op tijd te komen. Ik heb ook begrepen dat de meeste bedrijven een aparte rokerszone hebben en dat je dus niet onbeperkt sigaretjes kan roken.
Ik kan mezelf omschrijven als labiel en naïef. Ik dacht goed te zijn in rekenen, maar helaas werd mij duidelijk dat ik een rekenfout heb gemaakt in mijn cyclus waardoor ik nu zwanger ben van een werkeloze Antiliaan. Daarnaast heb ik veel interesse in drugs. Ook ben ik onlangs genomineerd voor asociaalste rokende moeder van het jaar. Ik ben ook erg hysterisch. Zoals u ziet beschik ik niet over de gevraagde kwaliteiten.
Ik hoop spoedig een afwijzing van u te krijgen zodat ik nog lekker op mijn uitkering kan teren.
Met vriendelijke groet,
Tanja
heey ben je dr ook weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
zijn ze nou al gestopt met fietsen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
[POLL] Zal Tanja het huis vrijwillig verlaten?
zoiets?
De volgende ex van Nathalie? Of het is Joost, haar nieuwste exquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef Cyan het volgende:
Ze hebben het zelfs al over een eventuele nieuwe bewoner. Misschien een ex?
Omdat alle vrouwen die donkere kerel wel zien zitten denk ik. Andere reden weet ik ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef teamlead het volgende:
Wat hebben ze toch met die Leroy? Hoe komen ze erbij dat als er al iemand in het huis erbij komt hij het zal zijn?
Ja maar waarom zouden ze er een andere bewoner in gaan proppen, ik zie niet in waarom.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef eborn het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwen die donkere kerel wel zien zitten denk ik. Andere reden weet ik ook niet
Jup.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Miepje01 het volgende:
Zit Tanja nog steeds in de dbk?
Ja, ik las dat tanja weg ging, ik dacht laat ik maar weer eens gezellig mee doen. want de sfeer thuis zit er door dit nieuwsfeit heel goed inquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Miepje01 het volgende:
Zit Tanja nog steeds in de dbk?
Leeroy heet hij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef twentemeisje het volgende:
De dames roepen al "Leroy, Leroy!"
Ralphquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef Jane het volgende:
Niet alleen tienermeisjes vallen op Ralph hoor, Dido!
Ralph is alweer koffie aan het inschenken, zie ik. Wat een goeierd.
Was dat niet in de oude BB's ook zo? Als er iemand vrijwillig uit ging of iets dat er nieuwe kwamen, want ik kan me herrineren dat in de oude BB Cyrill of zo iets & Anouk (geloof ik) later pas kwamen, of was dat om een andere reden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja maar waarom zouden ze er een andere bewoner in gaan proppen, ik zie niet in waarom.
Als iemand vrijwillig weggaat komt er volgens mij 'altijd' een vervanger.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja maar waarom zouden ze er een andere bewoner in gaan proppen, ik zie niet in waarom.
wiequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
die blijft gewoon hoor... ben wel benieuwd naar de reactie van de anderen als dat bekend wordt want ze zijn haar nu al vergeten geloof ik
Klopt iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Als iemand vrijwillig weggaat komt er volgens mij 'altijd' een vervanger.
So! Echt grappig!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
tanjakrijgt net te horen dat ze een tweeling krijgt.
een jongen en een meisje.
Hetjongetjegaat nico heten, en het meisje tiene.
samen heten ze dus nico tiene
Goeie grapquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Goh wat ben je origineelquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Sorry hoor maar mag Dido niet naar Roel zitten? Gaan vrouwen daar zo moeilijk over doen? Ik heb geloof ik al een hoop fout gedaan in mn liefdeslevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef milagro het volgende:
Dido is taktisch bezig
Kijken wanneer de concurentie gaat reageren
Even if you would. Come on man.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zou ik iets missen als ik even de afwasmachine ga inruimen?
sorry hoor, reageer je altijd zo als door een wesp gestoken op een vette knipoogquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Sorry hoor maar mag Dido niet naar Roel zitten? Gaan vrouwen daar zo moeilijk over doen? Ik heb geloof ik al een hoop fout gedaan in mn liefdesleven
We roepen je wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Cyan het volgende:
Volgens mij mis je nog weinig als je een "winterslaap" gaat houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zal je net zien dat je net het afscheid van Tanja mist.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Cyan het volgende:
Sorry hoor, huhuhnenendaaaeeh, whatever..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
[..]
sorry hoor, reageer je altijd zo als door een wesp gestoken op een vette knipoog
Ik zie t ja idd. En geen goede noot.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Even off-topic... Waarom doet Rachel van K-otic nu mee met "In de huid van" (ze treed nu op)
Belachelijk.
Ja, en Ralph moet haar stiekem op de fiets zetten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef cpcpb het volgende:
loopt ingrid nog op die eiersokken?
Tanja is bevallen en wilt de baby niet, Dido moet het gaan halen, en dan mag zij kiezen of ze het houdt of weggeeft ,aan Ingrid of Chantal of Nathaliequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef Maerycke het volgende:
Oeh spannend!
omdat ze na K-otic nooit meer herkend werd ofzo...maar tis idd raar.. voor je het weet zien we Anna terug in Idolsquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Even off-topic... Waarom doet Rachel van K-otic nu mee met "In de huid van" (ze treed nu op)
Belachelijk.
Als zichzelf of wat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Belachelijk.
Checkquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Darklight het volgende:
Tanja zit in het huisje waar Rob zat
Tanja zit in het huisje waarop zat, zodat ze rustig kan denken. Zonder contact met de buitenwereld.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Zabb het volgende:
HELP! Vertel wat ze allemaal zegt want ik heb geen geluid bij mijn streams!!!
Ja Hummie,had haar gelijk moeten helpen pakkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Maerycke het volgende:
In de envelop staat dus dat Tanja in een aparte kamer zit en in alle rust mag bepalen of ze wel of niet blijft.. KUTWIJF
haha geweldigquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Blijkbaar koste wat kost wil Talpa de primeur hebben van de eerste BBB.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Jobbeltje het volgende:
belachelijk.. ze willen haar ECHT graag houden....
Als haar vader echt een beroerte heeft gehad, dan gaat ze er toch zeker uit??? Ik bedoel, ze was al zeker, maar dat met haar vader zal toch een laatste druppel zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Maerycke het volgende:
In de envelop staat dus dat Tanja in een aparte kamer zit en in alle rust mag bepalen of ze wel of niet blijft.. KUTWIJF
* teamlead zet de champagne ook weer in de koelkastquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef charlysilva het volgende:
He bah,Tanja nog niet weg.Dacht even Fok lezen met een bakkie en een gebakje om dit heuglijke nieuws te vieren is ze er nogGeen zin meer om mijn taartje nog op te eten nu
![]()
Omdat Rob vroeger heel arm was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Waarom weet Rob het toch ALTIJD beter
En toen ging die buzzer ook nog keihard afquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Overigens vind ik het triest van mezelf dat ik opeens alleen gefocused was op BB, het geluid keihard zette en helemaal in trance was over een fokkin enveloppe.
Ja, ze zijn net gestoptquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
zijn ze nou al gestopt met fietsen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef Pinball het volgende:
Zet dan op z'n minst 1 stream op dat huisje.
En zijn been van plastic is. Hij is toch zo zieligquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Omdat Rob vroeger heel arm was.
![]()
Serieus? Heeft haar vader een beroerte gehad? Dan zou je als fatsoenlijke dochter niet 1 seconde hoeven na te denkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als haar vader echt een beroerte heeft gehad, dan gaat ze er toch zeker uit??? Ik bedoel, ze was al zeker, maar dat met haar vader zal toch een laatste druppel zijn?
Het lijkt me dus geen twijfel mogelijk dat Tanja eruit gaat.
En heel erg goed kon voetballen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Omdat Rob vroeger heel arm was.
![]()
Er zit niemand meer in de DBKquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef TRiXeS het volgende:
Zitten Tanja EN Dido in de DBK?
paar minuten geleden wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef TRiXeS het volgende:
Zitten Tanja EN Dido in de DBK?
Eh. Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
En toen ging die buzzer ook nog keihard af
gedotterd geen beroertequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Serieus? Heeft haar vader een beroerte gehad? Dan zou je als fatsoenlijke dochter niet 1 seconde hoeven na te denken![]()
Je hebt het over Tanja?quote:
Schijnt in Boulevard te zijn gezegd. Ik heb het zelf niet gezien trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Serieus? Heeft haar vader een beroerte gehad? Dan zou je als fatsoenlijke dochter niet 1 seconde hoeven na te denken![]()
wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Juichtoon het volgende:
Lieske zei ff de waarheid over Tanja![]()
Ik vroeg me al af wie het zei maar het was dus Liekse...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Juichtoon het volgende:
Lieske zei ff de waarheid over Tanja![]()
Oh okequote:
Sorry, ik houd al opquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:
wie loopt er zo fucking irritant te fluiten trouwens?
Mja idd erg goed van Lieske. Niet dat ze stookt maar dat ze de waarheid vertelt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:
Lieske "als ik in een dipje zit, mag ik dan ook lekker dvd gaan kijken"... Precies Lieske... flink stoken nu
Hij is vandaag gedotterd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
wie is een poepie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef mazaru het volgende:
Ik begin het toch ook wel een poepie te vinden hoor![]()
[afbeelding]
aanvulling: ''Ik vind gewoon dat ze er nu uit moet''quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:
Lieske "als ik in een dipje zit, mag ik dan ook lekker dvd gaan kijken"... Precies Lieske... flink stoken nu
dank je...quote:
nee dat had ik ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Overigens vind ik het triest van mezelf dat ik opeens alleen gefocused was op BB, het geluid keihard zette en helemaal in trance was over een fokkin enveloppe.
in Boulevard is gezegd dat Tanja's vader gedotterd werd vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt in Boulevard te zijn gezegd. Ik heb het zelf niet gezien trouwens.
Die kan nog geen uur zonder peuk. dus wordt in alles voorzien. weer tegen de regels in BB redactie SUCKSquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Wokkel het volgende:
Niemand die mij wijsmaakt dat Tanja alleen in dat huisje zit...als ze er al zit. Wellicht is ze even een paar daagjes weg met haar moeder. Als ze alleen zou zitten komt ze echt niet uit de 'put' waar ze nu inzit.
![]()
we weten toch helemaal niet hoe of wat er daar nu gebeurt allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Streamverslag schrijven?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef Cyan het volgende:
Ik ga maar iets nuttigs doen voor de samenleving ofzo ....
Idd, want dan hadden ze er ook niet de hele dag mee hoeven wachten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Wokkel het volgende:
Niemand die mij wijsmaakt dat Tanja alleen in dat huisje zit...
Haha nee. Aangezien de streams hier op zijn kop staan en groen worden (waarschijnlijk van misselijkheid) en de bewoners praten opeens in slowmotionquote:
als tanja zo aan andere dacht was ze al weg geweest.. lijkt me..quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als haar vader echt een beroerte heeft gehad, dan gaat ze er toch zeker uit??? Ik bedoel, ze was al zeker, maar dat met haar vader zal toch een laatste druppel zijn?
Het lijkt me dus geen twijfel mogelijk dat Tanja eruit gaat.
Bullshit daar gaat het niet om. Talpa wil dr gewoon koste wat het kost behouden voor BB.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Blue Thunder het volgende:
als haar vader idd een beroerte heeft gehad, mag onze TT Tanja heus wel ff weg voor een paar dagen.. Wat nou regels
Amen Scan. Uitprinten en postzegel erop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
BB begint nu walgelijk te worden. Dit gaat echt alle perken te buiten. Je zou bijna iedereen oproepen om BB te boycotten als Tanja inderdaad blijft. Ik ben zelf ook al bijna geneigd om te zeggen dat het voor mij dan niet meer hoeft.
Ze hadden zo keihard de nieuwe regel bedacht "als je in de dbk komt melden dat je eruit wilt, is er geen weg terug'.
Wat een walgelijk zooitje daar zeg.
BB, lees even mee: IEDEREEN WIL HAAR ERUIT!!!!
Ben benieuwd of ze die nog krijgen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef bloodymary het volgende:
Ze willen zo graag de primeur van de eerste BBbaby ter wereld....
Dat bedoel ik ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Bullshit daar gaat het niet om. Talpa wil dr gewoon koste wat het kost behouden voor BB.
Wie denkt dat als er een andere bewoner weg wil zo omgepraat zou worden ??? WIE ??
Volgens mij wil Tanja eruit en BB niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
BB begint nu walgelijk te worden. Dit gaat echt alle perken te buiten. Je zou bijna iedereen oproepen om BB te boycotten als Tanja inderdaad blijft. Ik ben zelf ook al bijna geneigd om te zeggen dat het voor mij dan niet meer hoeft.
Ze hadden zo keihard de nieuwe regel bedacht "als je in de dbk komt melden dat je eruit wilt, is er geen weg terug'.
FF refreshen dan doet alles het weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef lennardn het volgende:
Alles streams zwart hiero...
Ze kunnen hun regels niet schenden, ze maken de regels.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze schenden nu hun eigen regels inderdaad ja. Belachelijk, het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Och...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze schenden nu hun eigen regels inderdaad ja. Belachelijk, het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Zo erg is het nog net nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Amen Scan. Uitprinten en postzegel erop.
dat was toch te verwachten ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef BB-King het volgende:
Ze hebben natuurlijk gelijk, het is gewoon een ongelijke behandeling.
En behouden zich voor de regels te wijzigenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze kunnen hun regels niet schenden, ze maken de regels.
ze schenden hun eigengemaakte regelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Bij mij wel...quote:
Dat is helaas zo ja. Maar het is erg oneerlijk tegenover de rest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef eborn het volgende:
in 1 en/of 2 deden ze dit ook volgens mij., dat herinner ik me tenminste en 4 heb ik helemaal niet gevolgd .quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Peekaboo het volgende:
wat nathalie nu doet heeft ze van BB4
Een beetjequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef Day het volgende:
En? Is ze al weg?
Mocht zij er echt voor 200% uit willen en Talpa houdt haar tegen, hoe graag ik ook wil dat ze gaat, vind ik dit puur schofterig omdat ze haar tegenhouden, terwijl ze ongelukkig is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij wil Tanja eruit en BB niet.
Ben het met je eens als ze weg wil dan moet je haar laten gaan.
Ze wordt nu gegijzeld en dat is niet netjes
Klopt, maar dat was wel te verwachten. Maar ze laten Tanja nooit winnen, never. Ze laten haar bevallen en that's it. Of ze melken het nu genoeg uit en ze stoppen er een andere zwangere in. Maar dat is dan toch anders.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is helaas zo ja. Maar het is erg oneerlijk tegenover de rest.
Haar laten winnen kunnen ze echt niet maken. Zo stom zullen ze ook weer niet zijn. Het er in houden van Tanja is puur voor kijkcijfers, wereldwijde publiciteit en geld. Opzich begrijpelijk, maar nu gaan ze echt belachelijk ver.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Och...
...zou me niets verbazen als BB haar nu laat winnen...
net als stoppen met rokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef scanman01 het volgende:
We zullen Tanja zometeen over het hek zien klimmen. Dat had ze gezegd en als Tanja iets zegt dan doen ze het ook.
En dat is?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Peekaboo het volgende:
wat nathalie nu doet heeft ze van BB4
Dat blijkt inderdaad maar weer...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was toch te verwachten ?
BB bepaalt de regels, en ook wanneer ze ervan af wilt wijken.
Ze hebben er een klap geld tegenaan gegooid, medische begeleiding etc etc.
Iedereen zei van te voren "die zwangere meid blijft er natuurlijk hoe dan ook in, ze zullen er alles aan doen om te voorkomen dat ze eruit moet of wilt"
Nu gebeurt dat dus.
En iedereen zit aan de buis/streams gekluisterd tot het zover is. BB zal alles doen om dat zolang mogelijk te rekken, ook al wil héél de wereld Tanja eruit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
dan zou het BB 2 wel zijn, haal alles doorelkaar, maar het kwam me heel bekend voor in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef milagro het volgende:
[..]
in 1 en/of 2 deden ze dit ook volgens mij., dat herinner ik me tenminste en 4 heb ik helemaal niet gevolgd .
Als die baby er eenmaal is, wordt ze helemaal niet meer genomineerd door de bewoners. Dus als ze er nog in zit als ze bevalt, dan blijft ze ook tot de finale. Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was wel te verwachten. Maar ze laten Tanja nooit winnen, never. Ze laten haar bevallen en that's it. Of ze melken het nu genoeg uit en ze stoppen er een andere zwangere in. Maar dat is dan toch anders.
De kijkcijfers vallen tegen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
En iedereen zit aan de buis/streams gekluisterd tot het zover is. BB zal alles doen om dat zolang mogelijk te rekken, ook al wil héél de wereld Tanja eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |