FF refreshen dan doet alles het weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef lennardn het volgende:
Alles streams zwart hiero...
Ze kunnen hun regels niet schenden, ze maken de regels.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze schenden nu hun eigen regels inderdaad ja. Belachelijk, het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Och...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze schenden nu hun eigen regels inderdaad ja. Belachelijk, het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Zo erg is het nog net nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Amen Scan. Uitprinten en postzegel erop.
dat was toch te verwachten ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef BB-King het volgende:
Ze hebben natuurlijk gelijk, het is gewoon een ongelijke behandeling.
En behouden zich voor de regels te wijzigenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze kunnen hun regels niet schenden, ze maken de regels.
ze schenden hun eigengemaakte regelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Bij mij wel...quote:
Dat is helaas zo ja. Maar het is erg oneerlijk tegenover de rest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef eborn het volgende:
in 1 en/of 2 deden ze dit ook volgens mij., dat herinner ik me tenminste en 4 heb ik helemaal niet gevolgd .quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Peekaboo het volgende:
wat nathalie nu doet heeft ze van BB4
Een beetjequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef Day het volgende:
En? Is ze al weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |