gedotterd geen beroertequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Serieus? Heeft haar vader een beroerte gehad? Dan zou je als fatsoenlijke dochter niet 1 seconde hoeven na te denken![]()
Je hebt het over Tanja?quote:
Schijnt in Boulevard te zijn gezegd. Ik heb het zelf niet gezien trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Serieus? Heeft haar vader een beroerte gehad? Dan zou je als fatsoenlijke dochter niet 1 seconde hoeven na te denken![]()
wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Juichtoon het volgende:
Lieske zei ff de waarheid over Tanja![]()
Ik vroeg me al af wie het zei maar het was dus Liekse...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Juichtoon het volgende:
Lieske zei ff de waarheid over Tanja![]()
Oh okequote:
Sorry, ik houd al opquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:
wie loopt er zo fucking irritant te fluiten trouwens?
Mja idd erg goed van Lieske. Niet dat ze stookt maar dat ze de waarheid vertelt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:
Lieske "als ik in een dipje zit, mag ik dan ook lekker dvd gaan kijken"... Precies Lieske... flink stoken nu
Hij is vandaag gedotterd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
wie is een poepie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef mazaru het volgende:
Ik begin het toch ook wel een poepie te vinden hoor![]()
[afbeelding]
aanvulling: ''Ik vind gewoon dat ze er nu uit moet''quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:
Lieske "als ik in een dipje zit, mag ik dan ook lekker dvd gaan kijken"... Precies Lieske... flink stoken nu
dank je...quote:
nee dat had ik ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Overigens vind ik het triest van mezelf dat ik opeens alleen gefocused was op BB, het geluid keihard zette en helemaal in trance was over een fokkin enveloppe.
in Boulevard is gezegd dat Tanja's vader gedotterd werd vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt in Boulevard te zijn gezegd. Ik heb het zelf niet gezien trouwens.
Die kan nog geen uur zonder peuk. dus wordt in alles voorzien. weer tegen de regels in BB redactie SUCKSquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Wokkel het volgende:
Niemand die mij wijsmaakt dat Tanja alleen in dat huisje zit...als ze er al zit. Wellicht is ze even een paar daagjes weg met haar moeder. Als ze alleen zou zitten komt ze echt niet uit de 'put' waar ze nu inzit.
![]()
we weten toch helemaal niet hoe of wat er daar nu gebeurt allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Streamverslag schrijven?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef Cyan het volgende:
Ik ga maar iets nuttigs doen voor de samenleving ofzo ....
Idd, want dan hadden ze er ook niet de hele dag mee hoeven wachten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Wokkel het volgende:
Niemand die mij wijsmaakt dat Tanja alleen in dat huisje zit...
Haha nee. Aangezien de streams hier op zijn kop staan en groen worden (waarschijnlijk van misselijkheid) en de bewoners praten opeens in slowmotionquote:
als tanja zo aan andere dacht was ze al weg geweest.. lijkt me..quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als haar vader echt een beroerte heeft gehad, dan gaat ze er toch zeker uit??? Ik bedoel, ze was al zeker, maar dat met haar vader zal toch een laatste druppel zijn?
Het lijkt me dus geen twijfel mogelijk dat Tanja eruit gaat.
Bullshit daar gaat het niet om. Talpa wil dr gewoon koste wat het kost behouden voor BB.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Blue Thunder het volgende:
als haar vader idd een beroerte heeft gehad, mag onze TT Tanja heus wel ff weg voor een paar dagen.. Wat nou regels
Amen Scan. Uitprinten en postzegel erop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
BB begint nu walgelijk te worden. Dit gaat echt alle perken te buiten. Je zou bijna iedereen oproepen om BB te boycotten als Tanja inderdaad blijft. Ik ben zelf ook al bijna geneigd om te zeggen dat het voor mij dan niet meer hoeft.
Ze hadden zo keihard de nieuwe regel bedacht "als je in de dbk komt melden dat je eruit wilt, is er geen weg terug'.
Wat een walgelijk zooitje daar zeg.
BB, lees even mee: IEDEREEN WIL HAAR ERUIT!!!!
Ben benieuwd of ze die nog krijgen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef bloodymary het volgende:
Ze willen zo graag de primeur van de eerste BBbaby ter wereld....
Dat bedoel ik ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Bullshit daar gaat het niet om. Talpa wil dr gewoon koste wat het kost behouden voor BB.
Wie denkt dat als er een andere bewoner weg wil zo omgepraat zou worden ??? WIE ??
Volgens mij wil Tanja eruit en BB niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
BB begint nu walgelijk te worden. Dit gaat echt alle perken te buiten. Je zou bijna iedereen oproepen om BB te boycotten als Tanja inderdaad blijft. Ik ben zelf ook al bijna geneigd om te zeggen dat het voor mij dan niet meer hoeft.
Ze hadden zo keihard de nieuwe regel bedacht "als je in de dbk komt melden dat je eruit wilt, is er geen weg terug'.
FF refreshen dan doet alles het weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef lennardn het volgende:
Alles streams zwart hiero...
Ze kunnen hun regels niet schenden, ze maken de regels.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze schenden nu hun eigen regels inderdaad ja. Belachelijk, het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Och...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze schenden nu hun eigen regels inderdaad ja. Belachelijk, het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Zo erg is het nog net nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Amen Scan. Uitprinten en postzegel erop.
dat was toch te verwachten ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef BB-King het volgende:
Ze hebben natuurlijk gelijk, het is gewoon een ongelijke behandeling.
En behouden zich voor de regels te wijzigenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze kunnen hun regels niet schenden, ze maken de regels.
ze schenden hun eigengemaakte regelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Bij mij wel...quote:
Dat is helaas zo ja. Maar het is erg oneerlijk tegenover de rest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef eborn het volgende:
in 1 en/of 2 deden ze dit ook volgens mij., dat herinner ik me tenminste en 4 heb ik helemaal niet gevolgd .quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Peekaboo het volgende:
wat nathalie nu doet heeft ze van BB4
Een beetjequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef Day het volgende:
En? Is ze al weg?
Mocht zij er echt voor 200% uit willen en Talpa houdt haar tegen, hoe graag ik ook wil dat ze gaat, vind ik dit puur schofterig omdat ze haar tegenhouden, terwijl ze ongelukkig is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij wil Tanja eruit en BB niet.
Ben het met je eens als ze weg wil dan moet je haar laten gaan.
Ze wordt nu gegijzeld en dat is niet netjes
Klopt, maar dat was wel te verwachten. Maar ze laten Tanja nooit winnen, never. Ze laten haar bevallen en that's it. Of ze melken het nu genoeg uit en ze stoppen er een andere zwangere in. Maar dat is dan toch anders.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is helaas zo ja. Maar het is erg oneerlijk tegenover de rest.
Haar laten winnen kunnen ze echt niet maken. Zo stom zullen ze ook weer niet zijn. Het er in houden van Tanja is puur voor kijkcijfers, wereldwijde publiciteit en geld. Opzich begrijpelijk, maar nu gaan ze echt belachelijk ver.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Och...
...zou me niets verbazen als BB haar nu laat winnen...
net als stoppen met rokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef scanman01 het volgende:
We zullen Tanja zometeen over het hek zien klimmen. Dat had ze gezegd en als Tanja iets zegt dan doen ze het ook.
En dat is?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Peekaboo het volgende:
wat nathalie nu doet heeft ze van BB4
Dat blijkt inderdaad maar weer...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was toch te verwachten ?
BB bepaalt de regels, en ook wanneer ze ervan af wilt wijken.
Ze hebben er een klap geld tegenaan gegooid, medische begeleiding etc etc.
Iedereen zei van te voren "die zwangere meid blijft er natuurlijk hoe dan ook in, ze zullen er alles aan doen om te voorkomen dat ze eruit moet of wilt"
Nu gebeurt dat dus.
En iedereen zit aan de buis/streams gekluisterd tot het zover is. BB zal alles doen om dat zolang mogelijk te rekken, ook al wil héél de wereld Tanja eruit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
dan zou het BB 2 wel zijn, haal alles doorelkaar, maar het kwam me heel bekend voor in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef milagro het volgende:
[..]
in 1 en/of 2 deden ze dit ook volgens mij., dat herinner ik me tenminste en 4 heb ik helemaal niet gevolgd .
Als die baby er eenmaal is, wordt ze helemaal niet meer genomineerd door de bewoners. Dus als ze er nog in zit als ze bevalt, dan blijft ze ook tot de finale. Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was wel te verwachten. Maar ze laten Tanja nooit winnen, never. Ze laten haar bevallen en that's it. Of ze melken het nu genoeg uit en ze stoppen er een andere zwangere in. Maar dat is dan toch anders.
De kijkcijfers vallen tegen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
En iedereen zit aan de buis/streams gekluisterd tot het zover is. BB zal alles doen om dat zolang mogelijk te rekken, ook al wil héél de wereld Tanja eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |