Waarschijnlijk alle drugs die ze niet meer kon betalenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef yvonne het volgende:
Hoe komt dat kind aan die gigantische schulden?
Dat is tegenwoordig makkelijker dan je denkt hoor!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef yvonne het volgende:
ja maar het is pas d'r derde of vierde hoor!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Apie74 het volgende:
hey Tanja gaat zo een peukie opsteken denk ik.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, de zwangerschap is toch verkloot...
Die vriend is al weinig beter. Die kan geen tv kijken omdat de boel is afgesloten. Ze kijken wel eens tv in een kroeg geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef yvonne het volgende:
Wordt het daar ook saai... niet stiekum stilletjes geneukt ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Debbus het volgende:
Eindelijk horen we de slaapkamer... (dat gezeik in de tuin is nu wel genoeg)
Waarom zouden ze geld bieden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef BBscanner het volgende:
Is er al geld geboden door BB? Laat dat mens toch afvoeren!
Haar oude beroep komt boven drijven. Voor geld is ze te koop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Ripley het volgende:
Ow, dus als ze geld bieden is het opeens niet zo erg meer? Er uit fikkeren dat mens
Dat zou ík ook doen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:53 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat toen ze eens aan het liften was iedereen lachend voorbij reed.
Als moeder zijnde, wat talpa en haar moeder haar ook geflikt hebben, kan ik deze uitspraak gewoon niet begrijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, de zwangerschap is toch verkloot...
Ik weet 100% zeker dat ze voorlopig nog blijft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:53 schreef BigBro000 het volgende:
Wie denkt dat ze toch blijfT? ik zeg van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |