Geeft niet. Jij hebt weer andere sterke punten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
20.000 schuld... Tja... dan wordt ineens heel veel duidelijk.
En je denkt dat de rest geen schulden heeft?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Dido zit er om haar boobs te financieren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
En je denkt dat de rest geen schulden heeft?
Echt waar? Meen je dat? Goh, dank je.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Geeft niet. Jij hebt weer andere sterke punten.
Dit moet cynisch bedoeld zijn toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:06 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn, wat menselijke warmte en begrip voor Tanja, van Dido en Ingrid
Die zou ze toch niet nemenquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Dido zit er om haar boobs te financieren.
Als ze haar een schuldsannering aanbieden zal ze wel blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:05 schreef golfer het volgende:
100.000 euro kan Tanja nog wel over de streep trekken en BB gaat haar nog wel helpen daarmee.
Je vergeet "Wat leuk om te horen!!!!!".quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar? Meen je dat? Goh, dank je.
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
En je denkt dat de rest geen schulden heeft?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar? Meen je dat? Goh, dank je.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:05 schreef remlof het volgende:
er van uitgaande dat ze haar contract gelezen en begrepen heeft
Als je de streams volgt weet je dat ze dat beslist NIET wil.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Dido zit er om haar boobs te financieren.
Nee Scanman, dit meen ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit moet cynisch bedoeld zijn toch?
In de jacuzzi heb ik haar toch echt horen zeggen dat ze heel graag een vergroting wil.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Die zou ze toch niet nemen(of is dat het spel)
Kolére, is dat Tanja's schuld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me erg sterk, aangezien ze vanmiddag zéér stellig was tegen Nathalie dat ze dat NOOIT zou doen en dat Nat (die er wél over denkt) het ook beslist niet moet doen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:09 schreef Rica het volgende:
[..]
In de jacuzzi heb ik haar toch echt horen zeggen dat ze heel graag een vergroting wil.
Waarschijnlijk had ze alleen geld voor de nosejob.
precies..niet bb vertelde het haar, maar haar moederquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:08 schreef Zapje het volgende:
BB is niet buiten haar boekje gegaan...........ze heeft het toch aan haar moeder gevraagd....BB heeft niet tegen Tanja gezegd dat het een meisje is....en Tanja heeft haar goedkeuring gegeven in het contract......dat Nederland het mocht weten.........ze heeft geen poot om op te staan
Hou............ eens.............. op........... met.......... die......... vervelende............ puntjes..............quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:08 schreef Zapje het volgende:
BB is niet buiten haar boekje gegaan...........ze heeft het toch aan haar moeder gevraagd....BB heeft niet tegen Tanja gezegd dat het een meisje is....en Tanja heeft haar goedkeuring gegeven in het contract......dat Nederland het mocht weten.........ze heeft geen poot om op te staan
In de eerste week zat ze met Ingrid, Menno en nog iemand (dacht Rikkert) in de jacuzzi en naar aanleiding van Ingrids implantaten heeft ze heel duidelijk gezegd dat ze het zelf ook wilde. 100% zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk, aangezien ze vanmiddag zéér stellig was tegen Nathalie dat ze dat NOOIT zou doen en dat Nat (die er wél over denkt) het ook beslist niet moet doen!
Dan lult die dus ook zomaar een eind in de ruimte blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:13 schreef Rica het volgende:
[..]
In de eerste week zat ze met Ingrid, Menno en nog iemand (dacht Rikkert) in de jacuzzi en naar aanleiding van Ingrids implantaten heeft ze heel duidelijk gezegd dat ze het zelf ook wilde.
Die had ze dus gegeven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:15 schreef riri het volgende:
Mag zo iemand die zo'n echo uitvoert het eigenlijk wel zo aan anderen vertellen?
Moet die daar geen toestemming voor hebben van de ouder?
Dat zal wel in het contract hebben gestaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:15 schreef riri het volgende:
Mag zo iemand die zo'n echo uitvoert het eigenlijk wel zo aan anderen vertellen?
Moet die daar geen toestemming voor hebben van de ouder?
Daar gaat iemand een leuk huisje van bouwen op de Antillen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Dat heeft Rikkert al gezegd en Dido ook net nog... Maar dat is absoluut niet belangrijk volgens Tanja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:16 schreef Bluezz het volgende:
Waarom zegt niemand tegen haar, OKE. Jammer dat je weet dat het een meisje wordt. Maarrrrrr... weet je wel hoe leuk het is om een gezond levend meisje te krijgen. Kom op zeg. Blijf er niet in hangen, en zie het positief.
Moet hier niet een apart topic voor geopend wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tanja 20.000 schuld... Die 'vader van het kindje' is afgesloten en kan dus geen tv meer kijken....
Gaat niet al te best daar.
Fuck, ik luister ook al niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:18 schreef Uiruru het volgende:
Dat heeft Rikkert al gezegd en Dido ook net nog... Maar dat is absoluut niet belangrijk volgens Tanja.
Ze hinkt nog op Robs been.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:20 schreef Uiruru het volgende:
WAt gaat ze nou doen? Ze is er al uit zegt ze... Maar of ze nou thuis zit of in BB dat maakt ook niet uit.
Nee joh Tanja die er aan zou denken dat er een levend wezen in haar zit die nu al LIEFDE en ZORG nodig heeft, en niet een kinderkamer enzovoortsquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:18 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Dat heeft Rikkert al gezegd en Dido ook net nog... Maar dat is absoluut niet belangrijk volgens Tanja.
en de moeder van Tanja wil ook niet meer met die gast praten...........er is veel aan de hand dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tanja 20.000 schuld... Die 'vader van het kindje' is afgesloten en kan dus geen tv meer kijken....
Gaat niet al te best daar.
Aandachtstrekker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:22 schreef Jane het volgende:
Tanja: Als ik morgen weer thuis ben...
Iemand?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:20 schreef Rica het volgende:
Weten ze eigenlijk van elkaar wie-wie genomineerd heeft?
Geloof het inmiddels wel. Iig kon Menno haarfijn vertellen dat als hijzelf Rikkert had genomineerd, dat hij dan niet 'op de bank' had gezeten, omdat Rikkert dan 2 stemmen had gehad en hij maar 1.quote:
Ok tnx.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ze weten het alleen van Nathalie, want die was stout.
Het is wel ineens bijna half 4quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:25 schreef Bluezz het volgende:
Is dit een herhaling of nog steeds live
'Maar zag je ook Dido, op het moment dat Tanja ff wegliep...quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:26 schreef Jane het volgende:
Ironisch genoeg is dit wel het leukste onderonsje 'met de meiden' die ik Tanja heb zien hebben.
Zit precies hetzelfde te denken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:26 schreef Jane het volgende:
Ironisch genoeg is dit wel het leukste onderonsje 'met de meiden' die ik Tanja heb zien hebben.
Een beetje???quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tanja begint een beetje door te draaien geloof ik...
Nee, wat deed ze?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
'Maar zag je ook Dido, op het moment dat Tanja ff wegliep...
Ja. Fluisterde ze nou iets? Ik verstond het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
'Maar zag je ook Dido, op het moment dat Tanja ff wegliep...
Ja, maar we weten nu al dat ze oprot, maar dat hadden we eigenlijk al zien aan komen toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Een beetje???![]()
Die is echt van de wereld!!!
Geen flauw idee waar ze zit op het moment.
Naast het shaggie zou een haal aan het pijpje ook wel lekker zijn.
Moet zo iemand niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden???
Dat kindje loopt vanaf dag een met een stigma rond.
![]()
je word paranoidequote:Op vrijdag 9 september 2005 03:34 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom is Ingrid zo huiverig over de toiletcamera???
Verdacht...
Misschien heeft Ingrid wel iets "lekkers" mee naar binnen gesmokkeld!!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:36 schreef Jane het volgende:
Is Tanja aan het inpakken?
Ingrid en de toilet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:34 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom is Ingrid zo huiverig over de toiletcamera???
Verdacht...
nou laat haar maar gaan, ik word erg boos over hij zij met haar ongeboren kind omgaat. liever gezegd hoe ze er niet mee omgaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:57 schreef Dynabite het volgende:
Tanja gaat morgen naar huis zegt ze. (we zullen zien)
Hhaha Thanks..quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank MissHobje
Blijven posten wat ze zeggen he
Ik hoop het echt.. heb een mega hekel ana haar gekregen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:22 schreef Digi23 het volgende:
Wat denken jullie? Zal ze echt weg gaan.. Ik denk zelf van wel
Feit is natuurlijk wel dat de meeste stabiele zwangere vrouwen nooit in dat huis waren gaan zitten of in ieder geval een waterdicht contract hadden laten maken, maar op zo'n manier dat het nooit interessant voor Big Brother zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:20 schreef Zapje het volgende:
de meesten zijn het er over eens....dat ze beter een andere zwangere vrouw hadden moeten kiezen.....dan zo'n labiel persoon.....tis natuurlijk erg triest.....maar Tanja is niet het prototype van een droomzwangerschap...................
Ze wil ongetwijfeld echt naar huis, ware het niet dat Meneer de Mol genoeg geld heeft om haar op andere gedachten te brengen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:22 schreef Digi23 het volgende:
Wat denken jullie? Zal ze echt weg gaan.. Ik denk zelf van wel
nou, dat valtook wel weer mee, hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:19 schreef Coos het volgende:
Het toekomstige kindje houdt de gemoederen wel bezig op dit moment.
m.a.w. Tanja wordt helemaal "afgebroken" door haar m.n. mede bewoonsters.
Ik heb het wegens zonneschijn niet echt gevolgd maar ik kan mij de onderonsjes tussen Tanja en Chantal nog voor de geest halen. chantal is nu alleen maar negatief over haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dat valtook wel weer mee, hoor.
ze snappen haar argumenten, haar gevoel niet, maar zien wel dat ze echt verdrietig is en dat iedereen anders reageert.
ik vind dit niet roddelen, maar gewoon proberen te begrijpen waarom ze reageert, en wat zij zouden doen in zo'n situatie.
en waar de een wat minder begrip heeft (Lieske bv) is er wel een ander die daar weer wat tegenover stelt, wat de ander dan weer wat milder maakt.
ze hopen allemaal toch echt dat ze niet weggaat, maar als ze echt niet meer happy is, dat ze dan beter kan gaan, want juist die laatste weken vanje zwangerschap moeten toch leuk zijn.
Lieske en Roel denken dat ze zich nu pas realiseert wat het opgeven van je privacy inhoudt.
Ja maar die moeder heeft dat waarschijnlijk gedaan omdat de situatie dusdanig slecht voor was op het moment dat dit de enigste positieve mogelijkheid voor je is. En een moeder doet dat niet zomaar. Waarschijnlijk had die moeder ook niet de mogelijkheid haar volkomen te kunnen steunen. Eigenlijk diep triest dusquote:
Luister jij naar een ander gesprek of zo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het wegens zonneschijn niet echt gevolgd maar ik kan mij de onderonsjes tussen Tanja en Chantal nog voor de geest halen. chantal is nu alleen maar negatief over haar.
Vijf minuten terug op stream 2.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:33 schreef Day het volgende:
[..]
Luister jij naar een ander gesprek of zo?![]()
Dat lijkt me wel een goeie omschrijving.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:33 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja maar die moeder heeft dat waarschijnlijk gedaan omdat de situatie dusdanig slecht voor was op het moment dat dit de enigste positieve mogelijkheid voor je is. En een moeder doet dat niet zomaar. Waarschijnlijk had die moeder ook niet de mogelijkheid haar volkomen te kunnen steunen. Eigenlijk diep triest dus
ik vind van niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het wegens zonneschijn niet echt gevolgd maar ik kan mij de onderonsjes tussen Tanja en Chantal nog voor de geest halen. chantal is nu alleen maar negatief over haar.
Dat is ook wat ik gehoord hebtquote:Op vrijdag 9 september 2005 04:37 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind van niet.
ze heeft met haar te doen, noemt deze boosheid een momentopname, wilt dat ze er nog over nadenkt, 2 dagen, dat ze er dan ms heel anders overdenkt, dat haar geloof een rol speelt, dat de hele zwangerschap en thuissituatie nu niet bepaald ideaal verloopt, en dat daarom dit ws extra hard aankomt.
sorry ik hoor geen roddelende negatieve Chantal dit keer.
en ook de anderen niet, ze proberen het juist te begrijpen door het af te zetten tegen hun eigen handelen in bepaalde situaties en ms zelfs die situatie van Tanja.
is idd zo.....en Tanja heeft ook gezegd dat ze er spijt van krijgt....als ze er uit gaat...en laten we eerlijk zijn....Tanja is nu wel boos op BB...maar ze heeft geen poot om op te staan.....BB is niet buiten het boekje gegaan............quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:42 schreef wickie het volgende:
Er word wijs gepraat op dit moment, ze hebben precies door wat er gaat gebeuren. dit is geen roddelen, tanja gaat echt verschrikkelijke laatste weken van haar zwangerschap beleven als ze er nu uitstapt. qua media en qua huissituatie. ik hoop dat ze dit morgen ook tegen haar vertellen
Roel, mijn held, je bent zelfs gevoelig voor de verborgen intensies van andere mensenquote:Roel zegt, dat ze dat slechts aangrijpt om dat ze haar gevoelens niet goed kan verwoorden en dat ze gewoon naar huis wilt, al de hele tijd.
Chantal kan idd snel switchen bij mensen kwa gevoel...............quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:47 schreef Stereotomy het volgende:
Anders dan Milagro denk ik dat Chantal *wel* een dubbele agenda heeft. Negatief van binnen, maar positief tegen anderen wanneer de situatie daarom vraagt. Akelig mens.
ik zeg niet dat ze geen dubbele agenda heeft gehad, daar ben ik dacht ik wel duidelijk in geweest met dat gedoe rond Lieske.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:47 schreef Stereotomy het volgende:
Anders dan Milagro denk ik dat Chantal *wel* een dubbele agenda heeft. Negatief van binnen, maar positief tegen anderen wanneer de situatie daarom vraagt. Akelig mens.
Ach kom op, dat zegt ze toch niet, johquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:02 schreef MissHobje het volgende:
Had Tanja eerder niet gezegd dat ze het totaal niet voor het geld deed ??
En nu dan in eens wel.. dat zou de enige reden zijn zegt ze..
Ook vaag en snel om dan.
ze is inderdaad een zeikwijf, maar ze vlucht gewoon weg voor alles.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:06 schreef MissHobje het volgende:
sorry hoor.. maar wat een zeikwijf..
Lezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach kom op, dat zegt ze toch niet, joh
Ze zegt, dat ALS ze zou blijven dat de enige reden die er nu nog over zou zijn die ze kan verzinnen, die 50 euro per dag is, en evt. het prijzengeld, maar dat ze dat dus niet doet, omdat ze daar te trots voor is, en dat ze dus echt weg gaat.
De lol, in BB dus, is er echt vanaf, thuis kan ze er nog wat van maken, ze weet dat het een meisje is, kan ze zich richten daarop, spulletjes kopen, waardoor dat kutgevoel ws wel weer verdwijnt, in huis kan ze niets, en blijft ze zich daarop focussen.
ik denk dat er wel meerderen zijn die dat wel willen doen.....maar denk ook dat er niet velen tot haar door zullen dringen...............ze is nu erg verward, labiel en negatief..........quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:11 schreef wickie het volgende:
Ze is echt alleen maar bezig met materalistische zaken, ik zou nu zo graag een hartig woordje met haar doen
Die jongen heeft geen inlevingsvermogen, dat kwam uit het gesprek over het begrijpen van zwangere vrouwen wel naar voren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:17 schreef Zapje het volgende:
Roel komt dichterbij...................maar of ie het red..............moeilijk
Omdat hij het ook wil begrijpen.. enne dit is een interessant geval voor hem kwa psycho voerquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:17 schreef Dimmie het volgende:
Waarom gaat Roel nou proberen om begrip voor haar op te brengen en waarom prijst ie haar voor moedige beslissingen, terwijl ie een uur geleden nog "ze spoort niet" zei...
Ik luister blijkbaar naar een hele andere stream dan jullie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lezen
Dat zei ze eerder wel.. en nu zegt ze het op deze manier dat ze er te trots voor is.. maar dat het wel dan de enige reden is.
Let maar op.. ene moment zegt ze iets totaal tegenovergesteld aan het andere..
gebeurde al vaker.
101% eensch isquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat hij het ook wil begrijpen.. enne dit is een interessant geval voor hem kwa psycho voer![]()
Hij wil gewoon een poging doen omdat ie een goeie jongen is
Denk ik niet. Denk dat het is zoals het iets eerder gezegd is, dat ze nu iets substantieels heeft om over te klagen, maar dat dit in feite al die (vanaf het begin!!) in stilte opgekropte dagen is van het niet weten wat ze met de zwangerschap moet, niet weten wat er na de zwangerschap gebeurd, of de vader het kindje wel wil hebben, hoe ze rond moet komen e.d.quote:Ik krijg niet het idee dat die hele zwangerschap haar niet meer boeit, maar wel dat ze hem niet meer wilt uidragen in BB, omdat BB haar verrassing heeft weggenomen, en dat alles, echo's , kinderkamer, door hun geregeld, een bijsmaak gekregen heeft.
NEEquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:24 schreef MissHobje het volgende:
Succes net je scriptie.. pff![]()
uurtje pitten knap je misschien nog net van op ??
gewelidg hequote:
Juist wel.. tis heel erg dat ze zo denkt hoor..quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:30 schreef wickie het volgende:
Niemand schijnt zich druk te maken over de binding moeder/dochter wat voor mij toch het fundament van een goede ontwikkeling en jeugd is. En die binding is heel belangrijk voor de moeder tijdens de zwangerschap omdat afstotingsgevoel erg groot kan zijn.
Dat sluit allemaal niet uit wat ik schreef net.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk ik niet. Denk dat het is zoals het iets eerder gezegd is, dat ze nu iets substantieels heeft om over te klagen, maar dat dit in feite al die (vanaf het begin!!) in stilte opgekropte dagen is van het niet weten wat ze met de zwangerschap moet, niet weten wat er na de zwangerschap gebeurd, of de vader het kindje wel wil hebben, hoe ze rond moet komen e.d.
Mensen die depressief zijn, zijn het liefst thuis. Maar of dat ook daadwerkelijk beter is voor ze? Maakt het hun meer happy? Lopen de hele dag in pyjama rond, eten cornflakes, e.d. "Tanja zorgt niet goed voor zichzelf".
Nee, Tanja is in een ontkenningsfase.
En ik ook, want ik moet over een fokking 3 uur een scriptie inleveren.
Ja maar zeg dat dan tegen haar, ik denk dat dat nu het belangrijkste is om te zeggen en goed duidelijk te makenquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Juist wel.. tis heel erg dat ze zo denkt hoor..
lijkt me niet goed voor het babytje.
En Roel beseft dat zeker net als de andere bewoners.. en heel nederland..
dat gevoel heb ik ook............tis nu minder belangrijk, omdat de verrassing weg is............ik snap haar echt niet...............maarjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:33 schreef wickie het volgende:
het lijkt alsof ze haar kind nu al aan het afstoten is
Rikkert ook wel hoor..................quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk overigens - om weer eens iets positiefs over Roel te zeggen- dat Roel een van de weinige mensen is in het huis, samen met Menno wellicht, die echt, echt, echt andere mensen willen helpen. Dat MERK je gewoon aan een gesprek als dit, om half zes in de morgen, dat hij echt wil BEGRIJPEN wat er met Tanja is, en het geduld er ook voor opbrengt.
Dido zou dit bijvoorbeeld nooit doen, en dan bedoel ik echt gemeend doen.
Nou.... na die badkamerscene met Lieske (34 minuten gepoetst) weet ik het niet zo.... daar was het min of meer voor de sex....quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:35 schreef Zapje het volgende:
[..]
Rikkert ook wel hoor..................
quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:35 schreef Zapje het volgende:
[..]
Rikkert ook wel hoor..................
nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:33 schreef Coraatje het volgende:
als ik haar nu zo hoor kom ik echt weer op de het is een meisje teleurstelling uit ....
Zoals je merkt.. Tanja wil dat niet horen.. ze sluit zich er helemaal voor af.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:34 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja maar zeg dat dan tegen haar, ik denk dat dat nu het belangrijkste is om te zeggen en goed duidelijk te maken
[offtopic] Een PocketPC [/offtopic]quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:37 schreef milagro het volgende:
[..]
het is alle teleurstellingen in 1 makkelijk handzaam pakketje verpakt.
Roel is nu te tactisch hij moet gewoon iets harder zijn en het gewoon echt moet zoals wij dat hier doen, wij moeten daar gewoon heen en met haar pratenquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zoals je merkt.. Tanja wil dat niet horen.. ze sluit zich er helemaal voor af.
niet 1 keer, het is namelijk verrassingquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:40 schreef MissHobje het volgende:
Shit we hadden bij moeten houden hoevaak ze zou zeggen dat de verassing er af is enzo![]()
we doen ff dit topic sturen met telepathie aan Roelquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:39 schreef wickie het volgende:
[..]
Roel is nu te tactisch hij moet gewoon iets harder zijn en het gewoon echt moet zoals wij dat hier doen, wij moeten daar gewoon heen en met haar praten
weet je hoe laat het isquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:40 schreef milagro het volgende:
[..]
niet 1 keer, het is namelijk verrassing
Ook eensch....quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:39 schreef wickie het volgende:
[..]
Roel is nu te tactisch hij moet gewoon iets harder zijn en het gewoon echt moet zoals wij dat hier doen, wij moeten daar gewoon heen en met haar praten
hee ook al is het een vreselijk mens.. toch knap van Roel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:41 schreef Stereotomy het volgende:
minpuntje voor Roel
Hij noemt Tanja nu "lieverd"
Is ze niet en helpt niet en nergens voor nodig
ja, maar geloof me, dat wordt op alle tijdstippen met 1 r geschreven , hoor, door veel te veel fokkersquote:
ik kan der gewoon niet over uit dat die teleurstellingen zo zwaar opwegen tegen dat moois wat ze straks in der handen heeft (ik ben kinderloos met redenquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:37 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet.
Het is alle teleurstellingen in 1 makkelijk handzaam pakketje verpakt.
quote:Roel: "Denk je echt dat wanneer de baby geboren is, en rustig op je borst ligt te slapen in je armen, dat je dan nog denkt dat het zo jammer was dat je vantevoren wist of het een meisje of jongen zou zijn?"
Tanja: "Ja, dat denk ik wel, ja...."
Coolquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar geloof me, dat wordt op alle tijdstippen met 1 r geschreven , hoor, door veel te veel fokkers
Mooie Freudiaanse verspreking!!quote:ik heb het idee dat dit tot niks lijdt...........
ja idd..quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:48 schreef Zapje het volgende:
het leuke is eraf......de verrassing is weg....de zwangerschap is verpest...........dit horen we nu al een half uur........Roel doet goed z'n best......en Tanja blijft zich herhalen......ik heb het idee dat dit tot niks lijdt...........
2 rr Milago..................
ik ook niet, maar ik geloof dan ook dat ze niet bedoelt dat de zwangerschap en de bevalling dadelijk niet meer leuk is, maar dat ze het niet meer leuk zal vinden om het in BB mee te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik kan der gewoon niet over uit dat die teleurstellingen zo zwaar opwegen tegen dat moois wat ze straks in der handen heeft (ik ben kinderloos met reden) ,ik kan me dus ook niet voorstellen dat wat zij zegt zo zwaar weegt ,tegenover dat moois wat ze straks krijgt ik mis de liefde voor het wezentje wat in haar groeit zo enorm,dat het me bijna boos maakt
Ah ja het is wel duidelijk dat ze zowel emotioneel als materieel helemaal niet klaar was voor een kind. Daar is ze niet echt uniek in, je zal ze de kost moeten geven. Maar het is echt onnatuurlijk om in een onzekere situatie te gaan zitten als je hoogzwanger bent. BB is geen vervangende ouders oid. Denk dat ze zich daar gewoon in vergist heeft en ze is er nu op een voor haar erg pijnlijke manier achter gekomen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik kan der gewoon niet over uit dat die teleurstellingen zo zwaar opwegen tegen dat moois wat ze straks in der handen heeft (ik ben kinderloos met reden) ,ik kan me dus ook niet voorstellen dat wat zij zegt zo zwaar weegt ,tegenover dat moois wat ze straks krijgt ik mis de liefde voor het wezentje wat in haar groeit zo enorm,dat het me bijna boos maakt
ja in zit hier te turvenquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Coolwomên.. dat hou jij gewoon ff bij zo in de nacht ?
![]()
tis dat Bb zo saai is met dat bandje op repeatquote:
precies, en dat verrassing gedoe symboliseert dat gewoon, al heeft ze dat zelf niet door, daarom blijft ze dat maar herhalen en luistert ze nauwelijks naar wat de anderen zeggen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah ja het is wel duidelijk dat ze zowel emotioneel als materieel helemaal niet klaar was voor een kind. Daar is ze niet echt uniek in, je zal ze de kost moeten geven. Maar het is gewoon echt onnatuurlijk om in een onzekere situatie te gaan zitten als je hoogzwanger bent. BB is geen vervangende ouders oid. Denk dat ze zich daar gewoon in vergist heeft en ze is er nu op een voor haar erg pijnlijke manier achter gekomen.
het heeft ook totaal geen zin, ze luistert toch niet, ook niet met dat roken, daar verzint ze net zo goed allemaal kromme argumenten om de feitelijke reden te kunnen negeren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:56 schreef Zapje het volgende:
Roel gaat het opgeven............zit met z'n vinger in de vla te roeren...............of komt er nog een vervolg
ze heeft zelf vaak gezegd dat ze nog een leuke tijd wou hebben tijdens de zwangerschap...kun je nagaan wat voor thuissituatie het is.....en idd...BB is geen substitute...quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah ja het is wel duidelijk dat ze zowel emotioneel als materieel helemaal niet klaar was voor een kind. Daar is ze niet echt uniek in, je zal ze de kost moeten geven. Maar het is echt onnatuurlijk om in een onzekere situatie te gaan zitten als je hoogzwanger bent. BB is geen vervangende ouders oid. Denk dat ze zich daar gewoon in vergist heeft en ze is er nu op een voor haar erg pijnlijke manier achter gekomen.
Jep. Ik dacht eik dat Ruud de Wild het in een vlaag van verstandsverbijstering zelf maar aan het volk had gemeld.quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:00 schreef milagro het volgende:
over die echo heeft ze wel een punt, vind ik
Ja dat is een vertrouwensbreuk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:00 schreef milagro het volgende:
over die echo heeft ze wel een punt, vind ik
Dat denk ik dus ook, ik denk dat de stress buiten BB ook echt groot isquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:01 schreef Coraatje het volgende:
maar dan als ze er uitgaat morgen ,valt ze toch in een nog veel dieper gat ,nu word er op haar gelet dat er geen "gekke "dingen gebeuren,maar thuis...... zo iemand kan je dan toch ook niet zonder begeleiding los laten????
Schijnbaar ineens wel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:06 schreef milagro het volgende:
ze heeft dus een schuld van 200 euro en niet van 20.000?
precies.....een vriendin ala denkend vermogen en woordkeuze als Roel zal ze niet hebben....aan meelullers heb je idd niks......het klinkt allemaal vrij klef die hele kring die ze om haar heen heeft...quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:05 schreef MissHobje het volgende:
Ze zegt weer iets: Ik kies zelf mijn vriendinnen uit, die praten net zoals ik.
Dat is weer zoiets.. zodat ze altijd weg kan lopen van feiten etc. en die met haar meelullen.. dat schiet toch ook niet op?
Juist als er verschillende meningen zijn leer je juist, maargoed.. wie ben ik![]()
20.000 euro schuld....en ze neemt altijd vrijwillig ontslag als een directeur haar iets * flikt * .....dus geen uitkering......zij moet echt onder behandeling....ze moet straks wel een kind opvoeden...quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:07 schreef LuukBes het volgende:
Stapeltje van 200 euro biljetten, 100 keer 200 euro is 20.000
yep en dan krijgen we Leroy, een homoseksuele blanke racistische negert die op omgebouwde transeksuele lesbo's valt, maar hij rookt niet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:06 schreef LuukBes het volgende:
Dus ze flikkert eindelijk op morgen ?![]()
ach die stemmen ze een week later dan wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef milagro het volgende:
[..]
yep en dan krijgen we Leroy, een homoseksuele blanke racistische negert die op omgebouwde transeksuele lesbo's valt, maar hij rookt niet!
ah, zo, ik vond het al een schuld van nietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:07 schreef LuukBes het volgende:
Stapeltje van 200 euro biljetten, 100 keer 200 euro is 20.000
lol milagro jij snapt het bb spelletjequote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef milagro het volgende:
[..]
yep en dan krijgen we Leroy, een homoseksuele blanke racistische negert die op omgebouwde transeksuele lesbo's valt, maar hij rookt niet!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef MissHobje het volgende:
Ok ik geef op..
Ik lees het later wel ff ..
slaap lekker allemaal was me weer een waar genoegen
dat mag volgens mij dan niet, die wordt een week vrijgehouden, en de week erop staat-ie met een touw om zijn nek in de serre, en dan trapt Joost de stoel weg, want die denkt dat het een truucje is, maar gelukkig is daar Ralph, en die is stoer en die redt hem, dan wordt Rob jaloers, en gaat naar de dbk om een trui voor Lieske te vragen, die dan weer over de zeik gaat omdat hij toch moet weten dat ze een laag vetgehalte heeft, waarop Menno Ingrid subiet ten huwelijk vraagt, maar die blijkt zwanger van Dido, want haar naam eindigt niet voor niets op een O.quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ach die stemmen ze een week later dan wegzal je net zien
![]()
ik ga zo idd ook maar eens........toch gek dat 2 mensen ( en Fok! natuurlijk ) je zo aan het scherm gekluisterd houden....tis een constante herhaling van woordkeuzes....maar Tanja spreekt zichzelf een beetje tegen nu.....als het bv. 2 a 3 weken voor de bevalling was geweest had ze het nog wel getrokken in het huis......quote:
milagro schrijft het scenerio voor de volgende BB ..die in iedergeval alles behalve saai zal zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat mag volgens mij dan niet, die wordt een week vrijgehouden, en de week erop staat-ie met een touw om zijn nek in de serre, en dan trapt Joost de stoel weg, want die denkt dat het een truucje is, maar gelukkig is daar Ralph, en die is stoer en die redt hem, dan wordt Rob jaloers, en gaat naar de dbk om een trui voor Lieske te vragen, die dan weer over de zeik gaat omdat hij toch moet weten dat ze een laag vetgehalte heeft, waarop Menno Ingrid subiet ten huwelijk vraagt, maar die blijkt zwanger van Dido, want haar naam eindigt niet voor niets op een O.
En zo valt het allemaal nog wel mee, dit, het kan nog veel bizarderderder
Nee geen mensen meer waar mijn compassie naar uitgaat aubquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |