Behalve Janequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:11 schreef Jane het volgende:
"Iedereen vindt Dido leuk"
En dan die walgelijke lach van Dido.
Jaaaaaa, de FOK!regels in het huis, ban(exit) aanvraag is er een krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het gezeik niet meer aanhoren. Zodra Tanja de E van "exit" had uitgesproken hadden ze haar al moeten gaan helpen met het pakken van de koffers
Ik zou het leuk vinden als ze tegen alle verwachtingen in BB wint, en dan kan ze fijn haar rekeningen betalen enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het gezeik niet meer aanhoren. Zodra Tanja de E van "exit" had uitgesproken hadden ze haar al moeten gaan helpen met het pakken van de koffers
Ik betwijfel dat. Maar goed, wat dan nog?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef lambrusco_bianco het volgende:
menno boeit helemaal niets... interesseert zich echt voor niemand... Menno heeft slechts 1 interesse: geld
Keep on dreaming....volgens mij wil jij niets liever als de vader van haar kindje zijn...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk van als ze tegen alle verwachtingen in BB wint, en dan kan ze fijn haar rekeningen betalen enzo![]()
Ik begrijp haar woede heel goed. Ben het daar mee eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ze heel graag een jongetje had gekregen en dat dáár de teleurstelling in schuilt.
Vraag me niet waarom, maar dat proefde ik er constant uit.
Na ruim 2 weken fok posten, haal ik die wijzigen en quoten knoppen nog steeds door elkaar. Uit het bovenstaande bericht, heb ik dus een taalfout gehaaldquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als ze tegen alle verwachtingen in BB wint, en dan kan ze fijn haar rekeningen betalen enzo![]()
Goede vraag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Inca het volgende:
doet die dido wel eens wat in het huis?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Keep on dreaming....volgens mij wil jij niets liever als de vader van haar kindje zijn...
Nee naar de wcquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef lillymoon het volgende:
Is ze nu de DBK??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |