Van hun slechte vind ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:30 schreef Debbus het volgende:
Ingrid en Menno laten zich van hun beste kant zien
Ej daar is Hummie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef yvonne het volgende:
Kunnen ze kappen met haar om te lullen
Word waarschijnlijk een zwarte versie van haar moeder dus jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
"Al zou het hardstikke lelijk zijn, dan hou ik er nog steeds van"
Kan nie anders dan een lelijk kind worden![]()
Ik snap niet dat die nono's uit ervaring weten dat het totaal niet op prijs gesteld wordt, dat continu proberne over te halen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Chantal en Rob moeten hun bek houden![]()
Whehehequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Chantal doen nog een poging. De anderen hebben zoiets van: "Tanja, wie was dat ook alweer?"
[afbeelding]
Het is lachwekkend, maar eigenlijk ook wel heel triest.quote:
Totdat blijkt dat het een jongen isquote:
Ze brengt haar kind in gevaar. Plus het is gewoon een slet alleen weet ze dat zelf nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:33 schreef Taurus het volgende:
Waarom wil iedereen Tanja weg hebben joh? Je gaat toch niet alle mensen waar je je aan ergert eruit stemmen?Dat wordt 'n lekker spannend programma dan..
![]()
Please, enige aan wie ze denkt is aan zichzelf, dat bewijst ze echt met alles wat ze zegt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:34 schreef Kimske het volgende:
eens met taurus! ik hoop echt dat Tanja blijft! Ik heb echt geen hekel aan dr... ze is dommig, en naief, maar ze wilt t zo graag goed doen... ( alleen dat roken!!!!!)
Ze zit over iedereen te roddelen en teschelden en niemand kan wat terug doen, want zij is zwanger en dus zielig. Zo krijg je ook geen leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:33 schreef Taurus het volgende:
Waarom wil iedereen Tanja weg hebben joh? Je gaat toch niet alle mensen waar je je aan ergert eruit stemmen?Dat wordt 'n lekker spannend programma dan..
![]()
Hmm niet helemaal eens met jou!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:34 schreef Kimske het volgende:
eens met taurus! ik hoop echt dat Tanja blijft! Ik heb echt geen hekel aan dr... ze is dommig, en naief, maar ze wilt t zo graag goed doen... ( alleen dat roken!!!!!)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whooehaaa AARSSHOT VAN INGRID!
Hummie heeft de volgende zwangere in het huis al bijna gevondenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef fantastrick het volgende:
ontbijt op bed voor menno en ingrid
Tuurlijk is ze ziek in der kop. Dat idee had ik al toen ze met het roken niet wilde stoppen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is lachwekkend, maar eigenlijk ook wel heel triest.
'Mijn zwangerschap is helemaal verpest. Ik weet nu nu wat het is. Voor mij is de aardigheid eraf'
Ik hoop dat ze haar heel goed in de gaten blijven houden na de zwangerschap. Iemand die zo op zichzelf gefixeerd is, kan die het wel opbrengen om genoeg aandacht aan een kind te geven?
BB had bij nader inzien wel een iéts minder gestoord geval mogen uitkiezen. Tanja is mentaal ernstig ziek. Dat is niet leuk meer.
Ik niet meer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef BVO het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat ze blijft..
Ik WIL ook helemaal geen 'leuke gesprekken' over het been van Rob of over het feit dat Dido oude mensen aankleed, das hardstikke saai!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:36 schreef Avenger84 het volgende:
[..]
Ze zit over iedereen te roddelen en teschelden en niemand kan wat terug doen, want zij is zwanger en dus zielig. Zo krijg je ook geen leuke gesprekken
Daar is het absoluut te laat voorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef Skaai het volgende:
Ze mogen wel eens een goede visagist inhuren om die wallen van d'r weg te werken zeg
Vele denken hetzelfdequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef Martijn31 het volgende:
Sommige mensen die kunnen geen kinderen krijgen en zij loopt alleen maar te janken van bleeehhhh het mooie is eraf...echt sodeflikker naar je moer...
Is misschien hard, maar kan echt geen greintje medelijden opwekken voor haar...
Nee hoor, ze heeft al meerdere malen en in diverse bewoordingen laten weten dat de sjeu er wat haar betreft af is. Ze heeft zelfs een keer gezegd dat het kind wat haar betreft dan "nú wel kan komen, want de lol van de zwangerschap is er toch af".quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:39 schreef OpaLing het volgende:
Rustig ademhalen fokkers!
IK denk dat Tanja bedoeld dat de lol van BB er voor haar af is, NIET de lol van de zwangerschap.
Lijkt me sterk, want dan zeg je denk ik niet, dat krijg ik nooit meer terug, lijkt BB me iets te onbelangrijk voor, klinkt echt als iets wat ze zegt over de zwangerschapquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:39 schreef OpaLing het volgende:
IK denk dat Tanja bedoeld dat de lol van BB er voor haar af is, NIET de lol van de zwangerschap.
Ik heb hem gisteren al in het quote topic gezet. De uitspraak van het jaar, echt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef schatje het volgende:
"Ik heb dat hele contract niet gelezen."
![]()
![]()
ze heeft meerdere keren gezegd dat nu haar hele zwangerschap verpest is...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:39 schreef OpaLing het volgende:
Krijgen we daar ook beelden van als ze die gaat slaanquote:
Zat ik ook al aan te denken, die krijgt de wind nog wel van voren want het was háár idee om Tanja op te geven.quote:
Dat vind ik het probleem nog niet,quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ze brengt haar kind in gevaar. Plus het is gewoon een slet alleen weet ze dat zelf niet
Het is de schuld van die neger die d'r bewzangerd heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan kun je ook net zo goed haar oma de schuld geven
Ze brengt 't kind in gevaar, ja alsof ze dat thuis niet meer doet?? IK denk dat dit tien keer beter voor dat kind is dan wanneer ze thuis gaat zitten hoor, met d'r schulden en rekeningen en 'shurendy'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:44 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat vind ik het probleem nog niet,
Dat het een botte egocentrische domme doos is voor mij reden genoeg dat ze op mag rotten.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet meer.
Dat mens is té ziek.
'Al het mooie is van me afgenomen en dat krijg ik nooit meer terug'
Hoe dúrf je dat godverdomme te zeggen. Ik walg van haar, en ik heb ook wel medelijden met haar op de een of andere manier. Maar ze moet gewoon maar gaan. Dat is beter. En dan kan BB weer BB worden in plaats van een psychobitch-bevallingsshow.
Reken daar maar wis en zeker opquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Avenger84 het volgende:
Hoelang gaat het eigk duren voordat ze eindelijk eruit loopt met al dr spullen?
Volgens mij duurt dat nog wel 6 uur
Die moet ik nog eens tegenkomenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het is de schuld van die neger die d'r bewzangerd heeft![]()
Nou, vanuit haar moeder gezien wel logisch; voor de gezondheid van Tanja én haar baby is het (misschien afgezien van de eventuele stress) beter dat ze in het huis zit denk ik. In een uitzending zei die moeder toch ook dat Tanja totaal niet voor zichzelf zorgt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, die krijgt de wind nog wel van voren want het was háár idee om Tanja op te geven.
En laten we wel wezen, het wás ook een achterlijk idee van mams, maar goed.
Duurt ongeveer 5 weken, Hummie komt pas als de baby er isquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Avenger84 het volgende:
Hoelang gaat het eigk duren voordat ze eindelijk eruit loopt met al dr spullen?
Volgens mij duurt dat nog wel 6 uur
Nee, ze heeft LETTERLIJK gezegd van de zwangerschap.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:39 schreef OpaLing het volgende:
Verbaast me helemaal niets, die uitspraak.quote:
Rob weet er alles vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Inca het volgende:
als die bladen komen 5.000 vragen
ach dat duurt een week......quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch heeft Chantal gelijk ze word voorlopig echt niet anoniem meer.
En dat ook nog wereldwijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch heeft Chantal gelijk ze word voorlopig echt niet anoniem meer.
Dat past toch niet, met die pens van d'rquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Inca het volgende:
tjonge jonge ze ken toch wel door die luik kruipen is ze der ook uit
Ja, wat een uitspraak!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dikke joint Tanja, ? Ah, dus ze blowde ook nog tijdens zwangerschap.
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Martijn31 het volgende:
Kan iemand dat been afschroeven en Rob er gruwelijk mee in elkaar bashen ?
Wat een EIKEL !!!!
Denk dat ie opslot zitquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Inca het volgende:
tjonge jonge ze ken toch wel door die luik kruipen is ze der ook uit
gewoon door douwen ff je poot tegen die dikke kont en floep weg is zequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat past toch niet, met die pens van d'r
Slaapt die niet in een caravannetje langs het BB huis?quote:
De waarheid werkt genezend.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Martijn31 het volgende:
Is voor haar te hopen dat ze niet de fok verslagen gaat lezenDan kan ze echt beter meteen op suicide watch...
Moet er alleen wel drank zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:49 schreef Skaai het volgende:
Ach, ze rook ook nog, dan kan ze net zo goed mee dronken worden
Niet half zo ziek als Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef riri het volgende:
die rob is ook ziek
Ach ja, de zwangerschap is toch verkloot...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Apie74 het volgende:
hey Tanja gaat zo een peukie opsteken denk ik.
dat is rob zijn opdracht mensen in het huis houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef riri het volgende:
die rob is ook ziek
Waarschijnlijk alle drugs die ze niet meer kon betalenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef yvonne het volgende:
Hoe komt dat kind aan die gigantische schulden?
Dat is tegenwoordig makkelijker dan je denkt hoor!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef yvonne het volgende:
ja maar het is pas d'r derde of vierde hoor!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Apie74 het volgende:
hey Tanja gaat zo een peukie opsteken denk ik.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, de zwangerschap is toch verkloot...
Die vriend is al weinig beter. Die kan geen tv kijken omdat de boel is afgesloten. Ze kijken wel eens tv in een kroeg geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef yvonne het volgende:
Wordt het daar ook saai... niet stiekum stilletjes geneukt ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Debbus het volgende:
Eindelijk horen we de slaapkamer... (dat gezeik in de tuin is nu wel genoeg)
Waarom zouden ze geld bieden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef BBscanner het volgende:
Is er al geld geboden door BB? Laat dat mens toch afvoeren!
Haar oude beroep komt boven drijven. Voor geld is ze te koop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Ripley het volgende:
Ow, dus als ze geld bieden is het opeens niet zo erg meer? Er uit fikkeren dat mens
Dat zou ík ook doen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:53 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat toen ze eens aan het liften was iedereen lachend voorbij reed.
Als moeder zijnde, wat talpa en haar moeder haar ook geflikt hebben, kan ik deze uitspraak gewoon niet begrijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, de zwangerschap is toch verkloot...
Ik weet 100% zeker dat ze voorlopig nog blijft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:53 schreef BigBro000 het volgende:
Wie denkt dat ze toch blijfT? ik zeg van wel
Nee joh, dan begint het pas.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef Martijn31 het volgende:
Echt als ze geld gaan bieden dan houdt het toch echt op hoor....als dat geen bewijs is van doorgestoken kaart wat dan...
Hoe is deze dame in godsnaam door de screening heengekomen zeg?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze kan geen eten en drinken betalen?
Ik zeg al, ik hoop dat Jeugdzorg meekijkt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze kan geen eten en drinken betalen?
Nee want dan zou ik een extra handeling moeten doen. dat is ze niet waardquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Erlangs ? Weet je dat zeker ? Niet eroverheen ?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee want dan zou ik een extra handeling moeten doen. dat is ze niet waard
Minimaal die 20.000 euro die ze aan schuld heeft denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:58 schreef BVO het volgende:
Hummie gaat Tanja straks in de DBK aardig wat geld bieden denk ik.
Meteen uit de ouderlijke macht ontzettenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef yvonne het volgende:
Ik mag hopen dat Jeugdzorg meekijkt...
Heb jij al een Dame gezien danquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
"Alles is Kut", zegt Tanja.
Dat is toch geen taal voor een dame.
Ik kreeg het idee dat ze heel graag een jongetje had gekregen en dat dáár de teleurstelling in schuilt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef yvonne het volgende:
Houdt ze eik wel van dat kindje?
Is het wel welkom???
Ze begint er toch zelf over, ik vul het alleen maar aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
-edit: ik ben ook geen Tanja fan, maar dood of ziekte toewezen is echt een grens te ver. Hou het commentaar een beetje normaal-
Vraag me af wat ze had gedaan als ze er na de bevalling achter was gekomen, teruggestopt ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ze heel graag een jongetje had gekregen en dat dáár de teleurstelling in schuilt.
Vraag me niet waarom, maar dat proefde ik er constant uit.
Toch maar niet doen, ook hier zijn grenzenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ze begint er toch zelf over, ik vul het alleen maar aan
Gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ze heel graag een jongetje had gekregen en dat dáár de teleurstelling in schuilt.
Ja, want die zitten op labiele alleenstaande moeders zonder toekomst te wachten iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef Skaai het volgende:
Ik ga een echte kerel zoeken!
Zijn haar eigen woorden toch! Ze vond de taal van Lieske niet passen bij een dame. Daarmee zegt ze dus dat ze zelf wel een dame is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Heb jij al een Dame gezien dan![]()
Jeugdzorg...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef GIJANE_NL het volgende:
Ik hoop dat ze een psychiater klaar hebben staan... Deze vrouw is niet in staat om voor haar kind te zorgen. Ze zegt wel de rekeningen te kunnen betalen maar geen eten en dat boeit er niet.
Ze denkt totaal niet aan haar kind alleen maar aan derzelf. Ze heeft zeker nu al 5 of meer shaggies op. Terwijl ze lieske bechuldigt van egoistisch zijn is zij de grootste egoist.
Ze vind dat alles verpest heeft en geen zin meerin de bevalling, nou sorry hoor slaat helemaal nergens op. Ze krijgt verdomme een kind !!!! Ze zouden het kind moeten beschermen voor de moeder ...
de ideale vrouwquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, want die zitten op labiele alleenstaande moeders zonder toekomst te wachten idd
want ze kan nu wel een vaderfiguur gebruiken zegt ze er ook nog bijquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef yvonne het volgende:
God, ze gaat een echte vent zoeken, een met ballen, leuk voor die vader van het kindje
Ballen als in geld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
"Ik ga me snel een echte kerel opzoeken", zegt Tanja. "Een vent met ballen".
Dan nog!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moeders bashen kan wel? De kans is veel groter dat het kind een ziekte heeft terwijl ze rookt, dan dat ze niet rookt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, want die zitten op labiele alleenstaande moeders zonder toekomst te wachten idd
Surunununundy of hoe die gast ook heet heefte en ex met 2 kinderen, gaat het daar misschien over?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef Copycat het volgende:
Hoorde ik haar nu net iets zeggen over een stiefdochter?
Ik ook CC, denk hetzelfdequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit gaat wel een beetje verder als datquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef BigBro000 het volgende:
ik denk dat ze haar helemaal onzeker proberen te maken zodat ze de beslissing uitsteld. zwangerschaps depressie is bekend fenomeen. misschien gooien ze het daar op.
Ja, vatte ik ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef Copycat het volgende:
Hoorde ik haar nu net iets zeggen over een stiefdochter?
Je denkt toch niet dat ik het daarom begrijp danwel goedkeur?quote:
Was eik meer een "moeder"overpeinzing van mezelfquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik het daarom begrijp danwel goedkeur?
Rare Vonne...
Ik zeg ook: Jeugdzorg. (Niet voor jou, hè)
idd, tot in je nek toe in de schulden zitten en niet aan BB meedoen voor het geld....hahahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:05 schreef Avenger84 het volgende:
Tanja zegt: het gaat me niet om het geld
tuurlijk
in de vorm van een geheime opdrachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kijken hoeveel geld nodig is om de bitch te houden...
Helemaal klaar voor het moederschap.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
want ze kan nu wel een vaderfiguur gebruiken zegt ze er ook nog bij![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef Martijn31 het volgende:
Chantal, Rob en Tanja, ga lekker ergens een trio bouwen maar overal behalve IN het BB huis...
Alledrie OPZOUTEN
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
in de vorm van een geheime opdracht
als ze tot een week na de bevalling blijft 10.000 euro ofozo
Ik ben extra hard naar huis gefietst, en vannacht veel te lang wakker geblevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef Kimske het volgende:
Sjit man, ik wil me hond uit laten! maar wil dit niet missen...
rennenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef Kimske het volgende:
Laat 'm onder de douche pissen, net als Joostquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef Kimske het volgende:
Wel lekker duidelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef lambrusco_bianco het volgende:
menno boeit helemaal niets... interesseert zich echt voor niemand... Menno heeft slechts 1 interesse: geld
Wat is er mis met Dido`s lachjequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:11 schreef Jane het volgende:
"Iedereen vindt Dido leuk"
En dan die walgelijke lach van Dido.
Helemaal mee eens...en alsof dat van dat geld zomaar kan...wordt gezellig, elke dag een andere bewoner die zegt " hey De Mol luister, nu 10000 Euro of ik ga weg"quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het gezeik niet meer aanhoren. Zodra Tanja de E van "exit" had uitgesproken hadden ze haar al moeten gaan helpen met het pakken van de koffers
Behalve Janequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:11 schreef Jane het volgende:
"Iedereen vindt Dido leuk"
En dan die walgelijke lach van Dido.
Jaaaaaa, de FOK!regels in het huis, ban(exit) aanvraag is er een krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het gezeik niet meer aanhoren. Zodra Tanja de E van "exit" had uitgesproken hadden ze haar al moeten gaan helpen met het pakken van de koffers
Ik zou het leuk vinden als ze tegen alle verwachtingen in BB wint, en dan kan ze fijn haar rekeningen betalen enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik betwijfel dat. Maar goed, wat dan nog?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef lambrusco_bianco het volgende:
menno boeit helemaal niets... interesseert zich echt voor niemand... Menno heeft slechts 1 interesse: geld
Keep on dreaming....volgens mij wil jij niets liever als de vader van haar kindje zijn...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk van als ze tegen alle verwachtingen in BB wint, en dan kan ze fijn haar rekeningen betalen enzo![]()
Ik begrijp haar woede heel goed. Ben het daar mee eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na ruim 2 weken fok posten, haal ik die wijzigen en quoten knoppen nog steeds door elkaar. Uit het bovenstaande bericht, heb ik dus een taalfout gehaaldquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als ze tegen alle verwachtingen in BB wint, en dan kan ze fijn haar rekeningen betalen enzo![]()
Goede vraag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Inca het volgende:
doet die dido wel eens wat in het huis?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Keep on dreaming....volgens mij wil jij niets liever als de vader van haar kindje zijn...
Nee naar de wcquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef lillymoon het volgende:
Is ze nu de DBK??
Als je je hele zwangerschap openstelt in zo'n programma kan je dat verwachten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik begrijp haar woede heel goed. Ben het daar mee eens.
Zoals ik ergens anders al schreef, het mooiste moment van mijn bevalling was het moment dat ik te horen kreeg dat ik een meisje kreeg.
Je kiest niet voor niets om het niet te willen weten.
BB is nu echt te ver gegaan in mijn ogen en ik hoop (maar betwijfel het) dat Tanje opstapt.
ze had al lang moeten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |