Hummie heeft de volgende zwangere in het huis al bijna gevondenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef fantastrick het volgende:
ontbijt op bed voor menno en ingrid
Tuurlijk is ze ziek in der kop. Dat idee had ik al toen ze met het roken niet wilde stoppen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is lachwekkend, maar eigenlijk ook wel heel triest.
'Mijn zwangerschap is helemaal verpest. Ik weet nu nu wat het is. Voor mij is de aardigheid eraf'
Ik hoop dat ze haar heel goed in de gaten blijven houden na de zwangerschap. Iemand die zo op zichzelf gefixeerd is, kan die het wel opbrengen om genoeg aandacht aan een kind te geven?
BB had bij nader inzien wel een iéts minder gestoord geval mogen uitkiezen. Tanja is mentaal ernstig ziek. Dat is niet leuk meer.
Ik niet meer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef BVO het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat ze blijft..
Ik WIL ook helemaal geen 'leuke gesprekken' over het been van Rob of over het feit dat Dido oude mensen aankleed, das hardstikke saai!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:36 schreef Avenger84 het volgende:
[..]
Ze zit over iedereen te roddelen en teschelden en niemand kan wat terug doen, want zij is zwanger en dus zielig. Zo krijg je ook geen leuke gesprekken
Daar is het absoluut te laat voorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef Skaai het volgende:
Ze mogen wel eens een goede visagist inhuren om die wallen van d'r weg te werken zeg
Vele denken hetzelfdequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef Martijn31 het volgende:
Sommige mensen die kunnen geen kinderen krijgen en zij loopt alleen maar te janken van bleeehhhh het mooie is eraf...echt sodeflikker naar je moer...
Is misschien hard, maar kan echt geen greintje medelijden opwekken voor haar...
Nee hoor, ze heeft al meerdere malen en in diverse bewoordingen laten weten dat de sjeu er wat haar betreft af is. Ze heeft zelfs een keer gezegd dat het kind wat haar betreft dan "nú wel kan komen, want de lol van de zwangerschap is er toch af".quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:39 schreef OpaLing het volgende:
Rustig ademhalen fokkers!
IK denk dat Tanja bedoeld dat de lol van BB er voor haar af is, NIET de lol van de zwangerschap.
Lijkt me sterk, want dan zeg je denk ik niet, dat krijg ik nooit meer terug, lijkt BB me iets te onbelangrijk voor, klinkt echt als iets wat ze zegt over de zwangerschapquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:39 schreef OpaLing het volgende:
Rustig ademhalen fokkers!
IK denk dat Tanja bedoeld dat de lol van BB er voor haar af is, NIET de lol van de zwangerschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |