Nou, vanuit haar moeder gezien wel logisch; voor de gezondheid van Tanja én haar baby is het (misschien afgezien van de eventuele stress) beter dat ze in het huis zit denk ik. In een uitzending zei die moeder toch ook dat Tanja totaal niet voor zichzelf zorgt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, die krijgt de wind nog wel van voren want het was háár idee om Tanja op te geven.
En laten we wel wezen, het wás ook een achterlijk idee van mams, maar goed.
Duurt ongeveer 5 weken, Hummie komt pas als de baby er isquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Avenger84 het volgende:
Hoelang gaat het eigk duren voordat ze eindelijk eruit loopt met al dr spullen?
Volgens mij duurt dat nog wel 6 uur
Nee, ze heeft LETTERLIJK gezegd van de zwangerschap.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:39 schreef OpaLing het volgende:
Rustig ademhalen fokkers!
IK denk dat Tanja bedoeld dat de lol van BB er voor haar af is, NIET de lol van de zwangerschap.
Verbaast me helemaal niets, die uitspraak.quote:
Rob weet er alles vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Inca het volgende:
als die bladen komen 5.000 vragen
ach dat duurt een week......quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch heeft Chantal gelijk ze word voorlopig echt niet anoniem meer.
En dat ook nog wereldwijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch heeft Chantal gelijk ze word voorlopig echt niet anoniem meer.
Dat past toch niet, met die pens van d'rquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Inca het volgende:
tjonge jonge ze ken toch wel door die luik kruipen is ze der ook uit
Ja, wat een uitspraak!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dikke joint Tanja, ? Ah, dus ze blowde ook nog tijdens zwangerschap.
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Martijn31 het volgende:
Kan iemand dat been afschroeven en Rob er gruwelijk mee in elkaar bashen ?
Wat een EIKEL !!!!
Denk dat ie opslot zitquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Inca het volgende:
tjonge jonge ze ken toch wel door die luik kruipen is ze der ook uit
gewoon door douwen ff je poot tegen die dikke kont en floep weg is zequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat past toch niet, met die pens van d'r
Slaapt die niet in een caravannetje langs het BB huis?quote:
De waarheid werkt genezend.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Martijn31 het volgende:
Is voor haar te hopen dat ze niet de fok verslagen gaat lezenDan kan ze echt beter meteen op suicide watch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |