we weten toch helemaal niet hoe of wat er daar nu gebeurt allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Serieus? Heeft haar vader een beroerte gehad? Dan zou je als fatsoenlijke dochter niet 1 seconde hoeven na te denken![]()
Streamverslag schrijven?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef Cyan het volgende:
Ik ga maar iets nuttigs doen voor de samenleving ofzo ....
Idd, want dan hadden ze er ook niet de hele dag mee hoeven wachten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Wokkel het volgende:
Niemand die mij wijsmaakt dat Tanja alleen in dat huisje zit...
Haha nee. Aangezien de streams hier op zijn kop staan en groen worden (waarschijnlijk van misselijkheid) en de bewoners praten opeens in slowmotionquote:
als tanja zo aan andere dacht was ze al weg geweest.. lijkt me..quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als haar vader echt een beroerte heeft gehad, dan gaat ze er toch zeker uit??? Ik bedoel, ze was al zeker, maar dat met haar vader zal toch een laatste druppel zijn?
Het lijkt me dus geen twijfel mogelijk dat Tanja eruit gaat.
Bullshit daar gaat het niet om. Talpa wil dr gewoon koste wat het kost behouden voor BB.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Blue Thunder het volgende:
als haar vader idd een beroerte heeft gehad, mag onze TT Tanja heus wel ff weg voor een paar dagen.. Wat nou regels
Amen Scan. Uitprinten en postzegel erop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
BB begint nu walgelijk te worden. Dit gaat echt alle perken te buiten. Je zou bijna iedereen oproepen om BB te boycotten als Tanja inderdaad blijft. Ik ben zelf ook al bijna geneigd om te zeggen dat het voor mij dan niet meer hoeft.
Ze hadden zo keihard de nieuwe regel bedacht "als je in de dbk komt melden dat je eruit wilt, is er geen weg terug'.
Wat een walgelijk zooitje daar zeg.
BB, lees even mee: IEDEREEN WIL HAAR ERUIT!!!!
Ben benieuwd of ze die nog krijgen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef bloodymary het volgende:
Ze willen zo graag de primeur van de eerste BBbaby ter wereld....
Dat bedoel ik ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Bullshit daar gaat het niet om. Talpa wil dr gewoon koste wat het kost behouden voor BB.
Wie denkt dat als er een andere bewoner weg wil zo omgepraat zou worden ??? WIE ??
Volgens mij wil Tanja eruit en BB niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
BB begint nu walgelijk te worden. Dit gaat echt alle perken te buiten. Je zou bijna iedereen oproepen om BB te boycotten als Tanja inderdaad blijft. Ik ben zelf ook al bijna geneigd om te zeggen dat het voor mij dan niet meer hoeft.
Ze hadden zo keihard de nieuwe regel bedacht "als je in de dbk komt melden dat je eruit wilt, is er geen weg terug'.
Wat een walgelijk zooitje daar zeg.
BB, lees even mee: IEDEREEN WIL HAAR ERUIT!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |