Waarschijnlijk alle drugs die ze niet meer kon betalenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef yvonne het volgende:
Hoe komt dat kind aan die gigantische schulden?
Dat is tegenwoordig makkelijker dan je denkt hoor!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef yvonne het volgende:
ja maar het is pas d'r derde of vierde hoor!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Apie74 het volgende:
hey Tanja gaat zo een peukie opsteken denk ik.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, de zwangerschap is toch verkloot...
Die vriend is al weinig beter. Die kan geen tv kijken omdat de boel is afgesloten. Ze kijken wel eens tv in een kroeg geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef yvonne het volgende:
Wordt het daar ook saai... niet stiekum stilletjes geneukt ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Debbus het volgende:
Eindelijk horen we de slaapkamer... (dat gezeik in de tuin is nu wel genoeg)
Waarom zouden ze geld bieden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef BBscanner het volgende:
Is er al geld geboden door BB? Laat dat mens toch afvoeren!
Haar oude beroep komt boven drijven. Voor geld is ze te koop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Ripley het volgende:
Ow, dus als ze geld bieden is het opeens niet zo erg meer? Er uit fikkeren dat mens
Dat zou ík ook doen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:53 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat toen ze eens aan het liften was iedereen lachend voorbij reed.
Als moeder zijnde, wat talpa en haar moeder haar ook geflikt hebben, kan ik deze uitspraak gewoon niet begrijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, de zwangerschap is toch verkloot...
Ik weet 100% zeker dat ze voorlopig nog blijft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:53 schreef BigBro000 het volgende:
Wie denkt dat ze toch blijfT? ik zeg van wel
Nee joh, dan begint het pas.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef Martijn31 het volgende:
Echt als ze geld gaan bieden dan houdt het toch echt op hoor....als dat geen bewijs is van doorgestoken kaart wat dan...
Hoe is deze dame in godsnaam door de screening heengekomen zeg?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze kan geen eten en drinken betalen?
Ik zeg al, ik hoop dat Jeugdzorg meekijkt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze kan geen eten en drinken betalen?
Nee want dan zou ik een extra handeling moeten doen. dat is ze niet waardquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Erlangs ? Weet je dat zeker ? Niet eroverheen ?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee want dan zou ik een extra handeling moeten doen. dat is ze niet waard
Minimaal die 20.000 euro die ze aan schuld heeft denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:58 schreef BVO het volgende:
Hummie gaat Tanja straks in de DBK aardig wat geld bieden denk ik.
Meteen uit de ouderlijke macht ontzettenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:55 schreef yvonne het volgende:
Ik mag hopen dat Jeugdzorg meekijkt...
Heb jij al een Dame gezien danquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
"Alles is Kut", zegt Tanja.
Dat is toch geen taal voor een dame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |