gedotterd geen beroertequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Serieus? Heeft haar vader een beroerte gehad? Dan zou je als fatsoenlijke dochter niet 1 seconde hoeven na te denken![]()
Je hebt het over Tanja?quote:
Schijnt in Boulevard te zijn gezegd. Ik heb het zelf niet gezien trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Serieus? Heeft haar vader een beroerte gehad? Dan zou je als fatsoenlijke dochter niet 1 seconde hoeven na te denken![]()
wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Juichtoon het volgende:
Lieske zei ff de waarheid over Tanja![]()
Ik vroeg me al af wie het zei maar het was dus Liekse...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Juichtoon het volgende:
Lieske zei ff de waarheid over Tanja![]()
Oh okequote:
Sorry, ik houd al opquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:
wie loopt er zo fucking irritant te fluiten trouwens?
Mja idd erg goed van Lieske. Niet dat ze stookt maar dat ze de waarheid vertelt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:
Lieske "als ik in een dipje zit, mag ik dan ook lekker dvd gaan kijken"... Precies Lieske... flink stoken nu
Hij is vandaag gedotterd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
wie is een poepie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef mazaru het volgende:
Ik begin het toch ook wel een poepie te vinden hoor![]()
[afbeelding]
aanvulling: ''Ik vind gewoon dat ze er nu uit moet''quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:
Lieske "als ik in een dipje zit, mag ik dan ook lekker dvd gaan kijken"... Precies Lieske... flink stoken nu
dank je...quote:
nee dat had ik ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Overigens vind ik het triest van mezelf dat ik opeens alleen gefocused was op BB, het geluid keihard zette en helemaal in trance was over een fokkin enveloppe.
in Boulevard is gezegd dat Tanja's vader gedotterd werd vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt in Boulevard te zijn gezegd. Ik heb het zelf niet gezien trouwens.
Die kan nog geen uur zonder peuk. dus wordt in alles voorzien. weer tegen de regels in BB redactie SUCKSquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Wokkel het volgende:
Niemand die mij wijsmaakt dat Tanja alleen in dat huisje zit...als ze er al zit. Wellicht is ze even een paar daagjes weg met haar moeder. Als ze alleen zou zitten komt ze echt niet uit de 'put' waar ze nu inzit.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |