haha geweldigquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
tanjakrijgt net te horen dat ze een tweeling krijgt.
een jongen en een meisje.
Hetjongetjegaat nico heten, en het meisje tiene.
samen heten ze dus nico tiene
Blijkbaar koste wat kost wil Talpa de primeur hebben van de eerste BBB.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Jobbeltje het volgende:
belachelijk.. ze willen haar ECHT graag houden....
Als haar vader echt een beroerte heeft gehad, dan gaat ze er toch zeker uit??? Ik bedoel, ze was al zeker, maar dat met haar vader zal toch een laatste druppel zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Maerycke het volgende:
In de envelop staat dus dat Tanja in een aparte kamer zit en in alle rust mag bepalen of ze wel of niet blijft.. KUTWIJF
* teamlead zet de champagne ook weer in de koelkastquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef charlysilva het volgende:
He bah,Tanja nog niet weg.Dacht even Fok lezen met een bakkie en een gebakje om dit heuglijke nieuws te vieren is ze er nogGeen zin meer om mijn taartje nog op te eten nu
![]()
Omdat Rob vroeger heel arm was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Waarom weet Rob het toch ALTIJD beter
En toen ging die buzzer ook nog keihard afquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Overigens vind ik het triest van mezelf dat ik opeens alleen gefocused was op BB, het geluid keihard zette en helemaal in trance was over een fokkin enveloppe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |