Van hun slechte vind ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:30 schreef Debbus het volgende:
Ingrid en Menno laten zich van hun beste kant zien
Ej daar is Hummie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef yvonne het volgende:
Kunnen ze kappen met haar om te lullen
Word waarschijnlijk een zwarte versie van haar moeder dus jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
"Al zou het hardstikke lelijk zijn, dan hou ik er nog steeds van"
Kan nie anders dan een lelijk kind worden![]()
Ik snap niet dat die nono's uit ervaring weten dat het totaal niet op prijs gesteld wordt, dat continu proberne over te halen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Chantal en Rob moeten hun bek houden![]()
Whehehequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Chantal doen nog een poging. De anderen hebben zoiets van: "Tanja, wie was dat ook alweer?"
[afbeelding]
Het is lachwekkend, maar eigenlijk ook wel heel triest.quote:
Totdat blijkt dat het een jongen isquote:
Ze brengt haar kind in gevaar. Plus het is gewoon een slet alleen weet ze dat zelf nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:33 schreef Taurus het volgende:
Waarom wil iedereen Tanja weg hebben joh? Je gaat toch niet alle mensen waar je je aan ergert eruit stemmen?Dat wordt 'n lekker spannend programma dan..
![]()
Please, enige aan wie ze denkt is aan zichzelf, dat bewijst ze echt met alles wat ze zegt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:34 schreef Kimske het volgende:
eens met taurus! ik hoop echt dat Tanja blijft! Ik heb echt geen hekel aan dr... ze is dommig, en naief, maar ze wilt t zo graag goed doen... ( alleen dat roken!!!!!)
Ze zit over iedereen te roddelen en teschelden en niemand kan wat terug doen, want zij is zwanger en dus zielig. Zo krijg je ook geen leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:33 schreef Taurus het volgende:
Waarom wil iedereen Tanja weg hebben joh? Je gaat toch niet alle mensen waar je je aan ergert eruit stemmen?Dat wordt 'n lekker spannend programma dan..
![]()
Hmm niet helemaal eens met jou!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:34 schreef Kimske het volgende:
eens met taurus! ik hoop echt dat Tanja blijft! Ik heb echt geen hekel aan dr... ze is dommig, en naief, maar ze wilt t zo graag goed doen... ( alleen dat roken!!!!!)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whooehaaa AARSSHOT VAN INGRID!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |